Jij dacht dat er alleen eucaplypta's in de seksindustrie zaten?quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Nee, niet alleen de tieten, gewoon mooie meiden, was ik best verbaasd over om eerlijk te zijn
Anders ga ik de volgende keer met je mee.. Gewoon voor de verandering... Kan de Griek ook eens iets voor zichzelf doenquote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe een week of 4 met die Thee, dus ja zal wel vaker die kant opgaan
Nee, maar zo achter de ramen had ik minder verwacht misschien, weet ik veelquote:Op zondag 7 december 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij dacht dat er alleen eucaplypta's in de seksindustrie zaten?
Ja, als ik met jou zou gaan loop ik daar straks alleen en zit jij binnenquote:Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders ga ik de volgende keer met je mee.. Gewoon voor de verandering... Kan de Griek ook eens iets voor zichzelf doen
Als jij betaald misschien maar nee ... Dat doe ik niet meerquote:Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als ik met jou zou gaan loop ik daar straks alleen en zit jij binnen![]()
Ik ga wel met mijn Griek
Ik ga hem ook kijken Hut lijkt me wel een goeiequote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat komt ik heb net een film er over gezien
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon jou betalen, dan is het misschien nog wel aardigquote:Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij betaald misschien maar nee ... Dat doe ik niet meer
Niet minder ook?quote:Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij betaald misschien maar nee ... Dat doe ik niet meer
TH moet lekker alles opzoeken en wij negeren wat hij vindt.quote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
Nou Hut hou eens op Joh!![]()
Zo durf ik niks meer te zeggen als je bij alles een ziekte gaat zoeken
Dat zouden we kunnen doen....quote:Op zondag 7 december 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH moet lekker alles opzoeken en wij negeren wat hij vindt.
Zo werkt het hier toch altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
o mij maakt het niks uit hoorquote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zouden we kunnen doen....maar dat zou niet aardig zijn....
Wanneer?quote:Op zondag 7 december 2014 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
o mij maakt het niks uit hoor
ik ben stabiel
quote:Op zondag 7 december 2014 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
o mij maakt het niks uit hoor
ik ben stabiel
online that isquote:
niet nodigquote:Op zondag 7 december 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werkt als een tierelier heh? zo'n ding...
Ow, dat vind ik juist altijd het leukste hier.quote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
Dat zouden we kunnen doen....maar dat zou niet aardig zijn....
Ik heb ook nog wel wat kutverhalen, indien gewenst...quote:Op zondag 7 december 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik juist altijd het leukste hier.
Hele verhalen over anti-alcohol en MM die dan over zijn alcohol-uitjes gaat vertellen. Love it!
Kutverhalen zijn altijd leuk!quote:Op zondag 7 december 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat kutverhalen, indien gewenst...
quote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Kutverhalen zijn altijd leuk!
Vooral als het Klote gaat
Bij sommige kutverhalen wel...quote:Op zondag 7 december 2014 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
Krijg je dan geen banaan in je broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Treehut362 op 07-12-2014 20:51:28 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |