quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is mijn feestje, ik word steeds jonger
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is mijn feestje, ik word steeds jonger
Mijn zusje en mijn moeder zijn ook een steenbok. Mijn oma was dat ook.quote:
ja, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn zusje en mijn moeder zijn ook een steenbok. Mijn oma was dat ook.
Ik denk dat wij familie zijn.
Nee nu zeker niet, maar hoe goed is je Spaans...?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Het valt niet op dat ik nog steeds een megacrush op Barry uit de seventies heb he?
redelijk. Maar ik kan Nino niet afspelen, dus heel lief dat hij een kus en een bloem voor me heeft hoor...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nu zeker niet, maar hoe goed is je Spaans...?
ik kom uit 73 hoor, we zitten al in 2015quote:
Ok . Triest verhaal eigenlijk van deze Spaanse Elvis .... Die veels te jong overleed aan auto ongeluk ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
redelijk. Maar ik kan Nino niet afspelen, dus heel lief dat hij een kus en een bloem voor me heeft hoor...
Dan was Eres tu uit het juiste jaar ....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom uit 73 hoor, we zitten al in 2015
aha. Wel een van de fraaiste Songfestivalliedjesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was Eres tu uit het juiste jaar ....![]()
Mijn ex-zwager scharrelde ooit een tijdje met de zangeres ,,,,
Vind ik ook, terwijl ze tweede werden , hadden ze meer succes dan de winnaresquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aha. Wel een van de fraaiste Songfestivalliedjes
Maar in 74 was het voor mij Spooky and Sue en geen Bingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |