Beam me up, Scottyquote:
Je hebt de allermooiste kerst-UI van de hele FOK!-wereld.quote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Forbry het volgende:
Beetje erkenning voor het feit dat deze op zijn minst wel "Kerstig" is en je kan zonder blikken of blozen stemmen op wie je wilt
Positieve nominaties zijn slecht voor mijn imago..quote:Trouwens, je bent een aantal keer (positief) genomineerd bij de KLB-verkiezingen zag ik, feli![]()
SCHANDEquote:Op maandag 8 december 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
Ik was vorige week trouwens ook met een verkiezingstopic voor 40+ begonnen, maar dat is ook weer zo'n projectje geworden waar ik halverwege mee gestopt ben.
wat vreemd...quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na 5 categoriën was het al een A-4 tje aan tekst geworden.
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef sig000 het volgende:
Is er al een topic voor de grootste nachtbraker?
whoei!quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...
Voor de echte liefhebber alleen.quote:
Dus een topic voor sig of PPquote:Op maandag 8 december 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de echte liefhebber alleen...
Whatever, het gaat om het idee.quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus een topic voor sig of PPDie posten toch al waar het hun uitkomt...
Doe ik eens voor de afwisseling niet...quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
Over een ruime 60 minuten mag je weer je whisky van de dag posten ...
Goed topic.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |