Daarom negeren we de uitslag ook.quote:Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb veel ip-adressen .... Ik werk bij Internet-provider
Deesesenzestig...quote:Op maandag 8 december 2014 18:16 schreef Treehut362 het volgende:
ik stem denk ik de volgende keer op D'66
Mooie boeken van Theun, paar gelezen. Van Mak al wel 0quote:Op maandag 8 december 2014 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
Theun de Vries (1907-2005): "Mild en wijs voel ik me helemaal niet."
Op vrijdag 13 juli 2001 praatte Geert Mak met de winnaar van de P.C. Hooftprijs en de verzetsprijs; de schrijver Theun de Vries (1907-2005).
Hij vertelde over zijn jeugd, de politiek, de oorlog en romans uitdokteren.
http://www.vpro.nl/speel.POMS_VPRO_056191.html
Ik vind Theun de Vries is een goede schrijver een van de bestequote:Op maandag 8 december 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooie boeken van Theun, paar gelezen. Van Mak al wel 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jep, alleen meisje met het rode haar de film gezien, boek was me te dik om aan te beginnen toen ik hem zag liggen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind Theun de Vries is een goede schrijver een van de beste
quote:Op maandag 8 december 2014 18:27 schreef Treehut362 het volgende:
Die titel ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ik vond het een minder boek met dat schieten enzoquote:Op maandag 8 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Jep, alleen meisje met het rode haar de film gezien, boek was me te dik om aan te beginnen toen ik hem zag liggen.
gewoon raar plaatjequote:
Daarom de filmquote:Op maandag 8 december 2014 18:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik vond het een minder boek met dat schieten enzo
Er stond nog --- toen ik je quotte.quote:
Stiefmoeder aarde, was die niet + 1000 blz? of de wiarda boeken samen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Treehut362 het volgende:
heb hier een boek ligggen met 1000 blz. van T. de Vries
heb hier een boek ligggen met 1000 blz. van T. de Vriesquote:Op maandag 8 december 2014 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Stiefmoeder aarde, was die niet + 1000 blz? of de wiarda boeken samen?
Ik lees veel maar toch niet alles wat ik wil lezen. Heb nog zat boeken liggen die graag gelezen worden. Maar eerst het boek uit wat ik nu lees.quote:Op maandag 8 december 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over Marx en Engels en ik ben op blz. 62 gebleven maar ik leesbi jna geen boeken meer
ja heel af en toe een paar minuten
dan wil ik het opzoeken op internet
Ja , maar hoe onbetrouwbaar het ook kan zijnquote:Op maandag 8 december 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom negeren we de uitslag ook.
Heb je wel eens een boek uitgelezen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over Marx en Engels en ik ben op blz. 62 gebleven maar ik lees bijna geen boeken meer
ja heel af en toe een paar minuten
dan wil ik het opzoeken op internet
Ja stiefmoeder aarde trilogiequote:Op maandag 8 december 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een boek uitgelezen?
Probeer van Theun eens Friese sagen, zijn losse sagen dus het hoeft niet uitgelezen en het is niet een dik boek.
Bij het interview zei hij dat "Kenau" een beetje mislukt was (haastwerk).quote:Op maandag 8 december 2014 18:37 schreef drakin het volgende:
Kenau is trouwens ook net verfilmd, die wil ik dus ook zien ipv het boek te lezen.
Motet van een kardinaal, 70%quote:Op maandag 8 december 2014 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een boek uitgelezen?
Probeer van Theun eens Friese sagen, zijn losse sagen dus het hoeft niet uitgelezen en het is niet een dik boek.
Heb je deze allemaal gelezen, in de kast staan of ooit aan begonnen tot rond blz. 62?quote:Op maandag 8 december 2014 18:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Motet van een kardinaal, 70%
1965 - Het Wolfsgetij of Een leven van liefde
1941 - De tegels van de haard
1946 - Sla de wolven, herder! Roman uit de Babylonische voortijd (roman)
1966 - Het zwaard, de zee en het valse hart (novelle)'
1982 - Ketters. Veertien eeuwen ketterij, volksbeweging en kettergericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |