abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148265183
quote:
PVV-aanhang roept op tot brandstichting moskeeën

Berichtgeving over geweld in Zweden juichend ontvangen

Op de Facebook-pagina 'Steun de PVV', geliked door 6500 PVV-sympathisanten, worden oproepen geplaatst om Nederlandse moskeeën in brand te steken.
De oproepen zijn te vinden in de reacties onder berichten over brandstichting bij moskeeën in Zweden. De pagina werd in augustus in het leven werd geroepen, kort nadat PVV-leider Geert Wilders aankondigde een 'mars' door de Schilderswijk in Den Haag te houden.
Recent werd uit onderzoek van Reporter duidelijk dat geweld tegen islamitische gebedshuizen in Nederland vaker voorkomt dan gedacht. Een greep uit de oproepen staat op de Steun de PVV-pagina hieronder. Ze zijn veelal afkomstig van niet-anonieme personen. Overigens zijn er op de pagina ook reacties te vinden waarin het geweld wordt afgekeurd maar die zijn veelal afkomstig van tegenstanders van Wilders.

joop.nl
De PVV-tokkies laten zich weer van hun goede kant zien _O- _O- _O-

Judeo-Christelijke samenleving is liefde :') :') :') |:(
pi_148265337
Even de nuance aanbrengen in deze discussie:
quote:
Moslims zijn de Hitleriaanse apen, jammer dat Hitler de verkeerden heeft opgeruimd!
Dat pareltje komt hier vandaan voor als iemand anders nog inspiratie op wil doen. :')
pi_148265605
Ik vermaak me hier wel mee. Lig telkens weer in een deuk wanneer ik op hun profiel aanklik. _O-
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:36:20 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_148265676
Tsja, laten we hopen dat ze het bij woorden laten.
pi_148265733
Zal me niks verbazen als die gasten van AFA daar actief zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:37:52 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_148265745
En ik mag hopen dat Wilders zich hiervan distantieert.
pi_148265846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef Red_85 het volgende:
Denkje? Alleen 1 ding, die gasten zijn wel, vanwege hun idealisme, in staat om te gaan overlijken. Dan heb ik liever een blonde politieke leider die blaft als een hond. Dat groepje idioten laat de laatste tijd wel te vaak van zich horen.
Die gasten moeten ook goed gevolgd worden ja en waar het kan binnen de wet aangepakt. Ik zou er niet een rechtstaat voor opzij willen gooien, hoe verleidelijk dat soms ook is.

Geert mag dan blaffen als een hond maar hij heeft een achterban die zich minder in kan houden. Zijn ook wat minder slim en sluw dan Geertje zelf overigens. Geen politici zeg maar. Met de constante oorlogsretoriek van Geert en zijn partijgenoten op het gebied van immigratie en Islam - oftewel Moslims - kan je zaken in gang zetten die later moeilijk meer zijn terug te draaien omdat de hoofdjes dan al op hol zijn gedraaid. Ik neem aan dat je dat ook wel inziet. Daar mag je elke politicus en volksvertegenwoordiger op aanspreken aangezien zij daarin een grotere verantwoording hebben dan de Henk op straat die een ongezouten mening heeft over een bevolkingsgroep.

Die Machiel de Graaf bijv die een tweet retweet: "dood aan de Moslims" _O- Maar dan wel verwachten dat je achterban het blaffende karakter ervan inziet ("ach joh, afentoe roept Machiel ook wat!") en raar vinden als ze die taal overnemen op social media als facebook bijv :D

quote:
want zij framen kritiek op de islam direct als racisme, discriminatie en extreem rechts.
Ben ik het niet direct mee eens. Alle politieke partijen vinden dat de Islam geen enkele ruimte moet krijgen om ooit het rechtsbestel binnen te sluipen. En de VVD heeft naar aanleiding van die trieste jihadies die ISIS promoten vergaande voorstellen gedaan pro-sharia meningen juridisch aan te pakken en daarmee dus de vrijheid van meningsuiting in te perken. Kan me nog herinneren dat zo'n VVD kerel dat bij Pauw zat uit leggen en waarom dat zo belangrijk was. Op het gebied van nieuw migratie zie je ook dat er politiek al tijden en eigenlijk sinds Verdonk grote onwil is om nieuwe migrantengroepen binnen te laten die niet tot de hogeropgeleiden behoren of niet tot specifieke beroepen die NL als kenniseconomie graag ziet komen. Ook de asielzoekers houdt men actief zo laag mogelijk. Heb het al eerder gezegd maar nieuwe grote Moslimmigratie is al jaren achterhaald. EU-migratie zoals Polen maar ook andere migranten van nieuwe lidstaten gaat het worden de aankomende 10/20 jaar. En als je de cijfers erbij pakt zie je dat die trend al 4/5 jaar is ingezet. En zeker nu ook Roemenen en Bulgaren volledig vrij kunnen gaan en staan waar ze willen in de EU.

quote:
DE is NL hard aan het inhalen hierin. Zie dat pegida gelul nu. 26mln mensen hebben simpatiën voor die beweging en worden door de politiek direct weggezet als extreem rechts. Lekker sfeertje direct.
Ik kan me voorstellen dat Duitsland door hun historie een zeer politieke correcte sfeer kennen. Zoals NL vroeger was. Daarom is NL absoluut niet met Duitsland te vergelijken. Na de komst en dood van van Fortuyn, en de moord op van Gogh is NL nu in een andere situatie die niet te vergelijken valt met het oude politiek correcte. Wat inderdaad heerste en verstikkend was om problemen te benoemen. Dat kan je links wat die historie betreft wel op afrekenen ja.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_148265882
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef remlof het volgende:
De periode direct na de moord van Van Gogh zijn er ook een paar moskeeën in vlammen op gegaan volgens mij...

quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef remlof het volgende:
Nee hoor.
"Wij hebben niks te maken met deze facebookpagina, dus ik kan er ook geen afstand van nemen"
pi_148266154
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Die mogen wat mij betreft samen met trainingspakken dragende en vechthonden bezittende Henk en Ingrids, IS-fanboys, haatbaarden, scootermocro's, volgevreten grachtengordelbabyboomers van het type Youp van 't Hek, beroepswerkelozen enz. op een Waddeneiland gedumpt worden. Weg met die troep...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_148266269
:r
pi_148266379
quote:
Wilders heeft hier niets mee te maken.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:53:23 #12
236046 NotYou
tigerblood
pi_148266393
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:47 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Die mogen wat mij betreft samen met trainingspakken dragende en vechthonden bezittende Henk en Ingrids, IS-fanboys, haatbaarden, scootermocro's, volgevreten grachtengordelbabyboomers van het type Youp van 't Hek, beroepswerkelozen enz. op een Waddeneiland gedumpt worden. Weg met die troep...
Vergeet homo's en zigneuners niet. Oh en joden!
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:53:41 #13
236046 NotYou
tigerblood
pi_148266406
Heil Daaf! :') :D _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_148266410
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:54:16 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_148266431
quote:

[..]

:') Wilders is de reden voor dit soort groeperingen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:55:04 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_148266464
quote:

[..]

Hij zou toch op z'n minst het kunnen proberen te sussen door te zeggen dat geweld of brandstichting geen optie is.
pi_148266472
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waar precies heeft Wilders opgeroepen tot het in de brand steken van moskeeën?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:55:20 #18
236046 NotYou
tigerblood
pi_148266481
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O- Ik hoop maar voor je dat je aan het trollen bent.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:55:38 #19
319979 Fok-it
All is well
pi_148266498
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar precies heeft Wilders opgeroepen tot het in de brand steken van moskeeën?
Het zaaien van haat kan leiden tot meerdere reacties
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148266513
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij zou toch op z'n minst het kunnen proberen te sussen door te zeggen dat geweld of brandstichting geen optie is.
Dat kan Rutte ook.
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2015 @ 23:56:13 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_148266533
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Ze zijn dan wel in extreem grote getalen, al die PVV aanhang pagina's zit vol met dit soort mensen
:')
pi_148266583
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het zaaien van haat kan leiden tot meerdere reacties
Het is zeker zo dat Wilders polariseert en haat zaait maar een dergelijke oproep heeft hij nog nooit gedaan.
pi_148266600
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

Vergeet homo's en zigneuners niet. Oh en joden!
Verder ben ik o.a. bezoekers van piratenfestivals vergeten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_148266626
Wilders weet verdomd goed welke kant hij zijn niet bijster intelligente aanhang op stuurt. Dat betekent niet dat hij verantwoordelijk is voor dit soort tuig, maar dat betekent wel dat hij zich eens zou moeten bezinnen op zijn retoriek. Kritiek op religie is essentieel, maar Wilders' kritiek is niet essentieel, maar contraproductief.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:58:49 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_148266648
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is zeker zo dat Wilders polariseert en haat zaait maar een dergelijke oproep heeft hij nog nooit gedaan.
Oh dus dat is dit geen aanleiding maar een op zichzelf staand ding? :')
Zonder Wilders was er geen xenofobe houding tegenover alles war met de islam te maken heeft en dus ook geen reacties als deze als het over afbranden van moskeen gaat
pi_148266725
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat kan Rutte ook.
Die is inderdaad veel beter in een beetje pappen en nathouden. Bij Wilders zouden er ten minste flinke stappen volgen zoals hoge straffen voor bedreigen en haat zaaien.
pi_148266767
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee. Maar Wilders is hier niet verantwoordelijk voor.
pi_148266775
Dat je niets hebt met de islam moet natuurlijk gewoon kunnen, maar je verlagen tot het niveau van de gemiddelde IS-strijder lijkt me niet bepaald wenselijk.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_148266789
quote:

[..]

Zonder Wilders was er geen xenofobe houding tegenover alles war met de islam te maken heeft en dus ook geen reacties als deze als het over afbranden van moskeen gaat
Wilders kanaliseert alleen, die houding was er voor hem ook al.
pi_148266800
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Ferdo het volgende:
Dat je niets hebt met de islam moet natuurlijk gewoon kunnen, maar je verlagen tot het niveau van de gemiddelde IS-strijder lijkt me niet bepaald wenselijk.
Om tot het niveau te komen van de gemiddelde IS-strijder moeten ze nog wel een paar kilometer verder afdalen.
pi_148266959
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef remlof het volgende:
Daar zijn ze het in De Kuip niet mee eens.
pi_148266975
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee. Maar Wilders is hier niet verantwoordelijk voor.
Hij is er wel verantwoordelijk voor dat deze facebookpagina de merknaam PVV kan blijven gebruiken. Verder is het natuurlijk wel zo dat zijn retoriek een beschaafde en juridisch gekuiste versie is van wat daar tevoorschijn komt.
pi_148267283
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hij is er wel verantwoordelijk voor dat deze facebookpagina de merknaam PVV kan blijven gebruiken. Verder is het natuurlijk wel zo dat zijn retoriek een beschaafde en juridisch gekuiste versie is van wat daar tevoorschijn komt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je schreef toch zelf dat jij denkt te weten wat iemand anders gelooft.
Daar maak je, je zelf dus ook schuldig aan hè vriend? Althans, je schrijft hier wilders nu zonder blikken of blozen impliciet een bepaalde intentie toe die zeker niet direct uit zijn woorden is gebleken en die als hij die al gehad zou hebben, in principe enkel bij hem bekend zou zijn. :W 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_148267405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef Jigzoz het volgende:
Wilders weet verdomd goed welke kant hij zijn niet bijster intelligente aanhang op stuurt. Dat betekent niet dat hij verantwoordelijk is voor dit soort tuig, maar dat betekent wel dat hij zich eens zou moeten bezinnen op zijn retoriek. Kritiek op religie is essentieel, maar Wilders' kritiek is niet essentieel, maar contraproductief.
Inderdaad.. alsof niemand dit zag aankomen. Geert schakelt gewoon steeds een tandje bij. Als hij even op de rem staat voor een periode dan is 't wel een lid van z'n partij die de wagen weer in de versnelling zet, waardoor Geert wel weer mee moet omdat hij nooit iets zal veroordelen zoals hij vroeger wel deed. Hij heeft weinig meer te verliezen en samen holt het zootje ooit weleens richting de afgrond.

Als je 'het volk' wilt aanspreken ben je sowieso de sjaak want het volk wil steeds meer actie zien. Waren er geen geluiden van de jeugd dat ze wel weer aan een nieuwe oorlog toe waren omdat ze zich doodverveelden oid.
pi_148267499
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Daar maak je, je zelf dus ook schuldig aan hè vriend? Althans, je schrijft hier wilders nu zonder blikken of blozen impliciet een bepaalde intentie toe die zeker niet direct uit zijn woorden is gebleken en die als hij die al gehad zou hebben, in principe enkel bij hem bekend zou zijn. :W 8)7
Nee die intentie dicht ik Wilders niet toe, al heb ik mijn bedenkingen bij het gebruik van woorden als terugveroveren en strijd die hij in zijn speeches verwerkt omdat dat wel voor meerdere uitleg vatbaar is. Maar als jij die woorden gebruikt als politicus na een zorgvuldig voorbereidingstraject moet je natuurlijk niet raar opkijken als de aanhang ineens minder politiek correct hun mening tot uitdrukking brengt.
pi_148267514
quote:

[..]

Deze mensen zijn ziek in hun hoofd.
pi_148267542
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Inderdaad.. alsof niemand dit zag aankomen. Geert schakelt gewoon steeds een tandje bij. Als hij even op de rem staat voor een periode dan is 't wel een lid van z'n partij die de wagen weer in de versnelling zet, waardoor Geert wel weer mee moet omdat hij nooit iets zal veroordelen zoals hij vroeger wel deed. Hij heeft weinig meer te verliezen en samen holt het zootje ooit weleens richting de afgrond.

Als je 'het volk' wilt aanspreken ben je sowieso de sjaak want het volk wil steeds meer actie zien. Waren er geen geluiden van de jeugd dat ze wel weer aan een nieuwe oorlog toe waren omdat ze zich dood verveelden oid.
En dat is het fundamentele probleem voor de PVV: Wilders zal zichzelf altijd moeten blijven overtreffen, maar er komt een moment dat hij een grens bereikt. En dan?
pi_148267569
quote:

[..]

Wilders is een symptoom, niet de ziekte.
pi_148267584
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee die intentie dicht ik Wilders niet toe, al heb ik mijn bedenkingen bij het gebruik van woorden als terugveroveren en strijd die hij in zijn speeches verwerkt omdat dat wel voor meerdere uitleg vatbaar is. Maar als jij die woorden gebruikt als politicus na een zorgvuldig voorbereidingstraject moet je natuurlijk raar opkijken als de aanhang ineens minder politiek correct hun mening tot uitdrukking brengt.
Dat doe je wel en anders begrijp je niet wat je schrijft:

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je suis Charlie Sheen
pi_148267614
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wilders is een symptoom, niet de ziekte.
Mwoah, Wilders is eerder iets daar tussen in.
pi_148267654
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat doe je wel en anders begrijp je niet wat je schrijft:

[..]

Ja maar Wilders roept gewoon dat er minder moskeeen moeten komen deze mensen willen dat ook alleen die voegen de methode afbranden eraan toe. De gedachte is hetzelfde de methode is anders.
pi_148267751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja maar Wilders roept gewoon dat er minder moskeeen moeten komen deze mensen willen dat ook alleen die voegen de methode afbranden eraan toe. De gedachte is hetzelfde de methode is anders.
Yeah je begrijpt dus niet wat je schrijft. Tja, kan gebeuren I guess. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148267824
PVV tokkies. Ik kots op ze terwijl ik ze uitlach.
pi_148267887
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef bamibij het volgende:
PVV tokkies. Ik kots op ze terwijl ik ze uitlach.
Nee hoor, je bent gewoon een allochtoon die zich bedreigd voelt.
Je suis Charlie Sheen
pi_148267939
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent gewoon een allochtoon die zich bedreigd voelt.
Huh nee? Ik vind pvvers gewoon tokkies en eerlijk gezegd schaam ik me een beetje dat iemand als Wilders zoveel stemmen haalt.
pi_148268026
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Huh nee? Ik vind pvvers gewoon tokkies en eerlijk gezegd schaam ik me een beetje dat iemand als Wilders zoveel stemmen haalt.
Schaam je je ook als je Ajax-hooligans tekeer ziet gaan?
pi_148268084
Allemaal de cel in.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_148268120
Eendracht geeft kracht.
pi_148268254
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Yeah je begrijpt dus niet wat je schrijft. Tja, kan gebeuren I guess. :')
Als jij jouw mening niet verder wil uitleggen kan ik ook niet ontdekken waarop ons meningsverschil is gebaseerd. Ik constateer volgens mij terecht dat zowel Wilders als deze mensen die moskeeën weg wil hebben en Wilders kiest om daar uiting aan te geven de politiek correcte weg en deze mensen de schreeuwerige ongenuanceerde methode op internet.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 00:32:23 #50
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148268265
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Inspireme het volgende:
Ik vermaak me hier wel mee. Lig telkens weer in een deuk wanneer ik op hun profiel aanklik. _O-
Ik niet. Wat een met haat vervulde idioten.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_148268349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Schaam je je ook als je Ajax-hooligans tekeer ziet gaan?
Ik ben een fervente Feyenoorder en heb een hekel aan de echte hoolies ja
pi_148268371
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik ben een fervente Feyenoorder en heb een hekel aan de echte hoolies ja
Maar schaam je je ervoor?
pi_148268461
Wie wind zaait, zal storm oogsten.
pi_148268806
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar schaam je je ervoor?
Is het relevant? Maar als ik op feestjes raar wordt aangekeken als ik bv vertel ook naar veel uitwedstrijden te gaan omdat ik 'dan wel een type zal.zijn die met stenen gooit' wel eens ja
pi_148268900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef bamibij het volgende:

[..]

Is het relevant? Maar als ik op feestjes raar wordt aangekeken als ik bv vertel ook naar veel uitwedstrijden te gaan omdat ik 'dan wel een type zal.zijn die met stenen gooit' wel eens ja
Nou ja, als je je zegt te schamen voor extremistische PVV'ers wel ja. Je moet je niet schamen voor zaken waar je geen deel van uitmaakt.
pi_148269241
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik niet. Wat een met haat vervulde idioten.
Ik lach ze uit omdat ze ontzettend sneu bezig zijn.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 01:32:09 #57
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148270021
wat een debielen zijn pvv stemmers toch ook :') (dubbelop)
pi_148271661
quote:
Dat is hetzelfde als van moslims vragen dat ze zich van terrorisme distantieren
  zaterdag 3 januari 2015 @ 03:08:33 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_148271917
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:45 schreef Zolder het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als van moslims vragen dat ze zich van terrorisme distantieren
Nou nee, want dit is op een Facebookpagina die "Steun de PVV" heet, de link met de PVV is veel directer dan die tussen moslims in het algemeen en moslims die moorden uit naam van de Islam.
pi_148271967
Het zouden ook zomaar van die AFA's kunnen zijn die daar PVV'ers aan het acteren zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')