Je kent het woord 'contradictie'?quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je geeft toch al aan dat ze moeten DMn naar Sas... Ik dacht een beetje geloofwaardig verhaal erbij...
Je onnavolgbare gebrabbel snap ik hier al meestal niet, maar don't care. Daarvoor is een SC, dus prima.quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
Je geeft toch al aan dat ze moeten DMn naar Sas... Ik dacht een beetje geloofwaardig verhaal erbij...
Als ik niet op je stem, dan krijg ik zeker pikstraf?quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Forbry het volgende:
Met dank aan HaJee voor de sneeuw, wil mijn spookje ook wel meedoen.
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neerquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik niet op je stem, dan krijg ik zeker pikstraf?
Je kan je posts daar ook nog even aanpassen bijvoorbeeld...quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neer
Dat jij mijn vrouw alweer vergeten bent neem ik je niet kwalijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
Over navolgbaar gebrabbel gesproken.... Ik leg mn koffer neer
Als je hem zelf 2 weekjes draagt hebben we zo weer een bon erbij...quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, moonen is dan misschien voorbij, maar je sterretje straalt als altijd...
[ afbeelding ]
ik zag hem, mag ik hem gebruiken?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, moonen is dan misschien voorbij, maar je sterretje straalt als altijd...
[ afbeelding ]
Die we dan weer in FHF beschikbaar stellen, waarna jij weer gaat lopen klieren daar.quote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je hem zelf 2 weekjes draagt hebben zo weer een bon erbij...
Het is jouw voorgevel, dus jij bent de baas van deze UI...quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zag hem, mag ik hem gebruiken?
of iemand anders , die dan mee kan doen aan de kersticon wedstrijd?![]()
alhoewel...
dan krijg ik vast een ban
Soms kunnen jullie je druk maken om niets en zien alles gelijk weer verkeerd.. Maar staat genoteerd... Ik wil het niet eens meer, want ik zal de prijs gewoon zelf wel toe eigenen....quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die we dan weer in FHF beschikbaar stellen, waarna jij weer gaat lopen klieren daar.
Nee, dank je!
Ik zie niks verkeerd, ik heb je posts daar gelezen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms kunnen jullie je druk maken om niets en zien alles gelijk weer verkeerd.. Maar staat genoteerd... Ik wil het niet eens meer, want ik zal de prijs gewoon zelf wel toe eigenen....
Pikstraf? Natuurlijk niet, daar heb ik mezelf ook meequote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
gammaquote:Op maandag 8 december 2014 20:29 schreef golfer het volgende:
Kinderen toch. Jongelui weest eens wat vriendelijker voor elkander.
Komt die fraaie blinkende piek tussen uwen welgevormde borschten daarvandaan?quote:
bij de Hypothekerquote:Op maandag 8 december 2014 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt die fraaie blinkende piek tussen uwen welgevormde borschten daarvandaan?
Beetje erkenning voor het feit dat deze op zijn minst wel "Kerstig" is en je kan zonder blikken of blozen stemmen op wie je wiltquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |