Godsamme.... had je je jurkje voor niks gestrekenquote:Op zondag 7 december 2014 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar er kwam geen vlucht uit Mexico meer binnen.
Had geen slaapzak bij me, dus ben naar huis gegaan...
quote:Op zondag 7 december 2014 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
een paar lekkere implantaten, niets mis mee!
Ja, maar ik heb wel een spoor achtergelaten voor het geval ze toch landt...quote:Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme.... had je je jurkje voor niks gestreken
Broodkruimels?quote:Op zondag 7 december 2014 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel een spoor achtergelaten voor het geval ze toch landt...
Of de moeder rooktequote:Op zondag 7 december 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, goed, maar die bedoel ik ook niet natuurlijk, je moet niet alles letterlijk gaan nemen hoor Hut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Gisteren gingen we Zen Thee halen bij de Chinezen en dat is op de Gelderse kadequote:Op zondag 7 december 2014 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het zo nep die rubberen tieten...
Nou Hut hou eens op Joh!quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Of de moeder rookte
The tobacco industry has historically employed a multitude of tactics to shape and influence tobacco control policy. The tobacco industry has used its economic power, lobbying and marketing machinery, and manipulation of the media to discredit scientific research and influence governments in order to propagate the sale and distribution of its deadly product. Furthermore, the tobacco industry continues to inject large philanthropic contributions into social programs worldwide to create a positive public image under the guise of corporate social responsibility. This document describes the spectrum of tobacco industry practices that interfere with tobacco control. As an outcome of the first meeting of tobacco industry monitoring experts convened by WHO at the offices of PAHO in October 2007, this report exposes these practices and provides the Contracting Parties to the WHO Framework Convention on Tobacco Control and other WHO Member States the background and contextual information that may assist in implementing the WHO FCTC Article 5.3 guidelines against tobacco industry interference with tobacco control.
Die dames verdienen het geld voor hun pooierquote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren gingen we Zen Thee halen bij de Chinezen en dat is op de Gelderse kade
en toen gingen we dus een stukkie wandelen daar en daar stond in één of andere
steeg een paar meiden voor de ramen, maar godkenonne dat waren een paar mooie man![]()
Er waren er wel een aantal met een paar neppers dat wel, maar zonnebankbruin natuurlijk
mooie figuurtjes... kelere.... ik zei nog tegen die Griek, waarom zou je op mij kruipen als
je daarop kan kruipen![]()
Bromde hij watdus ik zeg, zag je dat niet dan?
![]()
Nee zegt ie, niks gezienik vroeg nog... ook niet uit je ooghoeken?
![]()
Maar nee hoor, die gaf geen krimp
Dat komt ik heb net een film er over gezienquote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou Hut hou eens op Joh!![]()
Zo durf ik niks meer te zeggen als je bij alles een ziekte gaat zoeken
Ja, dat weet ik, ik zou er ook niet mee willen ruilenquote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die dames verdienen het geld voor hun pooier
Als het mooie mannen zijn, zou ik ook niet kijken....quote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
... daar stond in één of andere steeg een paar meiden voor de ramen, maar godkenonne dat waren een paar mooie man![]()
Oh... oké, nou je moet niet alles zo ernstig opvatten, anders kunnen we nergens meer eenquote:Op zondag 7 december 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat komt ik heb net een film er over gezien
Als het mooie mannen zijn, zou ik ook niet kijken....quote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
... daar stond in één of andere steeg een paar meiden voor de ramen, maar godkenonne dat waren een paar mooie man![]()
Nah... je snapt me welquote:Op zondag 7 december 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het mooie mannen zijn, zou ik ook niet kijken....
ik weet nog geen eens meer waar het over wasquote:Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... oké, nou je moet niet alles zo ernstig opvatten, anders kunnen we nergens meer een
grapje over maken ...
ze bedoelt de tieten ervanquote:Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als het mooie mannen zijn, zou ik ook niet kijken....
Over een kromme rugquote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet nog geen eens meer waar het over was
Die is klaar met je Fannquote:Op zondag 7 december 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren gingen we Zen Thee halen bij de Chinezen en dat is op de Gelderse kade
en toen gingen we dus een stukkie wandelen daar en daar stond in één of andere
steeg een paar meiden voor de ramen, maar godkenonne dat waren een paar mooie man![]()
Er waren er wel een aantal met een paar neppers dat wel, maar zonnebankbruin natuurlijk
mooie figuurtjes... kelere.... ik zei nog tegen die Griek, waarom zou je op mij kruipen als
je daarop kan kruipen![]()
Bromde hij watdus ik zeg, zag je dat niet dan?
![]()
Nee zegt ie, niks gezienik vroeg nog... ook niet uit je ooghoeken?
![]()
Maar nee hoor, die gaf geen krimp
Met een slechte etalage verkoop je niks...quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Nee, niet alleen de tieten, gewoon mooie meiden, was ik best verbaasd over om eerlijk te zijn
Leer mij mannen kennen ...quote:Op zondag 7 december 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
geloof er geen reet van, maar het was wel lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |