Dit was m'n 9e les.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar goed bezigbijna afrijden?
Oquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was m'n 9e les.![]()
Eerst deze maand maar eens m'n theorie halen
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
ODan moet je nog wel een paar waarschijnlijk.
Mooi zoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.![]()
En ja, HYPER VAN DE ENDROFINE ALLES.
Maar daarom wil ik dus eignelijk niet 's avonds lessen.
Duurt altijd lang voor ik daar van terug kom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
O ja endorfine. Dat klinkt bekend, maar verdwijnt op zich wel snel en dan kan ik heerlijk slapen
Goede serie hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben verslaafd aan the blacklist.. seizoen 1 in rap tempo afgekekenNu op naar seizoen 2
Ik zag een reclame op TV, ga daar ook echt aan beginnen, lijkt me heel tof! Popcorntimequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben verslaafd aan the blacklist.. seizoen 1 in rap tempo afgekekenNu op naar seizoen 2
Wat vind je er eigenlijk precies mooi aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig en awesome om naar te kijken
Het zijn poeders, had prima gekund nogquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef sanger het volgende:
MIjn eten van vanavond werd weer eens iets anders dan gepland![]()
moest vanavond bijtijds weg, dus pakt een pak Knorr Wereldgerecht uit de kast. Maakt het bijna helemaal voordat ze er achterkomt dat de THT nogal was overschreden
![]()
Uiteindelijk maar de frituur aangezet
Heb me ingehouden, slechts klein beetje patat en 1 frikandel en 1 mexicano. Geen sausjes. Voor mijn doen heel weinig bij dit soort eten
In het begin dacht ik vaak jaaaaaaa tuuuuurlijk weet hij/zij dat opeensquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zag een reclame op TV, ga daar ook echt aan beginnen, lijkt me heel tof! Popcorntime![]()
Ik zou willen dat ik aanleg had, maar heb 4x over praktijkexamen moeten doen. Kon er echt niks van, nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.![]()
En ja, HYPER VAN DE ENDROFINE ALLES.
Maar daarom wil ik dus eignelijk niet 's avonds lessen.
Welke vrouw wel???quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik aanleg had, maar heb 4x over praktijkexamen moeten doen. Kon er echt niks van, nu nog steeds niet.
Ik dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Welke vrouw wel???
Oke nu ren ik heeeeeeeeeeeeeeul hard weg
Het rijden gaat prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Welke vrouw wel???
Oke nu ren ik heeeeeeeeeeeeeeul hard weg
Mwah, het was ruim 2 jaar over datumquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zijn poeders, had prima gekund nog
Daarom heb ik naast het huis een oprit gemaakt (voor mijn vrouw bedoel ik dan hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rijden gaat prima.
Fileparkeren daarentegen.
Fileparkeren is nou ook niet mijn favoriete bezigheidquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rijden gaat prima.
Fileparkeren daarentegen.
zquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, het was ruim 2 jaar over datum![]()
Waarschijnlijk niet goed geFIFOed
Erg hčquote:Op woensdag 4 februari 2015 07:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
z
En jouw vrouw werkt in een supermarkt?slaan die hap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |