En dan het topic openen om 22:22:50, dat is een beetje vreemd natuurlijk..quote:Uitsluitend geopend tussen 0.00 uur en 7.00 uur.
Voorbereidingen moeten getroffen worden, zodat de boel ook open kan om middernacht. De vaten worden aangeslagen, asbakken klaargezet en de frituur op temperatuur gebracht.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dan het topic openen om 22:22:50, dat is een beetje vreemd natuurlijk..
Tijd voor een THtjequote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereidingen moeten getroffen worden, zodat de boel ook open kan om middernacht. De vaten worden aangeslagen, asbakken klaargezet en de frituur op temperatuur gebracht.
Wilt u zich verwijderen, we zijn nog niet geopend.quote:
klokkijken is ook een kunst ...quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilt u zich verwijderen, we zijn nog niet geopend.
We zien u graag weer over een ruime 2 uur...
Maar ik rook helemaal niet.quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U kunt buiten vast plaats nemen op het terras, nog een half uurtje geduld...
Niet voor elke poster, maar wat niet is kan wellicht nog komen...quote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Voor elke poster heeft MM een fles staan.
ik heb mijn eigen flesje bierquote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor elke poster, maar wat niet is kan wellicht nog komen...
sorry dat ik slisquote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, de ene beugel compenseert de andere...
Ik schat u niet meer in op een regelmatig bezoek aan de orthodontist...quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
sorry dat ik slisof bedoel je die beugel van mijn bh ?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
hoera voor mijn Mereltje die nu jarig is
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Je was al oud, die ene dag maakt geen verschil.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef just me het volgende:
dank jullie wel!
ben opeens oud...
dochter van 33
Ooooh zo'n opmerking op de late avondquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was al oud, die ene dag maakt geen verschil.
En ik ken alleen je jeugdfoto, dus voor mij ben je forever young...
gaat snel hèquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Anderhalf uur van te voren? Ik weet dat jullie ouder en dus wat langzamer zijn, maar zo langzaam?quote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbereidingen moeten getroffen worden, zodat de boel ook open kan om middernacht. De vaten worden aangeslagen, asbakken klaargezet en de frituur op temperatuur gebracht.
Een goede voorbereiding leer je waarderen in de loop der jaren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Anderhalf uur van te voren? Ik weet dat jullie ouder en dus wat langzamer zijn, maar zo langzaam?
Ik zal het onthouden, maar ik zal jullie feestje niet verstieren. Fijne avond verderquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding leer je waarderen in de loop der jaren.
Je ken gewoon meedoen hoor, dit gaat nog een reeks worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, maar ik zal jullie feestje niet verstieren. Fijne avond verder
Snap ik, maar ik zit nog ver van de grens van 40+, en het topic is tenslotte hier geopend. Als het voor niet 40+-ers was was die wel geopend in GC, nee, dit is jullie topicquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ken gewoon meedoen hoor, dit gaat nog een reeks worden.
40+ ' ers zijn ruimdenkend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zit nog ver van de grens van 40+, en het topic is tenslotte hier geopend. Als het voor niet 40+-ers was was die wel geopend in GC, nee, dit is jullie topic
Ja, dat kan ik nog niet, ik denk graag in hokjes. Ofwel alleen halve bejaarden in dit topicquote:
Deze draai ik bij elke gelegenheid die ik krijgquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Dat hokjes denken deed ik ook toen ik nog wat jonger was, je leert het met de jaren af.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik nog niet, ik denk graag in hokjes. Ofwel alleen halve bejaarden in dit topic
Ook die wijsheid zal ik meenemen, maar nogmaals, fijne avond verder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat hokjes denken deed ik ook toen ik nog wat jonger was, je leert het met de jaren af.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en ook nog een fijne nacht inmiddels.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook die wijsheid zal ik meenemen, maar nogmaals, fijne avond verder.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik nog niet, ik denk graag in hokjes. Ofwel alleen halve bejaarden in dit topic
De dag dat ik 40 word zal ik een bericht sturen of ik er wat aan gehad hebquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er iets aan hebt en ook nog een fijne nacht inmiddels.
Oh sorry, wist niet dat je boos werd. Jeugdige onbezonnenheidquote:
Nee hoor, want eigenlijk zijn we ook half bejaardquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je boos werd. Jeugdige onbezonnenheid
Dat is fijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De dag dat ik 40 word zal ik een bericht sturen of ik er wat aan gehad heb
Vind het wat gladjes maar de beelden maken veel goed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarna kan je deze nog menemen, Truste Sig!
Alle topics op 40+ zijn ook voor niet 40 plussers toegankelijk en sowieso komen er hier geregeld jongeren aanwaaien. Met een beetje geluk kun je nog eens een jonge chick hier opduikelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:36 schreef Bombvis het volgende:
Snap ik, maar ik zit nog ver van de grens van 40+, en het topic is tenslotte hier geopend. Als het voor niet 40+-ers was was die wel geopend in GC, nee, dit is jullie topic
Eerste avond, ook wat schilderijtjes ophangen, wat kerststerren op tafel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Anderhalf uur van te voren? Ik weet dat jullie ouder en dus wat langzamer zijn, maar zo langzaam?
Kijk om je heen, het is hier ook voor mensen met een beperkte geest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat gokken, ik ken het wel maar was er nooit goed in.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
Ik hou van spelletjes. Vooral als ze illegaal zijn, dus kom maar op met die toto-formulieren.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een passend gifje posten....
[ afbeelding ]
Zit je nu op een award te wachten?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Net wakker geworden met een fikse kater.
Het moet heftig geweest zijn, maar kan me niks herinneren.
* Snel de glazen spoelen en dan over een uur of 4 weer aantreden. Tot straks...
Ja, ik wacht op de barman, die komt straks weer...quote:Op woensdag 10 december 2014 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je nu op een waard te wachten?
Neem ik een spa blauw....moet nog werken.quote:
Proost.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neem ik een spa blauw....moet nog werken.
Nog kans dat je een leuk liedje gaat zingen vannacht? in dat geval heb ik namelijk nog wel een verzoekje....
Zum wohl ....ga ik even lekker luisteren....had niet verwacht dat je dat zou gaan zingen.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:16 schreef Eska het volgende:
Proost.
Ik moest ineens aan dit liedje denken!
Luister & slaap lekker.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zum wohl ....ga ik even lekker luisteren....had niet verwacht dat je dat zou gaan zingen.
Daarna ben ik weg....mss komt sig nog wel langs om je gezelschap te houden.
Shit, had even moeten melden dat De Nachtwacht wegens een verjaardag van Ome Janus afgelopen nacht gesloten was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef drakin het volgende:
O dicht vannacht, jammer dan ga ik weer
Dat had je idd wel even kunnen melden, zo raak je snel je klandizie kwijt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, had even moeten melden dat De Nachtwacht wegens een verjaardag van Ome Janus afgelopen nacht gesloten was.
* Komende nacht zijn we weer als vanouds geopend met, al naar believen van de aanwezigen, karaoke...
Mijn agenda was gecrashed...quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat had je idd wel even kunnen melden, zo raak je snel je klandizie kwijt.
Je wordt wel snel ouder MM dat je niet eens de verjaardag van je eigen oom kunt onthouden.quote:
Sterker nog, ik doe helemaal niet aan verjaardagen, dus onthoud er per definitie geen één.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wordt wel snel ouder MM dat je niet eens de verjaardag van je eigen oom kunt onthouden.
ik ga wel ballonnen blazenquote:
sssttt is een verrassing voor de jarigequote:
Dat dacht ik al. Maar wie is er straks jarig dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
sssttt is een verrassing voor de jarige
dit is nog voor Chuuf, heeft hij toch nog een feestje !quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar wie is er straks jarig dan?
Kom je een dag te laat mee. Dat het hier dicht was vannacht was toch al voor hem?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
dit is nog voor Chuuf, heeft hij toch nog een feestje !
toen was ik er niet en ik wil zo graag toch nog iets voor hem doen als het goed is ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je een dag te laat mee. Dat het hier dicht was vannacht was toch al voor hem?
Ik ga niet over goed of niet, dat moet je maar aan MM vragen. Ik kwam op het lawaai af hier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
toen was ik er niet en ik wil zo graag toch nog iets voor hem doen als het goed is ?
zo niet dan ruim ik gewoon op hoor, geen probleem
Ome Janus, God hebbe bijna zijn zielquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je een dag te laat mee. Dat het hier dicht was vannacht was toch al voor hem?
Bijna. Je kan nog 6 dagen op bezoek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
Ome Janus, God hebbe bijna zijn ziel
Waarom denk je anders dat ikquote:
Nu komt Sjoef zeker te vroegquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Ah, het is hier al een tijdje gaande.
Wie heeft de sleutel van onder de bloempot gepakt?
quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilt u zich verwijderen, we zijn nog niet geopend.
We zien u graag weer over een ruime 2 uur...
Je loopt 5 dagen achter, maar dat geeft niet, want iedereen is hier sowieso een beetje traag.quote:
Daar hou je niet van? De kindjes in de arme landen zouden blij zijn met gehaktballetjes met maden.quote:
dan zit er gehakt aan de voeten van de madenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hou je niet van? De kindjes in de arme landen zouden blij zijn met gehaktballetjes met maden.
Ter gelegenheid van?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is het feestje? Hier is het feestje!
Taart en champagne voor iedereen!
Had even gebeld, ik ken al die feestdagen niet uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben jarig. Heb je nou geen slingers voor me opgehangen?
dank uquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had even gebeld, ik ken al die feestdagen niet uit mijn hoofd.
Maar happy birthday!![]()
![]()
Van harte Doedezemaarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is het feestje? Hier is het feestje!
Taart en champagne voor iedereen!
Oh lekker, die kon mijn moeder ook altijd maken met Dr. Oetkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb heel retro een kwarktaart met partjes mandarijn uit blik er bovenop, net als toen ik 5 werd
Heerlijk op je vullingen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan nog die zilverkleurige balletjes als versiering
Dat was teveel voor mn moederquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan nog die zilverkleurige balletjes als versiering
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is mijn feestje, ik word steeds jonger
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is mijn feestje, ik word steeds jonger
Mijn zusje en mijn moeder zijn ook een steenbok. Mijn oma was dat ook.quote:
ja, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn zusje en mijn moeder zijn ook een steenbok. Mijn oma was dat ook.
Ik denk dat wij familie zijn.
Nee nu zeker niet, maar hoe goed is je Spaans...?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Het valt niet op dat ik nog steeds een megacrush op Barry uit de seventies heb he?
redelijk. Maar ik kan Nino niet afspelen, dus heel lief dat hij een kus en een bloem voor me heeft hoor...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nu zeker niet, maar hoe goed is je Spaans...?
ik kom uit 73 hoor, we zitten al in 2015quote:
Ok . Triest verhaal eigenlijk van deze Spaanse Elvis .... Die veels te jong overleed aan auto ongeluk ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
redelijk. Maar ik kan Nino niet afspelen, dus heel lief dat hij een kus en een bloem voor me heeft hoor...
Dan was Eres tu uit het juiste jaar ....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom uit 73 hoor, we zitten al in 2015
aha. Wel een van de fraaiste Songfestivalliedjesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was Eres tu uit het juiste jaar ....![]()
Mijn ex-zwager scharrelde ooit een tijdje met de zangeres ,,,,
Vind ik ook, terwijl ze tweede werden , hadden ze meer succes dan de winnaresquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aha. Wel een van de fraaiste Songfestivalliedjes
Maar in 74 was het voor mij Spooky and Sue en geen Bingquote:
Lijkt wel een soort Loveboat liedje... Maar helaas buiten de openingstijdenquote:
Wel erg truttig tunetjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:19 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Gezocht en gevonden...de tune van Nachtwacht
Tros Nachtwacht wel te verstaan, met Tom Mulder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de brand in het supportershomeandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jij deed toch niet meer aan sex? Staat zelfs op je Bingokaart, heb je zelf gezegd, ben ik meerderequote:Op maandag 26 januari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
Topless is het niet, maar het is een begin!
[ afbeelding ]
Klopt. Na m'n 40-ste mee gestopt, zoals met vele andere dingen ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
Jij deed toch niet meer aan sex? Staat zelfs op je Bingokaart, heb je zelf gezegd, ben ik meerdere
malen tegengekomen zelfs
Ik versta er wel onder dat je je nog bezighoudt met sex.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Na m'n 40-ste mee gestopt, zoals met vele andere dingen ook.
Naar topless danseressen kijken versta ik niet onder "aan seks doen"
Dan hanteren we andere definities.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
Ik versta er wel onder dat je je nog bezighoudt met sex.
ik denk hetquote:Op maandag 26 januari 2015 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan hanteren we andere definities.
In dat geval zal ik de Griek maar eens mailen dat als jij naar een lekkere gozer kijkt, dat je eigenlijk met seks bezig bent.quote:
pas na deze scene begint de film echt. Ben je bij dit beeld niet verder gekomen KT?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
Topless is het niet, maar het is een begin!
[ afbeelding ]
Dan ga ik wel heel vaak vreemdquote:Op maandag 26 januari 2015 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval zal ik de Griek maar eens mailen dat als jij naar een lekkere gozer kijkt, dat je eigenlijk met seks bezig bent.
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:34 schreef drakin het volgende:
pas na deze scene begint de film echt. Ben je bij dit beeld niet verder gekomen KT?
dus je fapt nog wel?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]Fapje gemaakt en gestopt met kijken.
dan heb je niet veel nodig om al een fapje te maken. Je doet al lang niet meer aan seks zeker?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]Fapje gemaakt en gestopt met kijken.
Kan me de laatste keer niet herinneren. Zal eens aan m'n huishoudster vragen of ze me wil helpen.quote:
Je huishoudster doet alleen dingen die jij niet leuk vindt, fappen is toch geen straf?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan me de laatste keer niet herinneren. Zal eens aan m'n huishoudster vragen of ze me wil helpen.
Ga door. Dit is Fok niet het viva forum.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Je huishoudster doet alleen dingen die jij niet leuk vindt, fappen is toch geen straf?![]()
Als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor, dan stop ik
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef drakin het volgende:
Je doet al lang niet meer aan seks zeker?
quote:
Reversed cowgirl was wel altijd mijn favoriete standje, dus ik val wel in de risicogroep.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
Maar King, ik zou dan maar beter niet verder kijken. Anders kun je nog penisbreuk oplopen.
Op mijn leeftijd is alles een straf.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
Je huishoudster doet alleen dingen die jij niet leuk vindt, fappen is toch geen straf?![]()
Kijk maar op zijn Bingokaartquote:Op maandag 26 januari 2015 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga door. Dit is Fok niet het viva forum.
Nah... ik zal je niet meer pestenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Reversed cowgirl was wel altijd mijn favoriete standje, dus ik val wel in de risicogroep.
[..]
Op mijn leeftijd is alles een straf.
nah.... ik was wel een beetje aan het plagen, maar is wel genoeg ...quote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voel mij nooit door jou gepest.
Ow....bummer.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
nah.... ik was wel een beetje aan het plagen, maar is wel genoeg ...
Ik ben nog te wakker om te slapenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....bummer.Dan ga ik mijn tanden maar poetsen.
staat er al " Drakin typ nog eens wel " tussen?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk maar op zijn Bingokaartheeft ie gezegd....
Ik ben materiaal aan het verzamelen voor zijn tweede Bingokaart
Nee....quote:Op maandag 26 januari 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
[..]
staat er al " Drakin typ nog eens wel " tussen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
staat er al " Drakin typ nog eens wel " tussen?
Help me er over een paar weken even aan herrinrren ik ben nu te moe om iets te onthoudrn.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee....
Maar jij kan er ook nog eentje maken hoor van King, vindt ie stiekem wel leuk...
quote:
Ja maar is ook zo, zelfs bij mijn notebook heb ik een piepklein muisjequote:Op maandag 26 januari 2015 00:51 schreef drakin het volgende:
Misschien moet die maar op je bingokaart.
Trusten...quote:
Ik had het al naar de SC verplaatst...quote:Op maandag 26 januari 2015 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja maar is ook zo, zelfs bij mijn notebook heb ik een piepklein muisje
Zou zeker op een Bingokaart van mij kunnen ja
[..]
Trusten...
ik deed het antwoord hier anders verneuken we het Bingotopic
Ah ik had Aap al gevraagd om haar een dikke zoen te geven in zijn topicquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
We gooien de nachtkroeg weer open voor de verjaardag van sacha
[ afbeelding ]
Wij zijn je niet vergetenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
ik heb ook écht één grote kutfamilie
dat ze mijn verjaardag vergeten oké maar die van mijn Aap?
ik ben nu levensgevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |