SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Als ik bij alles wat ik denk een plaatje moet posten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
....dan had ik allang een permban gehad.quote:Op zondag 7 december 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Als ik bij alles wat ik denk een plaatje moet posten...
Ik vrees Google Glass dan ook enorm.quote:Op zondag 7 december 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
....dan had ik allang een permban gehad.
Dat ze allemaal de pot op kunnen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees Google Glass dan ook enorm.
Kan je in de brillenglazen zien wat iemand denkt...
quote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat ze allemaal de pot op kunnen.
Dat gaat gestaag zo...quote:Plaats Naam vandaag/today Totaal
1. AJK 100 punten 140 punten
2. florisbk 100 punten 131 punten
3. thijs100 58 punten 118 punten
4. Vintage1970 72 punten 107 punten
5. MadMaster 50 punten 100 punten
6. heideroosjes 40 punten 90 punten
7. dropfater 19 punten 85 punten
...
De stand van wat?quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
En de stand na vandaag:
[..]
Dat gaat gestaag zo...
50 a day keeps the headache away ...quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
En de stand na vandaag:
[..]
Dat gaat gestaag zo...
Dacht het niet.quote:
Just me ligt ook nooit voor middernacht op bed en ik heb net weer een uur van m'n leven vergooid door naar Studio Voetbal te kijken.quote:
Blind Whisky Tasting Competitie, 18 dagen achter elkaar een whisky blind raden dus op distilleerderij, alcoholpercentage en leeftijd...quote:
Welke was het vanavond?quote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Blind Whisky Tasting Competitie, 18 dagen achter elkaar een whisky blind raden dus op distilleerderij, alcoholpercentage en leeftijd...
Kijk ik weer eens hier na een paar dagen floep ik ineens op deze postquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
Ik ben bij het 5e deel gestopt, bij de hond Wim de Vries en de poes Trudy
en bij die poes moest ik aan Bluezz denken![]()
Volgens mij heb ik voor het eerst dit jaar keihard hardop gelachen daar![]()
Dat lucht enorm op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |