Foto's loop je altijd te kutten met de lichtinvalquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meestal geven foto's een beter beeld dan de werkelijkheid
Ik vond het best wel leuk (ik was er ookquote:
Ik loop altijd te kloten met foto's. Ongeacht slechte/goede lichtinvalquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Foto's loop je altijd te kutten met de lichtinvalAlthans, ik wel
Spaquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, we hopen eigenlijk dat Nurburgring doorgaat dit jaar, anders misschien weer naar Spa.
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik loop altijd te kloten met foto's. Ongeacht slechte/goede lichtinval
Van mezelf foto's maken is al helemaal een drame
Daar rondlopen is al een workout op zich.quote:
quote:
Ik sta sowieso alijd als iemand met down op de fotoquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]En dan hebben we het nog maar niet over gezichtsuitdrukking
![]()
Op een of andere manier lukken de foto's die gemaakt worden van mij als ik op stap ben altijd wel perfect, terwijl dat nou soms wel eens jammer is
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta sowieso alijd als iemand met down op de foto
Had jij trouwens dat linkje nog gestuurd van die mix?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta sowieso alijd als iemand met down op de foto
ooh ja kak. ff uploaden momentquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Had jij trouwens dat linkje nog gestuurd van die mix?
Wat wel dan volgens jou? Ik vind spinazie met aardappelen en een stukje vlees toch wel degelijk avondeten..quote:
Haha die uitdaging durf ik wel aan te gaan met jequote:Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"My biceps are bigger then yours.. I can teach you but I have to charge.."
picsquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:10 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha die uitdaging durf ik wel aan te gaan met je
Je had er eerst alleen de worst staan, harryquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wat wel dan volgens jou? Ik vind spinazie met aardappelen en een stukje vlees toch wel degelijk avondeten..
Oh sorry, het is dus vlees, aardappelen en spinazie. Zo beter?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had er eerst alleen de worst staan, harry
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"My biceps are bigger then yours.. I can teach you but I have to charge.."
Je bedoelt, je voeten op die bal en dan omhoog komen met je kont? Ja, dat deed ik 10x. Toen wilde ik dood.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je die brug op die bal gedaan? Zo ja, hoe is het met je kont?![]()
En dips![]()
Ja, precies. Ik hoef/wil/ga hier niet voor naar de sportschool.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik vond het best wel leuk (ik was er ook) maar gelukkig heb ik daar wel gemerkt, met de oefeningen die we/ik gedaan heb, ik dit soort dingen ook prima thuis kan doen zoals ik al een aantal maanden doe. Scheelt me weer twee tientjes in de maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |