Zoek en gij zult vinden.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal gefrustreerd, omdat ik niet kan vinden wat je verbeterd hebt.
Pics van je balletjes dan maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Zoekt en gij zult vinden.
Ik ga nog even de laatste balletjes in mijn boom hangen
Zodra jij je foutje hebt gevondenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van je balletjes dan maar.
Ga je nu namens ons praten ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jullie moet dat wel. Jij niet....
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij niet ... ik wel.... Fann had me bij de kladden ...
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.quote:
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.
New York magazine has said that "her gypsy-influenced designs are feminine and youthful. The looks are full of bold colors and bright prints, with ruffles and lace that manage to look good-time-girly but not overly frilly."
Ik heet geen Jet.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Heb Kingstown's foutje gevonden.
Kom maar op met die jet legs...
Best wel leuke dingetjesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nanette Lepore (born January 1, 1964) is an American fashion designer based in New York City.
New York magazine has said that "her gypsy-influenced designs are feminine and youthful. The looks are full of bold colors and bright prints, with ruffles and lace that manage to look good-time-girly but not overly frilly."
een nieuwe look voor de Feestquote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?
Lekker goedkoop wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
een nieuwe look voor de Feestdagen
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepostquote:Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag de pret niet drukken...
Staan er prijzen bij?quote:
ik dacht gôh misschien leukquote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank voor deze quote. Wat is de reden van het posten van deze dame?
Hysterisch jurkje voor de kerst voor zo'n 25 euro.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Staan er prijzen bij?want die heb ik niet gezien....
Zal vast te duur zijn voor mij, maar omdat het leven kort is heb ik mijzelf op een nieuwe
trui getracteerd, gewoon bij Zalando mét kortingdat dan weer wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |