Snap ikquote:Op maandag 2 februari 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Count on it.
Ja niet nu maken he!
Vrijdag of donderdag.
PIZZA PIEquote:Op maandag 2 februari 2015 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik maak liever die pizza taart die laatst hier voorbij kwam.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die wil ik al helemaal...... ik heb een zwak voor kitkat en m&m![]()
Word je dik van!quote:Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef sandertjuh het volgende:
En ik weet dat er hier ergens nog een zak M&M ligt in huis... moet mezelf nu wel heel erg inhouden om die niet open te maken en in plaats daarvan braaf mn bakje kwark op eten
Pizza pie! Ik ga die rolo pizza ook nog makenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik maak liever die pizza taart die laatst hier voorbij kwam.
Vet omhoog en je lul onder een afdak hebben doet meer pijn! (denk ik)quote:Op maandag 2 februari 2015 21:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
I know.. laat de zak ook maar met rust. Doet wel pijn
Jaquote:Op maandag 2 februari 2015 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vet omhoog en je lul onder een afdak hebben doet meer pijn! (denk ik)
Dem feelsquote:Op maandag 2 februari 2015 21:58 schreef Qwea het volgende:
Dames, ik groet u. Mijn wekker gaat tering jantje vroeg morgen![]()
Goed resultaatquote:Op maandag 2 februari 2015 22:36 schreef sanger het volgende:
Lang leve het verkeer.... en NL in winters weer....... Pffffff..........
Vanmorgen was mijn weegmoment en was maar liefst 1,9 kg minder dan vorige week maandag
Alweer taart?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 06:14 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag is hetzelfde als die van gisteren
Is dat lekker?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:09 schreef Lonaa het volgende:
Nog even een lijstje voor morgen:
O: Smoothie van cacao, banaan, spinazie, kokosmelk, pindakaas
Spinazie proef je in de regel echt amper terug in je smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat lekker?Ik heb de banaan, cacao en pindakaas vandaag ook. Maar met kokos en spinazie lijkt me toch apart.
Waarom? Zover ik weet heeft bijna iedereen als doel om vet te verliezenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik snap niet dat dit nog het afvaltopic wordt genoemd
Spinazie met kokosmelkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Spinazie proef je in de regel echt amper terug in je smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarom? Zover ik weet heeft bijna iedereen als doel om vet te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |