Daarom negeren we de uitslag ook.quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb veel ip-adressen .... Ik werk bij Internet-provider
Deesesenzestig...quote:Op maandag 8 december 2014 18:16 schreef Treehut362 het volgende:
ik stem denk ik de volgende keer op D'66
Mooie boeken van Theun, paar gelezen. Van Mak al wel 0quote:Op maandag 8 december 2014 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
Theun de Vries (1907-2005): "Mild en wijs voel ik me helemaal niet."
Op vrijdag 13 juli 2001 praatte Geert Mak met de winnaar van de P.C. Hooftprijs en de verzetsprijs; de schrijver Theun de Vries (1907-2005).
Hij vertelde over zijn jeugd, de politiek, de oorlog en romans uitdokteren.
http://www.vpro.nl/speel.POMS_VPRO_056191.html
Ik vind Theun de Vries is een goede schrijver een van de bestequote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooie boeken van Theun, paar gelezen. Van Mak al wel 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jep, alleen meisje met het rode haar de film gezien, boek was me te dik om aan te beginnen toen ik hem zag liggen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind Theun de Vries is een goede schrijver een van de beste
quote:Op maandag 8 december 2014 18:27 schreef Treehut362 het volgende:
Die titel ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ik vond het een minder boek met dat schieten enzoquote:Op maandag 8 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Jep, alleen meisje met het rode haar de film gezien, boek was me te dik om aan te beginnen toen ik hem zag liggen.
gewoon raar plaatjequote:
Daarom de filmquote:Op maandag 8 december 2014 18:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik vond het een minder boek met dat schieten enzo
Er stond nog --- toen ik je quotte.quote:
Stiefmoeder aarde, was die niet + 1000 blz? of de wiarda boeken samen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Treehut362 het volgende:
heb hier een boek ligggen met 1000 blz. van T. de Vries
heb hier een boek ligggen met 1000 blz. van T. de Vriesquote:Op maandag 8 december 2014 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Stiefmoeder aarde, was die niet + 1000 blz? of de wiarda boeken samen?
Ik lees veel maar toch niet alles wat ik wil lezen. Heb nog zat boeken liggen die graag gelezen worden. Maar eerst het boek uit wat ik nu lees.quote:Op maandag 8 december 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over Marx en Engels en ik ben op blz. 62 gebleven maar ik leesbi jna geen boeken meer
ja heel af en toe een paar minuten
dan wil ik het opzoeken op internet
Ja , maar hoe onbetrouwbaar het ook kan zijnquote:Op maandag 8 december 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom negeren we de uitslag ook.
Heb je wel eens een boek uitgelezen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over Marx en Engels en ik ben op blz. 62 gebleven maar ik lees bijna geen boeken meer
ja heel af en toe een paar minuten
dan wil ik het opzoeken op internet
Ja stiefmoeder aarde trilogiequote:Op maandag 8 december 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een boek uitgelezen?
Probeer van Theun eens Friese sagen, zijn losse sagen dus het hoeft niet uitgelezen en het is niet een dik boek.
Bij het interview zei hij dat "Kenau" een beetje mislukt was (haastwerk).quote:Op maandag 8 december 2014 18:37 schreef drakin het volgende:
Kenau is trouwens ook net verfilmd, die wil ik dus ook zien ipv het boek te lezen.
Motet van een kardinaal, 70%quote:Op maandag 8 december 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een boek uitgelezen?
Probeer van Theun eens Friese sagen, zijn losse sagen dus het hoeft niet uitgelezen en het is niet een dik boek.
Heb je deze allemaal gelezen, in de kast staan of ooit aan begonnen tot rond blz. 62?quote:Op maandag 8 december 2014 18:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Motet van een kardinaal, 70%
1965 - Het Wolfsgetij of Een leven van liefde
1941 - De tegels van de haard
1946 - Sla de wolven, herder! Roman uit de Babylonische voortijd (roman)
1966 - Het zwaard, de zee en het valse hart (novelle)'
1982 - Ketters. Veertien eeuwen ketterij, volksbeweging en kettergericht.
Ah dat is verder dan blz. 62, meer dan verzamelen dan.quote:Op maandag 8 december 2014 18:54 schreef Treehut362 het volgende:
Motet van een kardinaal, 70%
1965 - Het Wolfsgetij of Een leven van liefde 100%
1941 - De tegels van de haard 100%
1946 - Sla de wolven, herder! Roman uit de Babylonische voortijd (roman) 65%
1966 - Het zwaard, de zee en het valse hart (novelle) 40%
1982 - Ketters. Veertien eeuwen ketterij, volksbeweging en kettergericht. blz.64 maar dat is een studieboek daar doe ik de rest van mijn leven over
Meisje met het rode haar 100%
dat was boekenweekgeschenk 1966quote:Op maandag 8 december 2014 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah dat is verder dan blz. 62, meer dan verzamelen dan.
Van dit rijtje heb ik Het zwaard, de zee en het valse hart gelezen, wel 100% mooi boek ook en las lekker snel weg.
Nee hoor ik ben er nogquote:
quote:
Ik weet waar het over gaatquote:Op maandag 8 december 2014 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat was boekenweekgeschenk 1966
Het gaat over een Vikingschip naar Engeland
Zal ik nog een boek doen?quote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik had het niet over jou.... TH had een boek in zn mond...
Leuk boek ook!quote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vond mijn neus er een beetje teveel op staan met al dat vieze zweet er aan
Die had je al gepost, ik ga nu even van boeken naar films. Fijne avondquote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zal ik nog een boek doen?
[ afbeelding ]
Het is een chronologie, laten we dat voorop stellen.quote:
Nu eens kijken hoe grote bek je echt hebt....quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zal ik nog een boek doen?
[ afbeelding ]
gewoon normaalquote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu eens kijken hoe grote bek je echt hebt....
Wil jij mijn wereld kloppend maken en hier even bevestigen dat dit alles legit is?quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef sacha het volgende:
zo fijn dat jullie mijn wereld kloppend maken!
het was inderdaad niet verstandig. je zal maar met een ontwrichtte kaak zitten.quote:
Ik kom uit de tandartsen wereld... Wie weet kan ik je helpen ...quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het was inderdaad niet verstandig. je zal maar met een ontwrichtte kaak zitten.
Tyft iig eens even op uit dat FHF-topic met je zinloze gekut.quote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef chufi het volgende:
Ik kom uit de tandartsen wereld... Wie weet kan ik je helpen ...
Je geeft toch al aan dat ze moeten DMn naar Sas... Ik dacht een beetje geloofwaardig verhaal erbij...quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tyft iig eens even op uit dat FHF-topic met je zinloze gekut.
tis wel de sponsor hèquote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef chufi het volgende:
Zijn wel eindbazen... die van mijn.cadeaus.nl
http://mijnsweater.nl/mijncadeau/
Je kent het woord 'contradictie'?quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je geeft toch al aan dat ze moeten DMn naar Sas... Ik dacht een beetje geloofwaardig verhaal erbij...
Je onnavolgbare gebrabbel snap ik hier al meestal niet, maar don't care. Daarvoor is een SC, dus prima.quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
Je geeft toch al aan dat ze moeten DMn naar Sas... Ik dacht een beetje geloofwaardig verhaal erbij...
Als ik niet op je stem, dan krijg ik zeker pikstraf?quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Forbry het volgende:
Met dank aan HaJee voor de sneeuw, wil mijn spookje ook wel meedoen.
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neerquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik niet op je stem, dan krijg ik zeker pikstraf?
Je kan je posts daar ook nog even aanpassen bijvoorbeeld...quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neer
Dat jij mijn vrouw alweer vergeten bent neem ik je niet kwalijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neer
Als je hem zelf 2 weekjes draagt hebben we zo weer een bon erbij...quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, moonen is dan misschien voorbij, maar je sterretje straalt als altijd...
[ afbeelding ]
ik zag hem, mag ik hem gebruiken?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, moonen is dan misschien voorbij, maar je sterretje straalt als altijd...
[ afbeelding ]
Die we dan weer in FHF beschikbaar stellen, waarna jij weer gaat lopen klieren daar.quote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je hem zelf 2 weekjes draagt hebben zo weer een bon erbij...
Het is jouw voorgevel, dus jij bent de baas van deze UI...quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zag hem, mag ik hem gebruiken?
of iemand anders , die dan mee kan doen aan de kersticon wedstrijd?![]()
alhoewel...
dan krijg ik vast een ban
Soms kunnen jullie je druk maken om niets en zien alles gelijk weer verkeerd.. Maar staat genoteerd... Ik wil het niet eens meer, want ik zal de prijs gewoon zelf wel toe eigenen....quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die we dan weer in FHF beschikbaar stellen, waarna jij weer gaat lopen klieren daar.
Nee, dank je!
Ik zie niks verkeerd, ik heb je posts daar gelezen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms kunnen jullie je druk maken om niets en zien alles gelijk weer verkeerd.. Maar staat genoteerd... Ik wil het niet eens meer, want ik zal de prijs gewoon zelf wel toe eigenen....
Pikstraf? Natuurlijk niet, daar heb ik mezelf ook meequote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
gammaquote:Op maandag 8 december 2014 20:29 schreef golfer het volgende:
Kinderen toch. Jongelui weest eens wat vriendelijker voor elkander.
Komt die fraaie blinkende piek tussen uwen welgevormde borschten daarvandaan?quote:
bij de Hypothekerquote:Op maandag 8 december 2014 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt die fraaie blinkende piek tussen uwen welgevormde borschten daarvandaan?
Beetje erkenning voor het feit dat deze op zijn minst wel "Kerstig" is en je kan zonder blikken of blozen stemmen op wie je wiltquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beam me up, Scottyquote:
Je hebt de allermooiste kerst-UI van de hele FOK!-wereld.quote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Forbry het volgende:
Beetje erkenning voor het feit dat deze op zijn minst wel "Kerstig" is en je kan zonder blikken of blozen stemmen op wie je wilt
Positieve nominaties zijn slecht voor mijn imago..quote:Trouwens, je bent een aantal keer (positief) genomineerd bij de KLB-verkiezingen zag ik, feli![]()
SCHANDEquote:Op maandag 8 december 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
Ik was vorige week trouwens ook met een verkiezingstopic voor 40+ begonnen, maar dat is ook weer zo'n projectje geworden waar ik halverwege mee gestopt ben.
wat vreemd...quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na 5 categoriën was het al een A-4 tje aan tekst geworden.
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef sig000 het volgende:
Is er al een topic voor de grootste nachtbraker?
whoei!quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...
Voor de echte liefhebber alleen.quote:
Dus een topic voor sig of PPquote:Op maandag 8 december 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de echte liefhebber alleen...
Whatever, het gaat om het idee.quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus een topic voor sig of PPDie posten toch al waar het hun uitkomt...
Doe ik eens voor de afwisseling niet...quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
Over een ruime 60 minuten mag je weer je whisky van de dag posten ...
Goed topic.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit: 40+ / De Nachtwacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |