quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Ik stoor me eigenlijk nogal aan jouw simplisme, vandaar ook het voorstel.
Linkje waar ik dat gezegd heb?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun je beargumenteren waarom IS in jouw ogen wordt gesteund door de PvdA/SP?
Dat mag van mij ook rustig als ze niets strafbaars doen/hebben gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar ze komen ook weer terug en ze lopen al vrij rond hier.
Misschien doen deze types domme uitspraken omdat het gewoon...ik weet niet....retedomme imbecielen zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
En daarom doen ze domme uitspraken op het internet. Al sluit ik zeker niet uit dat de ergste excessen trolls/false flag zijn.Zou niet de eerste keer zijn.
En jij hebt er vertrouwen in dat, dat te bewijzen of ook maar bekend zou zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook rustig als ze niets strafbaars doen/hebben gedaan.
En als we maar lief voor ze zijn en ze stageplekken e.d. aanbieden dan komt het allemaal goed hè?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook rustig als ze niets strafbaars doen/hebben gedaan.
Dat doen ze omdat ze nog te dom zijn om te schijten. Als je ook maar 1 hersencel hebt snap je dat het misschien niet altijd even slim is om alles wat er in je opborrelt op internet uit te braken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
En daarom doen ze domme uitspraken op het internet. Al sluit ik zeker niet uit dat de ergste excessen trolls/false flag zijn.Zou niet de eerste keer zijn.
Ik ben onder de indruk van het gebrek aan inhoud. Verder heeft asielbeleid in Nederland niets met ras te maken maar met de vraag of iemand terecht asiel aanvraagt. Mensen als Wilders die het willen afstemmen op het weren van een bepaald geloof zijn volgens mij inderdaad racistisch bezig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
De EU subsidieert mensenhandel/smokkel bedoel je? En we hebben een aiselstelsel dat op grote schaal misbruikt wordt? WIe er wat aan wil zeggen wordt als xenofoob en racistisch weggezet?
Misschien is wel niet iedereen even geslepen/geniepig als mensen van jouw achtergrond.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze nog te dom zijn om te schijten. Als je ook maar 1 hersencel hebt snap je dat het misschien niet altijd even slim is om alles wat er in je opborrelt op internet uit te braken.
Je hebt gelijk. Mijn formulering was fout.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Linkje waar ik dat gezegd heb?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:37 schreef Braindead2000 het volgende:
PVDA/SP/Groenlinks-aanhang martelt en vermoord in Irak en Syrië vrouwen, mannen en kinderen.
Breivik schreef dan weer een heel boek. En veroorzaakte toch een boel meer doden dan Volkert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:15 schreef DrDentz het volgende:
Maarja als ze dit op internet pleuren denk ik niet dat ze daad bij woord gaan voegen. De kogels komen tot nu toe altijd van links, Volkert van der Graaf schreef niet op fora dat hij iets zou gaan ondernemen.
En Hitler schreef ook een boekje, zo kun je alles er bij halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Breivik schreef dan weer een heel boek. En veroorzaakte toch een boel meer doden dan Volkert.
Dat waren heel veel kogels van rechts inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Breivik schreef dan weer een heel boek. En veroorzaakte toch een boel meer doden dan Volkert.
geloofsovertuiging is heel iets anders dan ras.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van het gebrek aan inhoud. Verder heeft asielbeleid in Nederland niets met ras te maken maar met de vraag of iemand terecht asiel aanvraagt. Mensen als Wilders die het willen afstemmen op het weren van een bepaald geloof zijn volgens mij inderdaad racistisch bezig.
Zou kunnen, er zijn wel vaker mensen tot inkeer gekomen. Verder vertrouw ik op de Nederlandse maatschappij en de instellingen als politie en justitie. Het maakt mij niet uit welke mensen een gevaar vormen in tegenstelling tot mensen die zich focussen op één groep. Onze samenleving moet zo goed mogelijk de regels handhaven, dat kan best beter maar er lijkt weinig draagvlak voor te bestaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als we maar lief voor ze zijn en ze stageplekken e.d. aanbieden dan komt het allemaal goed hè?
Als je het niet eens bent met de mongolen die dergelijke troep op intenet uitbraken ben je uiteraard per definitie een (s)linkse gutmensch inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien is wel niet iedereen even geslepen/geniepig als mensen van jouw achtergrond.
Uit enquêtes blijkt wel dat er grote sympathie is onder bepaalde bevolkingsgroepen hier in Nederland wat ze daar uitspoken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Mijn formulering was fout.
Wat ik had moeten schrijven, was: hoe kom je erbij dat IS op sympathie kan rekenen van aanhangers van de PvdA/SP?
Je postte immers het volgende:
[..]
Ook onder de Groen Links aanhang? Bron?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Uit enquêtes blijkt wel dat er grote sympathie is onder bepaalde bevolkingsgroepen hier in Nederland wat ze daar uitspoken.
En het meest trieste is nog wel dat als we op deze voet doorgaan die autistische kindermoordenaar maar zo gelijk zou kunnen krijgen met zijn angsten/toekomstbeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geloofsovertuiging is onderdeel van de etnische kenmerken en valt dus ook onder een kenmerk van ras.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
geloofsovertuiging is heel iets anders dan ras.Terechte aanvraag? Relevanter lijkt mij of en zo ja hoe lang er bezwaargronden zijn en of er intussen nog nageslacht geaard is,
![]()
Maar werk je ergens in zo'n sector? Je neemt wat opvallende standpunten in dit topic.
Graag wil ik een bronnetje zien waaruit blijkt dat de aanhang van de PvdA/SP sympathiseert met IS.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Uit enquêtes blijkt wel dat er grote sympathie is onder bepaalde bevolkingsgroepen hier in Nederland wat ze daar uitspoken.
Je weet het mooi te verdraaien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geloofsovertuiging is onderdeel van de etnische kenmerken en valt dus ook onder een kenmerk van ras.
Opmerkelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geloofsovertuiging is onderdeel van de etnische kenmerken en valt dus ook onder een kenmerk van ras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |