Is dit heel ongezond of valt het mee?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat puntje op de foto samen met mijn op, de rest gaat morgen mee naar zijn werk. Weg verleiding.
Lijkt vreemd, is heerlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 20:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
De combinatie lijkt me zo vreemd.![]()
Die oreo's met witte chocolade eromheen zijn superlekker trouwens
Oeh de kcal weet ik zo niet.. En ik dacht dat pure chocolade wel gezond was.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Op zich geen raar lijstje. Weet niet hoe het met de kcal zit, dat moet je zelf even bekijken. Maar chocola is natuurlijk niet het handigste
Zegt degene die net voor 1000 kcal aan taart weghap
Ja is wel slecht. Roomkaas is gewoon erg vet natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Is dit heel ongezond of valt het mee?
Tering die ziet er echt goed uitquote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat puntje op de foto samen met mijn op, de rest gaat morgen mee naar zijn werk. Weg verleiding.
Wat is die portie van de T? Klinkt meer als een lunch eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:22 schreef Nammie het volgende:
Ik post een lijstje, doe eens wat feedback aub![]()
![]()
O: Volkorenbrood met kipfilet, volkorenbrood met kaas, trosje druiven
T: Banaan
T: Tomatensoep, couscoussalade (erwten, ijsbergsa, tomaten, komkommer enz), gekookt ei, garnalen![]()
L: 3 volkorenbrood met gegrilde achterham, filet americain en kipfilet met bieslook![]()
T: Appel
A: Varkensfiletlapje, sperzieboontjes, gekookte aardappelen
T: Pure chocolade (85%)en wat walnootjes!
Morgen wel weer iets van havermoutpannenkoeken oid
Vrijdag denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering die ziet er echt goed uit![]()
Ik snap dat die weg moet
Wanneer komt ie online?
Oja dat was ook wel een lunch, kloptquote:Op maandag 2 februari 2015 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is die portie van de T? Klinkt meer als een lunch eigenlijk.En hoeveel chocolade? Het is wel gezond, maar dan één of twee blokjes. Ik gebruik in mijn ontbijt vaak 2 blokjes, dat is 10 gram, 50 kcal.
Ik ga die bounty cheesecake maken. Hoi 7 stukkenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Oreo cheesecake schijnt ook lekker te zijn
Burp!
Recept op je blog? Jeeeeejquote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Superfoodsquote:Op maandag 2 februari 2015 20:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oja dat was ook wel een lunch, kloptNou die lunch was 2/3 opscheplepers couscoussalade denk ik en dan nog wat groenten erbij.
1 blokje, pure chocolade hoort bij de superfoods toch.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga die bounty cheesecake maken. Hoi 7 stukkenEn ik ga hem op brood doen
Count on it.quote:
Bounty is awesome. Ik ga deze ook nog maken :quote:Op maandag 2 februari 2015 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik walg van bountys.
Krijg wel zin om te bakken nu.Misschien vrijdag.
Nerm, kitkat.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bounty is awesome. Ik ga deze ook nog maken :
[ afbeelding ]
Die wil ik al helemaal...... ik heb een zwak voor kitkat en m&mquote:Op maandag 2 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik eens gemaakt. Mislukt.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |