"BOOHOOOOO IK WIL OOK TAART MAAR HET KAN NIET WANT DAN KOM IK AAN"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
RIP aan mij want ik ga naar de fysio voor schouder, rug en kuiten. Met de instructies dat ik vandaag er niet op hoefde te rekenen dat ik mijn schouder ook maar lichtelijk zonder pijn kon belasten als ze klaar wasNou ja, dat kan ik nu ook niet echt dus ach
Dat is nog afwachtenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Ach wordt je dus in ieder geval niet minder van
Ik snap niet dat dit nog het afval topic heet hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is nog afwachtenIk kan nu nog mijn jas aandoen.. de vorige x 3 dagen not so much
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit nog het afval topic heet hoor
whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
"BOOHOOOOO IK WIL OOK TAART MAAR HET KAN NIET WANT DAN KOM IK AAN"
Ik wilde een stukje taart in mijn mond proppen maar helaas, ik heb alles opgegeten
en ik had het niet over jouquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hallo? Volg jij mij uberhaupt. Dat doe ik niet wekelijks...
Dat eitje in de ochtendquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:13 schreef Qwea het volgende:
Liiiiiiijstje :
O: 4x spelt. Op 2 2 eieren met de sunny side up, paprika champignons, uitje en wat kruiden en peper. De andere 2 met kaas en pindakaas. Bak kwark. 1 dikke (dat ding was echt dik) havermout pannenkoek van 50g havermout, 1 ei en banaan met kaneel. 1 Wheyshake. Supps.
T: No thnx
L: 2 spelt broodjes pindakaas met een bord pasta met tonijn erdoor. Een salade erbij van rucola, paprika, tomaat, komkommer en champignons (ze moeten op, valt het op?). En ik denk dat ik ff een haring scoor op een plakkie roggebrood
T: 2 speltbroodjes met banaan, beetje rijst met wat kipfilet en wat boontjes
D: Sambal boontjes! Met tonijn erdoor, varkenshaas erbij, griekse yoghurt en een appel erdoor
T: Bak kwark, 5 handjes noten en 2 beschuitjes kaasNoms.
Succes met je crashdieet verder!! Bye!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.
maar ik ben hier weg want ondanks dat hier leuke mensen tussen zitten die goede dingen zeggen (en nog bedankt voor het linkje van gister, dat was zeker interessant!) denk ik dat ik hier maar weer eens wegga want 1 persoon die meent dat het ze alwetend is en zo hard mogelijk overal tegenaan wilt schoppen, dat irriteerd net zo hard als van die makeup meisjes die toestellen bezet houden
*boks* en stevigere benen *boks*quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik probeer ook nog steeds wat buikvet te verliezen hoorDe rest van mn lichaam mag dan al wel redelijk gespierd zijn, dat buikvet is verdomd lastig
Spinnen sloopt je echt helemaal. Which reminds, kan binnenkort wel even lesje meepakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:33 schreef Qwea het volgende:
Lol zit bij de fysio die zig boven de gym.. Ze zijn aan het spinnen... Gaat er pittig aan toe dat geschreeuw, kolere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was gisteren best onder de indruk van mijn biceps in de kleedkamer, zodat ik er foto's van gemaakt heb![]()
Terwijl ik uberhaupt mijn armen niet eens train, op af en toe wat push-ups en ligsteunen na. Misschien toch meer afgetraind aan het raken? Denk dat ik maar niet met gewichten moet gaan beginnen wat betreft bovenlichaamAardig gespierde schouders ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Nammie het volgende:
avond weer toestellen bezet houden, jeeeej!
Dus ondanks het bezet houden van de apparaten en vele kletsen toch wat afgevallen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:42 schreef Nammie het volgende:
Ik weeg 59.5, daar ben ik wel blij mee. Beetje afgevalleb dus.
Uhuh, misschien zelfs wel iets te goed? Gaat wel hard nuquote:
Gewoon bladspinazie? En je spreekt jezelf tegen hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
e smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.
Dat is niet iedere week hoor, lees de topics maar terugquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
In ieder verantwoord dieet/afvalprogramma past een cheatdag hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.
Het staat je virj hier te posten of niet. Het is nu eenmaal slechts FOK!quote:maar ik ben hier weg want ondanks dat hier leuke mensen tussen zitten die goede dingen zeggen (en nog bedankt voor het linkje van gister, dat was zeker interessant!) denk ik dat ik hier maar weer eens wegga want 1 persoon die meent dat het ze alwetend is en zo hard mogelijk overal tegenaan wilt schoppen, dat irriteerd net zo hard als van die makeup meisjes die toestellen bezet houden
Als je make up maar goed zitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Nammie het volgende:
Vanavond weer toestellen bezet houden, jeeeej!
Wat bedoel je met vast eigenlijk? Ik heb ook nog steeds last van die k*t kuiten (al is het wel minder dan voorheen)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:49 schreef Qwea het volgende:
Oke, dus, dat was de fysiode tering zeg. Mijn kuiten zaten vaaaaast. Vandaar ook die shinsplints nog steeds
Naalden erin en ik heb dr bijna geslagen
![]()
Zat vol met triggerpoints en was keihard. Ze duwde erop zachtjes en ik vloog bijna tegen het plafondquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat bedoel je met vast eigenlijk? Ik heb ook nog steeds last van die k*t kuiten (al is het wel minder dan voorheen)![]()
Ik heb wel voor binnenkort een afspraak bij een masseur om mijn kuiten los te laten maken
Ik vind de spinazie ook niet zo raar, maar kokosmelk, pindakaas en cacao wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Spinazie proef je in de regel echt amper terug in je smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.
Voor mij zijn het gewoon de eerste 100 gram groente voor vandaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de spinazie ook niet zo raar, maar kokosmelk, pindakaas en cacao wel.
Al snap ik spinazie toevoegen als je er niets van proeft overigens ook niet.
Paar keer is niet erg, maar als jij dit een paar weken achter elkaar volhoudt dan moet je meer gaan etenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
Uhuh, misschien zelfs wel iets te goed? Gaat wel hard nu
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:02 schreef Lonaa het volgende:
De weegschaal gaf hier hetzelfde aan als gisteren, maar ik had vandaag nog niet gepoept. Dus feest morgen op de weegschaal
Ja, gisteren was een goede poepdag. Vandaag nog niet. Wie weet komt dat nog.quote:
Sanger, mocht je een nieuwe kijk op je lijstje nodig hebben, dan weet je me te vinden hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Paar keer is niet erg, maar als jij dit een paar weken achter elkaar volhoudt dan moet je meer gaan eten
Tussen 0,5-1kg wordt altijd aangeraden
Noem jij Qwea en Lonaa nou lelijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef sandertjuh het volgende:
(Mooie) meisjes poepen niet toch???!?![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef sandertjuh het volgende:
(Mooie) meisjes poepen niet toch???!?![]()
Dit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Noem jij Qwea en Lonaa nou lelijk?
Nee ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Noem jij Qwea en Lonaa nou lelijk?
Excuses aanvaard dus? Het is wel heerlijk weer om te wandelen.. hier wel in ieder geval. Heerlijk zonnetjequote:
Het is heerlijk omdat mijn banaankwarksmoothie dan smaakt naar banaan in plaats van naar bladgroente. Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
Gewoon bladspinazie? En je spreekt jezelf tegen heEerst proef je het niet, en later is het heerlijk
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de spinazie ook niet zo raar, maar kokosmelk, pindakaas en cacao wel.
Al snap ik spinazie toevoegen als je er niets van proeft overigens ook niet.
Wat Lonaa zegtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor mij zijn het gewoon de eerste 100 gram groente voor vandaag.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik vind groenten juist puur heerlijk, geen reden om het te verstoppen
4 april zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Sanger! Ik heb je geadd in de groeps app meet!
Heb jij er een verklaring voor?quote:
Geen verklaring... Maar wel awesomequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb jij er een verklaring voor?
Kan ook gewoon wat verhoogde spierspanning zijn door het vele dozen sjouwen misschien..
Lijstje van vandaag:
O: overnight oats met half yoghurt half havermout, en wat muesli/zaden/rozijnen
T: garfield koekje
S: 6km uitlopen (zit er al op, heerlijk!)
L: bakje rauwkost, 4 speltboterhammen (2 cashewnootpindakaas, 2 30+kaas)
T: banaan, appel, mandarijn, cola light
D: groene curry/bulgur wat over is van gisteren, en als dat niet genoeg is hebben we nog broccoli en ovenaardappeltjes!
Jawel, alleen liever zou ik hebben dat de meer problematische gebieden wat meer 'toned' werdenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen verklaring... Maar wel awesomeright?
nog even een reactie hierop danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is niet iedere week hoor, lees de topics maar terug![]()
[..]
In ieder verantwoord dieet/afvalprogramma past een cheatdag hoor
Daarnaast, zoals de TT hier zegt, doet iedereen het op zijn eigen manier en heft iedereen zijn eigen doel voor ogen. En dat is wat volgens mij in het verleden het probleem was met een gezamelijk topic. Niet iedereen wilt afvallen vanwege overgewicht of obese zijn. Sommige willen het om andere redenenDat niet iedereen daarmee kan omgaan in een gezamelijk topic heeft er toe geleid dat er twee verschillende zijn volgens mij (was voordat ik hier meeposte dus weet er niet het fijne van).
[..]
Het staat je virj hier te posten of niet. Het is nu eenmaal slechts FOK!![]()
En wat die ene persoon betreft, imo probeert ze met haar ervaringen anderen te helpen. Dan kun je haar tips best wel aannemen en ermee doen wat je wilt. Voor mij werken de tips die ze me gaf namelijk wel degelijkMaar dat zal ook wel voor iedereen anders zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:
4 km in the pocket. In 50 minuten. Ik ben blij.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sanger, mocht je een nieuwe kijk op je lijstje nodig hebben, dan weet je me te vinden he
Gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Sanger! Ik heb je geadd in de groeps app meet!
Er zijn hier wel meer met weinig eten. Lona, Fripsel eten allemaal best weinig als ik de lijstjes zie.. Maar dat is voor iedereen anders wat nodig is qua voeding, dus blijf lekker meeschrijvenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nog even een reactie hierop dan
Helemaal mee eens, ieder zijn manier en dat vindt ik helemaal goed..mijn laatste reactie was dan ook meer een sneer omdat er in mijn ogen gister nogal belachelijk op mij werd gereageerd en er dan zelf vooral over taart gepraat word ipv fatsoenlijke reacties te geven op de momenten dat er wat gevraagd word ipv mensen af te branden.
een cheatdag is natuurlijk prima!
en tips aannemen en er mee doen wat je wilt is allemaal leuk en aardig, maar als iemand je geen tips geeft maar alleen maar loopt te roepen craschdieet craschdieet!!!! en daar verder niks zinnigs aan toevoegd..nee sorry dan kan ik daar geen tips uithalen
Jij hebt daarin meer geluk gehad blijkbaar
En wat wordt dat voor gerecht?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Oh en lunch
1 ei, 3 eiwit, 100 gram spinazie, 150 gram oesterzwammen, 200 gram champignons 60 gram ham. ETEN.
Roerei met een shitload groentequote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En wat wordt dat voor gerecht?
Hmm, lekker! Thuiswerkdagje?quote:
Ja, maar het kutte is dat je niet plaatselijk vet kan afvallen. Ik voel serieus je strugglesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jawel, alleen liever zou ik hebben dat de meer problematische gebieden wat meer 'toned' werdenHeb altijd al redelijk gespierde armen en schouders gehad.
Er zijn ergere hobby'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
Ik ben aan het schilderen ja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Stilleven van de potten whey en PWO
Met wat halters op de achtergrond?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat hongerige is besmettelijk zeker?
Weetje dat ik serieus eens heb gedacht dat je wel plaatselijk vet kon afvallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het kutte is dat je niet plaatselijk vet kan afvallen. Ik voel serieus je struggles![]()
Ik ben aan het schilderenja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen
Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
En toen nog harderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met wat halters op de achtergrond?
Dat hongerige is besmettelijk zeker?
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er zijn ergere hobby's
Maar de grote vraag is natuurlijk, wat ben je aan het schilderen? Pics?
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |