quote:Op woensdag 10 december 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een passend gifje posten....
[ afbeelding ]
Zit je nu op een award te wachten?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Net wakker geworden met een fikse kater.
Het moet heftig geweest zijn, maar kan me niks herinneren.
* Snel de glazen spoelen en dan over een uur of 4 weer aantreden. Tot straks...
Ja, ik wacht op de barman, die komt straks weer...quote:Op woensdag 10 december 2014 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je nu op een waard te wachten?
Neem ik een spa blauw....moet nog werken.quote:
Proost.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neem ik een spa blauw....moet nog werken.
Nog kans dat je een leuk liedje gaat zingen vannacht? in dat geval heb ik namelijk nog wel een verzoekje....
Zum wohl ....ga ik even lekker luisteren....had niet verwacht dat je dat zou gaan zingen.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:16 schreef Eska het volgende:
Proost.
Ik moest ineens aan dit liedje denken!
Luister & slaap lekker.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zum wohl ....ga ik even lekker luisteren....had niet verwacht dat je dat zou gaan zingen.
Daarna ben ik weg....mss komt sig nog wel langs om je gezelschap te houden.
Shit, had even moeten melden dat De Nachtwacht wegens een verjaardag van Ome Janus afgelopen nacht gesloten was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef drakin het volgende:
O dicht vannacht, jammer dan ga ik weer
Dat had je idd wel even kunnen melden, zo raak je snel je klandizie kwijt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, had even moeten melden dat De Nachtwacht wegens een verjaardag van Ome Janus afgelopen nacht gesloten was.
* Komende nacht zijn we weer als vanouds geopend met, al naar believen van de aanwezigen, karaoke...
Mijn agenda was gecrashed...quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat had je idd wel even kunnen melden, zo raak je snel je klandizie kwijt.
Je wordt wel snel ouder MM dat je niet eens de verjaardag van je eigen oom kunt onthouden.quote:
Sterker nog, ik doe helemaal niet aan verjaardagen, dus onthoud er per definitie geen één.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wordt wel snel ouder MM dat je niet eens de verjaardag van je eigen oom kunt onthouden.
ik ga wel ballonnen blazenquote:
sssttt is een verrassing voor de jarigequote:
Dat dacht ik al. Maar wie is er straks jarig dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
sssttt is een verrassing voor de jarige
dit is nog voor Chuuf, heeft hij toch nog een feestje !quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar wie is er straks jarig dan?
Kom je een dag te laat mee. Dat het hier dicht was vannacht was toch al voor hem?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
dit is nog voor Chuuf, heeft hij toch nog een feestje !
toen was ik er niet en ik wil zo graag toch nog iets voor hem doen als het goed is ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je een dag te laat mee. Dat het hier dicht was vannacht was toch al voor hem?
Ik ga niet over goed of niet, dat moet je maar aan MM vragen. Ik kwam op het lawaai af hier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
toen was ik er niet en ik wil zo graag toch nog iets voor hem doen als het goed is ?
zo niet dan ruim ik gewoon op hoor, geen probleem
Ome Janus, God hebbe bijna zijn zielquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je een dag te laat mee. Dat het hier dicht was vannacht was toch al voor hem?
Bijna. Je kan nog 6 dagen op bezoek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
Ome Janus, God hebbe bijna zijn ziel
Waarom denk je anders dat ikquote:
Nu komt Sjoef zeker te vroegquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Ah, het is hier al een tijdje gaande.
Wie heeft de sleutel van onder de bloempot gepakt?
quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wilt u zich verwijderen, we zijn nog niet geopend.
We zien u graag weer over een ruime 2 uur...
Je loopt 5 dagen achter, maar dat geeft niet, want iedereen is hier sowieso een beetje traag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |