je bent toch een stralend middelpuntquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om dan mij in een donker daglicht te zetten .
Met stip bovenaan en wat zou het zijn zonder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
je bent toch een stralend middelpunt
2 Januari.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie al aangegeven wanneer ie weer terugkomt ?
Wanna be a part of it ?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
je bent toch een stralend middelpunt
Jij hebt morgen een sessie bij TH nodig als je de dagcijfers gaat zien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn eigen treehutje.
Slaap lekker just me ... kusje en een voor die mooie kleindochter morgen ..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef just me het volgende:
Jullie verdraaien mijn woorden
ik ga naar bed
is ook de hoogste tijd, morgen weer kleindochter dag![]()
Ik draaf wat door soms.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt morgen een sessie bij TH nodig als je de dagcijfers gaat zien.
verdraaid, ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:39 schreef just me het volgende:
Jullie verdraaien mijn woorden
ik ga naar bed
Ik lees net dat er een illegale toto is. Doet me denken aan die nachten waarin we illegaal Golden Ten speelden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:49 schreef sig000 het volgende:
Moet morgen beetje op tijd wakker worden , ga het rustig aan doen.
Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees net dat er een illegale toto is. Doet me denken aan die nachten waarin we illegaal Golden Ten speelden.
Een weekje is het leuk die sneeuw.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:19 schreef Eska het volgende:
[ afbeelding ]
Als die gekleurde lampjes nou gewone lampjes zouden zijn, dan zou ik daar heel graag willen wonen.
No way.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:19 schreef Eska het volgende:
[ afbeelding ]
Als die gekleurde lampjes nou gewone lampjes zouden zijn, dan zou ik daar heel graag willen wonen.
Oh, die sneeuw hoeft er niet steeds te zijn idd, nee. Dat wordt idd wel vervelend op een gegeven moment.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een weekje is het leuk die sneeuw.
Zoiets heeft neef Piet., ga er altijd BBQ doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:42 schreef Eska het volgende:
Gewoon lekker beetje midden-in-nergens wonen. Kan bijvoorbeeld ook deze zijn.
[ afbeelding ]
Hč, bah wat ben je praktisch.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:43 schreef sig000 het volgende:
Bij dat plaatje krijg ik het idee dat het elk moment in de fik kan vliegen.
Piet boft. En jij ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets heeft neef Piet., ga er altijd BBQ doen.
Ik zei het toch ..quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
Binnenkort nog wat meer liquidaties ....
Dat overkomt iedereen wel eens.quote:
Ik compenseer dat, door gewoon net zo vroeg als altijd naar huis te gaan...quote:Op woensdag 10 december 2014 10:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat overkomt iedereen wel eens.![]()
Maar vervelend is het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
die plaats ik niet, sorryquote:Op woensdag 10 december 2014 10:56 schreef just me het volgende:
foto sacha ?
ik ben vannacht ook 'n paar keer m'n bed uitgeweest om te controleren of alles in en rondom het huis goed was
Ik was bang voor rondvliegende honten vandaar dat ik even gekeken heb!quote:Op woensdag 10 december 2014 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
die plaats ik niet, sorry![]()
het gaat hier nog steeds flink tekeer![]()
zo even vliegeren met de honten
Nu is het weer prachtig, maar hier aan de kust was het vannacht een flinke bries.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:24 schreef drakin het volgende:
Tis prachtig en windstil, ik snap nog steeds niet over welke verschrikkelijke omstandigheden jullie het nu hebben. Schuttingen die het moeten houden en vliegende honten.
Oké....blame sacha.quote:
Laat op bed en vroeg eruit, echt niks van gemerkt en toch zit ik net eens zo gek ver van de kust afquote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu is het weer prachtig, maar hier aan de kust was het vannacht een flinke bries.
Waar slaat dat nu weer opquote:Op woensdag 10 december 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké....blame sacha.![]()
Heb toch nog wat in elkaar gedraaid, dus jullie kunnen allemaal stemmen.
Wel driekwart van de tekst weggeflikkerd, zodat er nog een beetje doorheen te komen is.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:46 schreef chufi het volgende:
Waar slaat dat nu weer op
Speciaal voor chufi:Jij bent speciaal, dus krijg je een speciale vermelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ingevuld ....quote:Op woensdag 10 december 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké....blame sacha.![]()
Heb toch nog wat in elkaar gedraaid, dus jullie kunnen allemaal stemmen.
Wel driekwart van de tekst weggeflikkerd, zodat er nog een beetje doorheen te komen is.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je avondje Youp kijken nog afgemaakt?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:26 schreef FANN het volgende:
En hier waait het ook nieten vannacht het ik ook niks gehoord,
maar dat kan aan mij liggen
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je avondje Youp kijken nog afgemaakt?
hij mag hier komenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef Kingstown het volgende:
Voor de SHO-babes: Jullie kunnen Onno uitzwaaien.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds burgermeesterloos?
Niet echt ...quote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Niets is verplicht.![]()
Wmb verzin je een eigen rubriek erbij. Leef je uit.
ga maar hierquote:Op woensdag 10 december 2014 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik een PPtje ga doen....
Ja dat soort dingen maakt me blij... Dank Sasquote:Op woensdag 10 december 2014 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ga maar hier
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #3
kijken, das lachen
nee, misschien doe ik dat nog wel, of nietquote:Op woensdag 10 december 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen maakt me blij... Dank Sas![]()
Staat jouw meuk er ook tussen?
Heb je al een boom dan ?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, misschien doe ik dat nog wel, of niet
De mijne staat, nog niet alle ballen hangen, maar ik ben versleten, dus eerst een espresso en het dan even afmaken.quote:
de Aap heeft weer een hele mooie omgezaagd in het bos, over een week mag de boom naar binnenquote:
Ga je dan daar waar Sas aangaf ook een plaatje doen?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne staat, nog niet alle ballen hangen, maar ik ben versleten, dus eerst een espresso en het dan even afmaken.
Ik neem aan dat dat op het eiland gebruikelijk is in een speciaal kerstbomenbos...quote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
de Aap heeft weer een hele mooie omgezaagd in het bos, over een week mag de boom naar binnen
die van OpperDanny MOET je zienquote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dan daar waar Sas aangaf ook een plaatje doen?
Ja kan ik meteen gezellig bijkletsen met Haaibaaikequote:Op woensdag 10 december 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dan daar waar Sas aangaf ook een plaatje doen?
juist, teveel jonge dennen, mogen onder het wakend oog van SBB gezaagd wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat op het eiland gebruikelijk is in een speciaal kerstbomenbos...
Linkje? 3 topics inmiddels al dus .... Zo vrolijk wil ik niet wordenquote:
Meeste (grotere) subfora hebben wel iets dergelijks.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Mooi topic, Kingstown, toen ik het verkiezingstopic gisteren in NWS las dacht ik "Wij moeten ook zoiets!"
post 86quote:Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Linkje? 3 topics inmiddels al dus .... Zo vrolijk wil ik niet worden
Ah deze?
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #3
Je hebt er wel iets moois van gemaakt en dank voor je leestip, in ruil daarvoor heb ik een foutje verbeterd in je postquote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meeste (grotere) subfora hebben wel iets dergelijks.
40+ heeft een tikje te weinig aan regular users, dus dan maar een variant. Schuld van sacha dat het er toch nog gekomen is, want had er helemaal geen inspiratie meer voor maar goed.....ze keek me zo boos aan, dat ik toch maar aan de slag ben gegaan.![]()
De verkiezing in R&P heeft trouwens al een hoop extra depressies opgeleverd....te grappig
Nu ben ik helemaal gefrustreerd, omdat ik niet kan vinden wat je verbeterd hebt.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Je hebt er wel iets moois van gemaakt en dank voor je leestip, in ruil daarvoor heb ik een foutje verbeterd in je post
Zoek en gij zult vinden.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal gefrustreerd, omdat ik niet kan vinden wat je verbeterd hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |