Ja ik ging al wel graag naar de gym hoor.. maar ik merk wel serieus gewoon dat ik hier betere resultaten heb ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ding is ook niet overdreven groot.
Ze nemen hun tijd wel, maar als er niet iets zinnigs uitkomt (want stageloper, hoort begeleiding te hebben) of ze er gewoon niet zijn (want er zijn toch drie stagelopers). Maar zal inderdaad wel eens een fijn mailtje schrijven, beter nog ik volgende week maandag een afspraak volgens mij
Snap jou overstap wel, dan maar iets duurder dan basic fit. Maar een goede sportschool motiveert echt
"...Ey PST ahmed! Beter gaan wij dat meisje helpen, swa. Zij gaat benchpress liften eyo.. beter gaan wij spotten want zij gaat dat niet alleen kunnen swa! Eyo wie weet wil ze vanaaf wel mee ook! Beetje neuken, beetje vingeren swa!" Alleen pech voor hem dat net op dat moment mijn muziek in mijn oordoppen uitstond want mijn mix was afgelopenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.
Jeweettog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
"...Ey PST ahmed! Beter gaan wij dat meisje helpen, swa. Zij gaat benchpress liften eyo.. beter gaan wij spotten want zij gaat dat niet alleen kunnen swa! Eyo wie weet wil ze vanaaf wel mee ook! Beetje neuken, beetje vingeren swa!" Alleen pech voor hem dat net op dat moment mijn muziek in mijn oordoppen uitstond want mijn mix was afgelopen![]()
Echt. Ik had al een pleurishekel aan die lui, maar sindsdien meer
Ik vind het knap dat ze die discipline hebben, maar esthetisch gezien vind ik het té.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/(...)3095/?type=1&theater
Daaaaamnz. Serious abs
Ik vind het prachtig en awesome om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil het niet en ik vind het niet zo mooi om naar te kijken
Zet je de kachel hoger. Ik heb net een thermoshirt erbij aan gedaanquote:
Dan verbrand ik er vast een boel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Het koud hebben = kcal verbranden toch
Niet werkende verwarming is echt irritant.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Onze verwarming doet het nog steeds nietMaar ik zit nu nog op mijn werk, daar is het warm zat.
Al gedaan. En vest over jurkje en alles.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zet je de kachel hoger. Ik heb net een thermoshirt erbij aan gedaan
Zelfs voor een man zou ik het too much vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ze die discipline hebben, maar esthetisch gezien vind ik het té.
Ja, maar ik word ook nooit meer warm. Vriendje wil 's nachts neit tegen me aanliggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Het koud hebben = kcal verbranden toch
Ik voel je. Heb de kachel net maar op 23 geknald.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Al gedaan. En vest over jurkje en alles.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelfs voor een man zou ik het too much vinden.
Waarom zonder de wraps?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Wel zo eten.
Wraps zonder de wraps. Dus wel goed gekruid gehakt, mais, kaas, zure room en sla.
Da's wel lekker als je wel gewoon kan douchen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja ik heb van donderdag t/m zaterdag en van maandagochtend tot vanmiddag ook niet thuis kunnen douchen, maar dat stond weer los van de verwarming. Maarja, ben vanochtend gewoon op het werk een rondje gaan hardlopen en hier in de fitness douchen, dat is wel zo praktisch.
Maar ik ben nu wel een beetje klaar met alle renovatie/verhuizing/woningbouw mensen. Geen zin meer om vrije dagen op te geven om te zitten wachten op een monteur die niet komt, geen zin om duizend klantenservicen te bellen.
Gaaf. Ik zie nog nergens spieren, ze zitten nog in hun beschermhoesjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ging al wel graag naar de gym hoor.. maar ik merk wel serieus gewoon dat ik hier betere resultaten heb ook.
Doen, geeft alleen maar meer motivatiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne. Alweer een paar maandjes oud. De huidige zijn best flink toegenomenZal eens kijken of ik straks ff nieuwe pic kan maken.
Serieus ja. Zo een automaat die vervolgens 5 minuten warm water geeft. Alleen daarom douche ik thuis, het principe (en 5 minuten vind ik te kort).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
What the fuck?![]()
Voor iedereen zit er in onze kleedkamer zo'n sauna cabine. Maand abo, jaar abo, duur abo goedkoop abo, maakt niks uit. De echte sauna moet je wel het all in abo voor hebben.
Nu wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Goh, ik dacht dat ik een quote-alert had, bleek toch niet zo te zijn.
Wat voor worst?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Boh. M'n D is aardappelen, broccoli, boontjes en een runder worstje![]()
Ja, nou.quote:
Fijn dat je het toch belangrijk genoeg vind om even te meldenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Goh, ik dacht dat ik een quote-alert had, bleek toch niet zo te zijn.
Hahaha, het is niet alsof eten instant kan wordem omgezet in warmtequote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik zei tegen het vriendje dat ik het koud had, en nadat ik al meer kleren aangetrokken had en de verwarming honger had gezet was ie er van overtuigd dat het kwam omdat ik niet genoeg gegeten had. (Daar was ik het niet mee eens) Dus ik net een shitload aan eten weggewerkt. Nog steeds koud.
Dus HA! Ik won de discussie. En meh, ik heb het nog steeds koud.
Sssjt!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hahaha, het is niet alsof eten instant kan wordem omgezet in warmtedus of je de discussie dan echt gewonnen hebt..?
Legging, sokken, schoenen, jurkje zonder mauwen, vest.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef sanger het volgende:
Minder lagen kleding aandoen. Werkt veel beter.
Ik ben heel content met mijn extra trui anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef sanger het volgende:
Minder lagen kleding aandoen. Werkt veel beter.
Dat heb ik ook wel een beetje ja. Gisteren heb ik kniekousen aangetrokken in bed, zulke koude voetjes!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zweer bij de fleece dekentjes! En in bed het eerste halfuur geitenwollen sokken als mijn lichaam niet warm wil worden. Maar bijmij is het een soort aan/uit, geen lichaamsthermostaat. Als ik naar bed ga kan ik het ijskoud hebben, en dan word ik midden in de nacht bezweet wakker..
Op je blote huid thermoshirt! Ik heb het nu bloed heet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Legging, sokken, schoenen, jurkje zonder mauwen, vest.
Ik heb niet zo een ding.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op je blote huid thermoshirt! Ik heb het nu bloed heet.
Mijne is ook opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik twijfel om weer PWO te gaan kopen en gebruiken. Nu net in de sportschool zonder al te veel motivatie, PWO haalt altijd net dat randje eraf
Oh. Action 3 euro!quote:
Aight. Gaafquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:27 schreef Qwea het volgende:
Crunch, drop me per PM ff je mail. Heb dat album gevonden voor je wat zo lekker beukt voor het sporten (die ik liet horen op whatsapp).. dan wetransfer ik hem ff naar je.
Fucker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar 2 paaltjes geraakt ipv 4?
Hehequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fucker.
Nee, helemaal niks geraakt. Of ingrepen. Of af laten slaan. Gewoon, lekker relax rijden, paar slordigheidsfoutjes maar niks bijzonders. Keren op de weg in 3 x en in 1 x, inparkeren, stopoefening, alles.
Dit was m'n 9e les.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar goed bezigbijna afrijden?
Oquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was m'n 9e les.![]()
Eerst deze maand maar eens m'n theorie halen
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
ODan moet je nog wel een paar waarschijnlijk.
Mooi zoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.![]()
En ja, HYPER VAN DE ENDROFINE ALLES.
Maar daarom wil ik dus eignelijk niet 's avonds lessen.
Duurt altijd lang voor ik daar van terug kom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
O ja endorfine. Dat klinkt bekend, maar verdwijnt op zich wel snel en dan kan ik heerlijk slapen
Goede serie hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben verslaafd aan the blacklist.. seizoen 1 in rap tempo afgekekenNu op naar seizoen 2
Ik zag een reclame op TV, ga daar ook echt aan beginnen, lijkt me heel tof! Popcorntimequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben verslaafd aan the blacklist.. seizoen 1 in rap tempo afgekekenNu op naar seizoen 2
Wat vind je er eigenlijk precies mooi aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig en awesome om naar te kijken
Het zijn poeders, had prima gekund nogquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef sanger het volgende:
MIjn eten van vanavond werd weer eens iets anders dan gepland![]()
moest vanavond bijtijds weg, dus pakt een pak Knorr Wereldgerecht uit de kast. Maakt het bijna helemaal voordat ze er achterkomt dat de THT nogal was overschreden
![]()
Uiteindelijk maar de frituur aangezet
Heb me ingehouden, slechts klein beetje patat en 1 frikandel en 1 mexicano. Geen sausjes. Voor mijn doen heel weinig bij dit soort eten
In het begin dacht ik vaak jaaaaaaa tuuuuurlijk weet hij/zij dat opeensquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zag een reclame op TV, ga daar ook echt aan beginnen, lijkt me heel tof! Popcorntime![]()
Ik zou willen dat ik aanleg had, maar heb 4x over praktijkexamen moeten doen. Kon er echt niks van, nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.![]()
En ja, HYPER VAN DE ENDROFINE ALLES.
Maar daarom wil ik dus eignelijk niet 's avonds lessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |