Heb ik net gehad, echt heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beenham.Super mager vlees, lekker marineren en in de oven zetten.
Dat vind ik soms gewoon lekker. Beetje kruiden en klaarquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon kipfilet? Dat is vrij saai toch.. En kip gaat al door de meeste gerechten heen..
Dat kwam uit de berekening via de link in de OP. BMR 1504, met activiteit erbij kwam ie op 2404...maar dat zal waarschijnlijk ook per site/methode wel verschillen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe kom je op 2400 kcal onderhoud, als je niet supergroot bent? Je beweegt natuurlijk wel aardig wat maar lijkt mij nog best veel..
aardappel, vlees, groente.quote:
Hmm lekker! Ik heb helaas alleen geen oven in de logeerwoning, dus heb rundervink in het mandje liggen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beenham.Super mager vlees, lekker marineren en in de oven zetten.
Ik krijg alleen buffetdiners en ontbijt niet opquote:
Ik het niet eens heel veel ofzo. Meh. Ik eet het restant morgen als lunchquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik krijg alleen buffetdiners en ontbijt niet opEn ik probeer het hoor, dat kan ik je verzekeren. Daarom ook altijd ruim 2 uren voor nodig.
Oude collectie hardloopschoenen vind ik vaak nog beter dan de nieuwere.. nieuw is lang niet altijd beter, net zoals bij eten .. het is waarschijnlijk gewoon goedkoper
Goedzo, als je het maar niet weggooit, dat vind ik altijd zo zonde!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik het niet eens heel veel ofzo. Meh. Ik eet het restant morgen als lunch
Ik hou ook niet van weggooien. Vaak neemt lief het mee naar z'n werk, die is een soort vuilnisvat. Ik eet niet graag 2 dagen hetzelfde. Maar dit was lekker en ik kreeg het niet op en dat is stom dus ik eet het morgen weer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goedzo, als je het maar niet weggooit, dat vind ik altijd zo zonde!
Mijn broodbeleg bestaat veelal uit dat kleine stukje vis, vlees of kip overhoudt, nou ja, bewust bewaar voor op brood.
Weggooien is zonde
Die discussie liep in ander topicquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Oude collectie hardloopschoenen vind ik vaak nog beter dan de nieuwere.. nieuw is lang niet altijd beter, net zoals bij eten .. het is waarschijnlijk gewoon goedkoper
Ojaquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die discussie liep in ander topic
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja
Ah well, zijn hier ook mensen die hardlopen
Tricep dips!quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Hey Q wij hadden tijd geleden via PM over oefeningen die ik thuis kan doen tussen sportdagen in. Dat waren pushups, sit ups.
Maar er was nog een derde oefening, iets met handen achter de rug en daar doorheen zakken. Weet je nog hoe die heette? Kan het niet vinden
Oh hai. Zo nu niet mobiel. Hoevaak per week doe je nou KT?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bij FatSecret, daar kwam uit:
Fat = 71,26
Carbs= 119,98
Prot = 160,71
Gemiddeld genomen zit je dan rond de 2350. Klopt dus wel aardig. Heb toevallig voor 3 verschillende mensen gisteren en vandaag 3x site en 1x met HB uitgerekend handmatig. Scheelt niet zo heel veel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat kwam uit de berekening via de link in de OP. BMR 1504, met activiteit erbij kwam ie op 2404...maar dat zal waarschijnlijk ook per site/methode wel verschillen.
Damnz. Your biceps are bigger then minequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef sandertjuh het volgende:
Bij deze de foto Q. zoals beloofd. Of word ik hier nu ook weggestuurd omdat dit niet echt afvallen is?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |