abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148276344
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:17 schreef Webschip het volgende:

[..]

Voor beide groepen.

Een religie of ideologie dat haat predikt of intolerantie bezigt kan op kritiek rekenen. Maar ook een stel malloten die oproepen tot brandstichting krijgt de storm van voren.

En terecht natuurlijk.
Dus jij vindt dat de moslims wier moskee in de fik is gestoken de storm hebben geoogst?

Ze hebben het aan zichzelf te danken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148276413
Zijn de namen en de foto's echt van de mensen die reageren op facebook onder steun de PVV?

Lijkt me sterk toch?
Geen sig.
pi_148276416
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat de moslims wier moskee in de fik is gestoken de storm hebben geoogst?
Dat is zoiets als eigen schuld, dikke bult. Dat zou ik nooit zo willen stellen.

Ik stel alleen dat als een religie of ideologie of vlakken controversieel is, dat het risico op reacties bestaat...Zoals deze oproepen, hoe zwaar verwerpelijk dan ook.
pi_148276420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:25 schreef Knudde het volgende:
Zijn de namen en de foto's echt van de mensen die reageren op facebook onder steun de PVV?

Lijkt me sterk toch?
Waarom?
pi_148276483
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:26 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat is zoiets als eigen schuld, dikke bult. Dat zou ik nooit zo willen stellen.

Ik stel alleen dat als een religie of ideologie of vlakken controversieel is, dat het risico op reacties bestaat...Zoals deze oproepen, hoe zwaar verwerpelijk dan ook.
Dit is laf eromheen draaien.

Geen omslachtige formuleringen. Jij vindt het blijkbaar terecht wanneer mensen fysiek worden aangevallen vanwege hun denkbeelden, ook als ze als individu geen vlieg kwaad doen.

Ben je diezelfde mening toegedaan wanneer het christenen of joden betreft?
pi_148276534
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom?
Als men overgaat tot vervolging, dan maken die mensen het wel heel makkelijk voor de Politie. Ook je werkgever kan meekijken, die kan jou hierdoor op staande voet ontslaan
Geen sig.
pi_148276587
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Knudde het volgende:

[..]

Als men overgaat tot vervolging, dan maken die mensen het wel heel makkelijk voor de Politie. Ook je werkgever kan meekijken, die kan jou hierdoor op staande voet ontslaan
Ja dit zijn dan ook niet de slimste ;)
pi_148276602
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:30 schreef Knudde het volgende:

[..]

Er zijn nou eenmaal een hoop domme mensen.
pi_148276655
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is laf eromheen draaien.

Geen omslachtige formuleringen. Jij vindt het blijkbaar terecht wanneer mensen fysiek worden aangevallen vanwege hun denkbeelden, ook als ze als individu geen vlieg kwaad doen.

Ben je diezelfde mening toegedaan wanneer het christenen of joden betreft?
Nee, gewoon nuance.

Het is anders dan iets goed te praten, wat ik in dit geval nooit zou doen. Ik stel slechts dat, als je een ideologie of religie bezigt, dat op vlakken controversieel wordt beschouwd door delen in de samenleving, dat men dan het risico loopt op reacties. Die reacties kunnen verbale kritiek zijn of erger.

Een beschouwing is wat anders dan goed of afkeuring uitspreken.

Ik stel verder vast dat kerken thans met dit probleem niet hebben te maken. Als ze wel met het probleem te maken krijgen, moeten ze net zo goed zelf hun eigen rol in de samenleving aanschouwen.
pi_148276706
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:35 schreef Webschip het volgende:

[..]

Nee, gewoon nuance.

Het is anders dan iets goed te praten, wat ik in dit geval nooit zou doen. Ik stel slechts dat, als je een ideologie of religie bezigt, dat op vlakken controversieel wordt beschouwd door delen in de samenleving, dat men dan het risico loopt op reacties. Die reacties kunnen verbale kritiek zijn of erger.

Ik stel verder vast dat kerken thans met dit probleem niet hebben te maken. Als ze wel met het probleem te maken krijgen, moeten ze net zo goed zelf hun eigen rol in de samenleving aanschouwen.
Nee, mensen moeten gewoon met hun poten van andermans eigendom afblijven.

Ik vind jouw mening ook irritant en achterlijk. Als ik jou een paar tikken op je smoel geef, vind je dat dan ook prima, onder het mom 'wie wind zaait, zal storm oogsten'?
pi_148276776
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, mensen moeten gewoon met hun poten van andermans eigendom afblijven.

Ik vind jouw mening ook irritant en achterlijk. Als ik jou een paar tikken op je smoel geef, vind je dat dan ook prima, onder het mom 'wie wind zaait, zal storm oogsten'?
Lees nou eens wat er staat, Koos.

Geen woord spaans aan deze quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:35 schreef Webschip het volgende:

[..]

...

Het is anders dan iets goed te praten, wat ik in dit geval nooit zou doen....
pi_148276800
Het is zo wel duidelijk waarom Wilders moeite heeft redelijke kandidaten te vinden voor de kieslijsten.
pi_148276867
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:40 schreef Webschip het volgende:

[..]

Lees nou eens wat er staat, Koos.

Geen woord spaans aan deze quote:

[..]

'Wie wind zaait, zal storm oogsten'.

Daar is inderdaad geen woord Spaans bij.

Je drukt jezelf buitengewoon omslachtig uit, maar in essentie zeg je gewoon: 'ik keur het niet goed, maar ergens begrijp ik het wel....'
pi_148276899
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

'Wie wind zaait, zal storm oogsten'.

Daar is inderdaad geen woord Spaans bij.

Je drukt jezelf buitengewoon omslachtig uit, maar in essentie zeg je gewoon: 'ik keur het niet goed, maar ergens begrijp ik het wel....'
Dat staat er niet, het is een beschrijving van de werkelijkheid.
pi_148276909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:41 schreef Wespensteek het volgende:
Het is zo wel duidelijk waarom Wilders moeite heeft redelijke kandidaten te vinden voor de kieslijsten.
Wat ik mij nou afvraag is of Wilders tevreden is met dit soort mensen. Ik kan mij haast niet voorstellen dat hij niet weet dat hij dit soort mensen achter zich heeft staan. Kan mij ook niet voorstellen dat je dat wilt.
pi_148276985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:45 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Dat staat er niet, het is een beschrijving van de werkelijkheid.
Voor sommigen (idg een journalist n.b!) is begrijpend lezen klaarblijkelijk erg moeilijk.

Andermans woorden "duiden" - lees lukraak kleuren - om iemand in een hoek te zetten. :')

Het hedendaagse journaille heeft vaak meer weg van riooljournalistiek. Een veelgehoorde klacht btw.
pi_148276995
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat ik mij nou afvraag is of Wilders tevreden is met dit soort mensen. Ik kan mij haast niet voorstellen dat hij niet weet dat hij dit soort mensen achter zich heeft staan. Kan mij ook niet voorstellen dat je dat wilt.
Het levert stemmen op, dit was denk ik een gat in de markt in de politiek en Wilders is er in gesprongen.
pi_148277034
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het levert stemmen op, dit was denk ik een gat in de markt in de politiek en Wilders is er in gesprongen.
Ja maar van sommige mensen wil je toch geen steun... ? Vind dit echt verbazingwekkend.
pi_148277082
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef Webschip het volgende:

[..]

Voor sommigen (idg een journalist n.b!) is begrijpend lezen klaarblijkelijk erg moeilijk.
De islam zaait wind, de reacties van deze mensen is de storm.

Ik kan het niet anders lezen dan dat dit het gevolg is.
pi_148277102
Iedereen die tot zoiets oproept gaat toch hopelijk wel vervolgd worden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148277111
quote:

[..]

Wellicht dat je een ander gezegde had moeten gebruiken.

En opvallend dat je weer op de man gaat spelen. Dat terwijl je zelf altijd in huilen uitbarst als er wordt gehakt op het feit dat je werkloos bent. Weet ik in ieder geval dat ik je niet meer hoef te ontzien.
pi_148277114
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar van sommige mensen wil je toch geen steun... ? Vind dit echt verbazingwekkend.
Dat maakt toch geen bal uit als je maandelijks een mooi bedrag ziet op de bankrekening. Het mooie is ook nog dat die lui te dom zijn om zijn programma te doorgronden dus moeite doen voor het definiëren van goed beleid is ook niet nodig. Als één van hun echt doordraait, als Breivik, zegt Wilders weer dat hij het democratisch wil en geweldloos en gaat over tot de orde van de dag.
pi_148277121
quote:

[..]

Andermans woorden "duiden" lees lukraak kleuren, om iemand in een hoek te zetten. :')

Het hedendaagse journaille heeft vaak meer weg van riooljournalistiek.
Blijkbaar. Van (contemporaine) journalisten heb ik ook geen hoge pet op, begrijpend lezen en feitelijk zaken opschrijven en duiden is niet echt hun ding. Spijtig dat dat wederom geillustreerd moet worden.
pi_148277125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De islam zaait wind, de reacties van deze mensen is de storm.

Ik kan het niet anders lezen dan dat dit het gevolg is.
Speciaal voor Koos dan: het gevolg is ongewenst en verwerpelijk.
pi_148277171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat maakt toch geen bal uit als je maandelijks een mooi bedrag ziet op de bankrekening. Het mooie is ook nog dat die lui te dom zijn om zijn programma te doorgronden dus moeite doen voor het definiëren van goed beleid is ook niet nodig. Als één van hun echt doordraait, als Breivik, zegt Wilders weer dat hij het democratisch wil en geweldloos en gaat over tot de orde van de dag.
Ja dat moet het dan zijn. Ik denk niet dat Wilders echt zo dom is dat hij niet doorheeft wat voor mensen hij achter zich heeft staan. En schijnbaar maakt hem dat niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')