Nou d'r was eentje die is toen later geband ik ben zijn naam vergeten en ik zei dat hij psychotisch was meer niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan ik je niet meer volgen hoor... sorry
mijn auteurquote:Op woensdag 10 december 2014 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boek bevat een hele verhandeling over dwergisme.
Hehe, het werd tijd...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan ik je niet meer volgen hoor... sorry
ik kan je nog steeds niet volgen, maar zal wel aan mij liggen dan...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou d'r was eentje die is toen later geband ik ben zijn naam vergeten en ik zei dat hij gek was meer niet.
Alleen dat stuk over dwerg-mensen.quote:
Owen Meany gelezen?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alleen dat stuk over dwerg-mensen.
Best wel interessant.
http://en.wikipedia.org/wiki/Achondroplasia#Presentation
Alleen het begin met die honkbal-plaatjes.quote:
Volgens mij denk jij écht dat wij niks wetenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik hier aan mee ga doen. Iets met Patty Brard die hysterisch de kerstman pijpt op de arrrenslee moet toch wel een mooi kerstverhaal op kunnen leveren.
TTK / FOK! Kerstverhalenwedstrijd 2014
het kwam toevallig ter sprake n.a.v. die jurk/rokquote:Op woensdag 10 december 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij écht dat wij niks wetenwe kunnen het ook iedere dag hier gezellig
over allemaal ziektes en afwijkingen hebben hoor, misschien in een apart topic?
De Sofa van Hut![]()
Volgens mij zoek je bij iedere post wel een excuus om ons de les te lezen, maar goedquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het kwam toevallig ter sprake n.a.v. die jurk/rok
oké, tis mijn favoriet, ik heb alles, inclusief verfilming en kinderboekenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alleen het begin met die honkbal-plaatjes.
Ik vind John Irving niet zo'n goede schrijver.
Ik geef wel een seintje als ik heb meegedaan en als er gestemd gaat worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
ah... er valt nog niets te lezen, dat bewaar ik dan voor later
Ik zal eerlijk stemmen en als ik op jou stem dat zal dat zijn, omdat het de beste is, dusquote:Op woensdag 10 december 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geef wel een seintje als ik heb meegedaan en als er gestemd gaat worden.
Vinden ze leuk als 40 plus stemt.
En dan blijkt dat de kerstman Henk Wijngaard is die door z'n pijpende vlam d'r scheur z'n zesbak niet meer onder controle kan houden en op de Brennerpass verongelukt in z'n 30 tonnen diesel.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik hier aan mee ga doen. Iets met Patty Brard die hysterisch de kerstman pijpt op de arrrenslee moet toch wel een mooi kerstverhaal op kunnen leveren.
TTK / FOK! Kerstverhalenwedstrijd 2014
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan blijkt dat de kerstman Henk Wijngaard is die door z'n pijpende vlam d'r scheur z'n zesbak niet meer onder controle kan houden en op de Brennerpass verongelukt in z'n 30 tonnen diesel.
Wat sneeuw er bij en het is geheid een hit...
smaken verschillenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
oké, tis mijn favoriet, ik heb alles, inclusief verfilming en kinderboeken
ik geef mijn meningquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je bij iedere post wel een excuus om ons de les te lezen, maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |