abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148265183
quote:
PVV-aanhang roept op tot brandstichting moskeeën

Berichtgeving over geweld in Zweden juichend ontvangen

Op de Facebook-pagina 'Steun de PVV', geliked door 6500 PVV-sympathisanten, worden oproepen geplaatst om Nederlandse moskeeën in brand te steken.
De oproepen zijn te vinden in de reacties onder berichten over brandstichting bij moskeeën in Zweden. De pagina werd in augustus in het leven werd geroepen, kort nadat PVV-leider Geert Wilders aankondigde een 'mars' door de Schilderswijk in Den Haag te houden.
Recent werd uit onderzoek van Reporter duidelijk dat geweld tegen islamitische gebedshuizen in Nederland vaker voorkomt dan gedacht. Een greep uit de oproepen staat op de Steun de PVV-pagina hieronder. Ze zijn veelal afkomstig van niet-anonieme personen. Overigens zijn er op de pagina ook reacties te vinden waarin het geweld wordt afgekeurd maar die zijn veelal afkomstig van tegenstanders van Wilders.

joop.nl
De PVV-tokkies laten zich weer van hun goede kant zien _O- _O- _O-

Judeo-Christelijke samenleving is liefde :') :') :') |:(
pi_148265337
Even de nuance aanbrengen in deze discussie:
quote:
Moslims zijn de Hitleriaanse apen, jammer dat Hitler de verkeerden heeft opgeruimd!
Dat pareltje komt hier vandaan voor als iemand anders nog inspiratie op wil doen. :')
pi_148265605
Ik vermaak me hier wel mee. Lig telkens weer in een deuk wanneer ik op hun profiel aanklik. _O-
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:36:20 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_148265676
Tsja, laten we hopen dat ze het bij woorden laten.
pi_148265733
Zal me niks verbazen als die gasten van AFA daar actief zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:37:52 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_148265745
En ik mag hopen dat Wilders zich hiervan distantieert.
pi_148265846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef Red_85 het volgende:
Denkje? Alleen 1 ding, die gasten zijn wel, vanwege hun idealisme, in staat om te gaan overlijken. Dan heb ik liever een blonde politieke leider die blaft als een hond. Dat groepje idioten laat de laatste tijd wel te vaak van zich horen.
Die gasten moeten ook goed gevolgd worden ja en waar het kan binnen de wet aangepakt. Ik zou er niet een rechtstaat voor opzij willen gooien, hoe verleidelijk dat soms ook is.

Geert mag dan blaffen als een hond maar hij heeft een achterban die zich minder in kan houden. Zijn ook wat minder slim en sluw dan Geertje zelf overigens. Geen politici zeg maar. Met de constante oorlogsretoriek van Geert en zijn partijgenoten op het gebied van immigratie en Islam - oftewel Moslims - kan je zaken in gang zetten die later moeilijk meer zijn terug te draaien omdat de hoofdjes dan al op hol zijn gedraaid. Ik neem aan dat je dat ook wel inziet. Daar mag je elke politicus en volksvertegenwoordiger op aanspreken aangezien zij daarin een grotere verantwoording hebben dan de Henk op straat die een ongezouten mening heeft over een bevolkingsgroep.

Die Machiel de Graaf bijv die een tweet retweet: "dood aan de Moslims" _O- Maar dan wel verwachten dat je achterban het blaffende karakter ervan inziet ("ach joh, afentoe roept Machiel ook wat!") en raar vinden als ze die taal overnemen op social media als facebook bijv :D

quote:
want zij framen kritiek op de islam direct als racisme, discriminatie en extreem rechts.
Ben ik het niet direct mee eens. Alle politieke partijen vinden dat de Islam geen enkele ruimte moet krijgen om ooit het rechtsbestel binnen te sluipen. En de VVD heeft naar aanleiding van die trieste jihadies die ISIS promoten vergaande voorstellen gedaan pro-sharia meningen juridisch aan te pakken en daarmee dus de vrijheid van meningsuiting in te perken. Kan me nog herinneren dat zo'n VVD kerel dat bij Pauw zat uit leggen en waarom dat zo belangrijk was. Op het gebied van nieuw migratie zie je ook dat er politiek al tijden en eigenlijk sinds Verdonk grote onwil is om nieuwe migrantengroepen binnen te laten die niet tot de hogeropgeleiden behoren of niet tot specifieke beroepen die NL als kenniseconomie graag ziet komen. Ook de asielzoekers houdt men actief zo laag mogelijk. Heb het al eerder gezegd maar nieuwe grote Moslimmigratie is al jaren achterhaald. EU-migratie zoals Polen maar ook andere migranten van nieuwe lidstaten gaat het worden de aankomende 10/20 jaar. En als je de cijfers erbij pakt zie je dat die trend al 4/5 jaar is ingezet. En zeker nu ook Roemenen en Bulgaren volledig vrij kunnen gaan en staan waar ze willen in de EU.

quote:
DE is NL hard aan het inhalen hierin. Zie dat pegida gelul nu. 26mln mensen hebben simpatiën voor die beweging en worden door de politiek direct weggezet als extreem rechts. Lekker sfeertje direct.
Ik kan me voorstellen dat Duitsland door hun historie een zeer politieke correcte sfeer kennen. Zoals NL vroeger was. Daarom is NL absoluut niet met Duitsland te vergelijken. Na de komst en dood van van Fortuyn, en de moord op van Gogh is NL nu in een andere situatie die niet te vergelijken valt met het oude politiek correcte. Wat inderdaad heerste en verstikkend was om problemen te benoemen. Dat kan je links wat die historie betreft wel op afrekenen ja.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_148265882
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef remlof het volgende:
De periode direct na de moord van Van Gogh zijn er ook een paar moskeeën in vlammen op gegaan volgens mij...

quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef remlof het volgende:
Nee hoor.
"Wij hebben niks te maken met deze facebookpagina, dus ik kan er ook geen afstand van nemen"
pi_148266154
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Die mogen wat mij betreft samen met trainingspakken dragende en vechthonden bezittende Henk en Ingrids, IS-fanboys, haatbaarden, scootermocro's, volgevreten grachtengordelbabyboomers van het type Youp van 't Hek, beroepswerkelozen enz. op een Waddeneiland gedumpt worden. Weg met die troep...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_148266269
:r
pi_148266379
quote:
Wilders heeft hier niets mee te maken.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:53:23 #12
236046 NotYou
tigerblood
pi_148266393
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:47 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Die mogen wat mij betreft samen met trainingspakken dragende en vechthonden bezittende Henk en Ingrids, IS-fanboys, haatbaarden, scootermocro's, volgevreten grachtengordelbabyboomers van het type Youp van 't Hek, beroepswerkelozen enz. op een Waddeneiland gedumpt worden. Weg met die troep...
Vergeet homo's en zigneuners niet. Oh en joden!
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:53:41 #13
236046 NotYou
tigerblood
pi_148266406
Heil Daaf! :') :D _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_148266410
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:54:16 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_148266431
quote:

[..]

:') Wilders is de reden voor dit soort groeperingen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:55:04 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_148266464
quote:

[..]

Hij zou toch op z'n minst het kunnen proberen te sussen door te zeggen dat geweld of brandstichting geen optie is.
pi_148266472
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waar precies heeft Wilders opgeroepen tot het in de brand steken van moskeeën?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:55:20 #18
236046 NotYou
tigerblood
pi_148266481
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O- Ik hoop maar voor je dat je aan het trollen bent.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:55:38 #19
319979 Fok-it
All is well
pi_148266498
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar precies heeft Wilders opgeroepen tot het in de brand steken van moskeeën?
Het zaaien van haat kan leiden tot meerdere reacties
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148266513
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij zou toch op z'n minst het kunnen proberen te sussen door te zeggen dat geweld of brandstichting geen optie is.
Dat kan Rutte ook.
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2015 @ 23:56:13 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_148266533
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Ze zijn dan wel in extreem grote getalen, al die PVV aanhang pagina's zit vol met dit soort mensen
:')
pi_148266583
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het zaaien van haat kan leiden tot meerdere reacties
Het is zeker zo dat Wilders polariseert en haat zaait maar een dergelijke oproep heeft hij nog nooit gedaan.
pi_148266600
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

Vergeet homo's en zigneuners niet. Oh en joden!
Verder ben ik o.a. bezoekers van piratenfestivals vergeten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_148266626
Wilders weet verdomd goed welke kant hij zijn niet bijster intelligente aanhang op stuurt. Dat betekent niet dat hij verantwoordelijk is voor dit soort tuig, maar dat betekent wel dat hij zich eens zou moeten bezinnen op zijn retoriek. Kritiek op religie is essentieel, maar Wilders' kritiek is niet essentieel, maar contraproductief.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:58:49 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_148266648
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is zeker zo dat Wilders polariseert en haat zaait maar een dergelijke oproep heeft hij nog nooit gedaan.
Oh dus dat is dit geen aanleiding maar een op zichzelf staand ding? :')
Zonder Wilders was er geen xenofobe houding tegenover alles war met de islam te maken heeft en dus ook geen reacties als deze als het over afbranden van moskeen gaat
pi_148266725
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat kan Rutte ook.
Die is inderdaad veel beter in een beetje pappen en nathouden. Bij Wilders zouden er ten minste flinke stappen volgen zoals hoge straffen voor bedreigen en haat zaaien.
pi_148266767
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee. Maar Wilders is hier niet verantwoordelijk voor.
pi_148266775
Dat je niets hebt met de islam moet natuurlijk gewoon kunnen, maar je verlagen tot het niveau van de gemiddelde IS-strijder lijkt me niet bepaald wenselijk.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_148266789
quote:

[..]

Zonder Wilders was er geen xenofobe houding tegenover alles war met de islam te maken heeft en dus ook geen reacties als deze als het over afbranden van moskeen gaat
Wilders kanaliseert alleen, die houding was er voor hem ook al.
pi_148266800
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Ferdo het volgende:
Dat je niets hebt met de islam moet natuurlijk gewoon kunnen, maar je verlagen tot het niveau van de gemiddelde IS-strijder lijkt me niet bepaald wenselijk.
Om tot het niveau te komen van de gemiddelde IS-strijder moeten ze nog wel een paar kilometer verder afdalen.
pi_148266959
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef remlof het volgende:
Daar zijn ze het in De Kuip niet mee eens.
pi_148266975
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee. Maar Wilders is hier niet verantwoordelijk voor.
Hij is er wel verantwoordelijk voor dat deze facebookpagina de merknaam PVV kan blijven gebruiken. Verder is het natuurlijk wel zo dat zijn retoriek een beschaafde en juridisch gekuiste versie is van wat daar tevoorschijn komt.
pi_148267283
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hij is er wel verantwoordelijk voor dat deze facebookpagina de merknaam PVV kan blijven gebruiken. Verder is het natuurlijk wel zo dat zijn retoriek een beschaafde en juridisch gekuiste versie is van wat daar tevoorschijn komt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je schreef toch zelf dat jij denkt te weten wat iemand anders gelooft.
Daar maak je, je zelf dus ook schuldig aan hè vriend? Althans, je schrijft hier wilders nu zonder blikken of blozen impliciet een bepaalde intentie toe die zeker niet direct uit zijn woorden is gebleken en die als hij die al gehad zou hebben, in principe enkel bij hem bekend zou zijn. :W 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_148267405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef Jigzoz het volgende:
Wilders weet verdomd goed welke kant hij zijn niet bijster intelligente aanhang op stuurt. Dat betekent niet dat hij verantwoordelijk is voor dit soort tuig, maar dat betekent wel dat hij zich eens zou moeten bezinnen op zijn retoriek. Kritiek op religie is essentieel, maar Wilders' kritiek is niet essentieel, maar contraproductief.
Inderdaad.. alsof niemand dit zag aankomen. Geert schakelt gewoon steeds een tandje bij. Als hij even op de rem staat voor een periode dan is 't wel een lid van z'n partij die de wagen weer in de versnelling zet, waardoor Geert wel weer mee moet omdat hij nooit iets zal veroordelen zoals hij vroeger wel deed. Hij heeft weinig meer te verliezen en samen holt het zootje ooit weleens richting de afgrond.

Als je 'het volk' wilt aanspreken ben je sowieso de sjaak want het volk wil steeds meer actie zien. Waren er geen geluiden van de jeugd dat ze wel weer aan een nieuwe oorlog toe waren omdat ze zich doodverveelden oid.
pi_148267499
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Daar maak je, je zelf dus ook schuldig aan hè vriend? Althans, je schrijft hier wilders nu zonder blikken of blozen impliciet een bepaalde intentie toe die zeker niet direct uit zijn woorden is gebleken en die als hij die al gehad zou hebben, in principe enkel bij hem bekend zou zijn. :W 8)7
Nee die intentie dicht ik Wilders niet toe, al heb ik mijn bedenkingen bij het gebruik van woorden als terugveroveren en strijd die hij in zijn speeches verwerkt omdat dat wel voor meerdere uitleg vatbaar is. Maar als jij die woorden gebruikt als politicus na een zorgvuldig voorbereidingstraject moet je natuurlijk niet raar opkijken als de aanhang ineens minder politiek correct hun mening tot uitdrukking brengt.
pi_148267514
quote:

[..]

Deze mensen zijn ziek in hun hoofd.
pi_148267542
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Inderdaad.. alsof niemand dit zag aankomen. Geert schakelt gewoon steeds een tandje bij. Als hij even op de rem staat voor een periode dan is 't wel een lid van z'n partij die de wagen weer in de versnelling zet, waardoor Geert wel weer mee moet omdat hij nooit iets zal veroordelen zoals hij vroeger wel deed. Hij heeft weinig meer te verliezen en samen holt het zootje ooit weleens richting de afgrond.

Als je 'het volk' wilt aanspreken ben je sowieso de sjaak want het volk wil steeds meer actie zien. Waren er geen geluiden van de jeugd dat ze wel weer aan een nieuwe oorlog toe waren omdat ze zich dood verveelden oid.
En dat is het fundamentele probleem voor de PVV: Wilders zal zichzelf altijd moeten blijven overtreffen, maar er komt een moment dat hij een grens bereikt. En dan?
pi_148267569
quote:

[..]

Wilders is een symptoom, niet de ziekte.
pi_148267584
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee die intentie dicht ik Wilders niet toe, al heb ik mijn bedenkingen bij het gebruik van woorden als terugveroveren en strijd die hij in zijn speeches verwerkt omdat dat wel voor meerdere uitleg vatbaar is. Maar als jij die woorden gebruikt als politicus na een zorgvuldig voorbereidingstraject moet je natuurlijk raar opkijken als de aanhang ineens minder politiek correct hun mening tot uitdrukking brengt.
Dat doe je wel en anders begrijp je niet wat je schrijft:

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je suis Charlie Sheen
pi_148267614
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mwoah, Wilders is eerder iets daar tussen in.
pi_148267654
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat doe je wel en anders begrijp je niet wat je schrijft:

[..]

Ja maar Wilders roept gewoon dat er minder moskeeen moeten komen deze mensen willen dat ook alleen die voegen de methode afbranden eraan toe. De gedachte is hetzelfde de methode is anders.
pi_148267751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja maar Wilders roept gewoon dat er minder moskeeen moeten komen deze mensen willen dat ook alleen die voegen de methode afbranden eraan toe. De gedachte is hetzelfde de methode is anders.
Yeah je begrijpt dus niet wat je schrijft. Tja, kan gebeuren I guess. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148267824
PVV tokkies. Ik kots op ze terwijl ik ze uitlach.
pi_148267887
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef bamibij het volgende:
PVV tokkies. Ik kots op ze terwijl ik ze uitlach.
Nee hoor, je bent gewoon een allochtoon die zich bedreigd voelt.
Je suis Charlie Sheen
pi_148267939
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent gewoon een allochtoon die zich bedreigd voelt.
Huh nee? Ik vind pvvers gewoon tokkies en eerlijk gezegd schaam ik me een beetje dat iemand als Wilders zoveel stemmen haalt.
pi_148268026
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Huh nee? Ik vind pvvers gewoon tokkies en eerlijk gezegd schaam ik me een beetje dat iemand als Wilders zoveel stemmen haalt.
Schaam je je ook als je Ajax-hooligans tekeer ziet gaan?
pi_148268084
Allemaal de cel in.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_148268120
Eendracht geeft kracht.
pi_148268254
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Yeah je begrijpt dus niet wat je schrijft. Tja, kan gebeuren I guess. :')
Als jij jouw mening niet verder wil uitleggen kan ik ook niet ontdekken waarop ons meningsverschil is gebaseerd. Ik constateer volgens mij terecht dat zowel Wilders als deze mensen die moskeeën weg wil hebben en Wilders kiest om daar uiting aan te geven de politiek correcte weg en deze mensen de schreeuwerige ongenuanceerde methode op internet.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 00:32:23 #50
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148268265
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Inspireme het volgende:
Ik vermaak me hier wel mee. Lig telkens weer in een deuk wanneer ik op hun profiel aanklik. _O-
Ik niet. Wat een met haat vervulde idioten.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_148268349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Schaam je je ook als je Ajax-hooligans tekeer ziet gaan?
Ik ben een fervente Feyenoorder en heb een hekel aan de echte hoolies ja
pi_148268371
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik ben een fervente Feyenoorder en heb een hekel aan de echte hoolies ja
Maar schaam je je ervoor?
pi_148268461
Wie wind zaait, zal storm oogsten.
pi_148268806
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar schaam je je ervoor?
Is het relevant? Maar als ik op feestjes raar wordt aangekeken als ik bv vertel ook naar veel uitwedstrijden te gaan omdat ik 'dan wel een type zal.zijn die met stenen gooit' wel eens ja
pi_148268900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef bamibij het volgende:

[..]

Is het relevant? Maar als ik op feestjes raar wordt aangekeken als ik bv vertel ook naar veel uitwedstrijden te gaan omdat ik 'dan wel een type zal.zijn die met stenen gooit' wel eens ja
Nou ja, als je je zegt te schamen voor extremistische PVV'ers wel ja. Je moet je niet schamen voor zaken waar je geen deel van uitmaakt.
pi_148269241
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik niet. Wat een met haat vervulde idioten.
Ik lach ze uit omdat ze ontzettend sneu bezig zijn.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 01:32:09 #57
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148270021
wat een debielen zijn pvv stemmers toch ook :') (dubbelop)
pi_148271661
quote:
Dat is hetzelfde als van moslims vragen dat ze zich van terrorisme distantieren
  zaterdag 3 januari 2015 @ 03:08:33 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_148271917
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:45 schreef Zolder het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als van moslims vragen dat ze zich van terrorisme distantieren
Nou nee, want dit is op een Facebookpagina die "Steun de PVV" heet, de link met de PVV is veel directer dan die tussen moslims in het algemeen en moslims die moorden uit naam van de Islam.
pi_148271967
Het zouden ook zomaar van die AFA's kunnen zijn die daar PVV'ers aan het acteren zijn.

pi_148272658
Dat kan het OM mooi gaan uitzoeken.

Als het AFA'ers zijn (kans nadert 0) komen we daar achter.

Oproep tot geweld is keihard verboden en terecht. Schoften.
pi_148272671
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:37 schreef Webschip het volgende:
pi_148272687
Wilders heeft hier ontzettend veel mee te maken. Zie de titel van de Facebook-pagina en zie hoe vaak hij moskeeën haathutten heeft benoemend.

Daarnaast heeft hij de islam een ziekte genoemd en de grootste ramp die ons land trof in 100 jaar. Erger dan WOII.

Wat doe je met ziektes? Die bestrijdt je. Wilders kanaliseert helemaal niet. Hij maakt het erger en geeft een voorzet. Creëert een sfeer, waarin geweld normaal lijkt.
pi_148272711
Kustaw zei het al een jaar geleden
quote:
Ik maak me langzamerhand steeds meer zorgen. Afgelopen zondag kwam ik terecht in een Facebookgroep, genaamd ‘Nederland mijn vaderland’. Daar was een bericht geplaatst over brandstichting in een moskee in Enkhuizen.

Het bericht werd een keer of driehonderd geliket. Eronder verschenen reacties die bijna zonder uitzondering deze strekking hadden: ‘Jammer dat ie niet volledig is afgebrand.’ ‘Daar moet op gedronken worden.’ ‘Laat dit het voorbeeld zijn voor alle moskeeën. Hulde aan de dader.’ ‘Jammer dat er niemand in zat.’ ‘Gaan we een inzamelingsactie opzetten voor oud papier en peut?’ ‘Iemand zin om hier in IJmuiden een moskee weg te ruimen?’ En zo verder.

Al een paar jaar vallen me plekken op internet op waar de haat tegen de islam, moslims, Marokkanen zo oploopt, dat een sfeer ontstaat waarin geweld bijna logisch is. Soms doet het me denken aan de broeierige webfora van jihadisten. En ik zou niet raar meer opkijken als een of andere gek ervan overtuigd raakt dat hij de daad bij het woord moet voegen.

Twee dagen na die berichten in de facebookgroep publiceerde PVV-leider Geert Wilders een stuk. Hij schrijft: ‘Het is tijd voor de aanpak van de grootste ziekte die ons land de afgelopen eeuw heeft gekend, de islam.’ De islam is dus erger dan al het andere de afgelopen eeuw. En het is een ziekte. Wie die twee dingen echt gelooft, kan maar één conclusie trekken: die ziekte moet worden uitgeroeid.

Wilders laat er in het stuk geen twijfel over bestaan wie deze ziekte verspreiden: dat zijn de Marokkanen. Die maakt hij met de term ‘Marokkanenprobleem’ collectief verantwoordelijk voor criminaliteit.

En ja, hij stelt daarna wat maatregeltjes voor maar die staan zó niet in verhouding tot zijn probleemschets, die lijken maar een schaamlap.

Als je hierop wijst, heet je al gauw: links, politiek correct, een probleemontkenner, een wegkijker. Dat is onzin. Je kunt bijvoorbeeld prima kritisch zijn op de islam, prima criminele Marokkaans-Nederlandse jongens aanpakken en tóch bezwaar maken tegen de suggestie dat een bevolkingsgroep uit ziekteverwekkers bestaat. Maar de rechtse kerk is nét als de linkse kerk: niet argumenteren maar met kwalificaties smijten om anderen buiten de discussie te plaatsen.

Het is raar. Toen Wilders minder erge dingen zei, stonden velen vaak onnodig op hun achterste benen. Nu is het stiller. Terwijl ik bang ben dat Wilders en de PVV intussen omstandigheden helpen scheppen waarin geweld als legitiem wordt gezien.

Kustaw Bessems
http://www.bnr.nl/opinie/(...)ustaw-bessems-zorgen

Wat Wilders doet is niet kanaliseren, verre van zelfs, verre van.
pi_148272826
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De spreekwoordelijke ziekte is niets meer dan een kleine verkoudheid, door de hypogonder van een Wilders denkt de domme massa dat de ziekte een zeer besmettelijke zombieuitbraak is.
pi_148272885
quote:

[..]

Nee inderdaad. Die Zweden hadden niet zoveel naar Geert moeten luisteren.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 08:39:09 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148272961
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 07:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wilders heeft hier ontzettend veel mee te maken. Zie de titel van de Facebook-pagina en zie hoe vaak hij moskeeën haathutten heeft benoemend.

Daarnaast heeft hij de islam een ziekte genoemd en de grootste ramp die ons land trof in 100 jaar. Erger dan WOII.

Wat doe je met ziektes? Die bestrijdt je. Wilders kanaliseert helemaal niet. Hij maakt het erger en geeft een voorzet. Creëert een sfeer, waarin geweld normaal lijkt.
Tuurlijk moet Wilders zich hiervan distantieren en zelfs dat is niet genoeg. De naam van zijn beweging wordt misbruikt in allerlei haatzaaiende berichten. Als een soortgelijke beweging, stel die heet 'steun de Albert Heijn', berichten plaatst met 'steek alle Jumbo's' in de fik, dan zal Ahold er alles aan doen om die Facebookpagina uit de lucht te krijgen. Dit is echt zulke slechte reclame normaal gesproken.

Het zou Wilders sieren om die pagina geheel van Facebook te laten verwijderen wegens misbruik van de naam van zijn beweging.

[ Bericht 3% gewijzigd door Falco op 03-01-2015 12:12:05 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148273076
stanbeeld :')
pi_148273088
Precies en de vergelijking met "moslims motten zich toch ook niet overal van destantieru" slaat nergens op.

De PVV is een landelijke politieke partij en een organisatie waarvan heel erg duidelijk wie de voorman is. Als iemand met die naam aan de haal gaat is het alleen maar logisch dat de voorman ervan afstand neemt.

In geval van Wilders is dit echter maar de vraag, aangezien zijn standpunten duidelijk zijn. De islam is een ziekte en het liefst hebben ze een Nederland zonder de islam.
Moslims daarentegen zijn een erg diverse geloofsgroep van meer dan 1 miljard mensen die niet allemaal per persoon afstand moeten nemen van dingen. Moslimleiders die dat wel doen (en dat zijn er miljoenen ) doen hun taak goed en die dat niet doen zijn extremistische idioten.

De vraag is bij welke groep Geert wil horen.
pi_148275767
quote:
Steun de PVV
51 min. · Bewerkt ·
joop.nl denkt het allemaal zo goed te weten.. behalve wat er onder het Nederlandse volk afspeelt! Het lijkt Rutte2 wel.. lekker je kop in het zand blijven steken!
Dit schrijft joop dus over onze pagina en onze volgers:
PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch wil dat het OM de oproepen tot brandstichting onderzoekt. De Raad van Marokkaanse Moskeeën doet aangifte. De posting met de gewraakte reacties is verwijderd nadat het bericht daarover op Joop een golf van verontwaardiging losmaakte. De verwijdering is opvallend omdat op de bewuste pagina racistische en anderszins verwerpelijke reacties veelvuldig voorkomen.

Steun de PVV
3 uur · Bewerkt ·
Goedemorgen PVV Vrienden!
Wij doen ons uiterste best om de 'Linkse' reageerders te verbannen van onze pagina! Reageerders waarvan velen 'buitenlanders' zijn die onder een Nederlandse naam reageren met een nep profiel! :')
Laat je niks wijsmaken! een PVVer laat zich niks vertellen door een ander!
Blijf gewoon je mening verkondigen! een PVVer blijft strijdbaar net als Geert!
Steun Geert! Steun de PVV!

https://www.facebook.com/steundepvv?fref=ts
Wat een mensen....
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:07:30 #71
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_148275936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een mensen....
Echt, die deur van Paviljoen 3 heeft een nieuw slot nodig. Of een wachtwoord op de PC in de recreatiezaal.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_148275985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef DrDentz het volgende:
Het zouden ook zomaar van die AFA's kunnen zijn die daar PVV'ers aan het acteren zijn.

[ afbeelding ]
Uiteraard, want het is natuurlijk ondenkbaar dat er PVV-sympathisanten rondlopen die dit soort acties toejuichen.

De malloten die begrip en zelfs respect hadden voor Breivik waren zeker ook allemaal AFA-types?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148276025
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 07:44 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit gezegde geldt voor een ieder hoor.
pi_148276119
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:10 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dit gezegde geldt voor een ieder hoor.
Wat is voor jou de aanleiding om dat gezegde in dit topic te gebruiken?
pi_148276218
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is voor jou de aanleiding om dat gezegde in dit topic te gebruiken?
Voor beide groepen.

Een religie of ideologie dat haat predikt of intolerantie bezigt kan op kritiek rekenen. Maar ook een stel malloten die oproepen tot brandstichting krijgt de storm van voren.

En terecht natuurlijk.
pi_148276344
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:17 schreef Webschip het volgende:

[..]

Voor beide groepen.

Een religie of ideologie dat haat predikt of intolerantie bezigt kan op kritiek rekenen. Maar ook een stel malloten die oproepen tot brandstichting krijgt de storm van voren.

En terecht natuurlijk.
Dus jij vindt dat de moslims wier moskee in de fik is gestoken de storm hebben geoogst?

Ze hebben het aan zichzelf te danken?
pi_148276413
Zijn de namen en de foto's echt van de mensen die reageren op facebook onder steun de PVV?

Lijkt me sterk toch?
Geen sig.
pi_148276416
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat de moslims wier moskee in de fik is gestoken de storm hebben geoogst?
Dat is zoiets als eigen schuld, dikke bult. Dat zou ik nooit zo willen stellen.

Ik stel alleen dat als een religie of ideologie of vlakken controversieel is, dat het risico op reacties bestaat...Zoals deze oproepen, hoe zwaar verwerpelijk dan ook.
pi_148276420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:25 schreef Knudde het volgende:
Zijn de namen en de foto's echt van de mensen die reageren op facebook onder steun de PVV?

Lijkt me sterk toch?
Waarom?
pi_148276483
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:26 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat is zoiets als eigen schuld, dikke bult. Dat zou ik nooit zo willen stellen.

Ik stel alleen dat als een religie of ideologie of vlakken controversieel is, dat het risico op reacties bestaat...Zoals deze oproepen, hoe zwaar verwerpelijk dan ook.
Dit is laf eromheen draaien.

Geen omslachtige formuleringen. Jij vindt het blijkbaar terecht wanneer mensen fysiek worden aangevallen vanwege hun denkbeelden, ook als ze als individu geen vlieg kwaad doen.

Ben je diezelfde mening toegedaan wanneer het christenen of joden betreft?
pi_148276534
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom?
Als men overgaat tot vervolging, dan maken die mensen het wel heel makkelijk voor de Politie. Ook je werkgever kan meekijken, die kan jou hierdoor op staande voet ontslaan
Geen sig.
pi_148276587
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Knudde het volgende:

[..]

Als men overgaat tot vervolging, dan maken die mensen het wel heel makkelijk voor de Politie. Ook je werkgever kan meekijken, die kan jou hierdoor op staande voet ontslaan
Ja dit zijn dan ook niet de slimste ;)
pi_148276602
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Knudde het volgende:

[..]

Er zijn nou eenmaal een hoop domme mensen.
pi_148276655
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is laf eromheen draaien.

Geen omslachtige formuleringen. Jij vindt het blijkbaar terecht wanneer mensen fysiek worden aangevallen vanwege hun denkbeelden, ook als ze als individu geen vlieg kwaad doen.

Ben je diezelfde mening toegedaan wanneer het christenen of joden betreft?
Nee, gewoon nuance.

Het is anders dan iets goed te praten, wat ik in dit geval nooit zou doen. Ik stel slechts dat, als je een ideologie of religie bezigt, dat op vlakken controversieel wordt beschouwd door delen in de samenleving, dat men dan het risico loopt op reacties. Die reacties kunnen verbale kritiek zijn of erger.

Een beschouwing is wat anders dan goed of afkeuring uitspreken.

Ik stel verder vast dat kerken thans met dit probleem niet hebben te maken. Als ze wel met het probleem te maken krijgen, moeten ze net zo goed zelf hun eigen rol in de samenleving aanschouwen.
pi_148276706
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:35 schreef Webschip het volgende:

[..]

Nee, gewoon nuance.

Het is anders dan iets goed te praten, wat ik in dit geval nooit zou doen. Ik stel slechts dat, als je een ideologie of religie bezigt, dat op vlakken controversieel wordt beschouwd door delen in de samenleving, dat men dan het risico loopt op reacties. Die reacties kunnen verbale kritiek zijn of erger.

Ik stel verder vast dat kerken thans met dit probleem niet hebben te maken. Als ze wel met het probleem te maken krijgen, moeten ze net zo goed zelf hun eigen rol in de samenleving aanschouwen.
Nee, mensen moeten gewoon met hun poten van andermans eigendom afblijven.

Ik vind jouw mening ook irritant en achterlijk. Als ik jou een paar tikken op je smoel geef, vind je dat dan ook prima, onder het mom 'wie wind zaait, zal storm oogsten'?
pi_148276776
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, mensen moeten gewoon met hun poten van andermans eigendom afblijven.

Ik vind jouw mening ook irritant en achterlijk. Als ik jou een paar tikken op je smoel geef, vind je dat dan ook prima, onder het mom 'wie wind zaait, zal storm oogsten'?
Lees nou eens wat er staat, Koos.

Geen woord spaans aan deze quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:35 schreef Webschip het volgende:

[..]

...

Het is anders dan iets goed te praten, wat ik in dit geval nooit zou doen....
pi_148276800
Het is zo wel duidelijk waarom Wilders moeite heeft redelijke kandidaten te vinden voor de kieslijsten.
pi_148276867
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:40 schreef Webschip het volgende:

[..]

Lees nou eens wat er staat, Koos.

Geen woord spaans aan deze quote:

[..]

'Wie wind zaait, zal storm oogsten'.

Daar is inderdaad geen woord Spaans bij.

Je drukt jezelf buitengewoon omslachtig uit, maar in essentie zeg je gewoon: 'ik keur het niet goed, maar ergens begrijp ik het wel....'
pi_148276899
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

'Wie wind zaait, zal storm oogsten'.

Daar is inderdaad geen woord Spaans bij.

Je drukt jezelf buitengewoon omslachtig uit, maar in essentie zeg je gewoon: 'ik keur het niet goed, maar ergens begrijp ik het wel....'
Dat staat er niet, het is een beschrijving van de werkelijkheid.
pi_148276909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:41 schreef Wespensteek het volgende:
Het is zo wel duidelijk waarom Wilders moeite heeft redelijke kandidaten te vinden voor de kieslijsten.
Wat ik mij nou afvraag is of Wilders tevreden is met dit soort mensen. Ik kan mij haast niet voorstellen dat hij niet weet dat hij dit soort mensen achter zich heeft staan. Kan mij ook niet voorstellen dat je dat wilt.
pi_148276985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:45 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Dat staat er niet, het is een beschrijving van de werkelijkheid.
Voor sommigen (idg een journalist n.b!) is begrijpend lezen klaarblijkelijk erg moeilijk.

Andermans woorden "duiden" - lees lukraak kleuren - om iemand in een hoek te zetten. :')

Het hedendaagse journaille heeft vaak meer weg van riooljournalistiek. Een veelgehoorde klacht btw.
pi_148276995
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat ik mij nou afvraag is of Wilders tevreden is met dit soort mensen. Ik kan mij haast niet voorstellen dat hij niet weet dat hij dit soort mensen achter zich heeft staan. Kan mij ook niet voorstellen dat je dat wilt.
Het levert stemmen op, dit was denk ik een gat in de markt in de politiek en Wilders is er in gesprongen.
pi_148277034
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het levert stemmen op, dit was denk ik een gat in de markt in de politiek en Wilders is er in gesprongen.
Ja maar van sommige mensen wil je toch geen steun... ? Vind dit echt verbazingwekkend.
pi_148277082
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef Webschip het volgende:

[..]

Voor sommigen (idg een journalist n.b!) is begrijpend lezen klaarblijkelijk erg moeilijk.
De islam zaait wind, de reacties van deze mensen is de storm.

Ik kan het niet anders lezen dan dat dit het gevolg is.
pi_148277102
Iedereen die tot zoiets oproept gaat toch hopelijk wel vervolgd worden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148277111
quote:

[..]

Wellicht dat je een ander gezegde had moeten gebruiken.

En opvallend dat je weer op de man gaat spelen. Dat terwijl je zelf altijd in huilen uitbarst als er wordt gehakt op het feit dat je werkloos bent. Weet ik in ieder geval dat ik je niet meer hoef te ontzien.
pi_148277114
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar van sommige mensen wil je toch geen steun... ? Vind dit echt verbazingwekkend.
Dat maakt toch geen bal uit als je maandelijks een mooi bedrag ziet op de bankrekening. Het mooie is ook nog dat die lui te dom zijn om zijn programma te doorgronden dus moeite doen voor het definiëren van goed beleid is ook niet nodig. Als één van hun echt doordraait, als Breivik, zegt Wilders weer dat hij het democratisch wil en geweldloos en gaat over tot de orde van de dag.
pi_148277121
quote:

[..]

Andermans woorden "duiden" lees lukraak kleuren, om iemand in een hoek te zetten. :')

Het hedendaagse journaille heeft vaak meer weg van riooljournalistiek.
Blijkbaar. Van (contemporaine) journalisten heb ik ook geen hoge pet op, begrijpend lezen en feitelijk zaken opschrijven en duiden is niet echt hun ding. Spijtig dat dat wederom geillustreerd moet worden.
pi_148277125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De islam zaait wind, de reacties van deze mensen is de storm.

Ik kan het niet anders lezen dan dat dit het gevolg is.
Speciaal voor Koos dan: het gevolg is ongewenst en verwerpelijk.
pi_148277171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat maakt toch geen bal uit als je maandelijks een mooi bedrag ziet op de bankrekening. Het mooie is ook nog dat die lui te dom zijn om zijn programma te doorgronden dus moeite doen voor het definiëren van goed beleid is ook niet nodig. Als één van hun echt doordraait, als Breivik, zegt Wilders weer dat hij het democratisch wil en geweldloos en gaat over tot de orde van de dag.
Ja dat moet het dan zijn. Ik denk niet dat Wilders echt zo dom is dat hij niet doorheeft wat voor mensen hij achter zich heeft staan. En schijnbaar maakt hem dat niet uit.
pi_148277200
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:54 schreef Hathor het volgende:
Iedereen die tot zoiets oproept gaat toch hopelijk wel vervolgd worden?
Als mensen aangifte doen misschien wel.
pi_148277218
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef Webschip het volgende:

[..]

Nja of je had een ander gezegde moeten kiezen :P
pi_148277239
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht dat je een ander gezegde had moeten gebruiken.

En opvallend dat je weer op de man gaat spelen. Dat terwijl je zelf altijd in huilen uitbarst als er wordt gehakt op het feit dat je werkloos bent. Weet ik in ieder geval dat ik je niet meer hoef te ontzien.
Ik stel slechts vast dat je mijn quotes tenenkrommend slecht interpreteert. Erger vind ik nog dat je ze zodanig kleurt om mij in een hoek te zetten.

Dat mag ik je vast kwalijk nemen.

Wat mijn achtergrond ermee te maken heeft, blijft een raadsel. Modder gooien is menig journalist ook niet vreemd. :')
  zaterdag 3 januari 2015 @ 13:00:01 #104
438353 Gilders
u can't handle the truth!
pi_148277263
Meteen platbranden gaat wat ver natuurlijk, laten we eerst kijken of er wat gesleuteld kan worden aan het stemrecht van moslims.
pi_148277273
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja of je had een ander gezegde moeten kiezen :P
Hij had deze wellicht liever gezien : "Wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten."
pi_148277283
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:58 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik stel slechts vast dat je mijn quotes tenenkrommend slecht interpreteert. Erger vind ik nog dat je ze zodanig kleurt om mij in een hoek te zetten.

Dat mag ik je vast kwalijk nemen.

Wat mijn achtergrond ermee te maken heeft, blijft een raadsel. Modder gooien is menig journalist ook niet vreemd. :')
En wat had mijn achtergrond er precies mee te maken? Jij was immers degene die op de persoonlijke toer ging.
pi_148277286
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef Gilders het volgende:
Meteen platbranden gaat wat ver natuurlijk, laten we eerst kijken of er wat gesleuteld kan worden aan het stemrecht van moslims.
Graus, jij hier?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_148277297
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef Webschip het volgende:

[..]

Hij had deze wellicht liever gezien : "Wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten."
Dat ligt er dan net aan welke groep je hiermee bedoeld :P
pi_148277313
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Graus, jij hier?
Hoop dat hij niet serieus is.
pi_148277416
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wat had mijn achtergrond er precies mee te maken? Jij was immers degene die op de persoonlijke toer ging.
Je gaat zelf prat op om journalist te zijn. Kom dan ook met een kwalitatieve en waardige interpretatie van andermans uitspraken. Dat is heel wat anders om je opponent in de verkeerde hoek te plaatsen, want dat is wat je (bewust) deed. Dat neem ik je kwalijk, en reageer daar dus op.

Je weet best wat je doet, Koos. En anders help ik het je te hopen.
pi_148277448
Hilarisch, die faceboekpagina :D
quote:
joop.nl denkt het allemaal zo goed te weten.. behalve wat er onder het Nederlandse volk afspeelt! Het lijkt Rutte2 wel.. lekker je kop in het zand blijven steken!
Dit schrijft joop dus over onze pagina en onze volgers:

PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch wil dat het OM de oproepen tot brandstichting onderzoekt. De Raad van Marokkaanse Moskeeën doet aangifte. De posting met de gewraakte reacties is verwijderd nadat het bericht daarover op Joop een golf van verontwaardiging losmaakte. De verwijdering is opvallend omdat op de bewuste pagina racistische en anderszins verwerpelijke reacties veelvuldig voorkomen.
Ja maar hunnie doen het ook :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_148277495
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:55 schreef Webschip het volgende:

[..]

Je drukt je behoorlijk onhandig uit moet ik zeggen.
pi_148277605
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je drukt je behoorlijk onhandig uit moet ik zeggen.
Als jij genuanceerd uitdrukken "onhandig" vindt, dan kan ik je verder niet helpen.
pi_148277782
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Webschip het volgende:

[..]

Als jij genuanceerd uitdrukken "onhandig" vindt, dan kan ik je verder niet helpen.
Nah je draait er gewoon om heen.

-Wie wind zaait zal storm oogsten.
- Wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten.

Islam is de oorzaak, deze reacties zijn het gevolg.
pi_148277819
Edit: Laat maar.
pi_148277852
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:21 schreef Webschip het volgende:
Edit: Laat maar.
Dat was oorzaak en gevolg :P

Met andere woorden lijkt het er op alsof je de reacties van deze mensen begrijpt.
pi_148278042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat was oorzaak en gevolg :P

Met andere woorden lijkt het er op alsof je de reacties van deze mensen begrijpt.
Laat ik het nog ingewikkelder maken. Deze kwestie heeft niks met de Islam te maken, al was het maar dat het gezegde zo algemeen en oud is als de weg naar Rome. :)

Uit de zwaar christelijke hoek zijn genoeg mensen die (ook) minder genuanceerde opvattingen hebben over homo's en de rol van vrouwen in de samenleving. En ja, zij oogsten natuurlijk ook kritiek. En dat mag, en natuurlijk blijf je met je fikken van andermans spullen af.
pi_148278081
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:29 schreef Webschip het volgende:

[..]

Laat ik het nog ingewikkelder maken. Deze kwestie heeft niks met de Islam te maken, al was het maar dat het gezegde zo algemeen en oud is als de weg naar Rome. :)

Uit de zwaar christelijke hoek zijn genoeg mensen die (ook) minder genuanceerde opvattingen hebben over homo's en de rol van vrouwen in de samenleving. En ja, zij oogsten natuurlijk ook kritiek. En dat mag, en natuurlijk blijf je met je fikken van andermans spullen af.
Kritiek is prima. zelfs nodig :)
pi_148278111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kritiek is prima. zelfs nodig :)
Precies.
pi_148278318
Aan elke kant en met elke groep, pro en contra, lopen inmiddels de grootste randdebielen mee.

En er tussendoor kruipen en glippen de AFA ratten.

Resultaat is dat bijna geen enkele discussie zo nog zuiver en serieus gevoerd zal kunnen worden.

En dat is jammer want ik denk dat er wel het een en ander voor ons ligt als het de rol, invloed en toenemende aanwezigheid van de Islam in ons land (en de wereld) betreft.
pi_148278857
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Webschip het volgende:

[..]

quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:37 schreef Webschip het volgende:
Zeer genuanceerd idd.
pi_148278908
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

[..]

Zeer genuanceerd idd.
De toelichting is dat in ieder geval.
pi_148279199
quote:
Verschillende Marokkaanse instellingen doen vanmiddag aangifte tegen mensen die oproepen om brand te stichten in moskeeën.

Het gaat voornamelijk om mensen die hebben gereageerd op de Facebookpagina 'Steun de PVV', naar aanleiding van recente aanslagen op moskeeën in Zweden. De betreffende facebookpagina is overigens niet verbonden aan de partij van Geert Wilders.

'Alleen maar roepen'
De organisaties vinden de reacties veel te ver gaan en benadrukken dat het ze enorm veel zorgen baart. "Veel van de mensen die hebben gereageerd zullen het alleen maar roepen", aldus woordvoerder van de Raad van Moskeeën Aissa Zanzen. "Maar het zijn er zoveel dat de angst is dat er ook een enkeling tussen zit die echt van plan is een aanslag te plegen".

Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch riep gisteren al op het Openbaar Ministerie op de zaak zeer serieus te nemen. Hij vindt het onacceptabel en zegt dat er een hard moet worden opgetreden tegen de toenemende moslimhaat. Het OM zegt toe alle aangiftes serieus te bestuderen.

RTL Nieuws

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)proep-brandstichting
Benieuwd wat Wilders zal zeggen.
pi_148279451
quote:
"Maar het zijn er zoveel dat de angst is dat er ook een enkeling tussen zit die echt van plan is een aanslag te plegen".
Hé , waar kennen we die van? (Wereldwijd)

quote:
Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch riep gisteren al op het Openbaar Ministerie op de zaak zeer serieus te nemen. Hij vindt het onacceptabel en zegt dat er een hard moet worden opgetreden tegen de toenemende moslimhaat
"Moslimhaat", kan je twee kanten mee uit.

Graag beide hard bestrijden.

Lijkt mij.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:16:42 #125
236046 NotYou
tigerblood
pi_148279504
Wat de moskeeën betreft trouwens, gisteren toevallig gepubliceerd op Geenstijl uit een boek uit 2006 ( 8)7 ) : "strijdsters van Allah, radicale moslima's en het hofstadnetwerk" van Janny Groen en Annieke Kranenberg:

quote:
ONRUST EN ANGST IN HAAGSE MOSLIM GEMEENSCHAP
Om heel andere redenen groeit ook de onvrede bij de Marokkaanse gemeenschap in Den Haag. Talloze verhalen horen we over ontwrichte gezinnen, over vrouwen die door het handelen van Fawaz (AKA Sjeik Huppeldepup - red.) met een polygame driehoeksverhouding zijn opgezadeld. We horen dat zowel van organisaties als van bezorgde broers en zussen. We bellen maatschappelijk werkers van Marokkaanse afkomst, die de verhalen bevestigen. Maar vrijwel niemand durft 'on the record' met ons te praten. Angst heerst in de moslimgemeenschap. Niet eens zozeer voor de toorn van de imam zelf, maar voor zijn fanatieke aanhang. Ouders hebben het gevoel dat ze hun kinderen 'verliezen' aan As Soennah. Dat ze geen enkele greep hebben op het radicaliseringproces dat in de moskee in gang wordt gezet.

Hiek van Driel van de lokale SP maakt zich al heel lang zorgen over wat zich binnen de moskee afspeelt. De SP stelt in de raad geregeld vragen over As Soennah en heeft ook diverse malen, vergeefs, om sluiting verzocht. Van Driel zegt anonieme e-mails te krijgen van verontruste ouders en jongeren. 'Die vinden dat de overheid, zowel op gemeente- als op rijksniveau veel te weinig doet. Ik word op straat vertrouwelijk aangesproken met het verzoek om door te gaan. Ik ben ook met jongeren in gesprek geweest. Die maken zich zorgen over hun vrienden en/of broers, op wie As Soennah een grote aantrekkingskracht heeft. De jongeren zijn sowieso erg boos, omdat moskeeën subsidie krijgen voor jongerenwerk, terwijl de clubhuizen moeten bezuinigen.'Ze krijgt ook anonieme mailtjes vanuit de moslimgemeenschap. Ene N. geeft daarin aan hoe moeilijk het is om Fawaz en zijn As Soennah-broeders, die de grenzen van de Nederlandse wet opzoeken, te stoppen. N. reageert op een fragment van een preek van Fawaz dat door het NOS Journaal is uitgezonden en waarin de imam ronselpraktijken voor de jihad veroordeelt. Dit doet hij in de winter van 2005, na het bericht dat drie jongens die As Soennah bezochten, zijn vertrokken naar Tsjetsjenië of Afghanistan voor de jihad (zelf beweerden de jongens op vakantie te zijn toen ze werden aangehouden in Azerbeidzjan).

Zo krijgt 'de feitelijke boosdoener een sympathiek gezicht', schrijft N, die vervolgt (overgenomen met tik- en taalfouten): "Men gaat helemaal voorbij aan de geestelijke voorbereiding waarvoor Fawaz verantwoordelijk voor is. Naar mijn mening verdient Fawaz dezelfde aanpak van de media als radicale imams in Engeland en Frankrijk. Soortgelijke radicalen krijgen een offensief van de media, die hun gedachtegoed consequent en met grote regelmaat bloot stelt. Maar Nederlandse media neigt voorlopig naar naïviteit. Simpelweg omdat ze niet over voldoende instrumenten beschikken om mensen te doorgronden en het publiek daar goed over te informeren. En dat is nu juist de grootste uitdaging. Neem in ieder geval het volgende van mij aan: veel Marokkaanse mensen in Den Haag en omgeving zitten met hen handen in het haar en weten niet hoe hun kinderen kunnen beschermen tegen de invloeden van die moskee." Over dezelfde affaire schrijft N. later dat Fawaz "zeker zal gaan roepen dat deze jongens 'afgedwaald' zijn, omdat ze zonder 'zijn toestemming' op jihad zouden zijn gegaan. Maar zo werkt het niet, als je dag in dag uit zit te preken dat 'ongelovigen' vernietigd moeten worden. Ik zat nog laatste tijd te luisteren naar zijn preken op zijn webe site. Afschuwelijk! In feite zouden al deze preken (al-yaqeen.com) vertaald moeten worden om aan de publieke opinie duidelijk te maken wat daar in lahaay wordt gepreekt."
http://www.geenstijl.nl/m(...)kranenberg.html#more

Bizar.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:17:12 #126
236046 NotYou
tigerblood
pi_148279518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Benieuwd wat Wilders zal zeggen.
Marcouch roept wel meer achterlijks.
Je suis Charlie Sheen
pi_148279638
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

Marcouch roept wel meer achterlijks.
Geprojecteerde islamitische zelfhaat-haat.
pi_148279766
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:16 schreef NotYou het volgende:
Bizar.
Er is niets bizars aan, zo werken mensen die haat willen zaaien. Ze zoeken de grenzen op van wat nog net door de beugel kan tot de tijd rijp is weer een stap verder te gaan. Een gezamenlijke vijand bindt mensen veel sterker dan een gezamenlijke vriend.

http://www.intermediair.n(...)jand-op-de-werkvloer
pi_148279887
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah je draait er gewoon om heen.

-Wie wind zaait zal storm oogsten.
- Wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten.

Islam is de oorzaak, deze reacties zijn het gevolg.
Neuh. Gebrek aan IQ is de oorzaak van het uiten van het gebrek aan IQ.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:29:05 #130
236046 NotYou
tigerblood
pi_148279897
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er is niets bizars aan, zo werken mensen die haat willen zaaien. Ze zoeken de grenzen op van wat nog net door de beugel kan tot de tijd rijp is weer een stap verder te gaan. Een gezamenlijke vijand bindt mensen veel sterker dan een gezamenlijke vriend.

http://www.intermediair.n(...)jand-op-de-werkvloer
Ik doelde met name op het uitblijven van een noemenswaardige reactie vanuit de samenleving en de overheid. :')
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:29:35 #131
236046 NotYou
tigerblood
pi_148279915
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:28 schreef bamibij het volgende:

[..]

Neuh. Gebrek aan IQ is de oorzaak van het uiten van het gebrek aan IQ.
Not sure if even trolling. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148279980
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik doelde met name op het uitblijven van een noemenswaardige reactie vanuit de samenleving en de overheid. :')
Er is aardig wat veranderd in de aanpak van extremisme en toezicht.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:32:21 #133
236046 NotYou
tigerblood
pi_148279996
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er is aardig wat veranderd in de aanpak van extremisme en toezicht.
Vertel
Je suis Charlie Sheen
pi_148279998
Huilie, huilie. Een paar pubertjes liken een facebook-artikel en het vierde rijk staat al weer voor de deur. :'(
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:33:16 #135
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280013
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Huilie, huilie. Een paar pubertjes liken een facebook-artikel en het vierde rijk staat al weer voor de deur. :'(
De moslims zijn de echte slachtoffers immer en altijd! I'll ride with you!
Je suis Charlie Sheen
pi_148280098
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Vertel
Bijvoorbeeld:
http://www.rijksoverheid.(...)-radicalisering.html
pi_148280113
PVDA/SP/Groenlinks-aanhang martelt en vermoord in Irak en Syrië vrouwen, mannen en kinderen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:37:37 #138
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280126
quote:
Nogal laat en wanhopig. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148280142
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Not sure if even trolling. :')
Tyft jij anders gewoon even op met je irritante, niet inhoudelijke postings.
pi_148280145
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:37 schreef Braindead2000 het volgende:
PVDA/SP/Groenlinks-aanhang martelt en vermoord in Irak en Syrië vrouwen, mannen en kinderen.
:')___!

En daarnaast ook nog een van dat "ja maar hullie doen het ook!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( " -gejank.
pi_148280165
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nogal laat en wanhopig. :')
Er zijn veel meer acties ondernomen.
Daarnaast blijft het natuurlijk toegestaan om binnen de huidige wetten te radicaliseren er is geen reden om mensen te verbieden een extreme levensopvatting hebben zolang men zich aan de wetten houdt.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:39:57 #142
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280177
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

Tyft jij anders gewoon even op met je irritante, niet inhoudelijke postings.
Want die van jou waarop ik reageerde ging zo diep in op de materie? "Nee niet islam, dommerds! Ze zijn heel dom!"
Je suis Charlie Sheen
pi_148280184
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')___!

En daarnaast ook nog een van dat "ja maar hullie doen het ook!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( " -gejank.
Dat maak jij ervan.
pi_148280227
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan.
Ja ik was eigenlijk al gek om op dat offtopic getrol van je in te gaan.
pi_148280265
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja ik was eigenlijk al gek om op dat offtopic getrol van je in te gaan.
_O- 99% van jouw posts zijn inhoudsloos en offtopic.
pi_148280336
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

_O- 99% van jouw posts zijn inhoudsloos en offtopic.
99% van de tijd post ik in een SC dus dat kan kloppen :Y
pi_148280337
quote:
IS telt veel feministen ja?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:46:01 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148280341
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Die gasten moeten ook goed gevolgd worden ja en waar het kan binnen de wet aangepakt. Ik zou er niet een rechtstaat voor opzij willen gooien, hoe verleidelijk dat soms ook is.

Geert mag dan blaffen als een hond maar hij heeft een achterban die zich minder in kan houden. Zijn ook wat minder slim en sluw dan Geertje zelf overigens. Geen politici zeg maar. Met de constante oorlogsretoriek van Geert en zijn partijgenoten op het gebied van immigratie en Islam - oftewel Moslims - kan je zaken in gang zetten die later moeilijk meer zijn terug te draaien omdat de hoofdjes dan al op hol zijn gedraaid. Ik neem aan dat je dat ook wel inziet. Daar mag je elke politicus en volksvertegenwoordiger op aanspreken aangezien zij daarin een grotere verantwoording hebben dan de Henk op straat die een ongezouten mening heeft over een bevolkingsgroep.

Die Machiel de Graaf bijv die een tweet retweet: "dood aan de Moslims" _O- Maar dan wel verwachten dat je achterban het blaffende karakter ervan inziet ("ach joh, afentoe roept Machiel ook wat!") en raar vinden als ze die taal overnemen op social media als facebook bijv :D

[..]

Ben ik het niet direct mee eens. Alle politieke partijen vinden dat de Islam geen enkele ruimte moet krijgen om ooit het rechtsbestel binnen te sluipen. En de VVD heeft naar aanleiding van die trieste jihadies die ISIS promoten vergaande voorstellen gedaan pro-sharia meningen juridisch aan te pakken en daarmee dus de vrijheid van meningsuiting in te perken. Kan me nog herinneren dat zo'n VVD kerel dat bij Pauw zat uit leggen en waarom dat zo belangrijk was. Op het gebied van nieuw migratie zie je ook dat er politiek al tijden en eigenlijk sinds Verdonk grote onwil is om nieuwe migrantengroepen binnen te laten die niet tot de hogeropgeleiden behoren of niet tot specifieke beroepen die NL als kenniseconomie graag ziet komen. Ook de asielzoekers houdt men actief zo laag mogelijk. Heb het al eerder gezegd maar nieuwe grote Moslimmigratie is al jaren achterhaald. EU-migratie zoals Polen maar ook andere migranten van nieuwe lidstaten gaat het worden de aankomende 10/20 jaar. En als je de cijfers erbij pakt zie je dat die trend al 4/5 jaar is ingezet. En zeker nu ook Roemenen en Bulgaren volledig vrij kunnen gaan en staan waar ze willen in de EU.

[..]

Ik kan me voorstellen dat Duitsland door hun historie een zeer politieke correcte sfeer kennen. Zoals NL vroeger was. Daarom is NL absoluut niet met Duitsland te vergelijken. Na de komst en dood van van Fortuyn, en de moord op van Gogh is NL nu in een andere situatie die niet te vergelijken valt met het oude politiek correcte. Wat inderdaad heerste en verstikkend was om problemen te benoemen. Dat kan je links wat die historie betreft wel op afrekenen ja.
^O^ Voor je post.

Alleen over die migratietrend moet je wel blijven opletten. Juist nu het een nog groter zooitje is in het MO. De extremen hier moet je uitbannen en de troep die links in de afgelopen decenia heeft gemaakt, door vooral, inderdaad, verstikkende reacties te plaatsen op imigratiekritiek, kan je de bende nog opruimen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148280380
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

IS telt veel feministen ja?
Dat geloof ik best. De feministen van nu gaan zelfs hoofddoekjes dragen om een statement te maken.
pi_148280487
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. De feministen van nu gaan zelfs hoofddoekjes dragen om een statement te maken.
Maar dat zijn dus de mensen die martelen en moorden in Irak en Syrië? :')
pi_148280561
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus enerzijds loop je de juichreacties van deze PVV'ers te bagataliseren, en tegelijkertijd maak je PvdA'ers en SP'ers uit voor genocide plegende geloofswaanzinnigen.

Oké.
pi_148280663
quote:
Ik dacht juist dat IS de inhoudelijke opvattingen mbt de uitleg van de islam met Geert Wilders deelt, het verschil is alleen dat zij wel in allah geloven en hij niet.
pi_148280729
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus enerzijds loop je de juichreacties van deze PVV'ers te bagataliseren, en tegelijkertijd maak je PvdA'ers en SP'ers uit voor genocide plegende geloofswaanzinnigen.

Oké.
Yup. Zoals ik zei; een aantal pubertjes dat een facebook-pagina liken vind ik veel minder bedreigend dan Nederlanders die in Irak en Syrië moorden, verkrachten en martelen. Jij niet dan?
pi_148280792
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:00 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Yup. Zoals ik zei; een aantal pubertjes dat een facebook-pagina liken vind ik veel minder bedreigend dan Nederlanders die in Irak en Syrië moorden, verkrachten en martelen. Jij niet dan?
Nee ik niet. Mensen in Nederland vind ik meer bedreigend dan mensen daar.
pi_148280794
quote:

[..]

En hoe kom je precies uit bij de genoemde partijen?
pi_148280803
quote:

[..]

Het zijn vooral volwassenen die flink tekeer gaan op die faceboekpagina. Volwassenen zouden beter moeten weten. Tenzij het echt volslagen randdebielen zijn.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:04:13 #157
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280816
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:03 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nou gelukkig heb je met dank aan de overheid in Nederland nu ook een aantal mensen dat daar los had willen gaan maar tegen de eigen zin in hier is gehouden. Best of both worlds!
Je suis Charlie Sheen
pi_148280828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het zijn vooral volwassenen die flink tekeer gaan op die faceboekpagina. Volwassenen zouden beter moeten weten. Tenzij het echt volslagen randdebielen zijn.
En ook die zijn geestelijk niet ouder dan een jaar of 15.
pi_148280843
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nou gelukkig heb je met dank aan de overheid in Nederland nu ook een aantal mensen dat daar los had willen gaan maar tegen de eigen zin in hier is gehouden. Best of both worlds!
Dat vind ik dan wel weer goed want ik vind niet dat je problemen moet exporteren.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:06:38 #160
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die mensen merken ook op hoe het in Nederland gaat, hoe ze monddood gemaakt worden door politiek correcte politici en zijn niet welbespraakt genoeg om inhoudelijk de discussie aan te gaan. Resultaat: onvrede, frustratie, woede.
Je suis Charlie Sheen
pi_148280889
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:04 schreef Downwards het volgende:

[..]

En ook die zijn geestelijk niet ouder dan een jaar of 15.
En de pagina mag dan wel niet verbonden zijn aan de PVV, het laat wel goed zien wat voor laagschedelige types de pvv aantrekt. ;)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:07:14 #162
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280897
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer goed want ik vind niet dat je problemen moet exporteren.
Wij in Nederland zijn meer van het importeren inderdaad, daarmee ook weer volop bezig nu.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:08:04 #163
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En de pagina mag dan wel niet verbonden zijn aan de PVV, het laat wel goed zien wat voor laagschedelige types de pvv aantrekt. ;)
Zeg is er geen koffiehuis/moskee/buurthuis waar jij anderen kunt gaan vervelen? :*
Je suis Charlie Sheen
pi_148280922
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

Die mensen merken ook op hoe het in Nederland gaat, hoe ze monddood gemaakt worden door politiek correcte politici en zijn niet welbespraakt genoeg om inhoudelijk de discussie aan te gaan. Resultaat: onvrede, frustratie, woede.
Wel altijd zo hilarisch dat deze types van allochtonen verwachten wel Nederlands te kunnen spreken, lezen en schrijven, maar het zelf maar amper kunnen.
pi_148280924
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En hoe kom je precies uit bij de genoemde partijen?
Gokje. Ik heb je nog geen commentaar zien leveren op het feit dat de PVV hier weer bij betrokken wordt. Om de boel een beetje in evenwicht te trekken noemde ik die partijen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:08:44 #166
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280930
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wel altijd zo hilarisch dat deze types van allochtonen verwachten wel Nederlands te kunnen spreken, lezen en schrijven, maar het zelf maar amper kunnen.
True. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148280933
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wij in Nederland zijn meer van het importeren inderdaad, daarmee ook weer volop bezig nu.
We hebben al jaren hele strenge immigratiewetten. Dat we vluchtelingen opvangen klopt inderdaad maar humaan beleid moet er wat mij betreft ook zijn.
pi_148280943
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Gokje. Ik heb je nog geen commentaar zien leveren op het feit dat de PVV hier weer bij betrokken wordt. Om de boel een beetje in evenwicht te trekken te trollen noemde ik die partijen.
fixed.
pi_148280956
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:03 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar ze komen ook weer terug en ze lopen al vrij rond hier.
pi_148280959
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

En daarom gaan ze het in de fik steken van gebedshuizen maar toejuichen?

Vreemd verhaal.

Overigens is er van monddood maken anno 2015 geen sprake in Nederland. Sterker, de aanhang en de PVV en geestverwanten krijgen juist alle ruimte om hun mening te geven.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:10:12 #171
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280963
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

We hebben al jaren hele strenge immigratiewetten. Dat we vluchtelingen opvangen klopt inderdaad maar humaan beleid moet er wat mij betreft ook zijn.
De EU subsidieert mensenhandel/smokkel bedoel je? En we hebben een aiselstelsel dat op grote schaal misbruikt wordt? WIe er wat aan wil zeggen wordt als xenofoob en racistisch weggezet?
Je suis Charlie Sheen
pi_148280971
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:08 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zeg is er geen koffiehuis/moskee/buurthuis waar jij anderen kunt gaan vervelen? :*
Heerlijk, dat simplisme.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:10:59 #173
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280979
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En daarom gaan ze het in de fik steken van gebedshuizen maar toejuichen?

Vreemd verhaal.

Overigens is er van monddood maken anno 2015 geen sprake in Nederland. Sterker, de aanhang en de PVV en geestverwanten krijgen juist alle ruimte om hun mening te geven.
En daarom doen ze domme uitspraken op het internet. Al sluit ik zeker niet uit dat de ergste excessen trolls/false flag zijn. :') Zou niet de eerste keer zijn.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:11:39 #174
236046 NotYou
tigerblood
pi_148280988
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Heerlijk, dat simplisme.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik stoor me eigenlijk nogal aan jouw simplisme, vandaar ook het voorstel. :*
Je suis Charlie Sheen
pi_148280997
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Gokje. Ik heb je nog geen commentaar zien leveren op het feit dat de PVV hier weer bij betrokken wordt. Om de boel een beetje in evenwicht te trekken noemde ik die partijen.
Kun je beargumenteren waarom IS in jouw ogen wordt gesteund door de PvdA/SP?
pi_148280998
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Ik stoor me eigenlijk nogal aan jouw simplisme, vandaar ook het voorstel. :*
^O^
pi_148281009
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kun je beargumenteren waarom IS in jouw ogen wordt gesteund door de PvdA/SP?
Linkje waar ik dat gezegd heb?
pi_148281012
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:09 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Maar ze komen ook weer terug en ze lopen al vrij rond hier.
Dat mag van mij ook rustig als ze niets strafbaars doen/hebben gedaan.
pi_148281026
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

En daarom doen ze domme uitspraken op het internet. Al sluit ik zeker niet uit dat de ergste excessen trolls/false flag zijn. :') Zou niet de eerste keer zijn.
Misschien doen deze types domme uitspraken omdat het gewoon...ik weet niet....retedomme imbecielen zijn?

Ockhams scheermes enzo.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:13:59 #180
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En jij hebt er vertrouwen in dat, dat te bewijzen of ook maar bekend zou zijn? :') |:(
Je suis Charlie Sheen
pi_148281041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En als we maar lief voor ze zijn en ze stageplekken e.d. aanbieden dan komt het allemaal goed hè?
pi_148281055
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat ze nog te dom zijn om te schijten. Als je ook maar 1 hersencel hebt snap je dat het misschien niet altijd even slim is om alles wat er in je opborrelt op internet uit te braken.
pi_148281078
Maarja als ze dit op internet pleuren denk ik niet dat ze daad bij woord gaan voegen. De kogels komen tot nu toe altijd van links, Volkert van der Graaf schreef niet op fora dat hij iets zou gaan ondernemen.
pi_148281083
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

De EU subsidieert mensenhandel/smokkel bedoel je? En we hebben een aiselstelsel dat op grote schaal misbruikt wordt? WIe er wat aan wil zeggen wordt als xenofoob en racistisch weggezet?
Ik ben onder de indruk van het gebrek aan inhoud. Verder heeft asielbeleid in Nederland niets met ras te maken maar met de vraag of iemand terecht asiel aanvraagt. Mensen als Wilders die het willen afstemmen op het weren van een bepaald geloof zijn volgens mij inderdaad racistisch bezig.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:15:54 #185
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281086
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat ze nog te dom zijn om te schijten. Als je ook maar 1 hersencel hebt snap je dat het misschien niet altijd even slim is om alles wat er in je opborrelt op internet uit te braken.
Misschien is wel niet iedereen even geslepen/geniepig als mensen van jouw achtergrond. O+
Je suis Charlie Sheen
pi_148281096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Linkje waar ik dat gezegd heb?
Je hebt gelijk. Mijn formulering was fout.

Wat ik had moeten schrijven, was: hoe kom je erbij dat IS op sympathie kan rekenen van aanhangers van de PvdA/SP?

Je postte immers het volgende:

quote:
pi_148281100
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:15 schreef DrDentz het volgende:
Maarja als ze dit op internet pleuren denk ik niet dat ze daad bij woord gaan voegen. De kogels komen tot nu toe altijd van links, Volkert van der Graaf schreef niet op fora dat hij iets zou gaan ondernemen.
Breivik schreef dan weer een heel boek. En veroorzaakte toch een boel meer doden dan Volkert.
pi_148281125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Breivik schreef dan weer een heel boek. En veroorzaakte toch een boel meer doden dan Volkert.
En Hitler schreef ook een boekje, zo kun je alles er bij halen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:18:06 #189
104871 remlof
Europees federalist
pi_148281137
quote:

[..]

Dat waren heel veel kogels van rechts inderdaad.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:18:37 #190
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben onder de indruk van het gebrek aan inhoud. Verder heeft asielbeleid in Nederland niets met ras te maken maar met de vraag of iemand terecht asiel aanvraagt. Mensen als Wilders die het willen afstemmen op het weren van een bepaald geloof zijn volgens mij inderdaad racistisch bezig.
geloofsovertuiging is heel iets anders dan ras. :') Terechte aanvraag? Relevanter lijkt mij of en zo ja hoe lang er bezwaargronden zijn en of er intussen nog nageslacht geaard is, :')

Maar werk je ergens in zo'n sector? Je neemt wat opvallende standpunten in dit topic. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_148281158
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En als we maar lief voor ze zijn en ze stageplekken e.d. aanbieden dan komt het allemaal goed hè?
Zou kunnen, er zijn wel vaker mensen tot inkeer gekomen. Verder vertrouw ik op de Nederlandse maatschappij en de instellingen als politie en justitie. Het maakt mij niet uit welke mensen een gevaar vormen in tegenstelling tot mensen die zich focussen op één groep. Onze samenleving moet zo goed mogelijk de regels handhaven, dat kan best beter maar er lijkt weinig draagvlak voor te bestaan.
pi_148281161
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

Misschien is wel niet iedereen even geslepen/geniepig als mensen van jouw achtergrond. O+
Als je het niet eens bent met de mongolen die dergelijke troep op intenet uitbraken ben je uiteraard per definitie een (s)linkse gutmensch inderdaad :')
pi_148281177
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Mijn formulering was fout.

Wat ik had moeten schrijven, was: hoe kom je erbij dat IS op sympathie kan rekenen van aanhangers van de PvdA/SP?

Je postte immers het volgende:

[..]

Uit enquêtes blijkt wel dat er grote sympathie is onder bepaalde bevolkingsgroepen hier in Nederland wat ze daar uitspoken.
pi_148281188
Maak er vooral een onzinnige links/rechts discussie van

Niveau'tje mensen.
pi_148281192
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Uit enquêtes blijkt wel dat er grote sympathie is onder bepaalde bevolkingsgroepen hier in Nederland wat ze daar uitspoken.
Ook onder de Groen Links aanhang? Bron?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:21:00 #196
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281195
quote:

[..]

En het meest trieste is nog wel dat als we op deze voet doorgaan die autistische kindermoordenaar maar zo gelijk zou kunnen krijgen met zijn angsten/toekomstbeeld. :')

Alsof het postume gelijk van die ranzige dikke schreeuwer/provocateur niet al schrijnend genoeg is. ;(
Je suis Charlie Sheen
pi_148281199
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:18 schreef NotYou het volgende:

[..]

geloofsovertuiging is heel iets anders dan ras. :') Terechte aanvraag? Relevanter lijkt mij of en zo ja hoe lang er bezwaargronden zijn en of er intussen nog nageslacht geaard is, :')

Maar werk je ergens in zo'n sector? Je neemt wat opvallende standpunten in dit topic. _O-
Geloofsovertuiging is onderdeel van de etnische kenmerken en valt dus ook onder een kenmerk van ras.
pi_148281231
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Graag wil ik een bronnetje zien waaruit blijkt dat de aanhang van de PvdA/SP sympathiseert met IS.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:23:01 #199
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281241
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:21 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Geloofsovertuiging is onderdeel van de etnische kenmerken en valt dus ook onder een kenmerk van ras.
Je weet het mooi te verdraaien. :') Maar beantwoord mijn vraag eens: Werkzaam in de industrie?
Je suis Charlie Sheen
pi_148281247
quote:

[..]

Opmerkelijk.

Koppel die uitspraak aan Wilders en je hebt de poppen aan het dansen.
pi_148281313
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Zou kunnen, er zijn wel vaker mensen tot inkeer gekomen. Verder vertrouw ik op de Nederlandse maatschappij en de instellingen als politie en justitie. Het maakt mij niet uit welke mensen een gevaar vormen in tegenstelling tot mensen die zich focussen op één groep. Onze samenleving moet zo goed mogelijk de regels handhaven, dat kan best beter maar er lijkt weinig draagvlak voor te bestaan.
Ik las geloof ik ergens dat er 19 agenten nodig zijn om 1 Jihad-ganger 24 uur in de gaten te houden. De regering reageert daarop door bezuiniging na bezuiniging af te kondigen op AIVD, politie e.d.
Ik ben niet zo optimistisch als jij.
pi_148281319
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je weet het mooi te verdraaien. :') Maar beantwoord mijn vraag eens: Werkzaam in de industrie?
Het is gewoon de definitie van de verenigde naties over raciale discriminatie waarbij de etnische kenmerken worden meegenomen. Verder bepaal ik waar ik antwoord op geef en zaken die ik niet relevant vind vallen daar meestal niet onder.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:27:17 #203
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281329
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Als je het niet eens bent met de mongolen die dergelijke troep op intenet uitbraken ben je uiteraard per definitie een (s)linkse gutmensch inderdaad :')
Je bent kennelijk al vergeten wat je zojuist geschreven hebt..

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je suis Charlie Sheen
pi_148281332
quote:

[..]

Eigenlijk behoorlijk extreem (rechts) gedachtegoed dit.

Opmerkelijk.

Van jouw kant.
pi_148281350
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:46 schreef Red_85 het volgende:
^O^ Voor je post.

Alleen over die migratietrend moet je wel blijven opletten. Juist nu het een nog groter zooitje is in het MO.
Er is inderdaad zeer recent een toename in het aantal asielzoekers dat NL bereikt. Voornamelijk Syriers en Eritreeers (veelal niet-Moslims). Alleen zie je dat ook andere partijen dan de PVV duidelijk maken dat dit "ongewenst" is en alles eraan moet worden gedaan (binnen de wet natuurlijk) om dat tegen te gaan:

quote:
Teeven meldde gisteravond dat het aantal asielzoekers dat naar ons land komt recent is toegenomen tot duizend per week. Tot voor kort waren het er duizend per maand. Teeven noemde die situatie alarmerend. Als het zo doorgaat, heeft Nederland aan het eind van het jaar 65.000 nieuwe asielverzoeken. Teeven wil maatregelen nemen. Hij vermoedt dat er vanuit Eritrea sprake is van grootscheepse en georganiseerde mensensmokkel naar Nederland.

De mobiele grenscontroles zijn geïntensiveerd. De herinvoering van grenscontroles, waarvoor onder meer het CDA en de PVV pleiten, kan niet zomaar vanwege het Europese Schengenverdrag, aldus Teeven.
Ook CDA en VVD bijv pleiten voor herinvoering van grenscontroles om de toename tegen te gaan. Gewoon establishment partijen zijn dit.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_148281355
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is gewoon de definitie van de verenigde naties over raciale discriminatie waarbij de etnische kenmerken worden meegenomen. Verder bepaal ik waar ik antwoord op geef en zaken die ik niet relevant vind vallen daar meestal niet onder.
Handig.

En makkelijk.
pi_148281381
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik las geloof ik ergens dat er 19 agenten nodig zijn om 1 Jihad-ganger 24 uur in de gaten te houden. De regering reageert daarop door bezuiniging na bezuiniging af te kondigen op AIVD, politie e.d.
Ik ben niet zo optimistisch als jij.
Ik ben ook niet optimistisch maar blijkbaar ook geen angsthaas. Ik geloof niet dat terreur ergens iets heeft bereikt behalve wat onschuldige slachtoffers en het verdwijnen van de terroristen op de iets langere termijn.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:29:14 #208
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281383
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Oh nou, als het van de verenigde naties komt dan moet het wel goed zijn..

quote:
EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief
By Brian Wheeler Political reporter, BBC News

The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said.

Peter Sutherland told peers the future prosperity of many EU states depended on them becoming multicultural.

He also suggested the UK government's immigration policy had no basis in international law.

He was being quizzed by the Lords EU home affairs sub-committee which is investigating global migration.

Mr Sutherland, who is non-executive chairman of Goldman Sachs International and a former chairman of oil giant BP, heads the Global Forum on Migration and Development, which brings together representatives of 160 nations to share policy ideas.

He told the House of Lords committee migration was a "crucial dynamic for economic growth" in some EU nations "however difficult it may be to explain this to the citizens of those states".
'More open'

An ageing or declining native population in countries like Germany or southern EU states was the "key argument and, I hesitate to the use word because people have attacked it, for the development of multicultural states", he added.

"It's impossible to consider that the degree of homogeneity which is implied by the other argument can survive because states have to become more open states, in terms of the people who inhabit them. Just as the United Kingdom has demonstrated."
Continue reading the main story
“Start Quote

At the most basic level individuals should have a freedom of choice”

Peter Sutherland UN special representative for migration

The UN special representative on migration was also quizzed about what the EU should do about evidence from the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) that employment rates among migrants were higher in the US and Australia than EU countries.

He told the committee: "The United States, or Australia and New Zealand, are migrant societies and therefore they accommodate more readily those from other backgrounds than we do ourselves, who still nurse a sense of our homogeneity and difference from others.

"And that's precisely what the European Union, in my view, should be doing its best to undermine."

Mr Sutherland recently argued, in a lecture to the London School of Economics, of which he is chairman, that there was a "shift from states selecting migrants to migrants selecting states" and the EU's ability to compete at a "global level" was at risk.
'No justification'

In evidence to the Lords committee, he urged EU member states to work together more closely on migration policy and advocated a global approach to the issue - criticising the UK government's attempt to cut net migration from its current level to "tens of thousands" a year through visa restrictions.

British higher education chiefs want non-EU overseas students to be exempted from migration statistics and say visa restrictions brought in to help the government meet its target will damage Britain's economic competitiveness.

But immigration minister Damian Green has said exempting foreign students would amount to "fiddling" the figures and the current method of counting was approved by the UN.

Committee chairman Lord Hannay, a crossbench peer and a former British ambassador to the UN, said Mr Green's claim of UN backing for including students in migration figures "frankly doesn't hold water - this is not a piece of international law".

Mr Sutherland, a former Attorney General of Ireland, agreed, saying: "Absolutely not. it provides absolutely no justification at all for the position they are talking about."
'UK support'

He said the policy risked Britain's traditional status as "tolerant, open society" and would be "massively damaging" to its higher education sector both financially and intellectually.

"It's very important that we should not send a signal from this country, either to potential students of the highest quality, or to academic staff, that this is in some way an unsympathetic environment in which to seek visas or whatever other permissions are required... and I would be fearful that that could be a signal."

Mr Sutherland, who has attended meetings of The Bilderberg Group, a top level international networking organisation often criticised for its alleged secrecy, called on EU states to stop targeting "highly skilled" migrants, arguing that "at the most basic level individuals should have a freedom of choice" about whether to come and study or work in another country.

Mr Sutherland also briefed the peers on plans for the Global Migration and Development Forum's next annual conference in Mauritius in November, adding: "The UK has been very constructively engaged in this whole process from the beginning and very supportive of me personally."

Asked afterwards how much the UK had contributed to the forum's running costs in the six years it had been in existence, he said it was a relatively small sum in the region of "tens of thousands".
Not sure if zwakzinnig of gewoon een misselijk figuur. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_148281470
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook onder de Groen Links aanhang? Bron?
Ik zei dat het een gokje was. Van die honderdduizenden Nederlanders die IS steunen zullen er best wel wat Groen-Links stemmen. Ik denk zelfs meer dan het aantal die die facebook-pagina liketen. (wat is de verleden tijd van liken?)
pi_148281490
Nu word er plots weer opgeroepen tot aangiftes, alsof dat iets helpt tegen berichten die door derden op Facebook gepost worden ;(

Als er eentje word gearresteerd zijn er nog steeds weet ik hoeveel mensen die omroepen kunnen plaatsen, en als er een gearresteerd word kan dat ook als landverraad gezien worden waardoor moskeeën alsnog vlam vatten.
pi_148281546
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Graag wil ik een bronnetje zien waaruit blijkt dat de aanhang van de PvdA/SP sympathiseert met IS.
Dat zoek je zelf maar uit. Niemand heeft hier om een bron gevraagd waaruit 100% zeker blijkt dat die gasten op Facebook PVV stemmen.
pi_148281564
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:29 schreef NotYou het volgende:
Not sure if zwakzinnig of gewoon een misselijk figuur
gewoon een vertegenwoordiger van het bedrijfsleven die wil dat mensen makkelijk overal kunnen wonen zodat ze de goedkoopste arbeidskrachten kunnen importeren. Een special representative is ook niet hetzelfde als de UN zelf.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:36:47 #213
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281605
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

gewoon een vertegenwoordiger van het bedrijfsleven die wil dat mensen makkelijk overal kunnen wonen zodat ze de goedkoopste arbeidskrachten kunnen importeren. Een special representative is ook niet hetzelfde als de UN zelf.
Oh wacht dus hij leunt wel op de naam van en associatie met de UN maar is somehow toch niet de UN en kan er dus met zijn internationale betrekking uit naam van UN ook niets aan afdoen? :')

Flikker toch even snel op. De UN is een slechte grap. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_148281612
Lekker makkelijk allemaal. Elke rechtsnationalist wordt altijd met de PVV in verband gebracht maar een links-extremist of moslims die IS steunen worden nooit met een partij in verband gebracht.
pi_148281635
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nu word er plots weer opgeroepen tot aangiftes, alsof dat iets helpt tegen berichten die door derden op Facebook gepost worden ;(

Als er eentje word gearresteerd zijn er nog steeds weet ik hoeveel mensen die omroepen kunnen plaatsen, en als er een gearresteerd word kan dat ook als landverraad gezien worden waardoor moskeeën alsnog vlam vatten.
Daarom is het ook beter dat de beheerders aangepakt worden zoals dat met andere fora ook al is gedaan. Verder begrijp ik de opmerkingen mbt landverraad niet, dat kwam ik op die site ook vaak tegen, blijkbaar weten veel mensen niet wat dat is.
pi_148281714
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oh wacht dus hij leunt wel op de naam van en associatie met de UN maar is somehow toch niet de UN en kan er dus met zijn internationale betrekking uit naam van UN ook niets aan afdoen? :')

Flikker toch even snel op. De UN is een slechte grap. :W
Een special represenative is iemand ie wordt aangesteld vanwege deskundigheid maar heeft verder geen beslissingsbevoegdheid. Ook bij de UN worden mensen aangesteld waar je het inhoudelijk niet mee eens hoeft te zijn, dat is de reden dat men debatten heeft.
pi_148281727
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben ook niet optimistisch maar blijkbaar ook geen angsthaas. Ik geloof niet dat terreur ergens iets heeft bereikt behalve wat onschuldige slachtoffers en het verdwijnen van de terroristen op de iets langere termijn.
Maar dat verdwijnen van moslimextremisme in Nederland gaan wij niet meer meemaken. Hoelang heeft het wel niet geduurd voordat de christenen in Nederland een beetje afgekoeld waren.
pi_148281731
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekker makkelijk allemaal. Elke rechtsnationalist wordt altijd met de PVV in verband gebracht maar een links-extremist of moslims die IS steunen worden nooit met een partij in verband gebracht.
Welke 'links-extremist' steunt de IS? :')
  zaterdag 3 januari 2015 @ 15:41:46 #219
236046 NotYou
tigerblood
pi_148281763
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Een special represenative is iemand ie wordt aangesteld vanwege deskundigheid maar heeft verder geen beslissingsbevoegdheid. Ook bij de UN worden mensen aangesteld waar je het inhoudelijk niet mee eens hoeft te zijn, dat is de reden dat men debatten heeft.
Ik begin alsmaar benieuwder te worden naar jouw persoonlijke betrokkenheid. :D Vertel, wat voor werk (of studie _O_ ) doe je?
Je suis Charlie Sheen
pi_148281780
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Welke 'links-extremist' steunt de IS? :')
Dat bedoelde ik ook niet.
pi_148281782
quote:
Wat een onzin.
pi_148281846
quote:
Rechtsextremisten stemmen allemaal in de landelijke politiek allemaal op rechtsextremist Wilders, dat klopt allemaal.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_148281893
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Rechtsextremisten stemmen allemaal in de landelijke politiek allemaal op rechtsextremist Wilders, dat klopt allemaal.
Nee dat is onzin er zijn veel rechtsextremisten die ook antisemitisch zijn en die hebben vaak een enorme hekel aan de PVV.
pi_148281968
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee dat is onzin er zijn veel rechtsextremisten die ook antisemitisch zijn en die hebben vaak een enorme hekel aan de PVV.
Dat zijn die figuren die op stormfront beweren dat ze wilders haten, maar in praktijk toch op wilders stemmen omdat hij toch het verhaal van eigen volk eerst aan het overbrengen is.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_148282036
Lijkt me handig als mensen die echt dit soort bedreigingen uiten op het internet een keertje goed doorgelicht worden en in de gaten gehouden worden of ze de grens tussen denken/zeggen en doen.

Emotie's lopen aan allerlei kanten veelste hoog op, dit slaat helemaal nergens meer op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148282044
quote:

[..]

En linksextremisten stemmen in de landelijke politiek allemaal op SP of Groenlinks.
Dat maakt die partijen nog niet linksextremistisch, evenals dat de PVV daardoor ook niet automatisch een rechtsextremistische partij is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148282049
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat zijn die figuren die op stormfront beweren dat ze wilders haten, maar in praktijk toch op wilders stemmen omdat hij toch het verhaal van eigen volk eerst aan het overbrengen is.
Dus jij staat bij al die mensen in het kieshokje?
pi_148282069
quote:

[..]

So what, moet elke partij verantwoording afleggen voor elke persoon die erop stemt?
pi_148282098
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dus jij staat bij al die mensen in het kieshokje?
Nee, maar het is wel de keiharde realiteit.

Ze hebben met hun achtergrond eigenlijk geen andere keus dan op wilders te stemmen, Het is wilders of niet stemmen.
pi_148282128
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En linksextremisten stemmen in de landelijke politiek allemaal op SP of Groenlinks.
Dat maakt die partijen nog niet linksextremistisch, evenals dat de PVV daardoor ook niet automatisch een rechtsextremistische partij is.
Ik geloof niet dat er in Nederland linksextremisme bestaat.
pi_148282165
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Volkert van der Graaf denk ik dan.
Make my day!
pi_148282174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ze hebben met hun achtergrond eigenlijk geen andere keus dan op wilders te stemmen, Het is wilders of niet stemmen.
Je hebt een leuke glazen bol maar waarom zouden die mensen niet op basis van sociaal/economisch beleid of zo voor een bepaalde partij kunnen kiezen?
pi_148282205
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee, de PVV is op sommige gebieden de meest rechtse partij. Op andere gebieden zijn ze trouwens eerder een linkse partij, maar dat terzijde. Maar dat maakt die partij nog niet een extreemrechtse partij. En ja, er stemmen ongetwijfeld rechtsextremistische debielen op de PVV, evenals deat er extreem linkse figuren op de SP en op Groenlinks stemmen. Bij gebrek aan een nog linksere optie dus.
pi_148282222
quote:

[..]

Dan weet Klaas lang niet alles.
pi_148282226
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je hebt een leuke glazen bol maar waarom zouden die mensen niet op basis van sociaal/economisch beleid of zo voor een bepaalde partij kunnen kiezen?
Ja kan allemaal. Maar rechtsextremisten gaan heus niet op de vvd stemmen....
Rechtsextremisten hebben een bepaalde levenstijl, bepaalde houding jegens de samenleving.
pi_148282233
quote:
Steun de PVV
9 min. · Bewerkt ·
Beste Marcouch.. Beste Marokkaanse instellingen!
Je kan het OM wel oproepen .. om aangiftes te gaan lopen doen tegen onze volgers! Vanwege hun uitlatingen om moskeeen in de brand te steken!
Maar het gaat hier om verontruste burgers!
waarom is het zo ver gekomen? de haat .. de discriminatie?
je vraagt jezelf toch af .. de grens is inmiddels bereikt!
Dit land kan en wil niet meer! Wat aanhangers van de PVV verkondigen .. heeft verder NIKS met de PVV of Geert Wilders te maken!
De mensen willen gehoord worden ..
Er moet geluisterd worden..
Het rennen naar de OM of het politiebureau is typisch iets wat een Marokkaan of instelling doet .. en ze krijgen nog alles voor elkaar ook!
Deze burgers .. Deze PVV aanhangers .. hebben geen kwaad in de zin.. ze zijn het alleen spuugzat .. het is mede dankzij de media .. en het PVDA beleid dat we zover zijn gekomen!
Naar de OM rennen werkt averechts!
Durf het ECHTE probleem eens aan te pakken..
_O-
pi_148282242
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef agter het volgende:

[..]

Volkert van der Graaf denk ik dan.
Volkert is niet extreem links denk ik.
pi_148282255
quote:

[..]

Per definitie bestaat er ook links-extremisme.
pi_148282279
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja kan allemaal. Maar rechtsextremisten gaan heus niet op de vvd stemmen....
Rechtsextremisten hebben een bepaalde levenstijl, bepaalde houding jegens de samenleving.
Je zegt dus het kan allemaal maar het kan niet. Volgens mij zit jij ook vastgeroest in een hokjes mentaliteit.
pi_148282284
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Volkert is niet extreem links denk ik.
Ik hoop dat je een geintje maakt.
pi_148282349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:55 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Per definitie bestaat er ook links-extremisme.
In welk club zijn die dan vertegenwoordigd?
Van rechts extremisten kan je zo een paar clubjes opnoemen en mensen met namen die zich in die partijen de leiding hebben.

Links schoolt zich weles samen als er rechts extremistische demonstraties zijn ofzo. Maar die worden dan in de media neergezet als links extremisten, maar links extremistische clubjes bestaan niet in Nederland.
pi_148282396
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een geintje maakt.
Leg uit effe uit dan waarom volkkert extreem links zou zijn dan
pi_148282471
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

In welk club zijn die dan vertegenwoordigd?
Van rechts extremisten kan je zo een paar clubjes opnoemen en mensen met namen die zich in die partijen de leiding hebben.

Links schoolt zich weles samen als er rechts extremistische demonstraties zijn ofzo. Maar die worden dan in de media neergezet als links extremisten, maar links extremistische clubjes bestaan niet in Nederland.
Je hebt o.a. milieu-extremisten, dierenbeschermings-extremisten, asiel-extremisten.
pi_148282486
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Er moet geluisterd worden..
Bedoelen ze daarmee dat ze vinden dat er gehoor moet worden gegeven aan de oproepen tot brandstichting?

Ze schijten het wel in de broek daar wat ik me kan voorstellen. Als eerste zal Wilders zelf niet blij zijn met deze site en de beheerders die er een potje van maken en ten tweede kunnen de beheerders ook aangepakt worden als men die oproepen laat staan.

Blijft grappig hoe ze opkomen voor Nederland door de Nederlandse wetten te overtreden en de vrijheid waar voor gevochten is te beknotten.
pi_148282535
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je hebt o.a. milieu-extremisten, dierenbeschermings-extremisten, asiel-extremisten.
Volkert scheen een mileu extremist te zijn, maar waarom is dat poltiek gezien extreem links dan?
Ik heb er nog nooit van gehoord hoor, maar het zal wel, maar extreem links stelt in nederland geen klote voor ten opzichte van extreem rechts.
pi_148282550
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Bedoelen ze daarmee dat ze vinden dat er gehoor moet worden gegeven aan de oproepen tot brandstichting?

Ze schijten het wel in de broek daar wat ik me kan voorstellen. Als eerste zal Wilders zelf niet blij zijn met deze site en de beheerders die er een potje van maken en ten tweede kunnen de beheerders ook aangepakt worden als men die oproepen laat staan.

Blijft grappig hoe ze opkomen voor Nederland door de Nederlandse wetten te overtreden en de vrijheid waar voor gevochten is te beknotten.
Nja volgens mij snappen ze het oprecht niet. Zitten massaal in de slachtofferrol en het vingerwijzen.

Het is echt te sneu voor woorden.
pi_148282551
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Leg uit effe uit dan waarom volkkert extreem links zou zijn dan
Als je als milieu-activist een rechtse politicus een kogel door zijn kop schiet dan noem ik dat extremistisch. Ben je zelf zo links dat je dat als normaal gedrag ziet?
pi_148282610
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja volgens mij snappen ze het oprecht niet. Zitten massaal in de slachtofferrol en het vingerwijzen.

Het is echt te sneu voor woorden.
Niveau kleuterschool "Hij deed het ook..."
pi_148282618
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als je als milieu-activist een rechtse politicus een kogel door zijn kop schiet dan noem ik dat extremistisch. Ben je zelf zo links dat je dat als normaal gedrag ziet?
De moord van op Fortuyn kun je niet los zien van de homoseksuele contacten die Volkert had rond die periode.
pi_148282628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De echte reden waarom Volkert fortuyn doodgeschoten heeft is nooit bekend geworden.
Miischien heeft hij fortuyn wel doodgeschoten om zijn haat tegen buitenlanders
En zo kunnen we wel doorgaan.
pi_148282642
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Niveau kleuterschool "Hij deed het ook..."
Dus dat. De beheerder is er maar druk mee :P
pi_148282708
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Volkert scheen een mileu extremist te zijn, maar waarom is dat poltiek gezien extreem links dan?
Ik heb er nog nooit van gehoord hoor, maar het zal wel, maar extreem links stelt in nederland geen klote voor ten opzichte van extreem rechts.
Links is de laatste decennia in Nederland veel gewelddadiger dan rechts. Moord, aanslagen, vernielingen. Wat heeft rechts gedaan?
pi_148282758
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Links is de laatste decennia in Nederland veel gewelddadiger dan rechts. Moord, aanslagen, vernielingen. Wat heeft rechts gedaan?
Kom is met concrete voorbeelden dat links om politieke redenen heeft gemoord enzovoorts....ben benieuwd.
pi_148282787
Zet die links vs. rechts discussie lekker in PM voort ofzo.
pi_148282808
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:06 schreef Downwards het volgende:

[..]

De moord van op Fortuyn kun je niet los zien van de homoseksuele contacten die Volkert had rond die periode.
Ja, ja, net zoals die gasten die op een groep mensen inrijden en daarbij Alah Akbar roepen. Heeft helemaal niks met de islam te maken.
pi_148282843
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De echte reden waarom Volkert fortuyn doodgeschoten heeft is nooit bekend geworden.
Miischien heeft hij fortuyn wel doodgeschoten om zijn haat tegen buitenlanders
En zo kunnen we wel doorgaan.
Dan blijft hij een links-extremist. Nog meer zelfs.
pi_148282874
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kom is met concrete voorbeelden dat links om politieke redenen heeft gemoord enzovoorts....ben benieuwd.
Dat heeft geen nut. Als je dat niet inziet dan ben je hopeloos verloren.
pi_148283133
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus dat. De beheerder is er maar druk mee :P
Logisch met elk verhaal dat hij maakt komen er nieuwe oproepen tot brandstichting bij.
pi_148283242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:22 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Logisch met elk verhaal dat hij maakt komen er nieuwe oproepen tot brandstichting bij.
Ze hebben wel vaker dingen gepost die later weer weg gehaald werden vanwege de reacties. En ze kunnen het weten dus echt slim zijn ze niet.
pi_148283710
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat heeft geen nut. Als je dat niet inziet dan ben je hopeloos verloren.
Conclusie: Je praat poep.
pi_148289823
Moskeeën zetten burgerwachten in om moskeeën te beschermen.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)acht-na-bedreigingen

Marokkaanse instellingen doen aangifte om oproep brandstichting

pi_148290155
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moskeeën zetten burgerwachten in om moskeeën te beschermen.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)acht-na-bedreigingen

Marokkaanse instellingen doen aangifte om oproep brandstichting

2e link is een prima zet. Laat de autoriteiten zich er maar mee bemoeien.
pi_148290880
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vind ik ook.
pi_148290936
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Want dat gaat ook zo goed werken met Wilders binnenkort.
Conscience do cost.
pi_148291230
Ik denk dat de paginabeheerders een deze dagen een mailtje van het PVV-partijbureau krijgen met het verzoek om hun pagina te sluiten.
pi_148294047
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:01 schreef Jigzoz het volgende:
Ik denk dat de paginabeheerders een deze dagen een mailtje van het PVV-partijbureau krijgen met het verzoek om hun pagina te sluiten.
De pagina is al weg volgens mij.

Natuurlijk wel een schandalige aantasting van de vrijheid van meningsuiting en dergelijke.
pi_148294212
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De pagina is al weg volgens mij.

Natuurlijk wel een schandalige aantasting van de vrijheid van meningsuiting en dergelijke.
Hij doet het nog: https://www.facebook.com/Wijsteunendepvv?fref=ts
pi_148294258
quote:
Blijkbaar was er eerder nog zo'n site of zo.
pi_148294320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:07 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Blijkbaar was er eerder nog zo'n site of zo.
Of de naam is veranderd.
pi_148294401
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Want dat gaat ook zo goed werken met Wilders binnenkort.
Niet terughappen maar aangifte doen. Zo hoort dat.
pi_148294555

De selectieve verontwaardiging is weer eens hilarisch.

[ Bericht 11% gewijzigd door SuicideErrorist op 03-01-2015 21:18:52 ]
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:21:19 #272
236046 NotYou
tigerblood
pi_148294904
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:10 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Je suis Charlie Sheen
pi_148295202
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:10 schreef Inspireme het volgende:

[..]

En heel Nederland laten meegenieten en meebetalen aan Wilders' reclamecampagne die eindigt in niets behalve dat hij opeens ook een martelaar is.

En reken maar dat er genoeg teruggehapt wordt, alleen is dat niet zo spannend als Wilders die wederom een podium aangeboden krijgt van de mensen die hem willen zien vallen.
Conscience do cost.
pi_148296285
Omg, wat is die Facebook pagina triest zeg.
Make my day!
pi_148297399
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:50 schreef agter het volgende:
Omg, wat is die Facebook pagina triest zeg.
Ja, de onderkant van de onderkant van de maatschappij. Wat verwacht je...
pi_148297534
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, de onderkant van de onderkant van de maatschappij. Wat verwacht je...
Nou, idd. Fok! is hoogstaande literatuur vergeleken bij dat, zeg.
Ik wist niet dat het zo erg was.
Make my day!
pi_148297673
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef agter het volgende:

[..]

Nou, idd. Fok! is hoogstaande literatuur vergeleken bij dat, zeg.
Ik wist niet dat het zo erg was.
De 'zwartepietendiscussie' niet meegemaakt?
pi_148297735
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De 'zwartepietendiscussie' niet meegemaakt?
Nee, die interesseerde me niet zo. Was dat op het niveau van deze Facebookpagina?
Make my day!
pi_148297783
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:15 schreef agter het volgende:

[..]

Nee, die interesseerde me niet zo. Was dat op het niveau van deze Facebookpagina?
Zoiets. Heel veel racistisch gescheld en heel veel domme taalfouten.
pi_148297820
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zoiets. Heel veel racistisch gescheld en heel veel domme taalfouten.
Dan heb ik niet veel gemist. :)
Make my day!
pi_148297894
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef agter het volgende:

[..]

Dan heb ik niet veel gemist. :)
Standaard PVV-niveau. Beetje hetzelfde als dit.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:35:48 #282
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148298802
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Er is inderdaad zeer recent een toename in het aantal asielzoekers dat NL bereikt. Voornamelijk Syriers en Eritreeers (veelal niet-Moslims). Alleen zie je dat ook andere partijen dan de PVV duidelijk maken dat dit "ongewenst" is en alles eraan moet worden gedaan (binnen de wet natuurlijk) om dat tegen te gaan:

[..]

Ook CDA en VVD bijv pleiten voor herinvoering van grenscontroles om de toename tegen te gaan. Gewoon establishment partijen zijn dit.
Klopt. Alleen durven ze er vaak niet hard voor uit te spreken als het er om gaat.

Maar wat was de essentie van mijn post ook alweer? owja.. Waarom lees ik nog steeds nergens dat er gisteren ook werd opgeroepen tot aanslagen door mannen met baarden en jurken voor de ingang van de 2de kamer?

Enorme hypocritie als het het mij vraagt, helemaal van die marcouch lul. Staat vooraan huilie huilie te doen, maar over dat kleine groepje hoor je hem niet. Precies hetzelfde...
1947-2016
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:38:39 #283
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148298944
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:13 schreef SuicideErrorist het volgende:
[ afbeelding ]

De selectieve verontwaardiging is weer eens hilarisch.
Dit.

Hoeveel moslimhaat er ook weer is, de antwoorden zijn weer eens verontrustender.
1947-2016
pi_148299498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:35 schreef Red_85 het volgende:
Waarom lees ik nog steeds nergens dat er gisteren ook werd opgeroepen tot aanslagen door mannen met baarden en jurken voor de ingang van de 2de kamer?

Ik zou het graag eens lezen, blijkbaar weet jij details dus vertel.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:49:43 #285
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148299555
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik zou het graag eens lezen, blijkbaar weet jij details dus vertel.
Dat is het hem nu juist. 1 medium heeft er maar over bericht:
http://www.geenstijl.nl/m(...)pt_op_tot_aansl.html
1947-2016
pi_148299937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is het hem nu juist. 1 medium heeft er maar over bericht:
http://www.geenstijl.nl/m(...)pt_op_tot_aansl.html
Oh dat verhaal. Die ken ik ook van
http://politiek.theposton(...)kamer-met-aanslagen/

Alleen het probleem dat ik heb is dat de opmerking dat Nederland vraagt om aanslagen niet hetzelfde is als dreigen met aanslagen. Zo kan ik zeggen dat mensen die onzorgvuldig met hun pincode omgaan vragen om problemen. Zo kun je dus van mening zijn dat het steunen van de militaire missie tegen IS betekent dat Nederland vraagt om aanslagen. Zo zijn deze mensen blijkbaar van mening dat de behandeling van deze gevangenen vragen om aanslagen is, eigenlijk wat anderen ook van quantanomo bay hebben gezegd.
Dat bepaalde media er een concreet dreigement van maken is dus onjuist.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:58:50 #287
236046 NotYou
tigerblood
pi_148299976
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Alleen het probleem dat ik heb is dat de opmerking dat Nederland vraagt om aanslagen niet hetzelfde is als dreigen met aanslagen. Zo kan ik zeggen dat mensen die onzorgvuldig met hun pincode omgaan vragen om problemen. Zo kun je dus van mening zijn dat het steunen van de militaire missie tegen IS betekent dat Nederland vraagt om aanslagen. Zo zijn deze mensen blijkbaar van mening dat de behandeling van deze gevangenen vragen om aanslagen is, eigenlijk wat anderen ook van quantanomo bay hebben gezegd.
Zelfs dit nog vergoeilijken. :') |:(
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 3 januari 2015 @ 23:01:49 #288
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148300111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Sorry, maar hier sla je echt zo hard de plank mis. Hypocriet in het galactische niveau. Zelfs zo erg dat ik er niet eens om kan lachen, dus de Nickolas Cage post van hierboven, wil ik niet eens quoten.

Hoe kun je dit goedpraten?
1947-2016
pi_148300296
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zelfs dit nog vergoeilijken. :') |:(
Nee dat doe ik niet. Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat er een wezenlijk verschil is tussen waarschuwen "ze vragen erom dat de moskee in de brand wordt gestoken" en oproepen "alle moskeeën moet men afbranden". Het eerste kan zeker bedreigend overkomen maar is geen bedreiging op zich en zeker geen dreigement. Daarmee kom je dus op het probleem dat er vrijheid van meningsuiting is die ik belangrijk vind en dan neig ik ernaar dat die moslims volgens mij onnodig grof bezig zijn maar dat moet tegenwoordig mogen volgens de opvattingen in het maatschappelijke verkeer. Als je daar aanstoot aan gaat nemen kun je wel bezig blijven tegenwoordig.
pi_148300554
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:35 schreef Red_85 het volgende:
Maar wat was de essentie van mijn post ook alweer? owja.. Waarom lees ik nog steeds nergens dat er gisteren ook werd opgeroepen tot aanslagen door mannen met baarden en jurken voor de ingang van de 2de kamer?
Omdat nergens in de bekendere media (in ieder geval hun online nieuwssites) over dat protest iets te vinden is? Vandaar dat ik er ook niet van wist. Dan doel ik op volkskrant, nrc, trouw etc.

quote:
Enorme hypocritie als het het mij vraagt, helemaal van die marcouch lul. Staat vooraan huilie huilie te doen, maar over dat kleine groepje hoor je hem niet. Precies hetzelfde...
Marcouch houdt "jihadisten" geen hand boven de hoofd, laten we nou ook niet overdrijven. Wat je van de man ook mag vinden:

quote:
Extremisten van de toekomst voorkomen

De Partij van de Arbeid wil de extremisten van nu hard aanpakken en die van de toekomst voorkomen. Daarom pleit ik voor een Jihadisme Interventie Team, naar voorbeeld van het Preventie Interventie Team dat in Amsterdam bewezen succesvol is bij de top-600 aanpak. Ik heb het kabinet per motie opgeroepen om deze teams op te tuigen.

Behalve het najagen van jihadisten en andere extremisten, moet een Jihadisme Interventie Team actief op bezoek gaan bij de broertjes en zusjes om hen op het rechte pad te houden en te voorkomen dat zij zich op dezelfde manier ontwikkelen als hun oudere broer of zus.

Minister Opstelten liet weten positief tegenover mijn motie te staan. Een Jihadisme Interventie Team bestaat uit doorgewinterde professionals die zelf een extremistische periode overwonnen hebben. Met hun kennis en praktijkervaring komen ze achter de voordeur bij de broertjes en zusjes van jihadisten. Ze zijn 24/7 inzetbaar en worden gesteund door de beste wetenschappers. De methode heeft zich bewezen bij de broertjes en zusjes van de Top600 criminelen, zij worden in Amsterdam door een Prevente Interventie Team (PIT) op het rechte pad gehouden. Deze teams slagen er vooral heel goed in de verschillende soorten agressie in toom te houden. Ze kennen de mensen om wie het gaat, ze weten wat mensen doet afglijden in de handen van extremisten. Met hun cultuurkennis hebben ze in gemengde wijken bovendien genoeg aan een half oog, en met hun talenkennis genoeg aan een half oor. Dat wil ik ook met het Jihadisme Interventie Team.

pvda.nl
quote:
De PvdA'ers Ahmed Marcouch en Jeroun Recourt pleiten in het stuk 'Burgemeesters, stop de jihadisering in uw wijken' ( Volkskrant O&D 15-4-2013) voor het inzetten van 'ervaringsdeskundigen' om Nederlandse 'jihadisten' op te sporen en hun paspoorten af te nemen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 23:11:31 #291
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148300556
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet. Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat er een wezenlijk verschil is tussen waarschuwen "ze vragen erom dat de moskee in de brand wordt gestoken" en oproepen "alle moskeeën moet men afbranden". Het eerste kan zeker bedreigend overkomen maar is geen bedreiging op zich en zeker geen dreigement. Daarmee kom je dus op het probleem dat er vrijheid van meningsuiting is die ik belangrijk vind en dan neig ik ernaar dat die moslims volgens mij onnodig grof bezig zijn maar dat moet tegenwoordig mogen volgens de opvattingen in het maatschappelijke verkeer. Als je daar aanstoot aan gaat nemen kun je wel bezig blijven tegenwoordig.
Je bent totaal de weg kwijt. |:(

Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat je niveau van hypocritie ver de dampkring uit is gegaan met je post hierboven.
1947-2016
  zaterdag 3 januari 2015 @ 23:13:37 #292
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148300663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Omdat nergens in de bekendere media (in ieder geval hun online nieuwssites) over dat protest iets te vinden is? Vandaar dat ik er ook niet van wist. Dan doel ik op volkskrant, nrc, trouw etc.

[..]

Marcouch houdt "jihadisten" geen hand boven de hoofd, laten we nou ook niet overdrijven. Wat je van de man ook mag vinden:

[..]

Weet ik en Aboutaleb ook niet. Alleen hoor ik marcouch niet over dat incident maar staat hij wel vooraan te roepen om dit te veroordelen. Meet met 1 maat, niet met 2. Juist hier was de kans om eens een standpunt te nemen tegen beide extremen. Nu gooit hij olie op het vuur.
1947-2016
pi_148300667
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je bent totaal de weg kwijt. |:(

Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat je niveau van hypocritie ver de dampkring uit is gegaan met je post hierboven.
Goede uitleg weer van jouw mening. Maar jij bent dus van mening dat de opmerking dat moslims erom vragen uit Nederland gezet te worden een bedreiging is?
  zondag 4 januari 2015 @ 05:24:31 #294
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_148308879
De PVV en zijn aanhangers zijn een nog groter gevaar dan ISIS.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_148309440
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 05:24 schreef Old_Pal het volgende:
Voor Nederland op den duur wel. Het volk 'wil' steeds meer de PVV 'geeft' steeds iets meer en Nederland staat niet eens in de plannen van ISIS. Die willen op hun manier eerst het midden-oosten, dan Turkije, Noord-Afrika, delen van Oost-Europa en Zuid Spanje. Voor ze ook maar een nanometer die richting op zijn zijn we al weer ruim verder in de tijd. Maar de PVV'ers willen wel actie zien in hun slaapverwekkende wereld. Waarom gaat dat tuig niet lekker drag-racen met die kutgolfjes op een stuk afgesloten weg.
  zondag 4 januari 2015 @ 09:36:43 #296
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_148309570
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 09:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Voor Nederland op den duur wel. Het volk 'wil' steeds meer de PVV 'geeft' steeds iets meer en Nederland staat niet eens in de plannen van ISIS. Die willen op hun manier eerst het midden-oosten, dan Turkije, Noord-Afrika, delen van Oost-Europa en Zuid Spanje. Voor ze ook maar een nanometer die richting op zijn zijn we al weer ruim verder in de tijd. Maar de PVV'ers willen wel actie zien in hun slaapverwekkende wereld. Waarom gaat dat tuig niet lekker drag-racen met die kutgolfjes op een stuk afgesloten weg.
Ga vooral door met discrimineren. Dat maakt je erg geloofwaardig in je strijd tegen discriminatie.
pi_148309593
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 09:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Te druk met dreigen met aanslagen op internet.
pi_148309754
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ga vooral door met discrimineren. Dat maakt je erg geloofwaardig in je strijd tegen discriminatie.
ik zit niet in een strijd tegen discriminatie.
  zondag 4 januari 2015 @ 10:02:48 #299
104871 remlof
Europees federalist
pi_148309819
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 05:24 schreef Old_Pal het volgende:
Een veel directer gevaar in ieder geval.
pi_148309846
quote:
14s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Een veel directer gevaar in ieder geval.
Voordeel is wel dat het een behoorlijk dom en vrij lui gevaar is.
pi_148309937
6500 PVV-sympathisanten, zijn dat er veel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')