En dan het topic openen om 22:22:50, dat is een beetje vreemd natuurlijk..quote:Uitsluitend geopend tussen 0.00 uur en 7.00 uur.
Voorbereidingen moeten getroffen worden, zodat de boel ook open kan om middernacht. De vaten worden aangeslagen, asbakken klaargezet en de frituur op temperatuur gebracht.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dan het topic openen om 22:22:50, dat is een beetje vreemd natuurlijk..
Tijd voor een THtjequote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereidingen moeten getroffen worden, zodat de boel ook open kan om middernacht. De vaten worden aangeslagen, asbakken klaargezet en de frituur op temperatuur gebracht.
Wilt u zich verwijderen, we zijn nog niet geopend.quote:
klokkijken is ook een kunst ...quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilt u zich verwijderen, we zijn nog niet geopend.
We zien u graag weer over een ruime 2 uur...
Maar ik rook helemaal niet.quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U kunt buiten vast plaats nemen op het terras, nog een half uurtje geduld...
Niet voor elke poster, maar wat niet is kan wellicht nog komen...quote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Voor elke poster heeft MM een fles staan.
ik heb mijn eigen flesje bierquote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor elke poster, maar wat niet is kan wellicht nog komen...
sorry dat ik slisquote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, de ene beugel compenseert de andere...
Ik schat u niet meer in op een regelmatig bezoek aan de orthodontist...quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
sorry dat ik slisof bedoel je die beugel van mijn bh ?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
hoera voor mijn Mereltje die nu jarig is
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Je was al oud, die ene dag maakt geen verschil.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef just me het volgende:
dank jullie wel!
ben opeens oud...
dochter van 33
Ooooh zo'n opmerking op de late avondquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was al oud, die ene dag maakt geen verschil.
En ik ken alleen je jeugdfoto, dus voor mij ben je forever young...
gaat snel hčquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Anderhalf uur van te voren? Ik weet dat jullie ouder en dus wat langzamer zijn, maar zo langzaam?quote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereidingen moeten getroffen worden, zodat de boel ook open kan om middernacht. De vaten worden aangeslagen, asbakken klaargezet en de frituur op temperatuur gebracht.
Een goede voorbereiding leer je waarderen in de loop der jaren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Anderhalf uur van te voren? Ik weet dat jullie ouder en dus wat langzamer zijn, maar zo langzaam?
Ik zal het onthouden, maar ik zal jullie feestje niet verstieren. Fijne avond verderquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding leer je waarderen in de loop der jaren.
Je ken gewoon meedoen hoor, dit gaat nog een reeks worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, maar ik zal jullie feestje niet verstieren. Fijne avond verder
Snap ik, maar ik zit nog ver van de grens van 40+, en het topic is tenslotte hier geopend. Als het voor niet 40+-ers was was die wel geopend in GC, nee, dit is jullie topicquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ken gewoon meedoen hoor, dit gaat nog een reeks worden.
40+ ' ers zijn ruimdenkend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zit nog ver van de grens van 40+, en het topic is tenslotte hier geopend. Als het voor niet 40+-ers was was die wel geopend in GC, nee, dit is jullie topic
Ja, dat kan ik nog niet, ik denk graag in hokjes. Ofwel alleen halve bejaarden in dit topicquote:
Deze draai ik bij elke gelegenheid die ik krijgquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Dat hokjes denken deed ik ook toen ik nog wat jonger was, je leert het met de jaren af.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik nog niet, ik denk graag in hokjes. Ofwel alleen halve bejaarden in dit topic
Ook die wijsheid zal ik meenemen, maar nogmaals, fijne avond verder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat hokjes denken deed ik ook toen ik nog wat jonger was, je leert het met de jaren af.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en ook nog een fijne nacht inmiddels.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook die wijsheid zal ik meenemen, maar nogmaals, fijne avond verder.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik nog niet, ik denk graag in hokjes. Ofwel alleen halve bejaarden in dit topic
De dag dat ik 40 word zal ik een bericht sturen of ik er wat aan gehad hebquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er iets aan hebt en ook nog een fijne nacht inmiddels.
Oh sorry, wist niet dat je boos werd. Jeugdige onbezonnenheidquote:
Nee hoor, want eigenlijk zijn we ook half bejaardquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je boos werd. Jeugdige onbezonnenheid
Dat is fijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De dag dat ik 40 word zal ik een bericht sturen of ik er wat aan gehad heb
Vind het wat gladjes maar de beelden maken veel goed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarna kan je deze nog menemen, Truste Sig!
Alle topics op 40+ zijn ook voor niet 40 plussers toegankelijk en sowieso komen er hier geregeld jongeren aanwaaien. Met een beetje geluk kun je nog eens een jonge chick hier opduikelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:36 schreef Bombvis het volgende:
Snap ik, maar ik zit nog ver van de grens van 40+, en het topic is tenslotte hier geopend. Als het voor niet 40+-ers was was die wel geopend in GC, nee, dit is jullie topic
Eerste avond, ook wat schilderijtjes ophangen, wat kerststerren op tafel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Anderhalf uur van te voren? Ik weet dat jullie ouder en dus wat langzamer zijn, maar zo langzaam?
Kijk om je heen, het is hier ook voor mensen met een beperkte geest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat gokken, ik ken het wel maar was er nooit goed in.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
Ik hou van spelletjes. Vooral als ze illegaal zijn, dus kom maar op met die toto-formulieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |