Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik snapte hem welis ook doodvermoeiend al die vakanties
Nou serieus, ik vond die dagen voor vertrek altijd stressen hoor, en daarna was je meestal ookquote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werken
Kerstdwergjes werpenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.
ah... dat had een spoiler moeten zijn i.p.v. een img, maar jaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Kerstdwergjes werpen![]()
[ [url=en nu heeft hut vast een boze opmerking over kleine mensen :P ]afbeelding[/url] ]
Overstap in Barcelona ooit.. aankomst in op gat zeg 56 , via trap naar bus , helemaal aan de andere kant van hal 2km lang of zo..) Overstapvliegtuig staat op 58... Rennen door een lange gang ok ... uit eindelijk gered... Helaas de koffers die 30 meter moesten transferen, zijn achter gebleven in het eerste vliegtuig.. Wel netjes afgeleverd op lokatie de volgende dag ...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.
Wij hadden op de heenreis een tussenstop op Cuba en moesten daar voor anderhalf uur het vliegtuig uit en daar ook weer met onze handbagage langs de douane, wat hilarisch was, want die douane werd bemand door alleen maar dames in superkorte cremekleurige rokjes met daaronder zwarte netkousen
Wij doen altijd kerstkrans werpen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.
Wel makkelijker opruimen dan dat bloed van die dwergjes, had ik eerder moeten bedenkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij doen altijd kerstkrans werpen.
Hele huis onder de amandelsnippers, heb je nog weken plezier van...
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
[ [url=en nu heeft hut vast een boze opmerking over kleine mensen :P ]afbeelding[/url] ]
Heb je in elk geval iets te vieren tochquote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werken
Dit is beter, laat ze het lekker zelf uitzoeken...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel makkelijker opruimen dan dat bloed van die dwergjes, had ik eerder moeten bedenken
In september 2002 bepaalde de commissie mensenrechten van de Verenigde Naties inzake de kwestie van de Franse stuntman Manuel Wackenheim dat dwergwerpen indruist tegen de menselijke waardigheid.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ga ik niet op klikkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is beter, laat ze het lekker zelf uitzoeken...
Ik wist dat je daarmee zou komen, maar je moet maar wennen aan sommige grapjes enquote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In september 2002 bepaalde de commissie mensenrechten van de Verenigde Naties inzake de kwestie van de Franse stuntman Manuel Wackenheim dat dwergwerpen indruist tegen de menselijke waardigheid.
Welke post?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen, maar je moet maar wennen aan sommige grapjes en
dat je niet alles serieus moet nemen, lees mijn andere post maar.
Heb je hem opgetild of ging je door je knieën tijdens het gesprek?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
Nee ga ik niet op klikkenwant eigenlijk vind ik het idioot, ik heb wel eens een héél leuk
gesprek gehad bij de bushalte met zo'n man en sindsdien vind ik grapjes erover een stuk
minder leuk![]()
Ik zat op dat bankjequote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem opgetild of ging je door je knieën tijdens het gesprek?
Mensen met een afwijkend groeipatroon hebben vaak bijkomende klachten o.a. rug-problemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ga ik niet op klikkenwant eigenlijk vind ik het idioot, ik heb wel eens een héél leuk
gesprek gehad bij de bushalte met zo'n man en sindsdien vind ik grapjes erover een stuk
minder leuk![]()
Was een érg leuke vent trouwenszijn enige probleem was dat hij ''kort'' was en ja
dat kan soms behoorlijk een probleem zijn weet ik sindsdien, wat ik natuurlijk altijd wel
snapte, maar na dat gesprek nog beter.
We hebben de hele reis naast elkaar gezeten trouwens en héél gezellig gepraat en toen ik eruit moest
was ik bijna vergeten dat hij ''kort'' was, was een leuk gesprek gewoon
Ja, mijn neef heeft een meisje met één kort been, scheelt 20 centimeter ofzo, dus ze heeftquote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mensen met een afwijkend groeipatroon hebben vaak bijkomende klachten o.a. rug-problemen.
Nog steeds over die complot-theorieenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, mijn neef heeft een meisje met één kort been, scheelt 20 centimeter ofzo, dus ze heeft
van die speciale schoen, maar die heeft ook allerlei problemen, met heupen vooral, dus dat
weet ik...
Die hebben elkaar trouwens in de kroeg ontmoet, hij zat al twee uur gezellig met haar te praten
en toen moest ze plassen en toen ze opstond en wegliep had ie het pas in de gaten, want ze
loopt héél moeilijk, maar toen was ie al verliefden nu zijn ze getrouwd en hebben een
kindje![]()
Dus ik ben niet achterlijk Huten ik hoef niet op je sofa.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nog steeds over die complot-theorieen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |