Nou, dan is er iig genoeg materiaal voor nog een boek.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:45 schreef Smallish het volgende:
Ruud, je moet doen wat je niet laten kunt. Iedereen maakt zijn of haar eigen keuzes. Ik hoop alleen wel dat je je realiseert dat het ongetwijfeld wederom veel reacties zal losmaken. En die zullen zeker niet allemaal begripvol zijn over jouw keuze om de gebeurtenissen van toen te gebruiken voor een boek.
Nogmaals, ik doe het echt niet om het geld.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een slaatje eruit proberen te slaan, geeft precies weer hoe ik het zie.
Over de rug van Hoes proberen een zakcentje te verdienen. Mijn principe zijn het niet.
:-Dquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dan is er iig genoeg materiaal voor nog een boek.
Tja, keuzeskeuzeskeuzes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een slaatje eruit proberen te slaan, geeft precies weer hoe ik het zie.
Over de rug van Hoes proberen een zakcentje te verdienen. Mijn principe zijn het niet.
Ja, maar het stond wel gratis online en ik kon het daardoor ongegeneerd lezen tijdens een saaie zomer op het werk en er tegelijkertijd ontzettend druk en efficient uitzien. Dus. Nog steeds het grootste kutboek ooit uit de Nederlandse literatuur(and I use the term ligthtly)geschiedenis, maar het doodde wel anderhalve dag. Ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Solly, alles onder de KluunreferentieWat een kutboek was dat trouwens zeg.
Het is vooral dom om getrouwd, in het openbaar, een groen blaadjes' gezicht af te nemen met je tong.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je je ei kwijt moet als je zoiets is overkomen. Ok, het is dom om in het openbaar met een getrouwde man te zoenen maar tegen zo'n shitload aan negativiteit en leugens zijn maar weinig mensen opgewassen denk ik, vooral jonge mensen.
Oh nee, voor (therapeutische) genoegdoening. Over de rug van.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef RuudS89 het volgende:
Nogmaals, ik doe het echt niet om het geld.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is vooral dom om getrouwd, in het openbaar, een groen blaadjes' gezicht af te nemen met je tong.
Passend!quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ok oh ik weet het. Jordan uit Cougar Town.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ok oh ik weet het. Jordan uit Cougar Town.
Offtopicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En PMS.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:13 schreef APK het volgende:
Hoi Ruud, welkom in de wondere wereld van de zelfingenomen moralistische huisvrouwen met te veel vrije tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |