Ik las geloof ik ergens dat er 19 agenten nodig zijn om 1 Jihad-ganger 24 uur in de gaten te houden. De regering reageert daarop door bezuiniging na bezuiniging af te kondigen op AIVD, politie e.d.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zou kunnen, er zijn wel vaker mensen tot inkeer gekomen. Verder vertrouw ik op de Nederlandse maatschappij en de instellingen als politie en justitie. Het maakt mij niet uit welke mensen een gevaar vormen in tegenstelling tot mensen die zich focussen op één groep. Onze samenleving moet zo goed mogelijk de regels handhaven, dat kan best beter maar er lijkt weinig draagvlak voor te bestaan.
Het is gewoon de definitie van de verenigde naties over raciale discriminatie waarbij de etnische kenmerken worden meegenomen. Verder bepaal ik waar ik antwoord op geef en zaken die ik niet relevant vind vallen daar meestal niet onder.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je weet het mooi te verdraaien.Maar beantwoord mijn vraag eens: Werkzaam in de industrie?
Je bent kennelijk al vergeten wat je zojuist geschreven hebt..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de mongolen die dergelijke troep op intenet uitbraken ben je uiteraard per definitie een (s)linkse gutmensch inderdaad
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze nog te dom zijn om te schijten. Als je ook maar 1 hersencel hebt snap je dat het misschien niet altijd even slim is om alles wat er in je opborrelt op internet uit te braken.
![]()
Eigenlijk behoorlijk extreem (rechts) gedachtegoed dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geloofsovertuiging is onderdeel van de etnische kenmerken en valt dus ook onder een kenmerk van ras.
Er is inderdaad zeer recent een toename in het aantal asielzoekers dat NL bereikt. Voornamelijk Syriers en Eritreeers (veelal niet-Moslims). Alleen zie je dat ook andere partijen dan de PVV duidelijk maken dat dit "ongewenst" is en alles eraan moet worden gedaan (binnen de wet natuurlijk) om dat tegen te gaan:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:46 schreef Red_85 het volgende:
Voor je post.
Alleen over die migratietrend moet je wel blijven opletten. Juist nu het een nog groter zooitje is in het MO.
Ook CDA en VVD bijv pleiten voor herinvoering van grenscontroles om de toename tegen te gaan. Gewoon establishment partijen zijn dit.quote:Teeven meldde gisteravond dat het aantal asielzoekers dat naar ons land komt recent is toegenomen tot duizend per week. Tot voor kort waren het er duizend per maand. Teeven noemde die situatie alarmerend. Als het zo doorgaat, heeft Nederland aan het eind van het jaar 65.000 nieuwe asielverzoeken. Teeven wil maatregelen nemen. Hij vermoedt dat er vanuit Eritrea sprake is van grootscheepse en georganiseerde mensensmokkel naar Nederland.
De mobiele grenscontroles zijn geïntensiveerd. De herinvoering van grenscontroles, waarvoor onder meer het CDA en de PVV pleiten, kan niet zomaar vanwege het Europese Schengenverdrag, aldus Teeven.
Handig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is gewoon de definitie van de verenigde naties over raciale discriminatie waarbij de etnische kenmerken worden meegenomen. Verder bepaal ik waar ik antwoord op geef en zaken die ik niet relevant vind vallen daar meestal niet onder.
Ik ben ook niet optimistisch maar blijkbaar ook geen angsthaas. Ik geloof niet dat terreur ergens iets heeft bereikt behalve wat onschuldige slachtoffers en het verdwijnen van de terroristen op de iets langere termijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik las geloof ik ergens dat er 19 agenten nodig zijn om 1 Jihad-ganger 24 uur in de gaten te houden. De regering reageert daarop door bezuiniging na bezuiniging af te kondigen op AIVD, politie e.d.
Ik ben niet zo optimistisch als jij.
Oh nou, als het van de verenigde naties komt dan moet het wel goed zijn..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is gewoon de definitie van de verenigde naties over raciale discriminatie waarbij de etnische kenmerken worden meegenomen. Verder bepaal ik waar ik antwoord op geef en zaken die ik niet relevant vind vallen daar meestal niet onder.
Not sure if zwakzinnig of gewoon een misselijk figuur.quote:EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief
By Brian Wheeler Political reporter, BBC News
The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said.
Peter Sutherland told peers the future prosperity of many EU states depended on them becoming multicultural.
He also suggested the UK government's immigration policy had no basis in international law.
He was being quizzed by the Lords EU home affairs sub-committee which is investigating global migration.
Mr Sutherland, who is non-executive chairman of Goldman Sachs International and a former chairman of oil giant BP, heads the Global Forum on Migration and Development, which brings together representatives of 160 nations to share policy ideas.
He told the House of Lords committee migration was a "crucial dynamic for economic growth" in some EU nations "however difficult it may be to explain this to the citizens of those states".
'More open'
An ageing or declining native population in countries like Germany or southern EU states was the "key argument and, I hesitate to the use word because people have attacked it, for the development of multicultural states", he added.
"It's impossible to consider that the degree of homogeneity which is implied by the other argument can survive because states have to become more open states, in terms of the people who inhabit them. Just as the United Kingdom has demonstrated."
Continue reading the main story
“Start Quote
At the most basic level individuals should have a freedom of choice”
Peter Sutherland UN special representative for migration
The UN special representative on migration was also quizzed about what the EU should do about evidence from the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) that employment rates among migrants were higher in the US and Australia than EU countries.
He told the committee: "The United States, or Australia and New Zealand, are migrant societies and therefore they accommodate more readily those from other backgrounds than we do ourselves, who still nurse a sense of our homogeneity and difference from others.
"And that's precisely what the European Union, in my view, should be doing its best to undermine."
Mr Sutherland recently argued, in a lecture to the London School of Economics, of which he is chairman, that there was a "shift from states selecting migrants to migrants selecting states" and the EU's ability to compete at a "global level" was at risk.
'No justification'
In evidence to the Lords committee, he urged EU member states to work together more closely on migration policy and advocated a global approach to the issue - criticising the UK government's attempt to cut net migration from its current level to "tens of thousands" a year through visa restrictions.
British higher education chiefs want non-EU overseas students to be exempted from migration statistics and say visa restrictions brought in to help the government meet its target will damage Britain's economic competitiveness.
But immigration minister Damian Green has said exempting foreign students would amount to "fiddling" the figures and the current method of counting was approved by the UN.
Committee chairman Lord Hannay, a crossbench peer and a former British ambassador to the UN, said Mr Green's claim of UN backing for including students in migration figures "frankly doesn't hold water - this is not a piece of international law".
Mr Sutherland, a former Attorney General of Ireland, agreed, saying: "Absolutely not. it provides absolutely no justification at all for the position they are talking about."
'UK support'
He said the policy risked Britain's traditional status as "tolerant, open society" and would be "massively damaging" to its higher education sector both financially and intellectually.
"It's very important that we should not send a signal from this country, either to potential students of the highest quality, or to academic staff, that this is in some way an unsympathetic environment in which to seek visas or whatever other permissions are required... and I would be fearful that that could be a signal."
Mr Sutherland, who has attended meetings of The Bilderberg Group, a top level international networking organisation often criticised for its alleged secrecy, called on EU states to stop targeting "highly skilled" migrants, arguing that "at the most basic level individuals should have a freedom of choice" about whether to come and study or work in another country.
Mr Sutherland also briefed the peers on plans for the Global Migration and Development Forum's next annual conference in Mauritius in November, adding: "The UK has been very constructively engaged in this whole process from the beginning and very supportive of me personally."
Asked afterwards how much the UK had contributed to the forum's running costs in the six years it had been in existence, he said it was a relatively small sum in the region of "tens of thousands".
Ik zei dat het een gokje was. Van die honderdduizenden Nederlanders die IS steunen zullen er best wel wat Groen-Links stemmen. Ik denk zelfs meer dan het aantal die die facebook-pagina liketen. (wat is de verleden tijd van liken?)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook onder de Groen Links aanhang? Bron?
Dat zoek je zelf maar uit. Niemand heeft hier om een bron gevraagd waaruit 100% zeker blijkt dat die gasten op Facebook PVV stemmen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Graag wil ik een bronnetje zien waaruit blijkt dat de aanhang van de PvdA/SP sympathiseert met IS.
gewoon een vertegenwoordiger van het bedrijfsleven die wil dat mensen makkelijk overal kunnen wonen zodat ze de goedkoopste arbeidskrachten kunnen importeren. Een special representative is ook niet hetzelfde als de UN zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:29 schreef NotYou het volgende:
Not sure if zwakzinnig of gewoon een misselijk figuur
Oh wacht dus hij leunt wel op de naam van en associatie met de UN maar is somehow toch niet de UN en kan er dus met zijn internationale betrekking uit naam van UN ook niets aan afdoen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
gewoon een vertegenwoordiger van het bedrijfsleven die wil dat mensen makkelijk overal kunnen wonen zodat ze de goedkoopste arbeidskrachten kunnen importeren. Een special representative is ook niet hetzelfde als de UN zelf.
Daarom is het ook beter dat de beheerders aangepakt worden zoals dat met andere fora ook al is gedaan. Verder begrijp ik de opmerkingen mbt landverraad niet, dat kwam ik op die site ook vaak tegen, blijkbaar weten veel mensen niet wat dat is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nu word er plots weer opgeroepen tot aangiftes, alsof dat iets helpt tegen berichten die door derden op Facebook gepost worden
Als er eentje word gearresteerd zijn er nog steeds weet ik hoeveel mensen die omroepen kunnen plaatsen, en als er een gearresteerd word kan dat ook als landverraad gezien worden waardoor moskeeën alsnog vlam vatten.
Een special represenative is iemand ie wordt aangesteld vanwege deskundigheid maar heeft verder geen beslissingsbevoegdheid. Ook bij de UN worden mensen aangesteld waar je het inhoudelijk niet mee eens hoeft te zijn, dat is de reden dat men debatten heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh wacht dus hij leunt wel op de naam van en associatie met de UN maar is somehow toch niet de UN en kan er dus met zijn internationale betrekking uit naam van UN ook niets aan afdoen?
Flikker toch even snel op. De UN is een slechte grap.
Maar dat verdwijnen van moslimextremisme in Nederland gaan wij niet meer meemaken. Hoelang heeft het wel niet geduurd voordat de christenen in Nederland een beetje afgekoeld waren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet optimistisch maar blijkbaar ook geen angsthaas. Ik geloof niet dat terreur ergens iets heeft bereikt behalve wat onschuldige slachtoffers en het verdwijnen van de terroristen op de iets langere termijn.
Welke 'links-extremist' steunt de IS?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekker makkelijk allemaal. Elke rechtsnationalist wordt altijd met de PVV in verband gebracht maar een links-extremist of moslims die IS steunen worden nooit met een partij in verband gebracht.
Ik begin alsmaar benieuwder te worden naar jouw persoonlijke betrokkenheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een special represenative is iemand ie wordt aangesteld vanwege deskundigheid maar heeft verder geen beslissingsbevoegdheid. Ook bij de UN worden mensen aangesteld waar je het inhoudelijk niet mee eens hoeft te zijn, dat is de reden dat men debatten heeft.
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke 'links-extremist' steunt de IS?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekker makkelijk allemaal. Elke rechtsnationalist wordt altijd met de PVV in verband gebracht maar een links-extremist of moslims die IS steunen worden nooit met een partij in verband gebracht.
Rechtsextremisten stemmen allemaal in de landelijke politiek allemaal op rechtsextremist Wilders, dat klopt allemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Nee dat is onzin er zijn veel rechtsextremisten die ook antisemitisch zijn en die hebben vaak een enorme hekel aan de PVV.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rechtsextremisten stemmen allemaal in de landelijke politiek allemaal op rechtsextremist Wilders, dat klopt allemaal.
Dat zijn die figuren die op stormfront beweren dat ze wilders haten, maar in praktijk toch op wilders stemmen omdat hij toch het verhaal van eigen volk eerst aan het overbrengen is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat is onzin er zijn veel rechtsextremisten die ook antisemitisch zijn en die hebben vaak een enorme hekel aan de PVV.
En linksextremisten stemmen in de landelijke politiek allemaal op SP of Groenlinks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rechtsextremisten stemmen allemaal in de landelijke politiek allemaal op rechtsextremist Wilders, dat klopt allemaal.
Dus jij staat bij al die mensen in het kieshokje?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat zijn die figuren die op stormfront beweren dat ze wilders haten, maar in praktijk toch op wilders stemmen omdat hij toch het verhaal van eigen volk eerst aan het overbrengen is.
So what, moet elke partij verantwoording afleggen voor elke persoon die erop stemt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel de keiharde realiteit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus jij staat bij al die mensen in het kieshokje?
Ik geloof niet dat er in Nederland linksextremisme bestaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En linksextremisten stemmen in de landelijke politiek allemaal op SP of Groenlinks.
Dat maakt die partijen nog niet linksextremistisch, evenals dat de PVV daardoor ook niet automatisch een rechtsextremistische partij is.
Volkert van der Graaf denk ik dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er in Nederland linksextremisme bestaat.
Je hebt een leuke glazen bol maar waarom zouden die mensen niet op basis van sociaal/economisch beleid of zo voor een bepaalde partij kunnen kiezen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel de keiharde realiteit.
Ze hebben met hun achtergrond eigenlijk geen andere keus dan op wilders te stemmen, Het is wilders of niet stemmen.
Nee, de PVV is op sommige gebieden de meest rechtse partij. Op andere gebieden zijn ze trouwens eerder een linkse partij, maar dat terzijde. Maar dat maakt die partij nog niet een extreemrechtse partij. En ja, er stemmen ongetwijfeld rechtsextremistische debielen op de PVV, evenals deat er extreem linkse figuren op de SP en op Groenlinks stemmen. Bij gebrek aan een nog linksere optie dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel de keiharde realiteit.
Ze hebben met hun achtergrond eigenlijk geen andere keus dan op wilders te stemmen, Het is wilders of niet stemmen.
Dan weet Klaas lang niet alles.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja kan allemaal. Maar rechtsextremisten gaan heus niet op de vvd stemmen....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt een leuke glazen bol maar waarom zouden die mensen niet op basis van sociaal/economisch beleid of zo voor een bepaalde partij kunnen kiezen?
quote:Steun de PVV
9 min. · Bewerkt ·
Beste Marcouch.. Beste Marokkaanse instellingen!
Je kan het OM wel oproepen .. om aangiftes te gaan lopen doen tegen onze volgers! Vanwege hun uitlatingen om moskeeen in de brand te steken!
Maar het gaat hier om verontruste burgers!
waarom is het zo ver gekomen? de haat .. de discriminatie?
je vraagt jezelf toch af .. de grens is inmiddels bereikt!
Dit land kan en wil niet meer! Wat aanhangers van de PVV verkondigen .. heeft verder NIKS met de PVV of Geert Wilders te maken!
De mensen willen gehoord worden ..
Er moet geluisterd worden..
Het rennen naar de OM of het politiebureau is typisch iets wat een Marokkaan of instelling doet .. en ze krijgen nog alles voor elkaar ook!
Deze burgers .. Deze PVV aanhangers .. hebben geen kwaad in de zin.. ze zijn het alleen spuugzat .. het is mede dankzij de media .. en het PVDA beleid dat we zover zijn gekomen!
Naar de OM rennen werkt averechts!
Durf het ECHTE probleem eens aan te pakken..
Volkert is niet extreem links denk ik.quote:
Per definitie bestaat er ook links-extremisme.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zegt dus het kan allemaal maar het kan niet. Volgens mij zit jij ook vastgeroest in een hokjes mentaliteit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja kan allemaal. Maar rechtsextremisten gaan heus niet op de vvd stemmen....
Rechtsextremisten hebben een bepaalde levenstijl, bepaalde houding jegens de samenleving.
Ik hoop dat je een geintje maakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volkert is niet extreem links denk ik.
In welk club zijn die dan vertegenwoordigd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Per definitie bestaat er ook links-extremisme.
Leg uit effe uit dan waarom volkkert extreem links zou zijn danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een geintje maakt.
Je hebt o.a. milieu-extremisten, dierenbeschermings-extremisten, asiel-extremisten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In welk club zijn die dan vertegenwoordigd?
Van rechts extremisten kan je zo een paar clubjes opnoemen en mensen met namen die zich in die partijen de leiding hebben.
Links schoolt zich weles samen als er rechts extremistische demonstraties zijn ofzo. Maar die worden dan in de media neergezet als links extremisten, maar links extremistische clubjes bestaan niet in Nederland.
Bedoelen ze daarmee dat ze vinden dat er gehoor moet worden gegeven aan de oproepen tot brandstichting?quote:
Volkert scheen een mileu extremist te zijn, maar waarom is dat poltiek gezien extreem links dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt o.a. milieu-extremisten, dierenbeschermings-extremisten, asiel-extremisten.
Nja volgens mij snappen ze het oprecht niet. Zitten massaal in de slachtofferrol en het vingerwijzen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bedoelen ze daarmee dat ze vinden dat er gehoor moet worden gegeven aan de oproepen tot brandstichting?
Ze schijten het wel in de broek daar wat ik me kan voorstellen. Als eerste zal Wilders zelf niet blij zijn met deze site en de beheerders die er een potje van maken en ten tweede kunnen de beheerders ook aangepakt worden als men die oproepen laat staan.
Blijft grappig hoe ze opkomen voor Nederland door de Nederlandse wetten te overtreden en de vrijheid waar voor gevochten is te beknotten.
Als je als milieu-activist een rechtse politicus een kogel door zijn kop schiet dan noem ik dat extremistisch. Ben je zelf zo links dat je dat als normaal gedrag ziet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leg uit effe uit dan waarom volkkert extreem links zou zijn dan
Niveau kleuterschool "Hij deed het ook..."quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja volgens mij snappen ze het oprecht niet. Zitten massaal in de slachtofferrol en het vingerwijzen.
Het is echt te sneu voor woorden.
De moord van op Fortuyn kun je niet los zien van de homoseksuele contacten die Volkert had rond die periode.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je als milieu-activist een rechtse politicus een kogel door zijn kop schiet dan noem ik dat extremistisch. Ben je zelf zo links dat je dat als normaal gedrag ziet?
De echte reden waarom Volkert fortuyn doodgeschoten heeft is nooit bekend geworden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je als milieu-activist een rechtse politicus een kogel door zijn kop schiet dan noem ik dat extremistisch. Ben je zelf zo links dat je dat als normaal gedrag ziet?
Dus dat. De beheerder is er maar druk meequote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Niveau kleuterschool "Hij deed het ook..."
Links is de laatste decennia in Nederland veel gewelddadiger dan rechts. Moord, aanslagen, vernielingen. Wat heeft rechts gedaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volkert scheen een mileu extremist te zijn, maar waarom is dat poltiek gezien extreem links dan?
Ik heb er nog nooit van gehoord hoor, maar het zal wel, maar extreem links stelt in nederland geen klote voor ten opzichte van extreem rechts.
Kom is met concrete voorbeelden dat links om politieke redenen heeft gemoord enzovoorts....ben benieuwd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Links is de laatste decennia in Nederland veel gewelddadiger dan rechts. Moord, aanslagen, vernielingen. Wat heeft rechts gedaan?
Ja, ja, net zoals die gasten die op een groep mensen inrijden en daarbij Alah Akbar roepen. Heeft helemaal niks met de islam te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
De moord van op Fortuyn kun je niet los zien van de homoseksuele contacten die Volkert had rond die periode.
Dan blijft hij een links-extremist. Nog meer zelfs.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De echte reden waarom Volkert fortuyn doodgeschoten heeft is nooit bekend geworden.
Miischien heeft hij fortuyn wel doodgeschoten om zijn haat tegen buitenlanders
En zo kunnen we wel doorgaan.
Dat heeft geen nut. Als je dat niet inziet dan ben je hopeloos verloren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kom is met concrete voorbeelden dat links om politieke redenen heeft gemoord enzovoorts....ben benieuwd.
Logisch met elk verhaal dat hij maakt komen er nieuwe oproepen tot brandstichting bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. De beheerder is er maar druk mee
Ze hebben wel vaker dingen gepost die later weer weg gehaald werden vanwege de reacties. En ze kunnen het weten dus echt slim zijn ze niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Logisch met elk verhaal dat hij maakt komen er nieuwe oproepen tot brandstichting bij.
Conclusie: Je praat poep.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Als je dat niet inziet dan ben je hopeloos verloren.
2e link is een prima zet. Laat de autoriteiten zich er maar mee bemoeien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moskeeën zetten burgerwachten in om moskeeën te beschermen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)acht-na-bedreigingen
Marokkaanse instellingen doen aangifte om oproep brandstichting
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)proep-brandstichting
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
2e link is een prima zet. Laat de autoriteiten zich er maar mee bemoeien.
Want dat gaat ook zo goed werken met Wilders binnenkort.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
2e link is een prima zet. Laat de autoriteiten zich er maar mee bemoeien.
De pagina is al weg volgens mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:01 schreef Jigzoz het volgende:
Ik denk dat de paginabeheerders een deze dagen een mailtje van het PVV-partijbureau krijgen met het verzoek om hun pagina te sluiten.
Hij doet het nog: https://www.facebook.com/Wijsteunendepvv?fref=tsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De pagina is al weg volgens mij.
https://www.facebook.com/steundepvv?fref=ts
Natuurlijk wel een schandalige aantasting van de vrijheid van meningsuiting en dergelijke.
Blijkbaar was er eerder nog zo'n site of zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hij doet het nog: https://www.facebook.com/Wijsteunendepvv?fref=ts
Of de naam is veranderd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Blijkbaar was er eerder nog zo'n site of zo.
Niet terughappen maar aangifte doen. Zo hoort dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Want dat gaat ook zo goed werken met Wilders binnenkort.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Niet terughappen maar aangifte doen. Zo hoort dat.
En heel Nederland laten meegenieten en meebetalen aan Wilders' reclamecampagne die eindigt in niets behalve dat hij opeens ook een martelaar is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Niet terughappen maar aangifte doen. Zo hoort dat.
Ja, de onderkant van de onderkant van de maatschappij. Wat verwacht je...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:50 schreef agter het volgende:
Omg, wat is die Facebook pagina triest zeg.
Nou, idd. Fok! is hoogstaande literatuur vergeleken bij dat, zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, de onderkant van de onderkant van de maatschappij. Wat verwacht je...
De 'zwartepietendiscussie' niet meegemaakt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, idd. Fok! is hoogstaande literatuur vergeleken bij dat, zeg.
Ik wist niet dat het zo erg was.
Nee, die interesseerde me niet zo. Was dat op het niveau van deze Facebookpagina?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De 'zwartepietendiscussie' niet meegemaakt?
Zoiets. Heel veel racistisch gescheld en heel veel domme taalfouten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:15 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, die interesseerde me niet zo. Was dat op het niveau van deze Facebookpagina?
Dan heb ik niet veel gemist.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zoiets. Heel veel racistisch gescheld en heel veel domme taalfouten.
Klopt. Alleen durven ze er vaak niet hard voor uit te spreken als het er om gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Er is inderdaad zeer recent een toename in het aantal asielzoekers dat NL bereikt. Voornamelijk Syriers en Eritreeers (veelal niet-Moslims). Alleen zie je dat ook andere partijen dan de PVV duidelijk maken dat dit "ongewenst" is en alles eraan moet worden gedaan (binnen de wet natuurlijk) om dat tegen te gaan:
[..]
Ook CDA en VVD bijv pleiten voor herinvoering van grenscontroles om de toename tegen te gaan. Gewoon establishment partijen zijn dit.
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:13 schreef SuicideErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
De selectieve verontwaardiging is weer eens hilarisch.
Ik zou het graag eens lezen, blijkbaar weet jij details dus vertel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:35 schreef Red_85 het volgende:
Waarom lees ik nog steeds nergens dat er gisteren ook werd opgeroepen tot aanslagen door mannen met baarden en jurken voor de ingang van de 2de kamer?
Dat is het hem nu juist. 1 medium heeft er maar over bericht:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zou het graag eens lezen, blijkbaar weet jij details dus vertel.
Oh dat verhaal. Die ken ik ook vanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist. 1 medium heeft er maar over bericht:
http://www.geenstijl.nl/m(...)pt_op_tot_aansl.html
Zelfs dit nog vergoeilijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oh dat verhaal. Die ken ik ook van
http://politiek.theposton(...)kamer-met-aanslagen/
Alleen het probleem dat ik heb is dat de opmerking dat Nederland vraagt om aanslagen niet hetzelfde is als dreigen met aanslagen. Zo kan ik zeggen dat mensen die onzorgvuldig met hun pincode omgaan vragen om problemen. Zo kun je dus van mening zijn dat het steunen van de militaire missie tegen IS betekent dat Nederland vraagt om aanslagen. Zo zijn deze mensen blijkbaar van mening dat de behandeling van deze gevangenen vragen om aanslagen is, eigenlijk wat anderen ook van quantanomo bay hebben gezegd.
Dat bepaalde media er een concreet dreigement van maken is dus onjuist.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oh dat verhaal. Die ken ik ook van
http://politiek.theposton(...)kamer-met-aanslagen/
Alleen het probleem dat ik heb is dat de opmerking dat Nederland vraagt om aanslagen niet hetzelfde is als dreigen met aanslagen. Zo kan ik zeggen dat mensen die onzorgvuldig met hun pincode omgaan vragen om problemen. Zo kun je dus van mening zijn dat het steunen van de militaire missie tegen IS betekent dat Nederland vraagt om aanslagen. Zo zijn deze mensen blijkbaar van mening dat de behandeling van deze gevangenen vragen om aanslagen is, eigenlijk wat anderen ook van quantanomo bay hebben gezegd.
Dat bepaalde media er een concreet dreigement van maken is dus onjuist.
Nee dat doe ik niet. Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat er een wezenlijk verschil is tussen waarschuwen "ze vragen erom dat de moskee in de brand wordt gestoken" en oproepen "alle moskeeën moet men afbranden". Het eerste kan zeker bedreigend overkomen maar is geen bedreiging op zich en zeker geen dreigement. Daarmee kom je dus op het probleem dat er vrijheid van meningsuiting is die ik belangrijk vind en dan neig ik ernaar dat die moslims volgens mij onnodig grof bezig zijn maar dat moet tegenwoordig mogen volgens de opvattingen in het maatschappelijke verkeer. Als je daar aanstoot aan gaat nemen kun je wel bezig blijven tegenwoordig.quote:
Omdat nergens in de bekendere media (in ieder geval hun online nieuwssites) over dat protest iets te vinden is? Vandaar dat ik er ook niet van wist. Dan doel ik op volkskrant, nrc, trouw etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:35 schreef Red_85 het volgende:
Maar wat was de essentie van mijn post ook alweer? owja.. Waarom lees ik nog steeds nergens dat er gisteren ook werd opgeroepen tot aanslagen door mannen met baarden en jurken voor de ingang van de 2de kamer?
Marcouch houdt "jihadisten" geen hand boven de hoofd, laten we nou ook niet overdrijven. Wat je van de man ook mag vinden:quote:Enorme hypocritie als het het mij vraagt, helemaal van die marcouch lul. Staat vooraan huilie huilie te doen, maar over dat kleine groepje hoor je hem niet. Precies hetzelfde...
quote:Extremisten van de toekomst voorkomen
De Partij van de Arbeid wil de extremisten van nu hard aanpakken en die van de toekomst voorkomen. Daarom pleit ik voor een Jihadisme Interventie Team, naar voorbeeld van het Preventie Interventie Team dat in Amsterdam bewezen succesvol is bij de top-600 aanpak. Ik heb het kabinet per motie opgeroepen om deze teams op te tuigen.
Behalve het najagen van jihadisten en andere extremisten, moet een Jihadisme Interventie Team actief op bezoek gaan bij de broertjes en zusjes om hen op het rechte pad te houden en te voorkomen dat zij zich op dezelfde manier ontwikkelen als hun oudere broer of zus.
Minister Opstelten liet weten positief tegenover mijn motie te staan. Een Jihadisme Interventie Team bestaat uit doorgewinterde professionals die zelf een extremistische periode overwonnen hebben. Met hun kennis en praktijkervaring komen ze achter de voordeur bij de broertjes en zusjes van jihadisten. Ze zijn 24/7 inzetbaar en worden gesteund door de beste wetenschappers. De methode heeft zich bewezen bij de broertjes en zusjes van de Top600 criminelen, zij worden in Amsterdam door een Prevente Interventie Team (PIT) op het rechte pad gehouden. Deze teams slagen er vooral heel goed in de verschillende soorten agressie in toom te houden. Ze kennen de mensen om wie het gaat, ze weten wat mensen doet afglijden in de handen van extremisten. Met hun cultuurkennis hebben ze in gemengde wijken bovendien genoeg aan een half oog, en met hun talenkennis genoeg aan een half oor. Dat wil ik ook met het Jihadisme Interventie Team.
pvda.nl
quote:De PvdA'ers Ahmed Marcouch en Jeroun Recourt pleiten in het stuk 'Burgemeesters, stop de jihadisering in uw wijken' ( Volkskrant O&D 15-4-2013) voor het inzetten van 'ervaringsdeskundigen' om Nederlandse 'jihadisten' op te sporen en hun paspoorten af te nemen.
Je bent totaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat er een wezenlijk verschil is tussen waarschuwen "ze vragen erom dat de moskee in de brand wordt gestoken" en oproepen "alle moskeeën moet men afbranden". Het eerste kan zeker bedreigend overkomen maar is geen bedreiging op zich en zeker geen dreigement. Daarmee kom je dus op het probleem dat er vrijheid van meningsuiting is die ik belangrijk vind en dan neig ik ernaar dat die moslims volgens mij onnodig grof bezig zijn maar dat moet tegenwoordig mogen volgens de opvattingen in het maatschappelijke verkeer. Als je daar aanstoot aan gaat nemen kun je wel bezig blijven tegenwoordig.
Weet ik en Aboutaleb ook niet. Alleen hoor ik marcouch niet over dat incident maar staat hij wel vooraan te roepen om dit te veroordelen. Meet met 1 maat, niet met 2. Juist hier was de kans om eens een standpunt te nemen tegen beide extremen. Nu gooit hij olie op het vuur.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Omdat nergens in de bekendere media (in ieder geval hun online nieuwssites) over dat protest iets te vinden is? Vandaar dat ik er ook niet van wist. Dan doel ik op volkskrant, nrc, trouw etc.
[..]
Marcouch houdt "jihadisten" geen hand boven de hoofd, laten we nou ook niet overdrijven. Wat je van de man ook mag vinden:
[..]
Goede uitleg weer van jouw mening. Maar jij bent dus van mening dat de opmerking dat moslims erom vragen uit Nederland gezet te worden een bedreiging is?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent totaal de weg kwijt.![]()
Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat je niveau van hypocritie ver de dampkring uit is gegaan met je post hierboven.
Voor Nederland op den duur wel. Het volk 'wil' steeds meer de PVV 'geeft' steeds iets meer en Nederland staat niet eens in de plannen van ISIS. Die willen op hun manier eerst het midden-oosten, dan Turkije, Noord-Afrika, delen van Oost-Europa en Zuid Spanje. Voor ze ook maar een nanometer die richting op zijn zijn we al weer ruim verder in de tijd. Maar de PVV'ers willen wel actie zien in hun slaapverwekkende wereld. Waarom gaat dat tuig niet lekker drag-racen met die kutgolfjes op een stuk afgesloten weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:24 schreef Old_Pal het volgende:
De PVV en zijn aanhangers zijn een nog groter gevaar dan ISIS.
Ga vooral door met discrimineren. Dat maakt je erg geloofwaardig in je strijd tegen discriminatie.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor Nederland op den duur wel. Het volk 'wil' steeds meer de PVV 'geeft' steeds iets meer en Nederland staat niet eens in de plannen van ISIS. Die willen op hun manier eerst het midden-oosten, dan Turkije, Noord-Afrika, delen van Oost-Europa en Zuid Spanje. Voor ze ook maar een nanometer die richting op zijn zijn we al weer ruim verder in de tijd. Maar de PVV'ers willen wel actie zien in hun slaapverwekkende wereld. Waarom gaat dat tuig niet lekker drag-racen met die kutgolfjes op een stuk afgesloten weg.
Te druk met dreigen met aanslagen op internet.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor Nederland op den duur wel. Het volk 'wil' steeds meer de PVV 'geeft' steeds iets meer en Nederland staat niet eens in de plannen van ISIS. Die willen op hun manier eerst het midden-oosten, dan Turkije, Noord-Afrika, delen van Oost-Europa en Zuid Spanje. Voor ze ook maar een nanometer die richting op zijn zijn we al weer ruim verder in de tijd. Maar de PVV'ers willen wel actie zien in hun slaapverwekkende wereld. Waarom gaat dat tuig niet lekker drag-racen met die kutgolfjes op een stuk afgesloten weg.
ik zit niet in een strijd tegen discriminatie.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga vooral door met discrimineren. Dat maakt je erg geloofwaardig in je strijd tegen discriminatie.
Een veel directer gevaar in ieder geval.quote:Op zondag 4 januari 2015 05:24 schreef Old_Pal het volgende:
De PVV en zijn aanhangers zijn een nog groter gevaar dan ISIS.
Voordeel is wel dat het een behoorlijk dom en vrij lui gevaar is.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Een veel directer gevaar in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |