Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:12 schreef Treehut362 het volgende:
Man (60) opgepakt voor aansteken eigen huis en garageboxen in Eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Treehut362 op 05-12-2014 07:33:27 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee, ik ben een incognito bezoekster, dit jaar samen met Sas er geweest en ik kwam er vooral voor de muziek en de verhalenvertellers en uiteraard de gezeligheid.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van het feit dat je 2 keer hetzelfde filmpje hebt gepost en ik dus nog geen idee heb wat een wickerritueel is, was ik er al bang voor dat je hiernaar ging verwijzen...![]()
Sorry, maar ik kan helemaal niets met dit soort events, personen en rituelen.
Ik begrijp het simpelweg niet.
Ben jij ook een LARP'ster?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:24 schreef Treehut362 het volgende:
dIKKE BILLENIs dit je verjaardagsvisite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Treetje
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:05 schreef Kingstown het volgende:
40+ / Vraagje?
De reacties....je verwacht het niet.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:20 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend je broodpakketje vergeten, lieverd...
De zaken in 40+ SC draaien niet vanzelf en dan zijn er nu ook nog die geruchten over een fusie met OUD
Kun je weer ff vooruit, succes
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:13 schreef APK het volgende:
Hoi Ruud, welkom in de wondere wereld van de zelfingenomen moralistische huisvrouwen met te veel vrije tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |