Nah... ik zal je niet meer pestenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Reversed cowgirl was wel altijd mijn favoriete standje, dus ik val wel in de risicogroep.
[..]
Op mijn leeftijd is alles een straf.
nah.... ik was wel een beetje aan het plagen, maar is wel genoeg ...quote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voel mij nooit door jou gepest.
Ow....bummer.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
nah.... ik was wel een beetje aan het plagen, maar is wel genoeg ...
Ik ben nog te wakker om te slapenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....bummer.Dan ga ik mijn tanden maar poetsen.
staat er al " Drakin typ nog eens wel " tussen?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk maar op zijn Bingokaartheeft ie gezegd....
Ik ben materiaal aan het verzamelen voor zijn tweede Bingokaart
Nee....quote:Op maandag 26 januari 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
[..]
staat er al " Drakin typ nog eens wel " tussen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
staat er al " Drakin typ nog eens wel " tussen?
Help me er over een paar weken even aan herrinrren ik ben nu te moe om iets te onthoudrn.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee....
Maar jij kan er ook nog eentje maken hoor van King, vindt ie stiekem wel leuk...
quote:
Ja maar is ook zo, zelfs bij mijn notebook heb ik een piepklein muisjequote:Op maandag 26 januari 2015 00:51 schreef drakin het volgende:
Misschien moet die maar op je bingokaart.
Trusten...quote:
Ik had het al naar de SC verplaatst...quote:Op maandag 26 januari 2015 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja maar is ook zo, zelfs bij mijn notebook heb ik een piepklein muisje
Zou zeker op een Bingokaart van mij kunnen ja
[..]
Trusten...
ik deed het antwoord hier anders verneuken we het Bingotopic
Ah ik had Aap al gevraagd om haar een dikke zoen te geven in zijn topicquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
We gooien de nachtkroeg weer open voor de verjaardag van sacha
[ afbeelding ]
Wij zijn je niet vergetenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
ik heb ook écht één grote kutfamilie
dat ze mijn verjaardag vergeten oké maar die van mijn Aap?
ik ben nu levensgevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |