Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Stilleven van de potten whey en PWO
En toen nog harderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met wat halters op de achtergrond?
Dat hongerige is besmettelijk zeker?
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er zijn ergere hobby's
Maar de grote vraag is natuurlijk, wat ben je aan het schilderen? Pics?
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.
quote:
true storyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.
Mits dit werkt, wil ik uiteraard wel mijn commissie.
Doe je krachttraining eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
Ik zal Link eroverheen laten kakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks
Misschien dat t niet lukt omdat ze scannen op wit poeder?
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening
Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo
Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg
Echt, compleet kansloos.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening
Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo
Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun Yangaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?
Of snap ik nu totaal iets niet?
Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?
Of snap ik nu totaal iets niet?
Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden
O zo. Het is voor het tweede jaar, dan is het gewoon onnozelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun YangaEn hun dumbells tot 30kg
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.
Dat tikt hard aan jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |