Geprojecteerde islamitische zelfhaat-haat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Marcouch roept wel meer achterlijks.
Er is niets bizars aan, zo werken mensen die haat willen zaaien. Ze zoeken de grenzen op van wat nog net door de beugel kan tot de tijd rijp is weer een stap verder te gaan. Een gezamenlijke vijand bindt mensen veel sterker dan een gezamenlijke vriend.quote:
Neuh. Gebrek aan IQ is de oorzaak van het uiten van het gebrek aan IQ.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah je draait er gewoon om heen.
-Wie wind zaait zal storm oogsten.
- Wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten.
Islam is de oorzaak, deze reacties zijn het gevolg.
Ik doelde met name op het uitblijven van een noemenswaardige reactie vanuit de samenleving en de overheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er is niets bizars aan, zo werken mensen die haat willen zaaien. Ze zoeken de grenzen op van wat nog net door de beugel kan tot de tijd rijp is weer een stap verder te gaan. Een gezamenlijke vijand bindt mensen veel sterker dan een gezamenlijke vriend.
http://www.intermediair.n(...)jand-op-de-werkvloer
Not sure if even trolling.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Neuh. Gebrek aan IQ is de oorzaak van het uiten van het gebrek aan IQ.
Er is aardig wat veranderd in de aanpak van extremisme en toezicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik doelde met name op het uitblijven van een noemenswaardige reactie vanuit de samenleving en de overheid.
Vertelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er is aardig wat veranderd in de aanpak van extremisme en toezicht.
De moslims zijn de echte slachtoffers immer en altijd! I'll ride with you!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Huilie, huilie. Een paar pubertjes liken een facebook-artikel en het vierde rijk staat al weer voor de deur.
Nogal laat en wanhopig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
http://www.rijksoverheid.(...)-radicalisering.html
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:37 schreef Braindead2000 het volgende:
PVDA/SP/Groenlinks-aanhang martelt en vermoord in Irak en Syrië vrouwen, mannen en kinderen.
Er zijn veel meer acties ondernomen.quote:
Want die van jou waarop ik reageerde ging zo diep in op de materie? "Nee niet islam, dommerds! Ze zijn heel dom!"quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tyft jij anders gewoon even op met je irritante, niet inhoudelijke postings.
Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]___!
En daarnaast ook nog een van dat "ja maar hullie doen het ook!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" -gejank.
Ja ik was eigenlijk al gek om op dat offtopic getrol van je in te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja ik was eigenlijk al gek om op dat offtopic getrol van je in te gaan.
99% van de tijd post ik in een SC dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]99% van jouw posts zijn inhoudsloos en offtopic.
IS telt veel feministen ja?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:37 schreef Braindead2000 het volgende:
PVDA/SP/Groenlinks-aanhang martelt en vermoord in Irak en Syrië vrouwen, mannen en kinderen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Die gasten moeten ook goed gevolgd worden ja en waar het kan binnen de wet aangepakt. Ik zou er niet een rechtstaat voor opzij willen gooien, hoe verleidelijk dat soms ook is.
Geert mag dan blaffen als een hond maar hij heeft een achterban die zich minder in kan houden. Zijn ook wat minder slim en sluw dan Geertje zelf overigens. Geen politici zeg maar. Met de constante oorlogsretoriek van Geert en zijn partijgenoten op het gebied van immigratie en Islam - oftewel Moslims - kan je zaken in gang zetten die later moeilijk meer zijn terug te draaien omdat de hoofdjes dan al op hol zijn gedraaid. Ik neem aan dat je dat ook wel inziet. Daar mag je elke politicus en volksvertegenwoordiger op aanspreken aangezien zij daarin een grotere verantwoording hebben dan de Henk op straat die een ongezouten mening heeft over een bevolkingsgroep.
Die Machiel de Graaf bijv die een tweet retweet: "dood aan de Moslims"Maar dan wel verwachten dat je achterban het blaffende karakter ervan inziet ("ach joh, afentoe roept Machiel ook wat!") en raar vinden als ze die taal overnemen op social media als facebook bijv
[..]
Ben ik het niet direct mee eens. Alle politieke partijen vinden dat de Islam geen enkele ruimte moet krijgen om ooit het rechtsbestel binnen te sluipen. En de VVD heeft naar aanleiding van die trieste jihadies die ISIS promoten vergaande voorstellen gedaan pro-sharia meningen juridisch aan te pakken en daarmee dus de vrijheid van meningsuiting in te perken. Kan me nog herinneren dat zo'n VVD kerel dat bij Pauw zat uit leggen en waarom dat zo belangrijk was. Op het gebied van nieuw migratie zie je ook dat er politiek al tijden en eigenlijk sinds Verdonk grote onwil is om nieuwe migrantengroepen binnen te laten die niet tot de hogeropgeleiden behoren of niet tot specifieke beroepen die NL als kenniseconomie graag ziet komen. Ook de asielzoekers houdt men actief zo laag mogelijk. Heb het al eerder gezegd maar nieuwe grote Moslimmigratie is al jaren achterhaald. EU-migratie zoals Polen maar ook andere migranten van nieuwe lidstaten gaat het worden de aankomende 10/20 jaar. En als je de cijfers erbij pakt zie je dat die trend al 4/5 jaar is ingezet. En zeker nu ook Roemenen en Bulgaren volledig vrij kunnen gaan en staan waar ze willen in de EU.
[..]
Ik kan me voorstellen dat Duitsland door hun historie een zeer politieke correcte sfeer kennen. Zoals NL vroeger was. Daarom is NL absoluut niet met Duitsland te vergelijken. Na de komst en dood van van Fortuyn, en de moord op van Gogh is NL nu in een andere situatie die niet te vergelijken valt met het oude politiek correcte. Wat inderdaad heerste en verstikkend was om problemen te benoemen. Dat kan je links wat die historie betreft wel op afrekenen ja.
Dat geloof ik best. De feministen van nu gaan zelfs hoofddoekjes dragen om een statement te maken.quote:
Maar dat zijn dus de mensen die martelen en moorden in Irak en Syrië?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. De feministen van nu gaan zelfs hoofddoekjes dragen om een statement te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |