Hoe ben je de eerste dag terug doorgekomen?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepost
Ik ben moe, maar of dat nou een jetlag is. Het was voor mij voor het eerst dat ik naar een land met zo'n groot tijdsverschil ben gevlogen, het was een vreemde gewaarwording.
En een trui is warmerquote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
Aha... gevonden waar Deisyy de prijzen zag, idioot gewoon, mij trui is mooier![]()
248 dollar voor dit soepding![]()
http://www.shopbop.com/co(...)iewall&colorId=13149
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hysterisch jurkje voor de kerst voor zo'n 25 euro.
die is wel errug lelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.jollychic.com/(...)2evMICFSfItAodbS4AxA
Bij H&M koop je dat soort dingen voor 10 euro ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een trui is warmer![]()
Veul centjes voor zo'n topje, een leuk topje, dat wel.
9 uur geland en om 11 uur thuis. We hadden ons voorgenomen om echt niet naar bed te gaan, dus meteen koffers uitgepakt en boodschappen gaan doen, maar 's middags ging het lichtje ineens uit en ben ik een uurtje gaan slapen, want mijn dochter zou 's avonds komen en dan is het wel leuk als we een beetje wakker zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe ben je de eerste dag terug doorgekomen?
Overdag geslapen of niet? Je hebt er altijd wel iets last van, maar de eerste dag terug is bepalend...
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow..., tijdens MadCow ziekte terug... Dat was al een lange vlucht, plus een lange transit sessie in line door een desinfectie plasje ... Ben je er door en wordt je naam omgeroepen ... Rennen naar de gate... Ja sorry ur 2 late ... 4 uur wachten voor de volgende vlucht na alles ook nog eens moeten regelen aan een balie daar ... Daarom kies ik ook meestal, indien mogelijk, een directe vlucht... 1 keer iets gehad had op Milano Malpensa en 1 keer op Barcelona ...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn legs een maand geleden al gepost
Ik ben moe, maar of dat nou een jetlag is. Het was voor mij voor het eerst dat ik naar een land met zo'n groot tijdsverschil ben gevlogen, het was een vreemde gewaarwording.
Een leuke trui, van Desigual zag ik, dat merk heeft meestal van die leuke felle kleuren. Hun jassen zijn ook vaak leuk!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesniet speciaal voor de Kerst want ik zal
toch wel nergens heengaandie Griek háát zulke dingen...
http://www.zalando.nl/des(...)n-de121i03m-m11.html
Stroomstoring?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
maar 's middags ging het lichtje ineens uit
En daarom een stuk minder erg als er een glas rode wijn overheen gaatquote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij H&M koop je dat soort dingen voor 10 euro ofzo
een bohémiennequote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.jollychic.com/(...)2evMICFSfItAodbS4AxA
Ja, heen kan je het tijdverschil niet omzeilen, dat is altijd gegarandeerd nachtbraken de eerste 2 nachten. Maar alle dagen? Nee toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 uur geland en om 11 uur thuis. We hadden ons voorgenomen om echt niet naar bed te gaan, dus meteen koffers uitgepakt en boodschappen gaan doen, maar 's middags ging het lichtje ineens uit en ben ik een uurtje gaan slapen, want mijn dochter zou 's avonds komen en dan is het wel leuk als we een beetje wakker zijn.
's Avonds om 11 uur naar bed gegaan en geslapen als een roosje.
Na de heenweg hadden we meer last van het tijdsverschil, waren elke morgen rond 5 uur wakker en zaten dan om 7 uur al het ontbijt. Pluk de dag!
Die jassen vin ik dan weer niks, met die scheve sluitingen enzo, ik heb wel een tas van datquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leuke trui, van Desigual zag ik, dat merk heeft meestal van die leuke felle kleuren. Hun jassen zijn ook vaak leuk!
Trendy, hoor!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, gewoon een leuke trui, met veel kleurtjesniet speciaal voor de Kerst want ik zal
toch wel nergens heengaandie Griek háát zulke dingen...
http://www.zalando.nl/des(...)n-de121i03m-m11.html
Laaa La La La Laaaaa Laaa...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow...
je gaat met wijn gooienquote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom een stuk minder erg als er een glas rode wijn overheen gaat
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam ooit een keer terug vanuit Rio via Heathrow..., tijdens MadCow ziekte terug... Dat was al een lange vlucht, plus een lange transit sessie in line door een desinfectie plasje ... Ben je er door en wordt je naam omgeroepen ... Rennen naar de gate... Ja sorry ur 2 late ... 4 uur wachten voor de volgende vlucht na alles ook nog eens moeten regelen aan een balie daar ... Daarom kies ik ook meestal, indien mogelijk, een directe vlucht... 1 keer iets gehad had op Milano Malpensa en 1 keer op Barcelona ...
Ik vind hem vooral gezelligquote:
Pics.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen dat je dan je aansluiting mist.
Wij hadden op de heenreis een tussenstop op Cuba en moesten daar voor anderhalf uur het vliegtuig uit en daar ook weer met onze handbagage langs de douane, wat hilarisch was, want die douane werd bemand door alleen maar dames in superkorte cremekleurige rokjes met daaronder zwarte netkousen
Ja hoor de hele vakantie waren we vroeg wakker, uiterlijk om 6 uur, maar al met al vind ik het best meevallen, die jetlag.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heen kan je het tijdverschil niet omzeilen, dat is altijd gegarandeerd nachtbraken de eerste 2 nachten. Maar alle dagen? Nee toch?
Terug heb je het niet slecht gedaan, hoewel ik overdag absoluut niet slaap en normale tijd (rond middernacht) pas naar bed ga. Dat werkt het best, hoewel je de volgende dag nog wel wat loopt te zwalken.
De nacht/dag daarop je dan wel weer in je ritme...
Ik haat asymmetrische sluitingen .... en kapsels, maar de prints vind ik altijd wel leuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Die jassen vin ik dan weer niks, met die scheve sluitingen enzo, ik heb wel een tas van dat
merk, die is ook wel leuk![]()
''effe lekker wijvenpraatjes'''beter dan dat stomme voetbal
![]()
Oud Hollands wijn gooien met de kerst, succes gegarandeerd.quote:
Wél een merk om te onthouden qua truitjes en shirt heb ik nu gezien, ik ben niet zo merkgeil,quote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat asymmetrische sluitingen .... en kapsels, maar de prints vind ik altijd wel leuk.
De tassen zijn ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |