Dus dat zit wel goed want ik gedraag me.quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet je aan Deisyy vragen. Zij is degene die daarover beslist.
had niets anders van je verwacht!quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dus dat zit wel goed want ik gedraag me.
Zo voorkomt men hommeles.quote:
en kom je niet in de penariequote:
Vooral geen gedoe.quote:
lelijke knieën!quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hier droom je als man toch wel eens van:
[ afbeelding ]
en die hakken zijn ook niet hoog genoegquote:
en waar is de panty?quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
en die hakken zijn ook niet hoog genoeg
tis gewoon een lelijk wijfquote:
nee, niet echtquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hier droom je als man toch wel eens van:
[ afbeelding ]
ja zeg, ik ga toch niet met mijn hakken op een vent staan met 2 verschillende schoenen aan?quote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Dames, het gaat om het beeld, niet om de persoon...
nog effe snel pinnen voor de bank sluitquote:
Juist dan, straf hem...!quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ja zeg, ik ga toch niet met mijn hakken op een vent staan met 2 verschillende schoenen aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Treehut362 op 07-12-2014 22:10:22 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Als ik bij alles wat ik denk een plaatje moet posten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
....dan had ik allang een permban gehad.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Als ik bij alles wat ik denk een plaatje moet posten...
Ik vrees Google Glass dan ook enorm.quote:Op zondag 7 december 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
....dan had ik allang een permban gehad.
Dat ze allemaal de pot op kunnen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees Google Glass dan ook enorm.
Kan je in de brillenglazen zien wat iemand denkt...
quote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat ze allemaal de pot op kunnen.
Dat gaat gestaag zo...quote:Plaats Naam vandaag/today Totaal
1. AJK 100 punten 140 punten
2. florisbk 100 punten 131 punten
3. thijs100 58 punten 118 punten
4. Vintage1970 72 punten 107 punten
5. MadMaster 50 punten 100 punten
6. heideroosjes 40 punten 90 punten
7. dropfater 19 punten 85 punten
...
De stand van wat?quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
En de stand na vandaag:
[..]
Dat gaat gestaag zo...
50 a day keeps the headache away ...quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
En de stand na vandaag:
[..]
Dat gaat gestaag zo...
Dacht het niet.quote:
Just me ligt ook nooit voor middernacht op bed en ik heb net weer een uur van m'n leven vergooid door naar Studio Voetbal te kijken.quote:
Blind Whisky Tasting Competitie, 18 dagen achter elkaar een whisky blind raden dus op distilleerderij, alcoholpercentage en leeftijd...quote:
Welke was het vanavond?quote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Blind Whisky Tasting Competitie, 18 dagen achter elkaar een whisky blind raden dus op distilleerderij, alcoholpercentage en leeftijd...
Kijk ik weer eens hier na een paar dagen floep ik ineens op deze postquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
Ik ben bij het 5e deel gestopt, bij de hond Wim de Vries en de poes Trudy
en bij die poes moest ik aan Bluezz denken![]()
Volgens mij heb ik voor het eerst dit jaar keihard hardop gelachen daar![]()
Dat lucht enorm op![]()
quote:
Eejjjjjjjjj, ik dacht dat iedereen al was vertrokken...quote:Op zondag 7 december 2014 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk ik weer eens hier na een paar dagen floep ik ineens op deze post
Lekker meissie, gaat het een beetje?
Niets menselijks is een 40+er vreemd.quote:
doe es even lekker enthousiastquote:
GLEN GARIOCHquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 07:29 schreef just me het volgende:
[..]
doe es even lekker enthousiast
goede ;morgen
Als ze nou 2 dagen hadden gewacht met bottellen was ie 23y/o geweestquote:Op maandag 8 december 2014 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
GLEN GARIOCH
Kintra Whisky
Single Cask
Refill Sherry Hogshead
Alcoholgehalte: 51.2%
Distilled: 24.10.1990
Bottled: 22.10.2013
Leeftijd: 22yo
Whiskybase Link: http://www.whiskybase.com/whisky/46429/glen-garioch-1990-kiw
Joehoe! Je mag weer aan de slag!quote:
De vraag is of sacha wel mee mag doen, want de regels zijn nogal onduidelijk:quote:Op maandag 8 december 2014 10:53 schreef just me het volgende:
nou dat is dan duidelijk, chuuf's piek mag tussen de borsten van sacha
Heeft ze nu wel of niet gewonnen? Aangezien er in enkelvoud gesproken wordt (jouw icoontje ipv jullie icoontjes), ga ik er vanuit dat het alleen om de winnaar gaat die niet mee mag doen, maar mijn vrouwelijke intuitie zegt dat sacha ook uitgesloten is van deelname.quote:- Heeft jouw icoontje de Sint versie al gewonnen dit jaar? Dan mag je helaas ook niet meedoen.
Mijn vrouwelijke intuitie zag deze zin in de OP van het Sint-icoontjes topic:quote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef just me het volgende:
Alleen nr 1 is toch een winnaar?
maar mischien zit het wel fout met je vrouwelijke intuitie
quote:Op 4 december zullen we dan de twee winnaars bekend maken aan de hand van alle stemmen die zijn uitgebracht.
Moet ik hem maken?quote:Op maandag 8 december 2014 11:17 schreef just me het volgende:
Dan wachten we maar rustig af en Chuuf kan ondertussen oefenen
En je hebt nog wel zulke mooie kerstballenborsten.quote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef sacha het volgende:
oké dan!
leuk ge-DM't met de betreffende Mod![]()
ik mag inderdaad niet meedoen aan de kersticoontjes wedstrijd maar dat geeft niet![]()
de prijs, mag bij hoge uitzondering en vanwege de kerstgedachteaangeboden worden in FHF
Even een paar vraagjes:quote:Op maandag 8 december 2014 11:45 schreef sacha het volgende:
oké dan!
leuk ge-DM't met de betreffende Mod![]()
ik mag inderdaad niet meedoen aan de kersticoontjes wedstrijd maar dat geeft niet![]()
de prijs, mag bij hoge uitzondering en vanwege de kerstgedachteaangeboden worden in FHF
mannen... je wilde me gewoon niet snappen hčquote:
Ook weer opgelostquote:Op maandag 8 december 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat MM stiekem al een nieuwe voor Sas heeft getoverd
- ik heb een code in mijn bezit welke naar de 'winnaar / gegadigde' kan worden ge-DM'tquote:Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een paar vraagjes:
1) Stuurt men de waardebon naar jou en moet jij hem dan weer doorsturen naar de gelukkige in FHF?
2) Is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt of wil je gaan loten als er meerdere geinteresseerden zijn?
3) Jij hebt de prijs gewonnen, dus ik neem aan dat jij ook de post in FHF moet maken? (of maakt dat niet uit?)
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21quote:Op maandag 8 december 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat MM stiekem al een nieuwe voor Sas heeft getoverd
Handig!quote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef sacha het volgende:
- ik heb een code in mijn bezit welke naar de 'winnaar / gegadigde' kan worden ge-DM't![]()
Duidelijk, maar wat ik bedoelde was: als er nou 10 users interesse tonen wat dan?quote:- FHF is op de hoogte gesteld van deze actie via FEE![]()
Ik ga iig m'n best doen.quote:- wat mij betreft mag je je goddelijke gang gaan, maak er wat leuks van
Ah vandaarquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef sacha het volgende:
[..]
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21
quote:Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef Kingstown het volgende:
Duidelijk, maar wat ik bedoelde was: als er nou 10 users interesse tonen wat dan?
Eerste aanmelder krijgt het of op een andere manier?
was je naar de Libelle winter fair?quote:Op maandag 8 december 2014 17:27 schreef drakin het volgende:
Hoog mutsengehalte weer afgelopen week.
Is er een libelle fair dan?quote:
Ik verzin wel wat creatiefs en waarom moest je nou ooit dat ene topic in GC openen?quote:
is het weer mijn schuld?quote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat creatiefs en waarom moest je nou ooit dat ene topic in GC openen?![]()
Gaat m''n opzetje dat je een OP-fobie hebt....![]()
Wel leuk om APK daar zelfs al te zien én ik weet nu dat je een hekel hebt aan "Even aan mijn moeder vragen"
Dat sowieso, maar omdat je door dat oeroude topic een lach op m'n gezicht hebt weten te toveren is het je voor deze keer vergeven. Uitzondering he, laat dat duidelijk zijn!quote:
Altijd, alles.quote:
gekkie!quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Went toch Sas... Ik ben het ook vaak, maar minder nu we ook TH erbij hebben
quote:Op maandag 8 december 2014 17:57 schreef sacha het volgende:
zo fijn dat jullie mijn wereld kloppend maken!
Hij is weer mooi, maar sacha mag niet meedoen aan de kerstticoontjes wedstrijd, dus we moeten iemand anders in de strijd gooien. Wie opent er een poll? Kunnen we weer heel democratisch stemmen, zonder dat er enige manipulatie aan te pas komt om vervolgens de uitslag te negeren.quote:
Ik heb veel ip-adressen .... Ik werk bij Internet-providerquote:Op maandag 8 december 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is weer mooi, maar sacha mag niet meedoen aan de kerstticoontjes wedstrijd, dus we moeten iemand anders in de strijd gooien. Wie opent er een poll? Kunnen we weer heel democratisch stemmen, zonder dat er enige manipulatie aan te pas komt om vervolgens de uitslag te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |