Deze dingen (niet per se die trouwens) heb ik eens geprobeerd als wonderpillenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:12 schreef sandertjuh het volgende:
He Q ff vraagje he, denk jij dat zoiets als een fatburner werkt? Zit er nu voor de grap eens naar te kijken bij B&F maar ik geloof er niet zo in.
Of iemand anders die er ervaringen mee heeft hier?
Zoiets dus: http://www.bodyenfitshop.(...)24hr-fatburn/review/
Dacht ik al.. geloof er ook niet zo in. Wel belachelijk goede recensie danquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deze dingen (niet per se die trouwens) heb ik eens geprobeerd als wonderpillenGewoon doorvreten en in de hoop dat deze pilletjes er wat af zouden halen.
Dat werkt dus niet
Nou die mensen gebruiken ze misschien in combinatie met goede voeding en sport. En dan is het altijd lastig om evt resultaten aan alleen z'n pilletje toe te schuiven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dacht ik al.. geloof er ook niet zo in. Wel belachelijk goede recensie dan
Hmpf, wat een kakbegin van je dag. Hopelijk verbetert het snel *strooit met regenbogen*quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Dit wordt een poepdag, ik voel het al.
+1 op de spierpijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, weer 0,5 lichter vanochtend, en spierpijn. Overal, maar handelbaar, dus beter.
Het was een vrouw, heb niets terug gedaan behalve geroepen: "Hee ga even iemand anders duwn op de vroege ochtend, aso!"quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vanmorgen ook toen ik in de pot keek![]()
[..]
Wtf? Heb je hem ff een mep gegeven? Wat een kneus ey. Ooh en plots aan de kwats is echt zwaar kut
[..]Why did you do that?
[..]
Jouw dag is best serieus kut, nu al
Buik is en blijft echt een lastig obstakel.. maar ik geloof niet zo snel in dat soort 'wonderpilletjes'.. en wat je zegt wie zegt dat het dan uiteindelijk niet door de voeding en sport komt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nou die mensen gebruiken ze misschien in combinatie met goede voeding en sport. En dan is het altijd lastig om evt resultaten aan alleen z'n pilletje toe te schuiven.
Maar waarom wil je dit proberen? Gaat het niet hard genoeg?
A zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Buik is en blijft echt een lastig obstakel.. maar ik geloof niet zo snel in dat soort 'wonderpilletjes'.. en wat je zegt wie zegt dat het dan uiteindelijk niet door de voeding en sport komt?
Mijn vrouw appte gisteren op weg naar huis....quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, dat was zo'n avond waar ik in de supermarkt met 3 soorten nootjes en koekjes in mijn handen heb gestaan, maar ze gelukkig allemaal teruggelegd hebOp momenten van zwakte toch nog een extra keer nadenken, dat is mijn belangrijkste verbeterpunt dus ben echt blij dat dat vanavond goed ging.
Avondeten was een hoop broccoli, een hoop champignons, 5 kleine stoomkrieltjes en een halve rundervink dus dikke prima! En een soja chocoladetoetje, dat was het enige wat in mijn mandje was geblevenMaar gelukkig maar 118 kcal per portie.
Nah ik heb er zelf laatst ook nagekeken, maatje uit de US gebruikt ze, maagpijn alles. Ik zou het niet aanraden iig. Wat je met die dingen kan bereiken kun je met discipline ook bereiken. Denk niet dat je van alles in je lichaam moet willen stouwen als het allemaal clean kan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:12 schreef sandertjuh het volgende:
He Q ff vraagje he, denk jij dat zoiets als een fatburner werkt? Zit er nu voor de grap eens naar te kijken bij B&F maar ik geloof er niet zo in.
Of iemand anders die er ervaringen mee heeft hier?
Zoiets dus: http://www.bodyenfitshop.(...)24hr-fatburn/review/
Kun je imho beter caf/pwo nemen ipv stackersquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:19 schreef Myraela het volgende:
Stackers waren ook wel fijn, in ieder geval om een beetje energie te hebben.
Ach, dat is hier zoooooooo vaak.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Wel groot contract,op de bank met stukjes Milka en ik met een bak kwark
Vrouw of niet, ze had van mij een hengst gehad. Maar je keuze was uit frustratie, dat was het punt meerquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het was een vrouw, heb niets terug gedaan behalve geroepen: "Hee ga even iemand anders duwn op de vroege ochtend, aso!"
En die muffin tja, ik heb zo het vermoeden dat ik niet al mijn brood ga eten dus dat ik sowieso een kcal tekort ga hebben vandaag, dus ik had schijtOp de dag van de atletiektraining moet ik ook eigenlijk vooral zorgen dat ik genoeg heb gegeten dus zo erg is het niet.
Heb net alles ingevuld en inclusief muffin is het 2200 kcal als ik alles opeet, dus dat valt nog wel mee.
Lijstje verder:
O: Havermoutpap met rozijnen, water en een peer, bieten/appelsap
T: worteltaartmuffin
L: pastasalade met tonijn en ei van de AH (750 kcal)
T: Appel & banaan
D: 4 witte boterhammen, met honing en 30+ kaas
T: mueslireep
S: 90 min. atletiektraining
Maak het jezelf makkelijk en kijk effe bij de Lidl voor die push up bars enzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De rand van mijn bed![]()
Ok wel een goeie *schrijft op*. Ik wil dit nu even dagelijks doen, kleine moeite om even wat te doen. Kan nu toch nog niet echt veel pushups, dus dat moet even groeien
Datquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, dat is hier zoooooooo vaak.
Maandag nog. 'Ik moet even naar de supermakt voor sla en champignons, moet jij ook nog wat?'
'Tucjes.'
Ja.quote:
Hmm nee, dat was niet echt uit frustratie. Meer omdat ik al 2 dagen zin had in iets lekkers en dacht; vandaag kan het op zich wel erbij, heb niet superveel eten mee en ga meteen door naar de training. Ik heb ervan genoten hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vrouw of niet, ze had van mij een hengst gehad. Maar je keuze was uit frustratie, dat was het punt meer
Op zich chill toch, kun je hem alles laten opeten wat je niet meer in huis wilt hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Gisteren: 'Ik ga nog even wat eten, is er wat te eten in huis?'
'Ja hoor, restje van het avondeten, brood, fruit, groente, alles.'
'Neh, is er niet iets lekkers?'
'Dat weet ik niet, ik eet die shit niet.'
*hij stommelt naar de keuken*
*kast gaat open*
*rommel rommel*
'OEH! KOEKJES!'
*hij verschijnt met 5 koekjes in z'n hand en gaat die op de bank op iztten eten.*
en dat weegt dan 63 kg. Lul.
Dat is precies wat ik altijd doe ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op zich chill toch, kun je hem alles laten opeten wat je niet meer in huis wilt hebben
Maar ja, hij kan geen squatsquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik altijd doe ja.![]()
Maar soms is het wel vervelend hoor! Stoppen met roken allebei, ik 10 kg aankomen, hij 0. Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |