Of baquette warm met nutellaquote:Op maandag 2 februari 2015 20:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oja die was ik al vergeten.Maar croissant met kaas en jam, dat lust ik dan weer wel. Of van die danerolles met nutella er in oooohhh.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:51 schreef Qwea het volgende:
In de tijd dat ik nog friet at : Friet op brood.
Als ik een broodje hamburger had, stouwde ik ook altijd friet er bovenop
Of een wit broodje kaas met bugels
Ooh ja dat je smeerkaas eruit lektquote:Op maandag 2 februari 2015 20:28 schreef Lonaa het volgende:
Baquette, warm, met leverworst.Of smeerkaas.
Fuck. Nu wil ik dit.
Kipfilet open snijden, beetje plat slaan. Vullen met kaas, dicht rollen. Door de bloem halen, door los geklopt ei halen en als laatst rollen door verbrokkelde Bugles. Dan gewoon bakken.quote:
Of verkruimelde Dorito's!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kipfilet open snijden, beetje plat slaan. Vullen met kaas, dicht rollen. Door de bloem halen, door los geklopt ei halen en als laatst rollen door verbrokkelde Bugles. Dan gewoon bakken.
Oh my, ja!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik hou van pindakaas die smelt op een warm broodje.
Aaaaaaight! Morgen doen!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kipfilet open snijden, beetje plat slaan. Vullen met kaas, dicht rollen. Door de bloem halen, door los geklopt ei halen en als laatst rollen door verbrokkelde Bugles. Dan gewoon bakken.
Klinkt redelijk vies.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Oreo cheesecake schijnt ook lekker te zijn
Burp!
Ik had vanavond een stukje appel kruimel cheesecake, ik kon er toch niet vanaf blijven na het maken van de foto's.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Oreo cheesecake schijnt ook lekker te zijn
Burp!
Op zich geen raar lijstje. Weet niet hoe het met de kcal zit, dat moet je zelf even bekijken. Maar chocola is natuurlijk niet het handigstequote:Op maandag 2 februari 2015 20:22 schreef Nammie het volgende:
Ik post een lijstje, doe eens wat feedback aub![]()
![]()
O: Volkorenbrood met kipfilet, volkorenbrood met kaas, trosje druiven
T: Banaan
T: Tomatensoep, couscoussalade (erwten, ijsbergsa, tomaten, komkommer enz), gekookt ei, garnalen![]()
L: 3 volkorenbrood met gegrilde achterham, filet americain en kipfilet met bieslook![]()
T: Appel
A: Varkensfiletlapje, sperzieboontjes, gekookte aardappelen
T: Pure chocolade (85%)en wat walnootjes!
Morgen wel weer iets van havermoutpannenkoeken oid
Oooo. Die klinkt lekkerquote:Op maandag 2 februari 2015 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had vanavond een stukje appel kruimel cheesecake, ik kon er toch niet vanaf blijven na het maken van de foto's.Faal.
De combinatie lijkt me zo vreemd.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dat is serieus echt heul erg lekker.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oooo. Die klinkt lekkerHeb je foto?
Ik kon dat ding ook niet negeren in de koelkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |