Daar hou je niet van? De kindjes in de arme landen zouden blij zijn met gehaktballetjes met maden.quote:
dan zit er gehakt aan de voeten van de madenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hou je niet van? De kindjes in de arme landen zouden blij zijn met gehaktballetjes met maden.
Ter gelegenheid van?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is het feestje? Hier is het feestje!
Taart en champagne voor iedereen!
Had even gebeld, ik ken al die feestdagen niet uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben jarig. Heb je nou geen slingers voor me opgehangen?
dank uquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had even gebeld, ik ken al die feestdagen niet uit mijn hoofd.
Maar happy birthday!![]()
![]()
Van harte Doedezemaarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is het feestje? Hier is het feestje!
Taart en champagne voor iedereen!
Oh lekker, die kon mijn moeder ook altijd maken met Dr. Oetkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb heel retro een kwarktaart met partjes mandarijn uit blik er bovenop, net als toen ik 5 werd
Heerlijk op je vullingen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan nog die zilverkleurige balletjes als versiering
Dat was teveel voor mn moederquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan nog die zilverkleurige balletjes als versiering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |