FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21quote:Op maandag 8 december 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat MM stiekem al een nieuwe voor Sas heeft getoverd
Handig!quote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef sacha het volgende:
- ik heb een code in mijn bezit welke naar de 'winnaar / gegadigde' kan worden ge-DM't![]()
Duidelijk, maar wat ik bedoelde was: als er nou 10 users interesse tonen wat dan?quote:- FHF is op de hoogte gesteld van deze actie via FEE![]()
Ik ga iig m'n best doen.quote:- wat mij betreft mag je je goddelijke gang gaan, maak er wat leuks van
Ah vandaarquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef sacha het volgende:
[..]
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21
quote:Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef Kingstown het volgende:
Duidelijk, maar wat ik bedoelde was: als er nou 10 users interesse tonen wat dan?
Eerste aanmelder krijgt het of op een andere manier?
was je naar de Libelle winter fair?quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef drakin het volgende:
Hoog mutsengehalte weer afgelopen week.
Is er een libelle fair dan?quote:
Ik verzin wel wat creatiefs en waarom moest je nou ooit dat ene topic in GC openen?quote:
is het weer mijn schuld?quote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat creatiefs en waarom moest je nou ooit dat ene topic in GC openen?![]()
Gaat m''n opzetje dat je een OP-fobie hebt....![]()
Wel leuk om APK daar zelfs al te zien én ik weet nu dat je een hekel hebt aan "Even aan mijn moeder vragen"
Dat sowieso, maar omdat je door dat oeroude topic een lach op m'n gezicht hebt weten te toveren is het je voor deze keer vergeven. Uitzondering he, laat dat duidelijk zijn!quote:
Altijd, alles.quote:
gekkie!quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Went toch Sas... Ik ben het ook vaak, maar minder nu we ook TH erbij hebben
quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef sacha het volgende:
zo fijn dat jullie mijn wereld kloppend maken!
Hij is weer mooi, maar sacha mag niet meedoen aan de kerstticoontjes wedstrijd, dus we moeten iemand anders in de strijd gooien. Wie opent er een poll? Kunnen we weer heel democratisch stemmen, zonder dat er enige manipulatie aan te pas komt om vervolgens de uitslag te negeren.quote:
Ik heb veel ip-adressen .... Ik werk bij Internet-providerquote:Op maandag 8 december 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is weer mooi, maar sacha mag niet meedoen aan de kerstticoontjes wedstrijd, dus we moeten iemand anders in de strijd gooien. Wie opent er een poll? Kunnen we weer heel democratisch stemmen, zonder dat er enige manipulatie aan te pas komt om vervolgens de uitslag te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |