Lijkt wel een soort Loveboat liedje... Maar helaas buiten de openingstijdenquote:
Wel erg truttig tunetjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:19 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Gezocht en gevonden...de tune van Nachtwacht
Tros Nachtwacht wel te verstaan, met Tom Mulder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de brand in het supportershome🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jij deed toch niet meer aan sex? Staat zelfs op je Bingokaart, heb je zelf gezegd, ben ik meerderequote:Op maandag 26 januari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
Topless is het niet, maar het is een begin!
[ afbeelding ]
Klopt. Na m'n 40-ste mee gestopt, zoals met vele andere dingen ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
Jij deed toch niet meer aan sex? Staat zelfs op je Bingokaart, heb je zelf gezegd, ben ik meerdere
malen tegengekomen zelfs
Ik versta er wel onder dat je je nog bezighoudt met sex.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Na m'n 40-ste mee gestopt, zoals met vele andere dingen ook.
Naar topless danseressen kijken versta ik niet onder "aan seks doen"
Dan hanteren we andere definities.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
Ik versta er wel onder dat je je nog bezighoudt met sex.
ik denk hetquote:Op maandag 26 januari 2015 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan hanteren we andere definities.
In dat geval zal ik de Griek maar eens mailen dat als jij naar een lekkere gozer kijkt, dat je eigenlijk met seks bezig bent.quote:
pas na deze scene begint de film echt. Ben je bij dit beeld niet verder gekomen KT?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
Topless is het niet, maar het is een begin!
[ afbeelding ]
Dan ga ik wel heel vaak vreemdquote:Op maandag 26 januari 2015 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval zal ik de Griek maar eens mailen dat als jij naar een lekkere gozer kijkt, dat je eigenlijk met seks bezig bent.
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:34 schreef drakin het volgende:
pas na deze scene begint de film echt. Ben je bij dit beeld niet verder gekomen KT?
dus je fapt nog wel?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]Fapje gemaakt en gestopt met kijken.
dan heb je niet veel nodig om al een fapje te maken. Je doet al lang niet meer aan seks zeker?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]Fapje gemaakt en gestopt met kijken.
Kan me de laatste keer niet herinneren. Zal eens aan m'n huishoudster vragen of ze me wil helpen.quote:
Je huishoudster doet alleen dingen die jij niet leuk vindt, fappen is toch geen straf?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan me de laatste keer niet herinneren. Zal eens aan m'n huishoudster vragen of ze me wil helpen.
Ga door. Dit is Fok niet het viva forum.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Je huishoudster doet alleen dingen die jij niet leuk vindt, fappen is toch geen straf?![]()
Als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor, dan stop ik
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef drakin het volgende:
Je doet al lang niet meer aan seks zeker?
quote:
Reversed cowgirl was wel altijd mijn favoriete standje, dus ik val wel in de risicogroep.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
Maar King, ik zou dan maar beter niet verder kijken. Anders kun je nog penisbreuk oplopen.
Op mijn leeftijd is alles een straf.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
Je huishoudster doet alleen dingen die jij niet leuk vindt, fappen is toch geen straf?![]()
Kijk maar op zijn Bingokaartquote:Op maandag 26 januari 2015 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga door. Dit is Fok niet het viva forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |