En dan het topic openen om 22:22:50, dat is een beetje vreemd natuurlijk..quote:Uitsluitend geopend tussen 0.00 uur en 7.00 uur.
Voorbereidingen moeten getroffen worden, zodat de boel ook open kan om middernacht. De vaten worden aangeslagen, asbakken klaargezet en de frituur op temperatuur gebracht.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dan het topic openen om 22:22:50, dat is een beetje vreemd natuurlijk..
Tijd voor een THtjequote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereidingen moeten getroffen worden, zodat de boel ook open kan om middernacht. De vaten worden aangeslagen, asbakken klaargezet en de frituur op temperatuur gebracht.
Wilt u zich verwijderen, we zijn nog niet geopend.quote:
klokkijken is ook een kunst ...quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilt u zich verwijderen, we zijn nog niet geopend.
We zien u graag weer over een ruime 2 uur...
Maar ik rook helemaal niet.quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U kunt buiten vast plaats nemen op het terras, nog een half uurtje geduld...
Niet voor elke poster, maar wat niet is kan wellicht nog komen...quote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Voor elke poster heeft MM een fles staan.
ik heb mijn eigen flesje bierquote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor elke poster, maar wat niet is kan wellicht nog komen...
sorry dat ik slisquote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, de ene beugel compenseert de andere...
Ik schat u niet meer in op een regelmatig bezoek aan de orthodontist...quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
sorry dat ik slisof bedoel je die beugel van mijn bh ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |