Heb jij er een verklaring voor?quote:
Geen verklaring... Maar wel awesomequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb jij er een verklaring voor?
Kan ook gewoon wat verhoogde spierspanning zijn door het vele dozen sjouwen misschien..
Lijstje van vandaag:
O: overnight oats met half yoghurt half havermout, en wat muesli/zaden/rozijnen
T: garfield koekje
S: 6km uitlopen (zit er al op, heerlijk!)
L: bakje rauwkost, 4 speltboterhammen (2 cashewnootpindakaas, 2 30+kaas)
T: banaan, appel, mandarijn, cola light
D: groene curry/bulgur wat over is van gisteren, en als dat niet genoeg is hebben we nog broccoli en ovenaardappeltjes!
Jawel, alleen liever zou ik hebben dat de meer problematische gebieden wat meer 'toned' werdenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen verklaring... Maar wel awesomeright?
nog even een reactie hierop danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is niet iedere week hoor, lees de topics maar terug![]()
[..]
In ieder verantwoord dieet/afvalprogramma past een cheatdag hoor
Daarnaast, zoals de TT hier zegt, doet iedereen het op zijn eigen manier en heft iedereen zijn eigen doel voor ogen. En dat is wat volgens mij in het verleden het probleem was met een gezamelijk topic. Niet iedereen wilt afvallen vanwege overgewicht of obese zijn. Sommige willen het om andere redenenDat niet iedereen daarmee kan omgaan in een gezamelijk topic heeft er toe geleid dat er twee verschillende zijn volgens mij (was voordat ik hier meeposte dus weet er niet het fijne van).
[..]
Het staat je virj hier te posten of niet. Het is nu eenmaal slechts FOK!![]()
En wat die ene persoon betreft, imo probeert ze met haar ervaringen anderen te helpen. Dan kun je haar tips best wel aannemen en ermee doen wat je wilt. Voor mij werken de tips die ze me gaf namelijk wel degelijkMaar dat zal ook wel voor iedereen anders zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:
4 km in the pocket. In 50 minuten. Ik ben blij.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sanger, mocht je een nieuwe kijk op je lijstje nodig hebben, dan weet je me te vinden he
Gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Sanger! Ik heb je geadd in de groeps app meet!
Er zijn hier wel meer met weinig eten. Lona, Fripsel eten allemaal best weinig als ik de lijstjes zie.. Maar dat is voor iedereen anders wat nodig is qua voeding, dus blijf lekker meeschrijvenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nog even een reactie hierop dan
Helemaal mee eens, ieder zijn manier en dat vindt ik helemaal goed..mijn laatste reactie was dan ook meer een sneer omdat er in mijn ogen gister nogal belachelijk op mij werd gereageerd en er dan zelf vooral over taart gepraat word ipv fatsoenlijke reacties te geven op de momenten dat er wat gevraagd word ipv mensen af te branden.
een cheatdag is natuurlijk prima!
en tips aannemen en er mee doen wat je wilt is allemaal leuk en aardig, maar als iemand je geen tips geeft maar alleen maar loopt te roepen craschdieet craschdieet!!!! en daar verder niks zinnigs aan toevoegd..nee sorry dan kan ik daar geen tips uithalen
Jij hebt daarin meer geluk gehad blijkbaar
En wat wordt dat voor gerecht?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Oh en lunch
1 ei, 3 eiwit, 100 gram spinazie, 150 gram oesterzwammen, 200 gram champignons 60 gram ham. ETEN.
Roerei met een shitload groentequote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En wat wordt dat voor gerecht?
Hmm, lekker! Thuiswerkdagje?quote:
Ja, maar het kutte is dat je niet plaatselijk vet kan afvallen. Ik voel serieus je strugglesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jawel, alleen liever zou ik hebben dat de meer problematische gebieden wat meer 'toned' werdenHeb altijd al redelijk gespierde armen en schouders gehad.
Er zijn ergere hobby'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
Ik ben aan het schilderen ja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Stilleven van de potten whey en PWO
Met wat halters op de achtergrond?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat hongerige is besmettelijk zeker?
Weetje dat ik serieus eens heb gedacht dat je wel plaatselijk vet kon afvallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het kutte is dat je niet plaatselijk vet kan afvallen. Ik voel serieus je struggles![]()
Ik ben aan het schilderenja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen
Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
En toen nog harderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met wat halters op de achtergrond?
Dat hongerige is besmettelijk zeker?
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er zijn ergere hobby's
Maar de grote vraag is natuurlijk, wat ben je aan het schilderen? Pics?
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.
quote:
true storyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.
Mits dit werkt, wil ik uiteraard wel mijn commissie.
Doe je krachttraining eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
Ik zal Link eroverheen laten kakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks
Misschien dat t niet lukt omdat ze scannen op wit poeder?
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening
Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo
Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg
Echt, compleet kansloos.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening
Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo
Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun Yangaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?
Of snap ik nu totaal iets niet?
Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?
Of snap ik nu totaal iets niet?
Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden
O zo. Het is voor het tweede jaar, dan is het gewoon onnozelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun YangaEn hun dumbells tot 30kg
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.
Dat tikt hard aan jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |