quote:
true storyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.
Mits dit werkt, wil ik uiteraard wel mijn commissie.
Doe je krachttraining eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
Ik zal Link eroverheen laten kakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks
Misschien dat t niet lukt omdat ze scannen op wit poeder?
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening
Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo
Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg
Echt, compleet kansloos.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening
Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo
Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun Yangaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?
Of snap ik nu totaal iets niet?
Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?
Of snap ik nu totaal iets niet?
Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden
O zo. Het is voor het tweede jaar, dan is het gewoon onnozelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun YangaEn hun dumbells tot 30kg
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.
Dat tikt hard aan jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.
Ja. Want ik was al een heel jaar lid geweest en idd dan kun je niet weg. Toen ging ik het 2de jaar in en dokte ik weer per jaar maar kon wel per maand opzeggen. Ik had de AV moeten lezen blijkbaar. Maar goed, ik hoop dat ze stikken in die 8 euroquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O zo. Het is voor het tweede jaar, dan is het gewoon onnozel
Waarschijnlijk zoiets als mij, iets van ¤50 p maand. Heb ik ookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam?
AV lezen, wie doet dat nouquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Want ik was al een heel jaar lid geweest en idd dan kun je niet weg. Toen ging ik het 2de jaar in en dokte ik weer per jaar maar kon wel per maand opzeggen. Ik had de AV moeten lezen blijkbaar. Maar goed, ik hoop dat ze stikken in die 8 euro
45 euro per maand.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam?
Wat.de.neuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoiets als mij, iets van ¤50 p maand. Heb ik ook
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:
Tering, 45 euro heb ik het volgende voor :
Onbeperkt gebruikt van alles, zoals: fitness faciliteiten, groepslessen, wellness faciliteiten, sunshower & zonnebank e.d.
In de buurt is niks beters en ik ga er geen 20 km voor rijden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat.de.neuk.
50??!?!??!?!?!!?!?
WTF? Wat heb je daar allemaal voor dan? Ik dok nu 36 want maand abo maar normaal is het 27. En zonder groepslessen die ik toch niet gebruik 19.95.
Tering, 45 euro heb ik het volgende voor :
Onbeperkt gebruikt van alles, zoals: fitness faciliteiten, groepslessen, wellness faciliteiten, sunshower & zonnebank e.d.
Heb nu:
Onbeperkt gebruik van onze fitness faciliteiten en deelname aan alle indoor & outdoor groepslessen.
Ooh. Oke.quote:
Ze hebben er hier wel allemaal voor gestudeerd, maar huidplooimeting doen ze niet. Fysio loopt rond, maar is van een andere instelling ergo die doet geen reet voor jequote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:17 schreef Qwea het volgende:
En dan heb ik gewoon mensen van die zaak op de vloer die er verstand van hebben he.Huidplooimeting, alles. Zelfs blessure consult fysio zit erbij in. Niet dat ik die nodig heb, want ik heb mijn eigen deal met de fysio, maar toch.
Maar dan heb ik niks gezegd. Ik dacht enkel fitnessquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
In de buurt is niks beters en ik ga er geen 20 km voor rijden.
Maar ik heb dan inderdaad ook alles. Groepslessen, Fitness, Zonnebank, Squash, Sauna en onbeperkt zwemmen. Blijft veel geld
Zwemmen is in m'n eentje niks aan, idem dito voor squash. Ik heb weinig sportieve vrienden of ze doen andere sportenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niks gezegd. Ik dacht enkel fitnessMaar maak gebruik van die zonnebank! Ga lekker zwemmen en squashen is haske cool!
Fysio bij mij is ook van zichzelf en niet van de sportschool. Ze hebben wel een contract met elkaar geloof ik. Sporters van beneden kunnen zich met klachten / blessures melden op het inloopspreekuur van de fysio. Dat is maar 2x per week geloof ik. En op hun beurt kunnen zij de zalen van de sportschool / apparaten gebruiken voor hun patienten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze hebben er hier wel allemaal voor gestudeerd, maar huidplooimeting doen ze niet. Fysio loopt rond, maar is van een andere instelling ergo die doet geen reet voor je
Trust me, ik weet sinds 3 weken hoe hoerig dat isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft overigens bewust de duurste uitgezocht, zodat we niet tussen al die kut Marokkaantjes stonden. In Rotterdam wil je echt niet in die goedkope sportscholen staan.
Meestal is er één of 2 uur banenzwemmen. Je moet dus even opzoeken hoe laat dat is, anders zit je tussen de spelende kinderen of bij een zwemles en kan je helemaal niet zwemmen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eigenlijk sinds ik jong was nooit naar een zwembad geweest. Hoe werkt dat eigenlijk? Als ik een kaartje voor alleen het wedstrijdbad koop, kan ik dan zolang blijven zwemmen als ik wil?
Gaaf. Dat is hier dus niet. En dat is dus gratis?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fysio bij mij is ook van zichzelf en niet van de sportschool. Ze hebben wel een contract met elkaar geloof ik. Sporters van beneden kunnen zich met klachten / blessures melden op het inloopspreekuur van de fysio. Dat is maar 2x per week geloof ik. En op hun beurt kunnen zij de zalen van de sportschool / apparaten gebruiken voor hun patienten.
Ik heb de deal dat als ik wat moet wat complex is (Echt diepe massage, PT sessie, ect) ik mail of bel en we mij gaan inplannen en als ik iets moet wat minder complex is, ff tapen ofzo kan ik gewoon elke dag de hele dag binnen lopen. Ben vanmorgen ook binnen gelopen voor kuiten, schouder en rug. Kan zijn dat ik ff moet wachten dan.
Ze lopen iig niet rond.
4,50 tikt best aan helaas.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwemmen kost hier 2,80 per keer, daar hoef ik geen abonnement voor te nemen
Hmm dat is wel een onhandige tijd, mijn zwembad heeft geloof ik van 7 tot 8 's ochtends en 's avonds op sommige dagen van 20.00-21.00 en anderen 21.00-22.00quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, er staat bij de openingstijden dat banenzwemmen alleen maar van 12 tot 1 is?
Je hebt recreatief zwemmen volgens mij en het iets serieuzer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, er staat bij de openingstijden dat banenzwemmen alleen maar van 12 tot 1 is?
Idem hierquote:
Blessure consult bij fysio is gratis ja. Als je verdere behandeling nodig hebt moet je wel dokken. Maar 1ste x is gratis.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gaaf. Dat is hier dus niet. En dat is dus gratis?
En ik zie net dat ik wel moet bijbetalen voor zonnebank.Veile eikels
Leden
1 maal ¤ 4,50
10 rittenkaart ¤ 35,00
En de begeleiding hier heeft wel vaak alleen oog voor de dames, dus moet ik wat willen dan moet ik wel actief om vragen. Ik weet ook wie ik moet vragen want er lopen hier ook veel stage
Dat is kei cool kicken gaaf!quote:
onbeperkt fitness? Of ook groepslessen enzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik betaal 25 per maand onbeperkt. Heb een abonnement voor een jaar afgesloten, zit nu al ruim over de helft. Heb vroeger ook jaren een abonnement gehad waarbij ik wel betaalde en nooit ging (wie niet)![]()
Nu ga ik al braaf 7 maanden 4 dagen per week
Ja onbeperkt en er zijn ook groepslessen. Alleen een karige vestiging. Andere vestigingen zijn wel wat mooier, completer en luxer. Voordeel van de locatie waar ik sport is de ligging en reistijd naar huis. Rijd er uit werk langs en vanaf daar is het 5 minuten naar huis.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
onbeperkt fitness? Of ook groepslessen enzo?
Hey met crossfit. Awesomequote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ja onbeperkt en er zijn ook groepslessen. Alleen een karige vestiging. Andere vestigingen zijn wel wat mooier, completer en luxer. Voordeel van de locatie waar ik sport is de ligging en reistijd naar huis. Rijd er uit werk langs en vanaf daar is het 5 minuten naar huis.
www.betaalbaarsporten.nl
Tering, handig zulke connectiesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blessure consult bij fysio is gratis ja. Als je verdere behandeling nodig hebt moet je wel dokken. Maar 1ste x is gratis.
Voor mij is altijd gratis. Althans, de niet complexe dingenMaar ik ken de fysio's persoonlijk. Feestje hier, feestje daar. Festival, ect.
Hier lopen er ook veel stage, van het ROC maar wel met kennis van zaken goddank. En afzetterij van die zonnebank. Ik hoef 0 bij te dokken.
Uhuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering, handig zulke connecties![]()
Maar zo hoort het ook. Pro-active houding. Fijne aan mijn nieuwe sportschool is dat we elkaar er ook gewoon op kunnen wijzen. Bij basic moest je gewoon je bek houden want werd niet gewardeerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Q je bericht verneukt het voor mij om goed te kunnen quoten
Ja en ik weet dat bij een hoop dingen dus niet goed. Uitleg vraag ik daarom waar nodig aan die ene gast, de rest kan de tering krijgen. Dat is dus een ding wat je niet goed via internet kan uitleggen/bekijken.
Ik verwacht ook een proactieve houding, dus loop eens rondje door die zaal en kijk wat mensen doen en/of het verkeerd is in plaats van de hele tijd achter Facebook te hangen of dat ene leuke sportmeisje proberen te versieren. In die trend heb ik het ook wel een keer gezegd, wordt niet gewaardeerd
Goed om te zien dat het op sommige plekken wel goed kan
Er is nog een sportschool, maar dit is toch de beste qua faciliteiten en mogelijkheden
Klote Friesland
Maar wel heerlijk joh! Ga je ook regelmatig naar de sauna? Das zo fijn. En heerlijk zwemmen en zonnebank!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
In de buurt is niks beters en ik ga er geen 20 km voor rijden.
Maar ik heb dan inderdaad ook alles. Groepslessen, Fitness, Zonnebank, Squash, Sauna en onbeperkt zwemmen. Blijft veel geld
Hahaha wat doen die dan? Ik heb weleens bij een sportschool gesport voor 1x waar allemaal Marokkaanse jongens waren (heel goedkoop dus), maar die keken alleen maar heel erg. Ongemakkelijk, maar k.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft overigens bewust de duurste uitgezocht, zodat we niet tussen al die kut Marokkaantjes stonden. In Rotterdam wil je echt niet in die goedkope sportscholen staan.
Dit ding is ook niet overdreven groot.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zo hoort het ook. Pro-active houding. Fijne aan mijn nieuwe sportschool is dat we elkaar er ook gewoon op kunnen wijzen. Bij basic moest je gewoon je bek houden want werd niet gewardeerd.
Ik zou hem serieus telkens op zijn flikker blijven geven. En anders klachten mail indienen. Ze zitten bij ons ook op FB hoor, maar ze lopen ook rondjes. En als ze op FB zitten en ik heb ze nodig dan nemen ze ook de tijd.
Vind het wel lekker. Lekkere kleine knusse gym die niet moeilijk doet als je eens een keer een kreet eruit gooit omdat het zwaar is. En die uitkreunen/blazen bij zware sets juist aanmoedigd ipv dood te meppen.
Fijnste vind ik dat als ze zien dat je er doorheen zit, ze uitzichzelf naar je toe komen en je komen helpen dmv spotten of aanmoedigen. En aangezien ik toch al 3x per week bij de fysio in hetzelfde pand zat was de stap naar benee wel heel makkelijk
Nee, ik heb echt een hekel aan de saunaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar wel heerlijk joh! Ga je ook regelmatig naar de sauna? Das zo fijn. En heerlijk zwemmen en zonnebank!
Ooh jammer! Is juist goed voor jequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt een hekel aan de sauna
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha wat doen die dan? Ik heb weleens bij een sportschool gesport voor 1x waar allemaal Marokkaanse jongens waren (heel goedkoop dus), maar die keken alleen maar heel erg. Ongemakkelijk, maar k.
Maar dat is sowieso bepaald slag volk die zich zo gedragen. Ja, klinkt hard, maar toch is het wel zo. Die zitten overal achter elke meid aan. Ik weet niet, heb al bij 3 verschillende sportscholen gesport en ook in de duurdere werd wel geflirt en versierd. Of het ligt aan mij, dat kan ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.
What the fuck?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:24 schreef sanger het volgende:
Ohja, ik moet voor het gebruik van de douche nog ¤ 0,50 bijbetalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |