Of verkruimelde Dorito's!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kipfilet open snijden, beetje plat slaan. Vullen met kaas, dicht rollen. Door de bloem halen, door los geklopt ei halen en als laatst rollen door verbrokkelde Bugles. Dan gewoon bakken.
Oh my, ja!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik hou van pindakaas die smelt op een warm broodje.
Aaaaaaight! Morgen doen!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kipfilet open snijden, beetje plat slaan. Vullen met kaas, dicht rollen. Door de bloem halen, door los geklopt ei halen en als laatst rollen door verbrokkelde Bugles. Dan gewoon bakken.
Klinkt redelijk vies.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Oreo cheesecake schijnt ook lekker te zijn
Burp!
Ik had vanavond een stukje appel kruimel cheesecake, ik kon er toch niet vanaf blijven na het maken van de foto's.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Burp!
Op zich geen raar lijstje. Weet niet hoe het met de kcal zit, dat moet je zelf even bekijken. Maar chocola is natuurlijk niet het handigstequote:Op maandag 2 februari 2015 20:22 schreef Nammie het volgende:
Ik post een lijstje, doe eens wat feedback aub![]()
![]()
O: Volkorenbrood met kipfilet, volkorenbrood met kaas, trosje druiven
T: Banaan
T: Tomatensoep, couscoussalade (erwten, ijsbergsa, tomaten, komkommer enz), gekookt ei, garnalen![]()
L: 3 volkorenbrood met gegrilde achterham, filet americain en kipfilet met bieslook![]()
T: Appel
A: Varkensfiletlapje, sperzieboontjes, gekookte aardappelen
T: Pure chocolade (85%)en wat walnootjes!
Morgen wel weer iets van havermoutpannenkoeken oid
Oooo. Die klinkt lekkerquote:Op maandag 2 februari 2015 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had vanavond een stukje appel kruimel cheesecake, ik kon er toch niet vanaf blijven na het maken van de foto's.Faal.
De combinatie lijkt me zo vreemd.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dat is serieus echt heul erg lekker.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oooo. Die klinkt lekkerHeb je foto?
Ik kon dat ding ook niet negeren in de koelkast
Is dit heel ongezond of valt het mee?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat puntje op de foto samen met mijn op, de rest gaat morgen mee naar zijn werk. Weg verleiding.
Lijkt vreemd, is heerlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 20:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
De combinatie lijkt me zo vreemd.![]()
Die oreo's met witte chocolade eromheen zijn superlekker trouwens
Oeh de kcal weet ik zo niet.. En ik dacht dat pure chocolade wel gezond was.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Op zich geen raar lijstje. Weet niet hoe het met de kcal zit, dat moet je zelf even bekijken. Maar chocola is natuurlijk niet het handigste
Zegt degene die net voor 1000 kcal aan taart weghap
Ja is wel slecht. Roomkaas is gewoon erg vet natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Is dit heel ongezond of valt het mee?
Tering die ziet er echt goed uitquote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat puntje op de foto samen met mijn op, de rest gaat morgen mee naar zijn werk. Weg verleiding.
Wat is die portie van de T? Klinkt meer als een lunch eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:22 schreef Nammie het volgende:
Ik post een lijstje, doe eens wat feedback aub![]()
![]()
O: Volkorenbrood met kipfilet, volkorenbrood met kaas, trosje druiven
T: Banaan
T: Tomatensoep, couscoussalade (erwten, ijsbergsa, tomaten, komkommer enz), gekookt ei, garnalen![]()
L: 3 volkorenbrood met gegrilde achterham, filet americain en kipfilet met bieslook![]()
T: Appel
A: Varkensfiletlapje, sperzieboontjes, gekookte aardappelen
T: Pure chocolade (85%)en wat walnootjes!
Morgen wel weer iets van havermoutpannenkoeken oid
Vrijdag denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering die ziet er echt goed uit![]()
Ik snap dat die weg moet
Wanneer komt ie online?
Oja dat was ook wel een lunch, kloptquote:Op maandag 2 februari 2015 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is die portie van de T? Klinkt meer als een lunch eigenlijk.En hoeveel chocolade? Het is wel gezond, maar dan één of twee blokjes. Ik gebruik in mijn ontbijt vaak 2 blokjes, dat is 10 gram, 50 kcal.
Ik ga die bounty cheesecake maken. Hoi 7 stukkenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Burp!
Recept op je blog? Jeeeeejquote:Op maandag 2 februari 2015 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Superfoodsquote:Op maandag 2 februari 2015 20:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oja dat was ook wel een lunch, kloptNou die lunch was 2/3 opscheplepers couscoussalade denk ik en dan nog wat groenten erbij.
1 blokje, pure chocolade hoort bij de superfoods toch.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga die bounty cheesecake maken. Hoi 7 stukkenEn ik ga hem op brood doen
Count on it.quote:
Bounty is awesome. Ik ga deze ook nog maken :quote:Op maandag 2 februari 2015 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik walg van bountys.
Krijg wel zin om te bakken nu.Misschien vrijdag.
Nerm, kitkat.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bounty is awesome. Ik ga deze ook nog maken :
[ afbeelding ]
Die wil ik al helemaal...... ik heb een zwak voor kitkat en m&mquote:Op maandag 2 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik eens gemaakt. Mislukt.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap ikquote:Op maandag 2 februari 2015 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Count on it.
Ja niet nu maken he!
Vrijdag of donderdag.
PIZZA PIEquote:Op maandag 2 februari 2015 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik maak liever die pizza taart die laatst hier voorbij kwam.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die wil ik al helemaal...... ik heb een zwak voor kitkat en m&m![]()
Word je dik van!quote:Op maandag 2 februari 2015 21:33 schreef sandertjuh het volgende:
En ik weet dat er hier ergens nog een zak M&M ligt in huis... moet mezelf nu wel heel erg inhouden om die niet open te maken en in plaats daarvan braaf mn bakje kwark op eten
Pizza pie! Ik ga die rolo pizza ook nog makenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik maak liever die pizza taart die laatst hier voorbij kwam.
Vet omhoog en je lul onder een afdak hebben doet meer pijn! (denk ik)quote:Op maandag 2 februari 2015 21:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
I know.. laat de zak ook maar met rust. Doet wel pijn
Jaquote:Op maandag 2 februari 2015 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vet omhoog en je lul onder een afdak hebben doet meer pijn! (denk ik)
Dem feelsquote:Op maandag 2 februari 2015 21:58 schreef Qwea het volgende:
Dames, ik groet u. Mijn wekker gaat tering jantje vroeg morgen![]()
Goed resultaatquote:Op maandag 2 februari 2015 22:36 schreef sanger het volgende:
Lang leve het verkeer.... en NL in winters weer....... Pffffff..........
Vanmorgen was mijn weegmoment en was maar liefst 1,9 kg minder dan vorige week maandag
Alweer taart?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 06:14 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag is hetzelfde als die van gisteren
Is dat lekker?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:09 schreef Lonaa het volgende:
Nog even een lijstje voor morgen:
O: Smoothie van cacao, banaan, spinazie, kokosmelk, pindakaas
Spinazie proef je in de regel echt amper terug in je smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat lekker?Ik heb de banaan, cacao en pindakaas vandaag ook. Maar met kokos en spinazie lijkt me toch apart.
Waarom? Zover ik weet heeft bijna iedereen als doel om vet te verliezenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik snap niet dat dit nog het afvaltopic wordt genoemd
Spinazie met kokosmelkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Spinazie proef je in de regel echt amper terug in je smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarom? Zover ik weet heeft bijna iedereen als doel om vet te verliezen
Hallo? Volg jij mij uberhaupt. Dat doe ik niet wekelijks...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |