je bent toch een stralend middelpuntquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om dan mij in een donker daglicht te zetten .
Met stip bovenaan en wat zou het zijn zonder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
je bent toch een stralend middelpunt
2 Januari.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie al aangegeven wanneer ie weer terugkomt ?
Wanna be a part of it ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
je bent toch een stralend middelpunt
Jij hebt morgen een sessie bij TH nodig als je de dagcijfers gaat zien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn eigen treehutje.
Slaap lekker just me ... kusje en een voor die mooie kleindochter morgen ..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef just me het volgende:
Jullie verdraaien mijn woorden
ik ga naar bed
is ook de hoogste tijd, morgen weer kleindochter dag![]()
Ik draaf wat door soms.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt morgen een sessie bij TH nodig als je de dagcijfers gaat zien.
verdraaid, ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef just me het volgende:
Jullie verdraaien mijn woorden
ik ga naar bed
Ik lees net dat er een illegale toto is. Doet me denken aan die nachten waarin we illegaal Golden Ten speelden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef sig000 het volgende:
Moet morgen beetje op tijd wakker worden , ga het rustig aan doen.
Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees net dat er een illegale toto is. Doet me denken aan die nachten waarin we illegaal Golden Ten speelden.
Een weekje is het leuk die sneeuw.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:19 schreef Eska het volgende:
[ afbeelding ]
Als die gekleurde lampjes nou gewone lampjes zouden zijn, dan zou ik daar heel graag willen wonen.
No way.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:19 schreef Eska het volgende:
[ afbeelding ]
Als die gekleurde lampjes nou gewone lampjes zouden zijn, dan zou ik daar heel graag willen wonen.
Oh, die sneeuw hoeft er niet steeds te zijn idd, nee. Dat wordt idd wel vervelend op een gegeven moment.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een weekje is het leuk die sneeuw.
Zoiets heeft neef Piet., ga er altijd BBQ doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:42 schreef Eska het volgende:
Gewoon lekker beetje midden-in-nergens wonen. Kan bijvoorbeeld ook deze zijn.
[ afbeelding ]
Hè, bah wat ben je praktisch.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:43 schreef sig000 het volgende:
Bij dat plaatje krijg ik het idee dat het elk moment in de fik kan vliegen.
Piet boft. En jij ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets heeft neef Piet., ga er altijd BBQ doen.
Ik zei het toch ..quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
Binnenkort nog wat meer liquidaties ....
Dat overkomt iedereen wel eens.quote:
Ik compenseer dat, door gewoon net zo vroeg als altijd naar huis te gaan...quote:Op woensdag 10 december 2014 10:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat overkomt iedereen wel eens.![]()
Maar vervelend is het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
die plaats ik niet, sorryquote:Op woensdag 10 december 2014 10:56 schreef just me het volgende:
foto sacha ?
ik ben vannacht ook 'n paar keer m'n bed uitgeweest om te controleren of alles in en rondom het huis goed was
Ik was bang voor rondvliegende honten vandaar dat ik even gekeken heb!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
die plaats ik niet, sorry![]()
het gaat hier nog steeds flink tekeer![]()
zo even vliegeren met de honten
Nu is het weer prachtig, maar hier aan de kust was het vannacht een flinke bries.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:24 schreef drakin het volgende:
Tis prachtig en windstil, ik snap nog steeds niet over welke verschrikkelijke omstandigheden jullie het nu hebben. Schuttingen die het moeten houden en vliegende honten.
Oké....blame sacha.quote:
Laat op bed en vroeg eruit, echt niks van gemerkt en toch zit ik net eens zo gek ver van de kust afquote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu is het weer prachtig, maar hier aan de kust was het vannacht een flinke bries.
Waar slaat dat nu weer opquote:Op woensdag 10 december 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké....blame sacha.![]()
Heb toch nog wat in elkaar gedraaid, dus jullie kunnen allemaal stemmen.
Wel driekwart van de tekst weggeflikkerd, zodat er nog een beetje doorheen te komen is.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef chufi het volgende:
Waar slaat dat nu weer op
Speciaal voor chufi:Jij bent speciaal, dus krijg je een speciale vermelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ingevuld ....quote:Op woensdag 10 december 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké....blame sacha.![]()
Heb toch nog wat in elkaar gedraaid, dus jullie kunnen allemaal stemmen.
Wel driekwart van de tekst weggeflikkerd, zodat er nog een beetje doorheen te komen is.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je avondje Youp kijken nog afgemaakt?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef FANN het volgende:
En hier waait het ook nieten vannacht het ik ook niks gehoord,
maar dat kan aan mij liggen
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je avondje Youp kijken nog afgemaakt?
hij mag hier komenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef Kingstown het volgende:
Voor de SHO-babes: Jullie kunnen Onno uitzwaaien.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds burgermeesterloos?
Niet echt ...quote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Niets is verplicht.![]()
Wmb verzin je een eigen rubriek erbij. Leef je uit.
ga maar hierquote:Op woensdag 10 december 2014 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik een PPtje ga doen....
Ja dat soort dingen maakt me blij... Dank Sasquote:Op woensdag 10 december 2014 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ga maar hier
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #3
kijken, das lachen
nee, misschien doe ik dat nog wel, of nietquote:Op woensdag 10 december 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen maakt me blij... Dank Sas![]()
Staat jouw meuk er ook tussen?
Heb je al een boom dan ?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, misschien doe ik dat nog wel, of niet
De mijne staat, nog niet alle ballen hangen, maar ik ben versleten, dus eerst een espresso en het dan even afmaken.quote:
de Aap heeft weer een hele mooie omgezaagd in het bos, over een week mag de boom naar binnenquote:
Ga je dan daar waar Sas aangaf ook een plaatje doen?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne staat, nog niet alle ballen hangen, maar ik ben versleten, dus eerst een espresso en het dan even afmaken.
Ik neem aan dat dat op het eiland gebruikelijk is in een speciaal kerstbomenbos...quote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
de Aap heeft weer een hele mooie omgezaagd in het bos, over een week mag de boom naar binnen
die van OpperDanny MOET je zienquote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dan daar waar Sas aangaf ook een plaatje doen?
Ja kan ik meteen gezellig bijkletsen met Haaibaaikequote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dan daar waar Sas aangaf ook een plaatje doen?
juist, teveel jonge dennen, mogen onder het wakend oog van SBB gezaagd wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat op het eiland gebruikelijk is in een speciaal kerstbomenbos...
Linkje? 3 topics inmiddels al dus .... Zo vrolijk wil ik niet wordenquote:
Meeste (grotere) subfora hebben wel iets dergelijks.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Mooi topic, Kingstown, toen ik het verkiezingstopic gisteren in NWS las dacht ik "Wij moeten ook zoiets!"
post 86quote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Linkje? 3 topics inmiddels al dus .... Zo vrolijk wil ik niet worden
Ah deze?
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #3
Je hebt er wel iets moois van gemaakt en dank voor je leestip, in ruil daarvoor heb ik een foutje verbeterd in je postquote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meeste (grotere) subfora hebben wel iets dergelijks.
40+ heeft een tikje te weinig aan regular users, dus dan maar een variant. Schuld van sacha dat het er toch nog gekomen is, want had er helemaal geen inspiratie meer voor maar goed.....ze keek me zo boos aan, dat ik toch maar aan de slag ben gegaan.![]()
De verkiezing in R&P heeft trouwens al een hoop extra depressies opgeleverd....te grappig
Nu ben ik helemaal gefrustreerd, omdat ik niet kan vinden wat je verbeterd hebt.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Je hebt er wel iets moois van gemaakt en dank voor je leestip, in ruil daarvoor heb ik een foutje verbeterd in je post
Zoek en gij zult vinden.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal gefrustreerd, omdat ik niet kan vinden wat je verbeterd hebt.
Pics van je balletjes dan maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Zoekt en gij zult vinden.
Ik ga nog even de laatste balletjes in mijn boom hangen
Zodra jij je foutje hebt gevondenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van je balletjes dan maar.
Ga je nu namens ons praten ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jullie moet dat wel. Jij niet....
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij niet ... ik wel.... Fann had me bij de kladden ...
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.quote:
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.
New York magazine has said that "her gypsy-influenced designs are feminine and youthful. The looks are full of bold colors and bright prints, with ruffles and lace that manage to look good-time-girly but not overly frilly."
Ik heet geen Jet.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Heb Kingstown's foutje gevonden.
Kom maar op met die jet legs...
Best wel leuke dingetjesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.
New York magazine has said that "her gypsy-influenced designs are feminine and youthful. The looks are full of bold colors and bright prints, with ruffles and lace that manage to look good-time-girly but not overly frilly."
een nieuwe look voor de Feestquote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?
Lekker goedkoop wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
een nieuwe look voor de Feestdagen
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepostquote:Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag de pret niet drukken...
Staan er prijzen bij?quote:
ik dacht gôh misschien leukquote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?
Hysterisch jurkje voor de kerst voor zo'n 25 euro.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Staan er prijzen bij?want die heb ik niet gezien....
Zal vast te duur zijn voor mij, maar omdat het leven kort is heb ik mijzelf op een nieuwe
trui getracteerd, gewoon bij Zalando mét kortingdat dan weer wel...
Hoe ben je de eerste dag terug doorgekomen?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepost
Ik ben moe, maar of dat nou een jetlag is. Het was voor mij voor het eerst dat ik naar een land met zo'n groot tijdsverschil ben gevlogen, het was een vreemde gewaarwording.
En een trui is warmerquote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
Aha... gevonden waar Deisyy de prijzen zag, idioot gewoon, mij trui is mooier![]()
248 dollar voor dit soepding![]()
http://www.shopbop.com/co(...)iewall&colorId=13149
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hysterisch jurkje voor de kerst voor zo'n 25 euro.
die is wel errug lelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.jollychic.com/(...)2evMICFSfItAodbS4AxA
Bij H&M koop je dat soort dingen voor 10 euro ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een trui is warmer![]()
Veul centjes voor zo'n topje, een leuk topje, dat wel.
9 uur geland en om 11 uur thuis. We hadden ons voorgenomen om echt niet naar bed te gaan, dus meteen koffers uitgepakt en boodschappen gaan doen, maar 's middags ging het lichtje ineens uit en ben ik een uurtje gaan slapen, want mijn dochter zou 's avonds komen en dan is het wel leuk als we een beetje wakker zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe ben je de eerste dag terug doorgekomen?
Overdag geslapen of niet? Je hebt er altijd wel iets last van, maar de eerste dag terug is bepalend...
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow..., tijdens MadCow ziekte terug... Dat was al een lange vlucht, plus een lange transit sessie in line door een desinfectie plasje ... Ben je er door en wordt je naam omgeroepen ... Rennen naar de gate... Ja sorry ur 2 late ... 4 uur wachten voor de volgende vlucht na alles ook nog eens moeten regelen aan een balie daar ... Daarom kies ik ook meestal, indien mogelijk, een directe vlucht... 1 keer iets gehad had op Milano Malpensa en 1 keer op Barcelona ...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepost
Ik ben moe, maar of dat nou een jetlag is. Het was voor mij voor het eerst dat ik naar een land met zo'n groot tijdsverschil ben gevlogen, het was een vreemde gewaarwording.
Een leuke trui, van Desigual zag ik, dat merk heeft meestal van die leuke felle kleuren. Hun jassen zijn ook vaak leuk!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesniet speciaal voor de Kerst want ik zal
toch wel nergens heengaandie Griek háát zulke dingen...
http://www.zalando.nl/des(...)n-de121i03m-m11.html
Stroomstoring?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
maar 's middags ging het lichtje ineens uit
En daarom een stuk minder erg als er een glas rode wijn overheen gaatquote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij H&M koop je dat soort dingen voor 10 euro ofzo
een bohémiennequote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.jollychic.com/(...)2evMICFSfItAodbS4AxA
Ja, heen kan je het tijdverschil niet omzeilen, dat is altijd gegarandeerd nachtbraken de eerste 2 nachten. Maar alle dagen? Nee toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 uur geland en om 11 uur thuis. We hadden ons voorgenomen om echt niet naar bed te gaan, dus meteen koffers uitgepakt en boodschappen gaan doen, maar 's middags ging het lichtje ineens uit en ben ik een uurtje gaan slapen, want mijn dochter zou 's avonds komen en dan is het wel leuk als we een beetje wakker zijn.
's Avonds om 11 uur naar bed gegaan en geslapen als een roosje.
Na de heenweg hadden we meer last van het tijdsverschil, waren elke morgen rond 5 uur wakker en zaten dan om 7 uur al het ontbijt. Pluk de dag!
Die jassen vin ik dan weer niks, met die scheve sluitingen enzo, ik heb wel een tas van datquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leuke trui, van Desigual zag ik, dat merk heeft meestal van die leuke felle kleuren. Hun jassen zijn ook vaak leuk!
Trendy, hoor!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesniet speciaal voor de Kerst want ik zal
toch wel nergens heengaandie Griek háát zulke dingen...
http://www.zalando.nl/des(...)n-de121i03m-m11.html
Laaa La La La Laaaaa Laaa...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow...
je gaat met wijn gooienquote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom een stuk minder erg als er een glas rode wijn overheen gaat
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow..., tijdens MadCow ziekte terug... Dat was al een lange vlucht, plus een lange transit sessie in line door een desinfectie plasje ... Ben je er door en wordt je naam omgeroepen ... Rennen naar de gate... Ja sorry ur 2 late ... 4 uur wachten voor de volgende vlucht na alles ook nog eens moeten regelen aan een balie daar ... Daarom kies ik ook meestal, indien mogelijk, een directe vlucht... 1 keer iets gehad had op Milano Malpensa en 1 keer op Barcelona ...
Ik vind hem vooral gezelligquote:
Pics.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.
Wij hadden op de heenreis een tussenstop op Cuba en moesten daar voor anderhalf uur het vliegtuig uit en daar ook weer met onze handbagage langs de douane, wat hilarisch was, want die douane werd bemand door alleen maar dames in superkorte cremekleurige rokjes met daaronder zwarte netkousen
Ja hoor de hele vakantie waren we vroeg wakker, uiterlijk om 6 uur, maar al met al vind ik het best meevallen, die jetlag.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heen kan je het tijdverschil niet omzeilen, dat is altijd gegarandeerd nachtbraken de eerste 2 nachten. Maar alle dagen? Nee toch?
Terug heb je het niet slecht gedaan, hoewel ik overdag absoluut niet slaap en normale tijd (rond middernacht) pas naar bed ga. Dat werkt het best, hoewel je de volgende dag nog wel wat loopt te zwalken.
De nacht/dag daarop je dan wel weer in je ritme...
Ik haat asymmetrische sluitingen .... en kapsels, maar de prints vind ik altijd wel leuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Die jassen vin ik dan weer niks, met die scheve sluitingen enzo, ik heb wel een tas van dat
merk, die is ook wel leuk![]()
''effe lekker wijvenpraatjes'''beter dan dat stomme voetbal
![]()
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.quote:
Wél een merk om te onthouden qua truitjes en shirt heb ik nu gezien, ik ben niet zo merkgeil,quote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat asymmetrische sluitingen .... en kapsels, maar de prints vind ik altijd wel leuk.
De tassen zijn ook leuk
Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik snapte hem welis ook doodvermoeiend al die vakanties
Nou serieus, ik vond die dagen voor vertrek altijd stressen hoor, en daarna was je meestal ookquote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werken
Kerstdwergjes werpenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.
ah... dat had een spoiler moeten zijn i.p.v. een img, maar jaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Kerstdwergjes werpen![]()
[ [url=en nu heeft hut vast een boze opmerking over kleine mensen :P ]afbeelding[/url] ]
Overstap in Barcelona ooit.. aankomst in op gat zeg 56 , via trap naar bus , helemaal aan de andere kant van hal 2km lang of zo..) Overstapvliegtuig staat op 58... Rennen door een lange gang ok ... uit eindelijk gered... Helaas de koffers die 30 meter moesten transferen, zijn achter gebleven in het eerste vliegtuig.. Wel netjes afgeleverd op lokatie de volgende dag ...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.
Wij hadden op de heenreis een tussenstop op Cuba en moesten daar voor anderhalf uur het vliegtuig uit en daar ook weer met onze handbagage langs de douane, wat hilarisch was, want die douane werd bemand door alleen maar dames in superkorte cremekleurige rokjes met daaronder zwarte netkousen
Wij doen altijd kerstkrans werpen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.
Wel makkelijker opruimen dan dat bloed van die dwergjes, had ik eerder moeten bedenkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij doen altijd kerstkrans werpen.
Hele huis onder de amandelsnippers, heb je nog weken plezier van...
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
[ [url=en nu heeft hut vast een boze opmerking over kleine mensen :P ]afbeelding[/url] ]
Heb je in elk geval iets te vieren tochquote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werken
Dit is beter, laat ze het lekker zelf uitzoeken...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel makkelijker opruimen dan dat bloed van die dwergjes, had ik eerder moeten bedenken
In september 2002 bepaalde de commissie mensenrechten van de Verenigde Naties inzake de kwestie van de Franse stuntman Manuel Wackenheim dat dwergwerpen indruist tegen de menselijke waardigheid.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ga ik niet op klikkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is beter, laat ze het lekker zelf uitzoeken...
Ik wist dat je daarmee zou komen, maar je moet maar wennen aan sommige grapjes enquote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In september 2002 bepaalde de commissie mensenrechten van de Verenigde Naties inzake de kwestie van de Franse stuntman Manuel Wackenheim dat dwergwerpen indruist tegen de menselijke waardigheid.
Welke post?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen, maar je moet maar wennen aan sommige grapjes en
dat je niet alles serieus moet nemen, lees mijn andere post maar.
Heb je hem opgetild of ging je door je knieën tijdens het gesprek?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
Nee ga ik niet op klikkenwant eigenlijk vind ik het idioot, ik heb wel eens een héél leuk
gesprek gehad bij de bushalte met zo'n man en sindsdien vind ik grapjes erover een stuk
minder leuk![]()
Ik zat op dat bankjequote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem opgetild of ging je door je knieën tijdens het gesprek?
Mensen met een afwijkend groeipatroon hebben vaak bijkomende klachten o.a. rug-problemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ga ik niet op klikkenwant eigenlijk vind ik het idioot, ik heb wel eens een héél leuk
gesprek gehad bij de bushalte met zo'n man en sindsdien vind ik grapjes erover een stuk
minder leuk![]()
Was een érg leuke vent trouwenszijn enige probleem was dat hij ''kort'' was en ja
dat kan soms behoorlijk een probleem zijn weet ik sindsdien, wat ik natuurlijk altijd wel
snapte, maar na dat gesprek nog beter.
We hebben de hele reis naast elkaar gezeten trouwens en héél gezellig gepraat en toen ik eruit moest
was ik bijna vergeten dat hij ''kort'' was, was een leuk gesprek gewoon
Ja, mijn neef heeft een meisje met één kort been, scheelt 20 centimeter ofzo, dus ze heeftquote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mensen met een afwijkend groeipatroon hebben vaak bijkomende klachten o.a. rug-problemen.
Nog steeds over die complot-theorieenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, mijn neef heeft een meisje met één kort been, scheelt 20 centimeter ofzo, dus ze heeft
van die speciale schoen, maar die heeft ook allerlei problemen, met heupen vooral, dus dat
weet ik...
Die hebben elkaar trouwens in de kroeg ontmoet, hij zat al twee uur gezellig met haar te praten
en toen moest ze plassen en toen ze opstond en wegliep had ie het pas in de gaten, want ze
loopt héél moeilijk, maar toen was ie al verliefden nu zijn ze getrouwd en hebben een
kindje![]()
Dus ik ben niet achterlijk Huten ik hoef niet op je sofa.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nog steeds over die complot-theorieen
Nou d'r was eentje die is toen later geband ik ben zijn naam vergeten en ik zei dat hij psychotisch was meer niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan ik je niet meer volgen hoor... sorry
mijn auteurquote:Op woensdag 10 december 2014 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boek bevat een hele verhandeling over dwergisme.
Hehe, het werd tijd...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan ik je niet meer volgen hoor... sorry
ik kan je nog steeds niet volgen, maar zal wel aan mij liggen dan...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou d'r was eentje die is toen later geband ik ben zijn naam vergeten en ik zei dat hij gek was meer niet.
Alleen dat stuk over dwerg-mensen.quote:
Owen Meany gelezen?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alleen dat stuk over dwerg-mensen.
Best wel interessant.
http://en.wikipedia.org/wiki/Achondroplasia#Presentation
Alleen het begin met die honkbal-plaatjes.quote:
Volgens mij denk jij écht dat wij niks wetenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik hier aan mee ga doen. Iets met Patty Brard die hysterisch de kerstman pijpt op de arrrenslee moet toch wel een mooi kerstverhaal op kunnen leveren.
TTK / FOK! Kerstverhalenwedstrijd 2014
het kwam toevallig ter sprake n.a.v. die jurk/rokquote:Op woensdag 10 december 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij écht dat wij niks wetenwe kunnen het ook iedere dag hier gezellig
over allemaal ziektes en afwijkingen hebben hoor, misschien in een apart topic?
De Sofa van Hut![]()
Volgens mij zoek je bij iedere post wel een excuus om ons de les te lezen, maar goedquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het kwam toevallig ter sprake n.a.v. die jurk/rok
oké, tis mijn favoriet, ik heb alles, inclusief verfilming en kinderboekenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alleen het begin met die honkbal-plaatjes.
Ik vind John Irving niet zo'n goede schrijver.
Ik geef wel een seintje als ik heb meegedaan en als er gestemd gaat worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
ah... er valt nog niets te lezen, dat bewaar ik dan voor later
Ik zal eerlijk stemmen en als ik op jou stem dat zal dat zijn, omdat het de beste is, dusquote:Op woensdag 10 december 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geef wel een seintje als ik heb meegedaan en als er gestemd gaat worden.
Vinden ze leuk als 40 plus stemt.
En dan blijkt dat de kerstman Henk Wijngaard is die door z'n pijpende vlam d'r scheur z'n zesbak niet meer onder controle kan houden en op de Brennerpass verongelukt in z'n 30 tonnen diesel.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik hier aan mee ga doen. Iets met Patty Brard die hysterisch de kerstman pijpt op de arrrenslee moet toch wel een mooi kerstverhaal op kunnen leveren.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan blijkt dat de kerstman Henk Wijngaard is die door z'n pijpende vlam d'r scheur z'n zesbak niet meer onder controle kan houden en op de Brennerpass verongelukt in z'n 30 tonnen diesel.
Wat sneeuw er bij en het is geheid een hit...
smaken verschillenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
oké, tis mijn favoriet, ik heb alles, inclusief verfilming en kinderboeken
ik geef mijn meningquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je bij iedere post wel een excuus om ons de les te lezen, maar goed
veel succesquote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Jullie gaan me te snel hier .. Ik ga een echt SC zoeken ergens anders ..
Gratis tip:quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Jullie gaan me te snel hier .. Ik ga een echt SC zoeken ergens anders ..
Ja dank... Ik probeer ondertussen iets serieus te doen... Maa r als je klaar bent ... ben je hier opeens de weg kwijt... Ja dat ben ik wel eens vaker .. Ik was inkopper vroeger...quote:
Lees je ook weleens iets van Duitse auteurs?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
smaken verschillen
Ik vind dat de verhaallijn zeg maar zo ver mogelijk wordt uitgesponnen om op die manier een dik boek te krijgen.
maar ja ik lees dus sowieso heel weinig dikke boeken.
ga asjeblieft aan de drankquote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank... Ik probeer ondertussen iets serieus te doen... Maa r als je klaar bent ... ben je hier opeens de weg kwijt... Ja dat ben ik wel eens vaker .. Ik was inkopper vroeger...
Nee dat heb ik gedaan... wist teveel... EN ik heb geen zin een wederom zeikende MM daar ...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gratis tip:
MEN / [AKQ SC] #1649 Ja, dát was niet de bedoeling!
Ik beloof je dat ik daar niet meer kom.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gedaan... wist teveel... EN ik heb geen zin een wederom zeikende MM daar ...
Günter Wallraffquote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees je ook weleens iets van Duitse auteurs?
Ik speel daar niet meer MM..quote:Op woensdag 10 december 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik daar niet meer kom.
Ga jij dan nu daar heen? Blijf ik hier...
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was toch van de Baader Meinhoff
Ik ben vroeger ooit eens vanuit school naar een lezing van deze geweest op RUGquote:
Dat is in Nederland niet meer hoor, die Marokkanen hebben hun CAO in hun achterzak zittenquote:
Aangezien je niet van al te dikke boeken houdt, kan ik je Schachnovelle van Stefan Zweig aanbevelen.quote:
Josef Erwin Bachmann (12 oktober 1944 - 24 februari 1970) werd in Duitsland bekend als de moordenaar van studentenleider Rudi Dutschke. Hij werd veroordeeld tot zeven jaar gevangenisstraf. Op 24 februari 1970 pleegde hij zelfmoord door een plastic zak over zijn hoofd te binden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ooit eens vanuit school naar een lezing van deze geweest op RUG
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rudi_Dutschke
Alle Marokkanen terug naar Istanboel!quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef FANN het volgende:
Dat is in Nederland niet meer hoor, die Marokkanen hebben hun CAO in hun achterzak zitten
ik verzamel meer dan dat ik de boeken ook daadwerkelijk lees Herman Hesse Thomas Mannquote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien je niet van al te dikke boeken houdt, kan ik je Schachnovelle van Stefan Zweig aanbevelen.
Ah...ik lees ze wel en beiden vind ik goede boeken schrijven.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
ik verzamel meer dan dati k de boeken ook daadwerkelijk lees herman hesse Thomas mann
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 10 december 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle Marokkanen terug naar Istanboel!
Serieus?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik verzamel trouwens lege aanstekers. Al sinds mijn 15-de ofzo.
Ik heb veel stripsquote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...ik lees ze wel en beiden vind ik goede boeken schrijven.
http://www.scholieren.com/boekverslag/45729quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien je niet van al te dikke boeken houdt, kan ik je Schachnovelle van Stefan Zweig aanbevelen.
Ik heb nog een stapel oude kranten voor je.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik verzamel meer dan dat ik de boeken ook daadwerkelijk lees Herman Hesse Thomas Mann
er is ook veel online te vinden
Even gewoon uit nieuwsgierigheid... welke maatregelen zou je dan precies treffen?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we nu SC hier ... Sorry King
Wel ff vantevoren melden... Tref ik de juiste maatregelingen ...
quote:
OK. die wist ik dan niet meer... Dus de dader pleegt zelfmoord, maar uiteindelijk overlijdt het slachtoffr 10 jaar later of zo alsnog aan de gevolgen van... En ik heb die man dus ooit gezien ...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Josef Erwin Bachmann (12 oktober 1944 - 24 februari 1970) werd in Duitsland bekend als de moordenaar van studentenleider Rudi Dutschke. Hij werd veroordeeld tot zeven jaar gevangenisstraf. Op 24 februari 1970 pleegde hij zelfmoord door een plastic zak over zijn hoofd te binden.
We hadden dus een tussenstop op Cuba, mijn man blij, want hij mocht na ruim 10 uur eindelijk het vliegtuig uit om een sigaretje te roken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...ik lees ze wel en beiden vind ik goede boeken schrijven.
Wat eh... apartquote:Op woensdag 10 december 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op m'n 20-ste ofzo heb ik speciaal een vitrinekast gekocht. Ik allemaal heel netjes die aanstekers daarin zetten, mooi op hoogte, kleur en meer van dat soort rigide fratsen en dan flikkerde er weer eens 1 om en dan door het domino effect meteen een stuk of 50 anderen ook....kon ik weer opieuw beginnen.![]()
Vitrinekast is ondertussen al lang en breed weg en nu liggen ze allemaal in schoenendozen.
Toen m'n neefje nog klein was gaf ik hem een doos en dan mocht hij gaan tellen hoeveel rode aanstekers er tussen zaten....weer een half uur zoet.
Ziggo ipv Zappo ///quote:Op woensdag 10 december 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op m'n 20-ste ofzo heb ik speciaal een vitrinekast gekocht. Ik allemaal heel netjes die aanstekers daarin zetten, mooi op hoogte, kleur en meer van dat soort rigide fratsen en dan flikkerde er weer eens 1 om en dan door het domino effect meteen een stuk of 50 anderen ook....kon ik weer opieuw beginnen.![]()
Vitrinekast is ondertussen al lang en breed weg en nu liggen ze allemaal in schoenendozen.
Toen m'n neefje nog klein was gaf ik hem een doos en dan mocht hij gaan tellen hoeveel rode aanstekers er tussen zaten....weer een half uur zoet.
10 uur niet roken....ik zou iemand vermoorden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
We hadden dus een tussenstop op Cuba, mijn man blij, want hij mocht na ruim 10 uur eindelijk het vliegtuig uit om een sigaretje te roken.
Maar helaas moest hij zijn aansteker inleveren bij de douanedame met netkousen
Vroeger kreeg ik ze bij bosjes van vrienden, omdat ze wisten dat ik ze spaarde. Tegenwoordig gooi ik uit gewoonte alleen m'n eigen aanstekers nog in die dozen. Tellen is echt geen beginnen meer aan.quote:
Ik had een ouwe Spaanse die heb ik weg gflikkerd... Type sort Hasselblad... maar dan simpel ..quote:
Rules! Dat is wat die dame zeiquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
10 uur niet roken....ik zou iemand vermoorden.![]()
Waarom moest hij z'n aansteker trouwens inleveren?
Ik heb gisteren op Fox een stukje van Hoarders gezien over mensen met verzamelwoede, wat een triestheid.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden dus een tussenstop op Cuba, mijn man blij, want hij mocht na ruim 10 uur eindelijk het vliegtuig uit om een sigaretje te roken.
Maar helaas moest hij zijn aansteker inleveren bij de douanedame met netkousen
leuke ex heb jequote:Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een ouwe Spaanse die heb ik weg gflikkerd... Type sort Hasselblad... maar dan simpel ..
die mensen zijn ziekjesquote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op Fox een stukje van Hoarders gezien over mensen met verzamelwoede, wat een triestheid.
Ben nu zo goed als clean, maar heb ooit in Charleroi op het vliegveld de van mijn vader geërfde Zippo door de shredder zien gaan, nadat ik 'm keurig in het bakje om te scannen had gelegd. Ik sprak ineens vloeiend Frans en ze hebben me echt moeten vasthouden, want ik wilde die vuile tyfus douanier minstens op z'n muil meppen. Hele rel werd dat, mede omdat ik met zo'n 50 Ajacieden op weg was naar Celtic in Glasgow.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
10 uur niet roken....ik zou iemand vermoorden.![]()
Waarom moest hij z'n aansteker trouwens inleveren?
Ik heb een keer een docu gezien over volwassen mensen die de kinder chocolade-eieren sparen, vanwege dat speeltje wat erin zit. Hele pallets tegelijk de auto in en er zijn zelfs beurzen waar men gaat ruilen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren op Fox een stukje van Hoarders gezien over mensen met verzamelwoede, wat een triestheid.
okéquote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds met elkaar pverweg..
Dan mag je wel wat vriendelijker over haar spreken in plaats van "ouwe Spaanse".quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds met elkaar overweg..
Waarom niet AMS - Schotland ipv via Belgie...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nu zo goed als clean, maar heb ooit in Charleroi op het vliegveld de van mijn vader geërfde Zippo door de shredder zien gaan, nadat ik 'm keurig in het bakje om te scannen had gelegd. Ik sprak ineens vloeiend Frans en ze hebben me echt moeten vasthouden, want ik wilde die vuile tyfus douanier minstens op z'n muil meppen. Hele rel werd dat, mede omdat ik met zo'n 50 Ajacieden op weg was naar Celtic in Glasgow.
Na mij werd bij anderen alleen de veer en het vuursteentje uit andere Zippo's verwijderd.
Dar ging ober een camera , niet over haar ,,, Ze is uit 67quote:Op woensdag 10 december 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat vriendelijker over haar spreken in plaats van "ouwe Spaanse".
welke jaargangquote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel oude kranten voor je.
Interesse?
AUWquote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nu zo goed als clean, maar heb ooit in Charleroi op het vliegveld de van mijn vader geërfde Zippo door de shredder zien gaan, nadat ik 'm keurig in het bakje om te scannen had gelegd. Ik sprak ineens vloeiend Frans en ze hebben me echt moeten vasthouden, want ik wilde die vuile tyfus douanier minstens op z'n muil meppen. Hele rel werd dat, mede omdat ik met zo'n 50 Ajacieden op weg was naar Celtic in Glasgow.
Na mij werd bij anderen alleen de veer en het vuursteentje uit andere Zippo's verwijderd.
Doet dat er iets toe?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet AMS - Schotland ipv via Belgie...
Zijn daar olifantenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik pas getrouwd was spaarde ik olifantjes, toen ik er een stuk of 50 had werd ik ze zat en heb ze allemaal weg gedaan en heb als enige het olifantje bewaard dat mijn moeder voor me meenam uit Joegoslavië
Wtfquote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet AMS - Schotland ipv via Belgie...
van vroegerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wil je die van mij dan ook verkopen?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
als ik later groot ben, 28 ofzo, begin ik een antiek & curiosa winkel![]()
dan verkoop ik al mijn verzamelingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat lijkt me serieus een héle leuke businessquote:Op woensdag 10 december 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
als ik later groot ben, 28 ofzo, begin ik een antiek & curiosa winkel![]()
dan verkoop ik al mijn verzamelingen
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:50 schreef Treehut362 het volgende:
Batmandie is zeker goud waard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij een mooi begin van een verhaal dat daarna alle kanten kan opgaan, inclusief klysma's en andere fijne zaken.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Doe dat nou niet. Ik lees het elke keer fout en denk dat er golfer staat.quote:
Ik heb 1980 ca. 6 weken in een slachthuis gewerktquote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
We verbazen ons steeds vaker omdat we eigenlijk best wel een hoop mee hebben gemaakt .. Ieder op zn eigen manier natuurlijk . Grappig en het feed ons ook weer door iets nieuws te melden uit ons vage verleden ,,,
das goed maar het mooiste petje krijgt Aapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je die van mij dan ook verkopen?
Het geweten van 40+ spreekt...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
We verbazen ons steeds vaker omdat we eigenlijk best wel een hoop mee hebben gemaakt .. Ieder op zn eigen manier natuurlijk . Grappig en het feed ons ook weer door iets nieuws te melden uit ons vage verleden ,,,
Peace Love
3. Ambient modern
O ja, die heb ik ook nog...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
das goed maar het mooiste petje krijgt Aap
en sindsdien ben je Vegetariër?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb 1980 ca. 6 weken in een slachthuis gewerkt
Nee sinds ik darmklachten hadquote:
Peace Love
3. Ambient modern
ik 1 dag bij de Hooghoudt jonge Jenever botel-machinequote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb 1980 ca. 6 weken in een slachthuis gewerkt
quote:
gewoon van de dampenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ik 1 dag bij de Hooghoudt jonge Jenever botel-machine
Ik had om 12 uur al een kater en had ik niet eens gezopen de vorige nacht..
Was geen worst meer van te maken...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee sinds ik darmklachten had
ziekte van Crohnquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was geen worst meer van te maken...
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee sinds ik darmklachten had
Ik zal het niet meer doen meneer....uh, uh.....nou gewoon meneer. dan maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:52 schreef golfer het volgende:
Doe dat nou niet. Ik lees het elke keer fout en denk dat er golfer staat.
ja gewoon Brinta klaarquote:
We noemen het gewoon Golfie klinkt leuker ookquote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen meneer....uh, uh.....nou gewoon meneer. dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |