Maaaaar ga je dit nu ook doen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik hoef/wil/ga hier niet voor naar de sportschool.
Gewoon een eigen dumbellsetje + matje aanschaffen en dan ben ik een heel end.
Dan ben je goed bezig geweestquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Die 4 km trouwens net, die gaat normaal appeltje eitje. De laatste km was wel een opgave
Ja, ga ik doen. Morgen naar m'n rijles naar de Lidl. even zo'n dumbell-setje meenemen. Ook ff kijken of ze van die matjes hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maaaaar ga je dit nu ook doen?
[..]
Dan ben je goed bezig geweest
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen. Morgen naar m'n rijles naar de Lidl. even zo'n dumbell-setje meenemen. Ook ff kijken of ze van die matjes hebben.
En even een nieuwe sportbroek bestellen.
Ik ben er bang voor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Over een tijdje zit jij ook gewoon aan de kilo's kwark per dag
Je was dan ook al flink bezig geweest in de sportschool. Lichaamsdingen ftw!quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Die 4 km trouwens net, die gaat normaal appeltje eitje. De laatste km was wel een opgave
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.Het gaat wel een beetje die kant op he?
Heb godverdomme al kwark gekocht. 2 bakken. Want 1 leek me zo weinig.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10153128258659789
Mooie variant op de Gains
Ik stond er ook niet van te kijken. Ik stond er wel van te kijken dat de eerste 3 zo soepen gingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Artoo het volgende:
[..]
Je was dan ook al flink bezig geweest in de sportschool. Lichaamsdingen ftw!
Een sportlegging bedoel je? Dat is geen panty hoor, bedekt gewoon netjes alles en als je een goede hebt lijk je er juist strakker doorquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me te dik voor zo'n strak panty-broekje-ding._
Dan neem je toch niet zo'n ding?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me te dik voor zo'n strak panty-broekje-ding._
Ja maar bobbels en alles in mijn benen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een sportlegging bedoel je? Dat is geen panty hoor, bedekt gewoon netjes alles en als je een goede hebt lijk je er juist strakker door
Ze waren goedkoopquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dan neem je toch niet zo'n ding?Het belangrijkste is dat jij je er prettig in voelt.
Klinkt goed! Maar eet je helemaal geen koolhydraten bij je diner?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:21 schreef -Peach het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Net voor kerst ben ik begonnen met krachttraining omdat ik graag vet (en natuurlijk kilo's) wil verliezen. Ik heb het geluk dat mijn vriend al meer dan 10 jaar aan krachttraining doet, dus ik heb een goede coach![]()
Volgens de BMR calculator in de OP zit ik op 1504 en is mijn onderhoud 2403 kcal. Momenteel eet ik nu gemiddeld 1800-1900 kcal per dag dus hopelijk zie ik snel resultaat op de weegschaal, al zie ik in de spiegel al wel verschil.
Wat ik nu precies moet eten en hoeveel vind ik nog wel moeilijk, vooral omdat ik al wel had verwacht dat mijn gewicht wat verminderd was. Al kan het zijn dat mijn lichaam nog wat in shock is na jarenlang vegeteren![]()
Kwark is helaas geen optie voor mij i.v.m. lactose-intolerantie, heb het wel geprobeerd maar![]()
Mijn lijstje wat ik na wat lezen heb samengesteld en deze maand(en) wil uitproberen:
O: overnight oats: 50 gr. muesli, 250 gr. halfvolle yoghurt (lactosevrij), theelepel cacao, diepvrieskersen
L: 4 sneeën speltbrood met beleg (varieert tussen kipfilet/zelfgemaakte tonijnsalade/rauwe ham+sla) en vaak iets van soep
T: fruit, nootjes, pulled chicken, gekookt ei (allemaal en/of, ligt eraan wat ik de rest van de dag eet)
D: groente en vlees
T: na het sporten nog een eiwitshake
Sporten doe ik meestal op maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag: fietsen naar het werk (16 km per dag) en 1,5u krachttraining.
Dank je! Klopt, eet geen koolhydraten bij mijn diner. Dat heb ik overgehouden uit de tijd dat ik een koolhydraatarmdieet deed (wat megagoed werkte, tot ik weer 'normaal' ging eten, wat een verrassing!!), maar geen koolhydraten bij het diner beviel eigenlijk wel heel goed. Het kan natuurlijk geen kwaad om het wel weer eens te proberen, misschien werkt het wel lekker voor het sporten daarna.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar eet je helemaal geen koolhydraten bij je diner?
En 50g muesliDat is wel erg veel voor 250g yoghurt, en meestal tikt dat wel heftig aan met de calorieen...
Die ja! Goed voor je kont!quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bedoelt, je voeten op die bal en dan omhoog komen met je kont? Ja, dat deed ik 10x. Toen wilde ik dood.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier als D kip madras. Blijkbaar hebben ze daar bij de Appie tegenwoordig ook pakketten van.(Zo'n zak met verse groente en kruiden enzo, niet het wereldgerecht)
Nerm.
Je hebt zo op het oog (maar zit mobiel dus daarom ook korte reactie) wel meer eiwitten en kh's nodig ivm je krachttrainingquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:58 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dank je! Klopt, eet geen koolhydraten bij mijn diner. Dat heb ik overgehouden uit de tijd dat ik een koolhydraatarmdieet deed (wat megagoed werkte, tot ik weer 'normaal' ging eten, wat een verrassing!!), maar geen koolhydraten bij het diner beviel eigenlijk wel heel goed. Het kan natuurlijk geen kwaad om het wel weer eens te proberen, misschien werkt het wel lekker voor het sporten daarna.
Is 50g veel ja? Nooit echt over na gedacht eigenlijkvind het wel lekker, zo'n dikke pap 's ochtends! Qua kcal is het 172 (AH basic muesli).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |