abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149318400

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:04:12 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
"BOOHOOOOO IK WIL OOK TAART MAAR HET KAN NIET WANT DAN KOM IK AAN"

Ik wilde een stukje taart in mijn mond proppen maar helaas, ik heb alles opgegeten :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149318413
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
RIP aan mij want ik ga naar de fysio voor schouder, rug en kuiten. Met de instructies dat ik vandaag er niet op hoefde te rekenen dat ik mijn schouder ook maar lichtelijk zonder pijn kon belasten als ze klaar was :') Nou ja, dat kan ik nu ook niet echt dus ach _O-
_O- Ach wordt je dus in ieder geval niet minder van :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149318448
Nu heb ik weer zin in taart :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:09:40 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318455
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:05 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- Ach wordt je dus in ieder geval niet minder van :P
Dat is nog afwachten _O- Ik kan nu nog mijn jas aandoen.. de vorige x 3 dagen not so much _O-

:D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:10:00 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318461
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Nu heb ik weer zin in taart :(
Ik snap niet dat dit nog het afval topic heet hoor :{w
pi_149318487
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat is nog afwachten _O- Ik kan nu nog mijn jas aandoen.. de vorige x 3 dagen not so much _O-

:D
_O-

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik snap niet dat dit nog het afval topic heet hoor :{w
_O- :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:13:54 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318499
Liiiiiiijstje :

O: 4x spelt. Op 2 2 eieren met de sunny side up, paprika champignons, uitje en wat kruiden en peper. De andere 2 met kaas en pindakaas. Bak kwark. 1 dikke (dat ding was echt dik :') ) havermout pannenkoek van 50g havermout, 1 ei en banaan met kaneel. 1 Wheyshake. Supps.
T: No thnx :P
L: 2 spelt broodjes pindakaas met een bord pasta met tonijn erdoor. Een salade erbij van rucola, paprika, tomaat, komkommer en champignons (ze moeten op, valt het op?). En ik denk dat ik ff een haring scoor op een plakkie roggebrood :9
T: 2 speltbroodjes met banaan, beetje rijst met wat kipfilet en wat boontjes
D: Sambal boontjes! Met tonijn erdoor, varkenshaas erbij, griekse yoghurt en een appel erdoor
T: Bak kwark, 5 handjes noten en 2 beschuitjes kaas

:9 Noms.
pi_149318506
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

"BOOHOOOOO IK WIL OOK TAART MAAR HET KAN NIET WANT DAN KOM IK AAN"

Ik wilde een stukje taart in mijn mond proppen maar helaas, ik heb alles opgegeten :o
whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.

maar ik ben hier weg want ondanks dat hier leuke mensen tussen zitten die goede dingen zeggen (en nog bedankt voor het linkje van gister, dat was zeker interessant!) denk ik dat ik hier maar weer eens wegga want 1 persoon die meent dat het ze alwetend is en zo hard mogelijk overal tegenaan wilt schoppen, dat irriteerd net zo hard als van die makeup meisjes die toestellen bezet houden :Y
pi_149318515
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hallo? Volg jij mij uberhaupt. Dat doe ik niet wekelijks...
en ik had het niet over jou ;)
pi_149318528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

en ik had het niet over jou ;)
O :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149318572
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:13 schreef Qwea het volgende:
Liiiiiiijstje :

O: 4x spelt. Op 2 2 eieren met de sunny side up, paprika champignons, uitje en wat kruiden en peper. De andere 2 met kaas en pindakaas. Bak kwark. 1 dikke (dat ding was echt dik :') ) havermout pannenkoek van 50g havermout, 1 ei en banaan met kaneel. 1 Wheyshake. Supps.
T: No thnx :P
L: 2 spelt broodjes pindakaas met een bord pasta met tonijn erdoor. Een salade erbij van rucola, paprika, tomaat, komkommer en champignons (ze moeten op, valt het op?). En ik denk dat ik ff een haring scoor op een plakkie roggebrood :9
T: 2 speltbroodjes met banaan, beetje rijst met wat kipfilet en wat boontjes
D: Sambal boontjes! Met tonijn erdoor, varkenshaas erbij, griekse yoghurt en een appel erdoor
T: Bak kwark, 5 handjes noten en 2 beschuitjes kaas

:9 Noms.
Dat eitje in de ochtend :9 Zo moet ik hem ook weer eens bakken :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149318703
Ik probeer ook nog steeds wat buikvet te verliezen hoor :P De rest van mn lichaam mag dan al wel redelijk gespierd zijn, dat buikvet is verdomd lastig :(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:32:15 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318720
quote:

[..]

whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.

maar ik ben hier weg want ondanks dat hier leuke mensen tussen zitten die goede dingen zeggen (en nog bedankt voor het linkje van gister, dat was zeker interessant!) denk ik dat ik hier maar weer eens wegga want 1 persoon die meent dat het ze alwetend is en zo hard mogelijk overal tegenaan wilt schoppen, dat irriteerd net zo hard als van die makeup meisjes die toestellen bezet houden :Y
Succes met je crashdieet verder!! Bye!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:33:40 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149318744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik probeer ook nog steeds wat buikvet te verliezen hoor :P De rest van mn lichaam mag dan al wel redelijk gespierd zijn, dat buikvet is verdomd lastig :(
*boks* en stevigere benen *boks*

Lol zit bij de fysio die zig boven de gym.. Ze zijn aan het spinnen... Gaat er pittig aan toe :o dat geschreeuw, kolere :D
pi_149318768
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:33 schreef Qwea het volgende:
Lol zit bij de fysio die zig boven de gym.. Ze zijn aan het spinnen... Gaat er pittig aan toe dat geschreeuw, kolere
Spinnen sloopt je echt helemaal. Which reminds, kan binnenkort wel even lesje meepakken :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149319002
Ik was gisteren best onder de indruk van mijn biceps in de kleedkamer, zodat ik er foto's van gemaakt heb :P

Terwijl ik uberhaupt mijn armen niet eens train, op af en toe wat push-ups en ligsteunen na. Misschien toch meer afgetraind aan het raken? Denk dat ik maar niet met gewichten moet gaan beginnen wat betreft bovenlichaam :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149319423
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat lekker? :@
Nee. :r

Ik heb nu een andere. Kokosmelk, spinazie, ananas.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_149319631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was gisteren best onder de indruk van mijn biceps in de kleedkamer, zodat ik er foto's van gemaakt heb :P

Terwijl ik uberhaupt mijn armen niet eens train, op af en toe wat push-ups en ligsteunen na. Misschien toch meer afgetraind aan het raken? Denk dat ik maar niet met gewichten moet gaan beginnen wat betreft bovenlichaam :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig gespierde schouders ook! 8-)
pi_149319833
Vanavond weer toestellen bezet houden, jeeeej!

:')
pi_149319898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Nammie het volgende:
avond weer toestellen bezet houden, jeeeej!
Foei! ~O>
pi_149320085
:P

Ik weeg 59.5, daar ben ik wel blij mee. Beetje afgevalleb dus. :D
pi_149320104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:42 schreef Nammie het volgende:
:P

Ik weeg 59.5, daar ben ik wel blij mee. Beetje afgevalleb dus. :D
Dus ondanks het bezet houden van de apparaten en vele kletsen toch wat afgevallen? :9 En niet te vergeten het staren naar alle 'lekkere' mannen in je sportschool haha :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:45:42 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149320171
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 06:14 schreef CrunchySelf het volgende:
Goed resultaat *O*
Uhuh, misschien zelfs wel iets te goed? Gaat wel hard nu :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
e smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.
Gewoon bladspinazie? En je spreekt jezelf tegen he :P Eerst proef je het niet, en later is het heerlijk :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
Dat is niet iedere week hoor, lees de topics maar terug :P :D

quote:
In ieder verantwoord dieet/afvalprogramma past een cheatdag hoor :P

Daarnaast, zoals de TT hier zegt, doet iedereen het op zijn eigen manier en heft iedereen zijn eigen doel voor ogen. En dat is wat volgens mij in het verleden het probleem was met een gezamelijk topic. Niet iedereen wilt afvallen vanwege overgewicht of obese zijn. Sommige willen het om andere redenen :) Dat niet iedereen daarmee kan omgaan in een gezamelijk topic heeft er toe geleid dat er twee verschillende zijn volgens mij (was voordat ik hier meeposte dus weet er niet het fijne van).

quote:
Het staat je virj hier te posten of niet. Het is nu eenmaal slechts FOK! :P

En wat die ene persoon betreft, imo probeert ze met haar ervaringen anderen te helpen. Dan kun je haar tips best wel aannemen en ermee doen wat je wilt. Voor mij werken de tips die ze me gaf namelijk wel degelijk :Y Maar dat zal ook wel voor iedereen anders zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Nammie het volgende:
Vanavond weer toestellen bezet houden, jeeeej!

:')
Als je make up maar goed zit 8-) ;)

Ach, zolang niemand je er o paanspreekt dan zal het wel loslopen. Al snap ik wat Qwea zegt ook wel weer :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:49:24 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149320284
Oke, dus, dat was de fysio :X de tering zeg. Mijn kuiten zaten vaaaaast. Vandaar ook die shinsplints nog steeds :X Naalden erin en ik heb dr bijna geslagen :D

Overmorgen nog eens. En mijn schouder, ja, nou, daar heb ik het maar niet over :X

Heb een hele waslijst meegekregen want mevrouw wil graag gezond gaan eten en maximaal eten met het oog op macro's en haar sporten o.a halve marathon. Dus ik heb iig wat te doen B-)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:50:47 #26
65960 sanger
pi_149320323
Sporten wordt deze week ook weer weinig ben ik bang.... Vanavond geen voetbal omdat vrouw niet thuis is. Morgen heb ik afgesproken om iemand te helpen met een bank verhuizen. Donderdag aps de eerste keer sinds zondag 24-01 naar de sportschool -O-

Lijstje vandaag:
O: 3 volkoren, smeerkaas, gebraden gehakt en belegen kaas
L: 4 volkoren, 2 smeerkaas 2 gebraden gehakt
T: appel
D: broccoli, aardappelen vlees
T: kwark met wat fruit er door
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:51:57 #27
65960 sanger
pi_149320360
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:49 schreef Qwea het volgende:
Oke, dus, dat was de fysio :X de tering zeg. Mijn kuiten zaten vaaaaast. Vandaar ook die shinsplints nog steeds :X Naalden erin en ik heb dr bijna geslagen :D

Wat bedoel je met vast eigenlijk? Ik heb ook nog steeds last van die k*t kuiten (al is het wel minder dan voorheen) :P

Ik heb wel voor binnenkort een afspraak bij een masseur om mijn kuiten los te laten maken :Y
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:56:25 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149320479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:51 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat bedoel je met vast eigenlijk? Ik heb ook nog steeds last van die k*t kuiten (al is het wel minder dan voorheen) :P

Ik heb wel voor binnenkort een afspraak bij een masseur om mijn kuiten los te laten maken :Y
Zat vol met triggerpoints en was keihard. Ze duwde erop zachtjes en ik vloog bijna tegen het plafond :X

Kuiten losmaken O+
pi_149320488
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:

[..]

Spinazie proef je in de regel echt amper terug in je smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk. :)
Ik vind de spinazie ook niet zo raar, maar kokosmelk, pindakaas en cacao wel.

Al snap ik spinazie toevoegen als je er niets van proeft overigens ook niet. :D
pi_149320505
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor mij zijn het gewoon de eerste 100 gram groente voor vandaag.
pi_149320545
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
Uhuh, misschien zelfs wel iets te goed? Gaat wel hard nu
Paar keer is niet erg, maar als jij dit een paar weken achter elkaar volhoudt dan moet je meer gaan eten :Y)

Tussen 0,5-1kg wordt altijd aangeraden :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149320605
Ik val inderdaad af ondanks mijn vrij luie houding. 🎈 Hoewel het wel echt langzaam gaat. Maar ik doe ook wel wat in de sportschool (als ik ga). :D
pi_149320633
De weegschaal gaf hier hetzelfde aan als gisteren, maar ik had vandaag nog niet gepoept. Dus feest morgen op de weegschaal *O*
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:03:48 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149320665
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:02 schreef Lonaa het volgende:
De weegschaal gaf hier hetzelfde aan als gisteren, maar ik had vandaag nog niet gepoept. Dus feest morgen op de weegschaal *O*
*O* Poep *O*
pi_149320673
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

*O* Poep *O*
Ja, gisteren was een goede poepdag. Vandaag nog niet. Wie weet komt dat nog. :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:04:24 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149320682
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Paar keer is niet erg, maar als jij dit een paar weken achter elkaar volhoudt dan moet je meer gaan eten :Y)

Tussen 0,5-1kg wordt altijd aangeraden :)
Sanger, mocht je een nieuwe kijk op je lijstje nodig hebben, dan weet je me te vinden he :)
pi_149320691
(Mooie) meisjes poepen niet toch???!? ;( :{
pi_149320699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef sandertjuh het volgende:
Noem jij Qwea en Lonaa nou lelijk?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149320707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef sandertjuh het volgende:
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dit.
pi_149320826
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee ik zou niet durven! o|O
pi_149320861
Beter.

Ik ga wandelen. :W
pi_149320947
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:10 schreef Lonaa het volgende:
Beter.

Ik ga wandelen. :W
Excuses aanvaard dus? Het is wel heerlijk weer om te wandelen.. hier wel in ieder geval. Heerlijk zonnetje O+
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:15:00 #43
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149320978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:

Gewoon bladspinazie? En je spreekt jezelf tegen he :P Eerst proef je het niet, en later is het heerlijk :P

Het is heerlijk omdat mijn banaankwarksmoothie dan smaakt naar banaan in plaats van naar bladgroente. Bijvoorbeeld :D Met boerenkool bijvoorbeeld is dat lang niet zo'n succes ;(
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:19:22 #44
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149321092
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voor mij zijn het gewoon de eerste 100 gram groente voor vandaag.
Wat Lonaa zegt :) Prima kickstarter voor de dag. En een ideale manier om wat meer groente te verwerken.
pi_149321308
Ik vind groenten juist puur heerlijk, geen reden om het te verstoppen :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:32:43 #46
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149321440
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik vind groenten juist puur heerlijk, geen reden om het te verstoppen :D
Ik ook hoor :) Ik lust spinazie ook puur en verwerk het graag in andere gerechten, net als andere groentes. Maar in de smoothie werkt het ook prima :P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:03:14 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149322234
Tramposa :D je biceps :D
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:04:45 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149322268
Sanger! Ik heb je geadd in de groeps app meet!
pi_149322290
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Sanger! Ik heb je geadd in de groeps app meet!
4 april zeker ;(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:08:29 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149322371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:05 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

4 april zeker ;(
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo