Zoek en gij zult vinden.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal gefrustreerd, omdat ik niet kan vinden wat je verbeterd hebt.
Pics van je balletjes dan maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Zoekt en gij zult vinden.
Ik ga nog even de laatste balletjes in mijn boom hangen
Zodra jij je foutje hebt gevondenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van je balletjes dan maar.
Ga je nu namens ons praten ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jullie moet dat wel. Jij niet....
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij niet ... ik wel.... Fann had me bij de kladden ...
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.quote:
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.
New York magazine has said that "her gypsy-influenced designs are feminine and youthful. The looks are full of bold colors and bright prints, with ruffles and lace that manage to look good-time-girly but not overly frilly."
Ik heet geen Jet.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Heb Kingstown's foutje gevonden.
Kom maar op met die jet legs...
Best wel leuke dingetjesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.
New York magazine has said that "her gypsy-influenced designs are feminine and youthful. The looks are full of bold colors and bright prints, with ruffles and lace that manage to look good-time-girly but not overly frilly."
een nieuwe look voor de Feestquote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?
Lekker goedkoop wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
een nieuwe look voor de Feestdagen
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepostquote:Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag de pret niet drukken...
Staan er prijzen bij?quote:
ik dacht gôh misschien leukquote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?
Hysterisch jurkje voor de kerst voor zo'n 25 euro.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Staan er prijzen bij?want die heb ik niet gezien....
Zal vast te duur zijn voor mij, maar omdat het leven kort is heb ik mijzelf op een nieuwe
trui getracteerd, gewoon bij Zalando mét kortingdat dan weer wel...
Hoe ben je de eerste dag terug doorgekomen?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepost
Ik ben moe, maar of dat nou een jetlag is. Het was voor mij voor het eerst dat ik naar een land met zo'n groot tijdsverschil ben gevlogen, het was een vreemde gewaarwording.
En een trui is warmerquote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
Aha... gevonden waar Deisyy de prijzen zag, idioot gewoon, mij trui is mooier![]()
248 dollar voor dit soepding![]()
http://www.shopbop.com/co(...)iewall&colorId=13149
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hysterisch jurkje voor de kerst voor zo'n 25 euro.
die is wel errug lelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.jollychic.com/(...)2evMICFSfItAodbS4AxA
Bij H&M koop je dat soort dingen voor 10 euro ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een trui is warmer![]()
Veul centjes voor zo'n topje, een leuk topje, dat wel.
9 uur geland en om 11 uur thuis. We hadden ons voorgenomen om echt niet naar bed te gaan, dus meteen koffers uitgepakt en boodschappen gaan doen, maar 's middags ging het lichtje ineens uit en ben ik een uurtje gaan slapen, want mijn dochter zou 's avonds komen en dan is het wel leuk als we een beetje wakker zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe ben je de eerste dag terug doorgekomen?
Overdag geslapen of niet? Je hebt er altijd wel iets last van, maar de eerste dag terug is bepalend...
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow..., tijdens MadCow ziekte terug... Dat was al een lange vlucht, plus een lange transit sessie in line door een desinfectie plasje ... Ben je er door en wordt je naam omgeroepen ... Rennen naar de gate... Ja sorry ur 2 late ... 4 uur wachten voor de volgende vlucht na alles ook nog eens moeten regelen aan een balie daar ... Daarom kies ik ook meestal, indien mogelijk, een directe vlucht... 1 keer iets gehad had op Milano Malpensa en 1 keer op Barcelona ...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepost
Ik ben moe, maar of dat nou een jetlag is. Het was voor mij voor het eerst dat ik naar een land met zo'n groot tijdsverschil ben gevlogen, het was een vreemde gewaarwording.
Een leuke trui, van Desigual zag ik, dat merk heeft meestal van die leuke felle kleuren. Hun jassen zijn ook vaak leuk!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesniet speciaal voor de Kerst want ik zal
toch wel nergens heengaandie Griek háát zulke dingen...
http://www.zalando.nl/des(...)n-de121i03m-m11.html
Stroomstoring?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
maar 's middags ging het lichtje ineens uit
En daarom een stuk minder erg als er een glas rode wijn overheen gaatquote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij H&M koop je dat soort dingen voor 10 euro ofzo
een bohémiennequote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.jollychic.com/(...)2evMICFSfItAodbS4AxA
Ja, heen kan je het tijdverschil niet omzeilen, dat is altijd gegarandeerd nachtbraken de eerste 2 nachten. Maar alle dagen? Nee toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 uur geland en om 11 uur thuis. We hadden ons voorgenomen om echt niet naar bed te gaan, dus meteen koffers uitgepakt en boodschappen gaan doen, maar 's middags ging het lichtje ineens uit en ben ik een uurtje gaan slapen, want mijn dochter zou 's avonds komen en dan is het wel leuk als we een beetje wakker zijn.
's Avonds om 11 uur naar bed gegaan en geslapen als een roosje.
Na de heenweg hadden we meer last van het tijdsverschil, waren elke morgen rond 5 uur wakker en zaten dan om 7 uur al het ontbijt. Pluk de dag!
Die jassen vin ik dan weer niks, met die scheve sluitingen enzo, ik heb wel een tas van datquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leuke trui, van Desigual zag ik, dat merk heeft meestal van die leuke felle kleuren. Hun jassen zijn ook vaak leuk!
Trendy, hoor!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesniet speciaal voor de Kerst want ik zal
toch wel nergens heengaandie Griek háát zulke dingen...
http://www.zalando.nl/des(...)n-de121i03m-m11.html
Laaa La La La Laaaaa Laaa...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow...
je gaat met wijn gooienquote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom een stuk minder erg als er een glas rode wijn overheen gaat
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow..., tijdens MadCow ziekte terug... Dat was al een lange vlucht, plus een lange transit sessie in line door een desinfectie plasje ... Ben je er door en wordt je naam omgeroepen ... Rennen naar de gate... Ja sorry ur 2 late ... 4 uur wachten voor de volgende vlucht na alles ook nog eens moeten regelen aan een balie daar ... Daarom kies ik ook meestal, indien mogelijk, een directe vlucht... 1 keer iets gehad had op Milano Malpensa en 1 keer op Barcelona ...
Ik vind hem vooral gezelligquote:
Pics.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.
Wij hadden op de heenreis een tussenstop op Cuba en moesten daar voor anderhalf uur het vliegtuig uit en daar ook weer met onze handbagage langs de douane, wat hilarisch was, want die douane werd bemand door alleen maar dames in superkorte cremekleurige rokjes met daaronder zwarte netkousen
Ja hoor de hele vakantie waren we vroeg wakker, uiterlijk om 6 uur, maar al met al vind ik het best meevallen, die jetlag.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heen kan je het tijdverschil niet omzeilen, dat is altijd gegarandeerd nachtbraken de eerste 2 nachten. Maar alle dagen? Nee toch?
Terug heb je het niet slecht gedaan, hoewel ik overdag absoluut niet slaap en normale tijd (rond middernacht) pas naar bed ga. Dat werkt het best, hoewel je de volgende dag nog wel wat loopt te zwalken.
De nacht/dag daarop je dan wel weer in je ritme...
Ik haat asymmetrische sluitingen .... en kapsels, maar de prints vind ik altijd wel leuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Die jassen vin ik dan weer niks, met die scheve sluitingen enzo, ik heb wel een tas van dat
merk, die is ook wel leuk![]()
''effe lekker wijvenpraatjes'''beter dan dat stomme voetbal
![]()
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.quote:
Wél een merk om te onthouden qua truitjes en shirt heb ik nu gezien, ik ben niet zo merkgeil,quote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat asymmetrische sluitingen .... en kapsels, maar de prints vind ik altijd wel leuk.
De tassen zijn ook leuk
Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik snapte hem welis ook doodvermoeiend al die vakanties
Nou serieus, ik vond die dagen voor vertrek altijd stressen hoor, en daarna was je meestal ookquote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werken
Kerstdwergjes werpenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.
ah... dat had een spoiler moeten zijn i.p.v. een img, maar jaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Kerstdwergjes werpen![]()
[ [url=en nu heeft hut vast een boze opmerking over kleine mensen :P ]afbeelding[/url] ]
Overstap in Barcelona ooit.. aankomst in op gat zeg 56 , via trap naar bus , helemaal aan de andere kant van hal 2km lang of zo..) Overstapvliegtuig staat op 58... Rennen door een lange gang ok ... uit eindelijk gered... Helaas de koffers die 30 meter moesten transferen, zijn achter gebleven in het eerste vliegtuig.. Wel netjes afgeleverd op lokatie de volgende dag ...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.
Wij hadden op de heenreis een tussenstop op Cuba en moesten daar voor anderhalf uur het vliegtuig uit en daar ook weer met onze handbagage langs de douane, wat hilarisch was, want die douane werd bemand door alleen maar dames in superkorte cremekleurige rokjes met daaronder zwarte netkousen
Wij doen altijd kerstkrans werpen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.
Wel makkelijker opruimen dan dat bloed van die dwergjes, had ik eerder moeten bedenkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij doen altijd kerstkrans werpen.
Hele huis onder de amandelsnippers, heb je nog weken plezier van...
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
[ [url=en nu heeft hut vast een boze opmerking over kleine mensen :P ]afbeelding[/url] ]
Heb je in elk geval iets te vieren tochquote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik vrijdag weer mag gaan werken
Dit is beter, laat ze het lekker zelf uitzoeken...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel makkelijker opruimen dan dat bloed van die dwergjes, had ik eerder moeten bedenken
In september 2002 bepaalde de commissie mensenrechten van de Verenigde Naties inzake de kwestie van de Franse stuntman Manuel Wackenheim dat dwergwerpen indruist tegen de menselijke waardigheid.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ga ik niet op klikkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is beter, laat ze het lekker zelf uitzoeken...
Ik wist dat je daarmee zou komen, maar je moet maar wennen aan sommige grapjes enquote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In september 2002 bepaalde de commissie mensenrechten van de Verenigde Naties inzake de kwestie van de Franse stuntman Manuel Wackenheim dat dwergwerpen indruist tegen de menselijke waardigheid.
Welke post?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen, maar je moet maar wennen aan sommige grapjes en
dat je niet alles serieus moet nemen, lees mijn andere post maar.
Heb je hem opgetild of ging je door je knieën tijdens het gesprek?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
Nee ga ik niet op klikkenwant eigenlijk vind ik het idioot, ik heb wel eens een héél leuk
gesprek gehad bij de bushalte met zo'n man en sindsdien vind ik grapjes erover een stuk
minder leuk![]()
Ik zat op dat bankjequote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem opgetild of ging je door je knieën tijdens het gesprek?
Mensen met een afwijkend groeipatroon hebben vaak bijkomende klachten o.a. rug-problemen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ga ik niet op klikkenwant eigenlijk vind ik het idioot, ik heb wel eens een héél leuk
gesprek gehad bij de bushalte met zo'n man en sindsdien vind ik grapjes erover een stuk
minder leuk![]()
Was een érg leuke vent trouwenszijn enige probleem was dat hij ''kort'' was en ja
dat kan soms behoorlijk een probleem zijn weet ik sindsdien, wat ik natuurlijk altijd wel
snapte, maar na dat gesprek nog beter.
We hebben de hele reis naast elkaar gezeten trouwens en héél gezellig gepraat en toen ik eruit moest
was ik bijna vergeten dat hij ''kort'' was, was een leuk gesprek gewoon
Ja, mijn neef heeft een meisje met één kort been, scheelt 20 centimeter ofzo, dus ze heeftquote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mensen met een afwijkend groeipatroon hebben vaak bijkomende klachten o.a. rug-problemen.
Nog steeds over die complot-theorieenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, mijn neef heeft een meisje met één kort been, scheelt 20 centimeter ofzo, dus ze heeft
van die speciale schoen, maar die heeft ook allerlei problemen, met heupen vooral, dus dat
weet ik...
Die hebben elkaar trouwens in de kroeg ontmoet, hij zat al twee uur gezellig met haar te praten
en toen moest ze plassen en toen ze opstond en wegliep had ie het pas in de gaten, want ze
loopt héél moeilijk, maar toen was ie al verliefden nu zijn ze getrouwd en hebben een
kindje![]()
Dus ik ben niet achterlijk Huten ik hoef niet op je sofa.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nog steeds over die complot-theorieen
Nou d'r was eentje die is toen later geband ik ben zijn naam vergeten en ik zei dat hij psychotisch was meer niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan ik je niet meer volgen hoor... sorry
mijn auteurquote:Op woensdag 10 december 2014 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boek bevat een hele verhandeling over dwergisme.
Hehe, het werd tijd...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan ik je niet meer volgen hoor... sorry
ik kan je nog steeds niet volgen, maar zal wel aan mij liggen dan...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou d'r was eentje die is toen later geband ik ben zijn naam vergeten en ik zei dat hij gek was meer niet.
Alleen dat stuk over dwerg-mensen.quote:
Owen Meany gelezen?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alleen dat stuk over dwerg-mensen.
Best wel interessant.
http://en.wikipedia.org/wiki/Achondroplasia#Presentation
Alleen het begin met die honkbal-plaatjes.quote:
Volgens mij denk jij écht dat wij niks wetenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik hier aan mee ga doen. Iets met Patty Brard die hysterisch de kerstman pijpt op de arrrenslee moet toch wel een mooi kerstverhaal op kunnen leveren.
TTK / FOK! Kerstverhalenwedstrijd 2014
het kwam toevallig ter sprake n.a.v. die jurk/rokquote:Op woensdag 10 december 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij écht dat wij niks wetenwe kunnen het ook iedere dag hier gezellig
over allemaal ziektes en afwijkingen hebben hoor, misschien in een apart topic?
De Sofa van Hut![]()
Volgens mij zoek je bij iedere post wel een excuus om ons de les te lezen, maar goedquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het kwam toevallig ter sprake n.a.v. die jurk/rok
oké, tis mijn favoriet, ik heb alles, inclusief verfilming en kinderboekenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alleen het begin met die honkbal-plaatjes.
Ik vind John Irving niet zo'n goede schrijver.
Ik geef wel een seintje als ik heb meegedaan en als er gestemd gaat worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
ah... er valt nog niets te lezen, dat bewaar ik dan voor later
Ik zal eerlijk stemmen en als ik op jou stem dat zal dat zijn, omdat het de beste is, dusquote:Op woensdag 10 december 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geef wel een seintje als ik heb meegedaan en als er gestemd gaat worden.
Vinden ze leuk als 40 plus stemt.
En dan blijkt dat de kerstman Henk Wijngaard is die door z'n pijpende vlam d'r scheur z'n zesbak niet meer onder controle kan houden en op de Brennerpass verongelukt in z'n 30 tonnen diesel.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik hier aan mee ga doen. Iets met Patty Brard die hysterisch de kerstman pijpt op de arrrenslee moet toch wel een mooi kerstverhaal op kunnen leveren.
TTK / FOK! Kerstverhalenwedstrijd 2014
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan blijkt dat de kerstman Henk Wijngaard is die door z'n pijpende vlam d'r scheur z'n zesbak niet meer onder controle kan houden en op de Brennerpass verongelukt in z'n 30 tonnen diesel.
Wat sneeuw er bij en het is geheid een hit...
smaken verschillenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
oké, tis mijn favoriet, ik heb alles, inclusief verfilming en kinderboeken
ik geef mijn meningquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je bij iedere post wel een excuus om ons de les te lezen, maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |