Dus dat zit wel goed want ik gedraag me.quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet je aan Deisyy vragen. Zij is degene die daarover beslist.
had niets anders van je verwacht!quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dus dat zit wel goed want ik gedraag me.
Zo voorkomt men hommeles.quote:
en kom je niet in de penariequote:
Vooral geen gedoe.quote:
lelijke knieën!quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hier droom je als man toch wel eens van:
[ afbeelding ]
en die hakken zijn ook niet hoog genoegquote:
en waar is de panty?quote:Op zondag 7 december 2014 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
en die hakken zijn ook niet hoog genoeg
tis gewoon een lelijk wijfquote:
nee, niet echtquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hier droom je als man toch wel eens van:
[ afbeelding ]
ja zeg, ik ga toch niet met mijn hakken op een vent staan met 2 verschillende schoenen aan?quote:Op zondag 7 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Dames, het gaat om het beeld, niet om de persoon...
nog effe snel pinnen voor de bank sluitquote:
Juist dan, straf hem...!quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ja zeg, ik ga toch niet met mijn hakken op een vent staan met 2 verschillende schoenen aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Treehut362 op 07-12-2014 22:10:22 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |