En linksextremisten stemmen in de landelijke politiek allemaal op SP of Groenlinks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rechtsextremisten stemmen allemaal in de landelijke politiek allemaal op rechtsextremist Wilders, dat klopt allemaal.
Dus jij staat bij al die mensen in het kieshokje?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat zijn die figuren die op stormfront beweren dat ze wilders haten, maar in praktijk toch op wilders stemmen omdat hij toch het verhaal van eigen volk eerst aan het overbrengen is.
So what, moet elke partij verantwoording afleggen voor elke persoon die erop stemt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rechtsextremisten stemmen allemaal in de landelijke politiek allemaal op rechtsextremist Wilders, dat klopt allemaal.
Nee, maar het is wel de keiharde realiteit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus jij staat bij al die mensen in het kieshokje?
Ik geloof niet dat er in Nederland linksextremisme bestaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En linksextremisten stemmen in de landelijke politiek allemaal op SP of Groenlinks.
Dat maakt die partijen nog niet linksextremistisch, evenals dat de PVV daardoor ook niet automatisch een rechtsextremistische partij is.
Volkert van der Graaf denk ik dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er in Nederland linksextremisme bestaat.
Je hebt een leuke glazen bol maar waarom zouden die mensen niet op basis van sociaal/economisch beleid of zo voor een bepaalde partij kunnen kiezen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel de keiharde realiteit.
Ze hebben met hun achtergrond eigenlijk geen andere keus dan op wilders te stemmen, Het is wilders of niet stemmen.
Nee, de PVV is op sommige gebieden de meest rechtse partij. Op andere gebieden zijn ze trouwens eerder een linkse partij, maar dat terzijde. Maar dat maakt die partij nog niet een extreemrechtse partij. En ja, er stemmen ongetwijfeld rechtsextremistische debielen op de PVV, evenals deat er extreem linkse figuren op de SP en op Groenlinks stemmen. Bij gebrek aan een nog linksere optie dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel de keiharde realiteit.
Ze hebben met hun achtergrond eigenlijk geen andere keus dan op wilders te stemmen, Het is wilders of niet stemmen.
Dan weet Klaas lang niet alles.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja kan allemaal. Maar rechtsextremisten gaan heus niet op de vvd stemmen....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt een leuke glazen bol maar waarom zouden die mensen niet op basis van sociaal/economisch beleid of zo voor een bepaalde partij kunnen kiezen?
quote:Steun de PVV
9 min. · Bewerkt ·
Beste Marcouch.. Beste Marokkaanse instellingen!
Je kan het OM wel oproepen .. om aangiftes te gaan lopen doen tegen onze volgers! Vanwege hun uitlatingen om moskeeen in de brand te steken!
Maar het gaat hier om verontruste burgers!
waarom is het zo ver gekomen? de haat .. de discriminatie?
je vraagt jezelf toch af .. de grens is inmiddels bereikt!
Dit land kan en wil niet meer! Wat aanhangers van de PVV verkondigen .. heeft verder NIKS met de PVV of Geert Wilders te maken!
De mensen willen gehoord worden ..
Er moet geluisterd worden..
Het rennen naar de OM of het politiebureau is typisch iets wat een Marokkaan of instelling doet .. en ze krijgen nog alles voor elkaar ook!
Deze burgers .. Deze PVV aanhangers .. hebben geen kwaad in de zin.. ze zijn het alleen spuugzat .. het is mede dankzij de media .. en het PVDA beleid dat we zover zijn gekomen!
Naar de OM rennen werkt averechts!
Durf het ECHTE probleem eens aan te pakken..
Volkert is niet extreem links denk ik.quote:
Per definitie bestaat er ook links-extremisme.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zegt dus het kan allemaal maar het kan niet. Volgens mij zit jij ook vastgeroest in een hokjes mentaliteit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja kan allemaal. Maar rechtsextremisten gaan heus niet op de vvd stemmen....
Rechtsextremisten hebben een bepaalde levenstijl, bepaalde houding jegens de samenleving.
Ik hoop dat je een geintje maakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volkert is niet extreem links denk ik.
In welk club zijn die dan vertegenwoordigd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Per definitie bestaat er ook links-extremisme.
Leg uit effe uit dan waarom volkkert extreem links zou zijn danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een geintje maakt.
Je hebt o.a. milieu-extremisten, dierenbeschermings-extremisten, asiel-extremisten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In welk club zijn die dan vertegenwoordigd?
Van rechts extremisten kan je zo een paar clubjes opnoemen en mensen met namen die zich in die partijen de leiding hebben.
Links schoolt zich weles samen als er rechts extremistische demonstraties zijn ofzo. Maar die worden dan in de media neergezet als links extremisten, maar links extremistische clubjes bestaan niet in Nederland.
Bedoelen ze daarmee dat ze vinden dat er gehoor moet worden gegeven aan de oproepen tot brandstichting?quote:
Volkert scheen een mileu extremist te zijn, maar waarom is dat poltiek gezien extreem links dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt o.a. milieu-extremisten, dierenbeschermings-extremisten, asiel-extremisten.
Nja volgens mij snappen ze het oprecht niet. Zitten massaal in de slachtofferrol en het vingerwijzen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bedoelen ze daarmee dat ze vinden dat er gehoor moet worden gegeven aan de oproepen tot brandstichting?
Ze schijten het wel in de broek daar wat ik me kan voorstellen. Als eerste zal Wilders zelf niet blij zijn met deze site en de beheerders die er een potje van maken en ten tweede kunnen de beheerders ook aangepakt worden als men die oproepen laat staan.
Blijft grappig hoe ze opkomen voor Nederland door de Nederlandse wetten te overtreden en de vrijheid waar voor gevochten is te beknotten.
Als je als milieu-activist een rechtse politicus een kogel door zijn kop schiet dan noem ik dat extremistisch. Ben je zelf zo links dat je dat als normaal gedrag ziet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leg uit effe uit dan waarom volkkert extreem links zou zijn dan
Niveau kleuterschool "Hij deed het ook..."quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja volgens mij snappen ze het oprecht niet. Zitten massaal in de slachtofferrol en het vingerwijzen.
Het is echt te sneu voor woorden.
De moord van op Fortuyn kun je niet los zien van de homoseksuele contacten die Volkert had rond die periode.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je als milieu-activist een rechtse politicus een kogel door zijn kop schiet dan noem ik dat extremistisch. Ben je zelf zo links dat je dat als normaal gedrag ziet?
De echte reden waarom Volkert fortuyn doodgeschoten heeft is nooit bekend geworden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je als milieu-activist een rechtse politicus een kogel door zijn kop schiet dan noem ik dat extremistisch. Ben je zelf zo links dat je dat als normaal gedrag ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |