die plaats ik niet, sorryquote:Op woensdag 10 december 2014 10:56 schreef just me het volgende:
foto sacha ?
ik ben vannacht ook 'n paar keer m'n bed uitgeweest om te controleren of alles in en rondom het huis goed was
Ik was bang voor rondvliegende honten vandaar dat ik even gekeken heb!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
die plaats ik niet, sorry![]()
het gaat hier nog steeds flink tekeer![]()
zo even vliegeren met de honten
Nu is het weer prachtig, maar hier aan de kust was het vannacht een flinke bries.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:24 schreef drakin het volgende:
Tis prachtig en windstil, ik snap nog steeds niet over welke verschrikkelijke omstandigheden jullie het nu hebben. Schuttingen die het moeten houden en vliegende honten.
Oké....blame sacha.quote:
Laat op bed en vroeg eruit, echt niks van gemerkt en toch zit ik net eens zo gek ver van de kust afquote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu is het weer prachtig, maar hier aan de kust was het vannacht een flinke bries.
Waar slaat dat nu weer opquote:Op woensdag 10 december 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké....blame sacha.![]()
Heb toch nog wat in elkaar gedraaid, dus jullie kunnen allemaal stemmen.
Wel driekwart van de tekst weggeflikkerd, zodat er nog een beetje doorheen te komen is.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef chufi het volgende:
Waar slaat dat nu weer op
Speciaal voor chufi:Jij bent speciaal, dus krijg je een speciale vermelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ingevuld ....quote:Op woensdag 10 december 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké....blame sacha.![]()
Heb toch nog wat in elkaar gedraaid, dus jullie kunnen allemaal stemmen.
Wel driekwart van de tekst weggeflikkerd, zodat er nog een beetje doorheen te komen is.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je avondje Youp kijken nog afgemaakt?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef FANN het volgende:
En hier waait het ook nieten vannacht het ik ook niks gehoord,
maar dat kan aan mij liggen
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je avondje Youp kijken nog afgemaakt?
hij mag hier komenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef Kingstown het volgende:
Voor de SHO-babes: Jullie kunnen Onno uitzwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |